ben al bezig.. is een beetje gescrambeld idd..quote:Op zondag 28 januari 2007 23:10 schreef Queen_Bee het volgende:
De OP is niet goed.
Zal niet lang meer duren medunktquote:Op zondag 28 januari 2007 23:12 schreef PeZu het volgende:
wanneer gaan ze nu stoeien met die grizzly man ?
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:13 schreef PeZu het volgende:
trouwens die vosjes hebben me iets doen laten besluiten
ik ga de niels holgerson dvd box halen
Niels HOOOOOOOOOOOOOOlgerson, vliegt op een gans naar de zOOOOOOOOOOOOnquote:Op zondag 28 januari 2007 23:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Wat een puike serie was dat toch altijd
ja met smirre de vos!quote:Op zondag 28 januari 2007 23:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Wat een puike serie was dat toch altijd
De tune ken ik niet meerquote:Op zondag 28 januari 2007 23:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Niels HOOOOOOOOOOOOOOlgerson, vliegt op een gans naar de zOOOOOOOOOOOOn
jeej.. nu issie wer goed!quote:Op zondag 28 januari 2007 23:11 schreef Queen_Bee het volgende:
Yup: moet nog een enter en onderaansmiley.
Hoezo kunnen ze dan niet rokenquote:Op zondag 28 januari 2007 23:14 schreef Jimbo het volgende:
ik ga naar england met school
lopen een stel 14jarige wijven te zeiken dat ze dan 72 uur niet kunnen roken dus hebben ze fucking nicotine pleisterswat een zielige attentionwhores
Wat je net quote staat er nog net zo fout als dat het er stondquote:Op zondag 28 januari 2007 23:15 schreef Djarum het volgende:
[..]
jeej.. nu issie wer goed!
maar hij lijkt hem wel niet goed op te slaan in de wiki!...
of ligt dat aan mij..![]()
Ik denk dat ie gewoon in mijn geheugen gebrand staat, want het deuntje zat meteen in mijn hoofd toen ik het las !quote:
ik wou net zeggen bij ons werd er tijdens schoolreisjes (quote:
Ghege...was toen een beginnend puber volgens mij...quote:Op zondag 28 januari 2007 23:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Niels HOOOOOOOOOOOOOOlgerson, vliegt op een gans naar de zOOOOOOOOOOOOn
in england mag t aleen in je eigen huis en op de hoek van de staten staan soms areas waar t mag, maar daar gaan we dus niet voor stoppen als we met een man of 30 zijnquote:
en achter in de busquote:Op zondag 28 januari 2007 23:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou net zeggen bij ons werd er tijdens schoolreisjes () flink stiekem gerookt in de boes
wij mochten niet roken in de boes!quote:Op zondag 28 januari 2007 23:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
en achter in de bus
maar ja toen mocht je ook nog roken in bussen. Er zaten zelfs toen standaard asbakjes in de armleuningen. <rollator modus> de goeie oude tijd, zucht <rollator modus uit>
oh ja wij hebben dezelfde leeftijd ongeveer he....quote:Op zondag 28 januari 2007 23:17 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ghege...was toen een beginnend puber volgens mij...nostalgie....zucht...
![]()
ja, de wiki pakt de links niet goed ofzo..quote:Op zondag 28 januari 2007 23:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat je net quote staat er nog net zo fout als dat het er stond
Weet ik veel, ik heb gewoon gecopy paste
Nee wij ook niet maar deden het stiekum! (er van uit gaande dat je met boes bus bedoelt)quote:
Hij was een verslaafde, zelfmoordpogende, liegende berenlover. Altijd interessant tochquote:Op zondag 28 januari 2007 23:20 schreef Tezz het volgende:
Volgens mij gebeurt er iets spannends op het berenfront, want het is zo stil ineens!
bier , hierquote:Op zondag 28 januari 2007 23:21 schreef PeZu het volgende:
hier ligt grizzly man
verscheurd door beren
maar zijn haar bleef mooi
zoals we hem kende
ja boes is busquote:Op zondag 28 januari 2007 23:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee wij ook niet maar deden het stiekum! (er van uit gaande dat je met boes bus bedoelt)
Alstu! ook een peuk?quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja boes is bus
en ook een leuke tekenfilm btw
hij huilt om een hommelquote:Op zondag 28 januari 2007 23:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hij was een verslaafde, zelfmoordpogende, liegende berenlover. Altijd interessant toch
mwah vooruit dan maarquote:
heumeux huilen ook om alles tegenwoordigquote:
ow sowwyquote:
Ja...quote:Op zondag 28 januari 2007 23:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
oh ja wij hebben dezelfde leeftijd ongeveer he....
