Hoorde dan wat ie erover zei, die kerel spoorde nietquote:
Echt??? Moet je buiten roken??? Aggossie...quote:Op zondag 28 januari 2007 23:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja...![]()
![]()
![]()
Enne...en ik was ff plassen...hihi..en ga zo een sigaret buiten roken...(irl wel jah...
)
![]()
ja ik hoord ehet, we kijken samen toch!quote:Op zondag 28 januari 2007 23:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hoorde dan wat ie erover zei, die kerel spoorde niet
En ff een peukie doen tuuk...moet kunnen onder werktijd...quote:Op zondag 28 januari 2007 23:25 schreef remlof het volgende:
centraal
Het was geen vraagquote:Op zondag 28 januari 2007 23:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik hoord ehet, we kijken samen toch!
Wie laat zichzelf niet commanderen: BOES BOES, BOES BOESquote:Op zondag 28 januari 2007 23:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja boes is bus
en ook een leuke tekenfilm btw
truste!quote:Op zondag 28 januari 2007 23:26 schreef Jimbo het volgende:
nja ik neem dr nog een en dan slaaptijd , oii
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wie laat zichzelf niet commanderen: BOES BOES, BOES BOES
lalalalalalalalalalal (tekst kwijt): BOES BOES, BOES BOES
Heerlijk dit!
ja !quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:28 schreef Jimbo het volgende:
boes boes , boes boes
dr is een goede boes een een slechte bush
Moet niet, maar ik woon hier nu 4 jaar en heb besloten om niet meer in huis te roken..quote:Op zondag 28 januari 2007 23:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Echt??? Moet je buiten roken??? Aggossie...
rock and roll en ook de samba danst hij met je mee!quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mede vanwege de verwachting van onze dochter..
quote:
Nou goed van je hoor! Was ik maar zo standvastig! Whehehehe ik ben een slechte moederquote:Op zondag 28 januari 2007 23:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Moet niet, maar ik woon hier nu 4 jaar en heb besloten om niet meer in huis te roken..![]()
Mede vanwege de verwachting van onze dochter..en ik heb geen zin om te witten voorlopig..
![]()
Maar, soms is het lastigDank je voor je inlevingsvermogen en medelijden..
![]()
zolang je ze dr maar niet mee brainwasht..quote:Op zondag 28 januari 2007 23:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou goed van je hoor! Was ik maar zo standvastig! Whehehehe ik ben een slechte moeder![]()
(daarintegen ken ik wel alle tunes van kinderseries, dat compenseert dan weer)
Ken je boes niet?!?quote:
Ik speel dat filmpje van Boes af en mijn man vraagt zich wat ik in godsnaam aan het doen ben!quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:32 schreef Djarum het volgende:
[..]
zolang je ze dr maar niet mee brainwasht..![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:34 schreef Queen_Bee het volgende:
Wie laat