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mwah vooruit dan maar
tog wel een marlboro red oid he en geen fucking superkings![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:25 schreef remlof het volgende:
centraal
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:25 schreef Djarum het volgende:
[..]
*slaat lange zwarte jas open
Voor ieder wat wils!
Hoorde dan wat ie erover zei, die kerel spoorde nietquote:
Echt??? Moet je buiten roken??? Aggossie...quote:Op zondag 28 januari 2007 23:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja...![]()
![]()
![]()
Enne...en ik was ff plassen...hihi..en ga zo een sigaret buiten roken...(irl wel jah...
)
![]()
ja ik hoord ehet, we kijken samen toch!quote:Op zondag 28 januari 2007 23:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hoorde dan wat ie erover zei, die kerel spoorde niet
En ff een peukie doen tuuk...moet kunnen onder werktijd...quote:Op zondag 28 januari 2007 23:25 schreef remlof het volgende:
centraal
Het was geen vraagquote:Op zondag 28 januari 2007 23:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik hoord ehet, we kijken samen toch!
Wie laat zichzelf niet commanderen: BOES BOES, BOES BOESquote:Op zondag 28 januari 2007 23:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja boes is bus
en ook een leuke tekenfilm btw
truste!quote:Op zondag 28 januari 2007 23:26 schreef Jimbo het volgende:
nja ik neem dr nog een en dan slaaptijd , oii
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wie laat zichzelf niet commanderen: BOES BOES, BOES BOES
lalalalalalalalalalal (tekst kwijt): BOES BOES, BOES BOES
Heerlijk dit!
ja !quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:28 schreef Jimbo het volgende:
boes boes , boes boes
dr is een goede boes een een slechte bush
Moet niet, maar ik woon hier nu 4 jaar en heb besloten om niet meer in huis te roken..quote:Op zondag 28 januari 2007 23:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Echt??? Moet je buiten roken??? Aggossie...
rock and roll en ook de samba danst hij met je mee!quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mede vanwege de verwachting van onze dochter..
quote:
Nou goed van je hoor! Was ik maar zo standvastig! Whehehehe ik ben een slechte moederquote:Op zondag 28 januari 2007 23:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Moet niet, maar ik woon hier nu 4 jaar en heb besloten om niet meer in huis te roken..![]()
Mede vanwege de verwachting van onze dochter..en ik heb geen zin om te witten voorlopig..
![]()
Maar, soms is het lastigDank je voor je inlevingsvermogen en medelijden..
![]()
zolang je ze dr maar niet mee brainwasht..quote:Op zondag 28 januari 2007 23:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou goed van je hoor! Was ik maar zo standvastig! Whehehehe ik ben een slechte moeder![]()
(daarintegen ken ik wel alle tunes van kinderseries, dat compenseert dan weer)
Ken je boes niet?!?quote:
Ik speel dat filmpje van Boes af en mijn man vraagt zich wat ik in godsnaam aan het doen ben!quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:32 schreef Djarum het volgende:
[..]
zolang je ze dr maar niet mee brainwasht..![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:34 schreef Queen_Bee het volgende:
Wie laat zich niet koeioneren, Bush Bush
Veel liefde geven is toch 't belangrijkste...quote:Op zondag 28 januari 2007 23:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou goed van je hoor! Was ik maar zo standvastig! Whehehehe ik ben een slechte moeder![]()
(daarintegen ken ik wel alle tunes van kinderseries, dat compenseert dan weer)
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Veel liefde geven is toch 't belangrijkste...Niet roken in huis is daar maar een klein deel van toch ? Dus...neh...slechte moeder...[afbeelding]
Zie mijn vorige post...quote:Op zondag 28 januari 2007 23:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik speel dat filmpje van Boes af en mijn man vraagt zich wat ik in godsnaam aan het doen ben!![]()
![]()
Zo'n 20 jaar terug denk ik zo ongeveer? Mijn broertje keek het altijd in ieder gevalquote:
ik vond dat vroeger zo'n mooie woordsepleing, wie laat zich niet koeineren, boes boesquote:Op zondag 28 januari 2007 23:34 schreef Queen_Bee het volgende:
Wie laat zich niet koeioneren, Bush Bush
eh.. jaartje of 10-15 geleden..quote:
ja dat kan ook wel ongeveer.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:38 schreef Djarum het volgende:
[..]
eh.. jaartje of 10-15 geleden..
toch jongens?!?
samen met bommelquote:Op zondag 28 januari 2007 23:38 schreef Djarum het volgende:
[..]
eh.. jaartje of 10-15 geleden..
toch jongens?!?
Toen begon ik met stappen enzo...quote:Op zondag 28 januari 2007 23:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zo'n 20 jaar terug denk ik zo ongeveer? Mijn broertje keek het altijd in ieder geval
Jaaaaquote:Op zondag 28 januari 2007 23:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vond dat vroeger zo'n mooie woordsepleing, wie laat zich niet koeineren, boes boes
omdat hij een os is toch!
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:40 schreef Tezz het volgende:
Lieve schatten, ik ga naar bedje. Heerlijk wegdromen met Boes in mijn achterhoofd, ha ha!
Trusten allemaal en morgenvroeg hoop ik te posten in deeltje 20 of zo?
Truste !quote:Op zondag 28 januari 2007 23:40 schreef Tezz het volgende:
Lieve schatten, ik ga naar bedje. Heerlijk wegdromen met Boes in mijn achterhoofd, ha ha!
Trusten allemaal en morgenvroeg hoop ik te posten in deeltje 20 of zo?
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Toen begon ik met stappen enzo...andere dingen ontdekken..
![]()
jewaids!quote:
kijk uit malloot een kokosnootquote:Op zondag 28 januari 2007 23:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Ovide pwnd trouwens wel elke tekenfilm
idd!quote:Op zondag 28 januari 2007 23:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Freggels....zelfde periode toch ?quote:Op zondag 28 januari 2007 23:48 schreef Djarum het volgende:
en wat dachten jullie dan de snorkels!
quote:
freggels waren niet zo leukquote:
Weer zoëen ...quote:Op zondag 28 januari 2007 23:47 schreef Queen_Bee het volgende:
ik denk dat het verhaal van kapitein ortega best eens waar zou kunnen zijnquote:Op zondag 28 januari 2007 23:48 schreef Djarum het volgende:
en wat dachten jullie dan de snorkels!
Dude, Ovide moet je wel kennenquote:
Jep! dezequote:Op zondag 28 januari 2007 23:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dude, Ovide moet je wel kennen
Vogelbekdier, blauw. Op een eiland., Palmbomen waar tvs uitschietenDe gemene slang pi
vroeger ja. maar dat zag ik laatst ook weer en dacht echtquote:Op zondag 28 januari 2007 23:51 schreef Djarum het volgende:
Maar het meest geniaal waren nog wel de smurfen!!
toen ik klein was, vond ik die griezel buren van ze engquote:Op zondag 28 januari 2007 23:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
freggels waren niet zo leukSnorkels wel
Alleen alles wat ik later weer eens terug zag was wel ineens veel stommer dan vruugahDus ik kijk maar niets meer terug
Da's waar...ik had laatst een DVD gedowndloadgekocht van de berenboot...ik denk leuk voor m'n dochter....men..wat nep en een slechte kwaliteit geluid en noem maar op !quote:Op zondag 28 januari 2007 23:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
freggels waren niet zo leukSnorkels wel
Alleen alles wat ik later weer eens terug zag was wel ineens veel stommer dan vruugahDus ik kijk maar niets meer terug
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
toen ik klein was, vond ik die griezel buren van ze eng![]()
idd, berenboot heb ik nooit leuk gevonden..quote:Op zondag 28 januari 2007 23:53 schreef Queen_Bee het volgende:
berenboot vond ik nooit wat. En dat was poosje terug s nachts nog wel op tv, wat heb ik me geergerd
Dat bedoel ik dus...moet je nagaan hoe snel dat veranderd is..quote:Op zondag 28 januari 2007 23:53 schreef Queen_Bee het volgende:
berenboot vond ik nooit wat. En dat was poosje terug s nachts nog wel op tv, wat heb ik me geergerd
berenboot sucksquote:Op zondag 28 januari 2007 23:53 schreef Queen_Bee het volgende:
shin chenquote:Op zondag 28 januari 2007 23:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik wil nu nog wel eens naar as told by ginger en braceface kijken
braceface?.. beugelbekkie in het nederlands?quote:Op zondag 28 januari 2007 23:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik wil nu nog wel eens naar as told by ginger en braceface kijken
Roadrunner, tom & jerry, tweety & sylvester....priceless humor idd...quote:Op zondag 28 januari 2007 23:55 schreef Djarum het volgende:
[..]
idd, berenboot heb ik nooit leuk gevonden..
het enige wat ik nu nog wel leuk vind om te zien zijn filmpjes als roadrubber met die sylvesterkat.. etc..
lekker loos.. totaal geen diepgang en onwijs voorspelbaar!![]()
Ja diequote:Op zondag 28 januari 2007 23:58 schreef Djarum het volgende:
[..]
braceface?.. beugelbekkie in het nederlands?
daar kijk ik ook nog wel eens naar idd![]()
die vond ik echt onwijs irri.. vet brutaal!quote:Op zondag 28 januari 2007 23:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja die
En oh ja Shin Chan idd, lang niet meer gezien trowuens
ik heb shin chen op dvdquote:Op zondag 28 januari 2007 23:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja die
En oh ja Shin Chan idd, lang niet meer gezien trowuens
Dankjequote:Op maandag 29 januari 2007 00:00 schreef Djarum het volgende:
Feli Q_B!!![]()
[afbeelding]
dat je maar een grote meid mag worden!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wilde je toch even feliciteren![]()
Gefeli....check AT !quote:Op maandag 29 januari 2007 00:00 schreef Queen_Bee het volgende:
haha, ik ben jarig
Zou ik ook zeggenquote:Op maandag 29 januari 2007 00:02 schreef BeeDee het volgende:
Jammer dat je er zelf over begon..Was het niet vergeten...
![]()
Zat! we hebben nog een fust over!quote:
Doe mij dan maar een beerquote:Op maandag 29 januari 2007 00:02 schreef Zeurberus het volgende:
Gefeliciteerd Q_B
Omdat je niet zo van beren houdt krijg je deze van me :
[afbeelding]
Kijk je wel uit dat ie je niet opvreet?
maar...maar....maar Camel is toch je merk?quote:
ik zou idd ook niet graag door zo'n unit worden opgegeten..quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 00:07 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
maar...maar....maar Camel is toch je merk?![]()
Dudequote:Op maandag 29 januari 2007 00:05 schreef Appelperenstroop het volgende:
Gefeliciteerd!
Vier het met....
[afbeelding]
Jaquote:Op maandag 29 januari 2007 00:07 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
maar...maar....maar Camel is toch je merk?![]()
kretekje dan?quote:
quote:
dacht ik al... maar als iedereen begint aan te bieden, dan valt mijn taart ook zo in het niets..quote:
jups origineel en alquote:
hier nog een..quote:Op maandag 29 januari 2007 00:10 schreef BeeDee het volgende:
Ff serieus....ik heb sinds een paar dagen dat ik, om de post die ik doe, het bericht krijg..pagina niet gevonden..blabla.. doe ik opnieuw proberen...lukt 't wel....meer mensen ?![]()
Gaat mij erom...is 't FOK! of m'n provider...want die had een excuusmail gestuurd van nieuwe server en kleine probleempjes en we doen ons best dus...maar dit vond ik typisch..quote:Op maandag 29 januari 2007 00:12 schreef Djarum het volgende:
[..]
hier nog een..
wel heeeeeeel sporadisch nu, maar af en toe wel ja
Waar heb je het overquote:Op maandag 29 januari 2007 00:10 schreef Zeurberus het volgende:
arrogant trutje ook die Q_B, regel je een kameel voor der, is ze nog niet blij
Ooit aan gedacht om je op te geven voor My Sweet Nineteen?
my super sweet sixteenquote:
dan zou ik ervan uitgaan dat het je provider is..quote:Op maandag 29 januari 2007 00:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Gaat mij erom...is 't FOK! of m'n provider...want die had een excuusmail gestuurd van nieuwe server en kleine probleempjes en we doen ons best dus...maar dit vond ik typisch..![]()
*Al met al...zo peuk doet...
quote:Op maandag 29 januari 2007 00:17 schreef oranjekoek het volgende:
*komt erbij staan*
My Super sweet sixteenquote:
Ja dat ken ik wel, maar kamer?quote:Op maandag 29 januari 2007 00:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
my super sweet sixteen
mtv
getverik ken het ook gewoon
![]()
Oh, las ik ipv kameel kamer ofzo?quote:Op maandag 29 januari 2007 00:20 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
My Super sweet sixteen
Gaat over de verjaardag van super verwende meisjes die alles moeten doen om op te vallen.
Krijgen ze een dikke BMW van pappie maar gaan ze janken omdat het de verkeerde kleur is enzo![]()
![]()
![]()
En gezien jij een kameel niet kan waarderen....![]()
heb ik het idd wel eens gekeken..quote:Op maandag 29 januari 2007 00:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
my super sweet sixteen
mtv
getverik ken het ook gewoon
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 00:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, las ik ipv kameel kamer ofzo?Nee dan snap ik hem bwehehe
mag ik mee naar je kamer?quote:
jaquote:
haha.. dus het is andersom!!quote:
Oh heul nie waarquote:Op maandag 29 januari 2007 00:24 schreef Djarum het volgende:
[..]
haha.. dus het is andersom!!![]()
ze wacht op je man!![]()
biertje dan?quote:Op maandag 29 januari 2007 00:23 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb m'n tanden gepoetst. Nu wil ik niet meer roken [13.gif]
quote:Op maandag 29 januari 2007 00:24 schreef Djarum het volgende:
[..]
haha.. dus het is andersom!!![]()
ze wacht op je man!![]()
Ik heb genoeg van de alcoholquote:
Okquote:
quote:
Ja ik ga morgen drank en peuk eisen wat ik niet eens op kanquote:Op maandag 29 januari 2007 00:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moet je niet dronken worden ofzo?
quote:Op maandag 29 januari 2007 00:18 schreef Djarum het volgende:
[..]
dan zou ik ervan uitgaan dat het je provider is..
ik heb het nu in de afgelopen 6 uur denk ik 2 keer gehad..
en als je dan F5 doet, springt ie er gelijk op...
quote:
En zo hoort het.quote:Op maandag 29 januari 2007 00:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen drank en peuk eisen wat ik niet eens op kan
wdk!quote:Op maandag 29 januari 2007 00:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen drank en peuk eisen wat ik niet eens op kan
gheghe, op naar de 5!quote:Op maandag 29 januari 2007 00:27 schreef BeeDee het volgende:
Maar ff peukie en pagina vol...Mensen...rustig..rustig....
![]()
Niet te gleuuuuuuuuuuvequote:Op maandag 29 januari 2007 00:27 schreef BeeDee het volgende:
Maar ff peukie en pagina vol...Mensen...rustig..rustig....
![]()
gleuf?.. waar?quote:
ja! de tweede! Bedankt! Nog gefeliciteerd met je verjaardag he!quote:
quote:
waarschijnlijk je zoveelst email, of niet?quote:Op maandag 29 januari 2007 00:28 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik ga maar 's mailen...daar zullen ze niet van terughebben !....
![]()
Joa, engquote:Op maandag 29 januari 2007 00:30 schreef Djarum het volgende:
[..]
![]()
ben je echt de enige vrouw hier QB? (nu Tezz weg is dan he)
je had ons gisteravond moeten zien!..quote:Op maandag 29 januari 2007 00:34 schreef oranjekoek het volgende:
so het gaat hier echt snel he.. haha
quote:Op maandag 29 januari 2007 00:35 schreef PeZu het volgende:
zo pagina 5 alweer
bak je even ene taart benje zo een pagina verder
quote:Op maandag 29 januari 2007 00:35 schreef PeZu het volgende:
zo pagina 5 alweer
bak je even ene taart benje zo een pagina verder
was ie lekker?quote:
ik dacht al.. wat voelde ik langsrennen.. maar dat is dit topic!quote:Op maandag 29 januari 2007 00:42 schreef PeZu het volgende:
sturmlauf hier
Dat (nog) niet...speelt pas een paar dagen, maar begint irritant te worden....quote:Op maandag 29 januari 2007 00:31 schreef Djarum het volgende:
[..]
waarschijnlijk je zoveelst email, of niet?
quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 00:42 schreef Djarum het volgende:
[..]
ik dacht al.. wat voelde ik langsrennen.. maar dat is dit topic!
modem/router al ff aan/uit gehad?quote:Op maandag 29 januari 2007 00:43 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat (nog) niet...speelt pas een paar dagen, maar begint irritant te worden....![]()
Ik denk, ik blijf aardig omdat ik het wel waardeer?quote:
Ja, heel soms ff andere topics / subforums checken...quote:Op maandag 29 januari 2007 00:42 schreef PeZu het volgende:
sturmlauf hier
ik snapte em wel heur!quote:Op maandag 29 januari 2007 00:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik denk, ik blijf aardig omdat ik het wel waardeer?![]()
ooh wat liefquote:Op maandag 29 januari 2007 00:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik denk, ik blijf aardig omdat ik het wel waardeer?![]()
Nog niet eik...had in 't begin een conflict tussen routerfirewall en geinstalleerde firewall..quote:Op maandag 29 januari 2007 00:45 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
modem/router al ff aan/uit gehad?
(gewoon stroomkabeltje ff los en weer erin)
Dude, de enige felicitaties die ik tot nu toe heb zijn van internetquote:
Schande!quote:Op maandag 29 januari 2007 00:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dude, de enige felicitaties die ik tot nu toe heb zijn van internetIk heb niks
![]()
Daarom ff snel stroom eraf, dan blijven alle instellingen staan zoals ze stonden maar is de router zelf wel ff 'geleegd'.quote:Op maandag 29 januari 2007 00:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nog niet eik...had in 't begin een conflict tussen routerfirewall en geinstalleerde firewall..Netwerk viel steeds weg..
Maar dat was opgelost toen ik een andere firewall had geinstalleerd...heeft maanden goed gedraaid en nu..![]()
Maar mischien ff proberen...![]()
Schande!!quote:Op maandag 29 januari 2007 00:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
![]()
Aww...morgen toch wel ?quote:Op maandag 29 januari 2007 00:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
![]()
Ga 'k doen dus als ik weg ben mensen...quote:Op maandag 29 januari 2007 00:51 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Daarom ff snel stroom eraf, dan blijven alle instellingen staan zoals ze stonden maar is de router zelf wel ff 'geleegd'.
ach, gelukkig zijn wij wel echte humans.. die jou echt feliciteren!quote:Op maandag 29 januari 2007 00:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
![]()
ja en ik ben ook nog een sover haar kado heen geredenquote:
*BZZZPPPPPZZZZ...........quote:Op maandag 29 januari 2007 00:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ga 'k doen dus als ik weg ben mensen...ghege....
![]()
Van harte gefeliciteerd! Hoe oud ben je geworden? Zal ik je een cadeautje sturen?quote:Op maandag 29 januari 2007 00:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
![]()
de taart? de peuken? of de kameel?quote:Op maandag 29 januari 2007 00:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en ik ben ook nog een sover haar kado heen gereden
quote:Op maandag 29 januari 2007 00:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
![]()
Zijn..die...automatisch?quote:Op maandag 29 januari 2007 00:53 schreef Djarum het volgende:
[..]
ach, gelukkig zijn wij wel echte humans.. die jou echt feliciteren!
beter dan zo'n automatische 'gefeliciteerd" email van een of ander vaag bedrijf waar je ooooit wel eens iets hebt gekocht....![]()
Subtielquote:Op maandag 29 januari 2007 00:51 schreef Djarum het volgende:
[..]
Schande!!
Geef me je huisadres!
dan kom ik gelijk langs!
Die laatste vind ik knapquote:
Ja, dan heb ik een total van 1 cadeau, yeaaaayquote:Op maandag 29 januari 2007 00:53 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd! Hoe oud ben je geworden? Zal ik je een cadeautje sturen?![]()
de diamantenquote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 00:53 schreef Djarum het volgende:
[..]
ach, gelukkig zijn wij wel echte humans.. die jou echt feliciteren!
beter dan zo'n automatische 'gefeliciteerd" email van een of ander vaag bedrijf waar je ooooit wel eens iets hebt gekocht....![]()
tweelingquote:Op maandag 29 januari 2007 00:56 schreef Zeurberus het volgende:
Een zus krijgen is toch leuk?
Wel jammer dat ze dan op dezelfde dag jarig is![]()
Nee man, ze krijgt morgen toch eens zus?quote:
Hoe oud ben je geworden? PM me je adres dan stuur ik je een cadeautje ;o)) natuurlijk alleen maar spullen waar ik van af moet hequote:Op maandag 29 januari 2007 00:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik een total van 1 cadeau, yeaaaay
En ja, morgenavond komt mn zusThts it
Meer krijg ik niet
![]()
dat bepaal ik welquote:Op maandag 29 januari 2007 00:57 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Nee man, ze krijgt morgen toch eens zus?
Die is dan toch 19 jaar jonger!
Dat kan toch nooit een tweeling zijn
Snap het al, jij hebt een tweeling fetish he!quote:
Had het over dat ik morgen nog felicitaties zou krijgenquote:Op maandag 29 januari 2007 00:56 schreef Zeurberus het volgende:
Een zus krijgen is toch leuk?
Wel jammer dat ze dan op dezelfde dag jarig is![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 00:59 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Snap het al, jij hebt een tweeling fetish he!
Nee, wat voor een cadeautjes je allemaal al had gehad, of zou krijgenquote:Op maandag 29 januari 2007 00:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Had het over dat ik morgen nog felicitaties zou krijgen
Goed, laat maarquote:Op maandag 29 januari 2007 00:58 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoe oud ben je geworden? PM me je adres dan stuur ik je een cadeautje ;o)) natuurlijk alleen maar spullen waar ik van af moet he![]()
Ik weet zelf wel waat ik het over hebquote:Op maandag 29 januari 2007 01:00 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Nee, wat voor een cadeautjes je allemaal al had gehad, of zou krijgen
OHHHquote:Op maandag 29 januari 2007 00:57 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Nee man, ze krijgt morgen toch eens zus?
Die is dan toch 19 jaar jonger!
Dat kan toch nooit een tweeling zijn
Hij heeft me al 5 keer gefeliciteerdquote:Op maandag 29 januari 2007 01:01 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Spank !je hebt toch wel meer te zeggen ?
![]()
Jij wel, tegen mij is niets gezegdquote:Op maandag 29 januari 2007 01:01 schreef Djarum het volgende:
[..]
OHHH
je zei haar leeftijd!
Die moest ik vet geheim houden van dr!![]()
Ja, en vervolgens schreeuwt iedereen m om het hardstquote:Op maandag 29 januari 2007 01:01 schreef Djarum het volgende:
[..]
OHHH
je zei haar leeftijd!
Die moest ik vet geheim houden van dr!![]()
subtiel is my middle name...quote:
nietttuuss.. ik nog niet!!quote:Op maandag 29 januari 2007 01:02 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, en vervolgens schreeuwt iedereen m om het hardst
Maar in dit topic is ie rustig..quote:Op maandag 29 januari 2007 01:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hij heeft me al 5 keer gefeliciteerd
Hahaa! Daar sta ik dan met mijn goeie gedrag... Ik vind het leuk om dingetjes weg te geven, en dan willen ze het nietquote:
wat heb je allemaal dan?quote:Op maandag 29 januari 2007 01:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hahaa! Daar sta ik dan met mijn goeie gedrag... Ik vind het leuk om dingetjes weg te geven, en dan willen ze het niet![]()
Ik ben tch meer waard dan 2ehands troepquote:Op maandag 29 januari 2007 01:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hahaa! Daar sta ik dan met mijn goeie gedrag... Ik vind het leuk om dingetjes weg te geven, en dan willen ze het niet![]()
spank is denk ik toch niet zo'n real life gezelligheidsmens..quote:
BeeDeequote:Op maandag 29 januari 2007 01:01 schreef BeeDee het volgende:
Spank !je hebt toch wel meer te zeggen ?
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 01:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kijk...zo kan ik 't iets beter bijhouden..
--edit-- deze moest ik weer twee keer posten..![]()
Spank kan volgens mij best gezellig zijn...wat zou er schelen ?quote:Op maandag 29 januari 2007 01:04 schreef Djarum het volgende:
[..]
spank is denk ik toch niet zo'n real life gezelligheidsmens..
ik bedoel, dit rookhoekje komt toch behoorlijk in de buurt van irl toch?![]()
kazaa.. leeft dat nog?quote:Op maandag 29 januari 2007 01:05 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Toch maar een mailtje de deur uit doen dan, of heb je toevallig iets aanstaan wat veel connecties vreet (Kazaa, bittorrent)?
Nee...ben trouwens meer een usenet gebruiker..quote:Op maandag 29 januari 2007 01:05 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Toch maar een mailtje de deur uit doen dan, of heb je toevallig iets aanstaan wat veel connecties vreet (Kazaa, bittorrent)?
misschien last van zijn keel.. vingers..quote:Op maandag 29 januari 2007 01:05 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Spank kan volgens mij best gezellig zijn...wat zou er schelen ?![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 01:05 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Spank kan volgens mij best gezellig zijn...wat zou er schelen ?![]()
Geen idee of BeeDee een leek is of niet, vandaar dat ik het meest gangbare als voorbeeld gebruiktequote:
hallo zeg alles wat ik heb is nieuw hoor..quote:Op maandag 29 januari 2007 01:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ben tch meer waard dan 2ehands troep
Is zelfs van voor mijn tijd...quote:
quote:
* checkt site..quote:Op maandag 29 januari 2007 01:08 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hallo zeg alles wat ik heb is nieuw hoor..![]()
Heb een tijdje limewire gebruikt maarquote:Op maandag 29 januari 2007 01:08 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Geen idee of BeeDee een leek is of niet, vandaar dat ik het meest gangbare als voorbeeld gebruikte
En usenet mensen zijn tof![]()
Alleen voor de jarigen natuurlijk he, klanten krijgen ook altijd een cadeautjequote:
ben jarig geweest..telt dat ook?quote:Op maandag 29 januari 2007 01:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Alleen voor de jarigen natuurlijk he, klanten krijgen ook altijd een cadeautjeanders kan ik wel bezig blijven
![]()
Dag 1: kocht je een laptopquote:Op maandag 29 januari 2007 01:09 schreef BeeDee het volgende:
Is zelfs van voor mijn tijd...ja..ben echt een n00b op computergebied...
![]()
Heb pas een 3/4 jaar een laptop...![]()
![]()
correctiequote:Op maandag 29 januari 2007 01:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dag 1: kocht je een laptop
Dag 2: werd je op Internet aangesloten
Dag 3: ging je op ontdekkingsreis op het www
Dag 4: ontdekte je FOK!
quote:Op maandag 29 januari 2007 01:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dag 1: kocht je een laptop
Dag 2: werd je op Internet aangesloten
Dag 3: ging je op ontdekkingsreis op het www
Dag 4: ontdekte je FOK!
haha nee, volgend jaar maak je weer een kansquote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 01:12 schreef Djarum het volgende:
[..]
correctie
Dag 4: *fapfapfapfapfapfapfapfapfapfap*
Dag 5: Fok!
Truste!quote:Op maandag 29 januari 2007 01:12 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha nee, volgend jaar maak je weer een kans![]()
Ik ga lekker slapen! Welterusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |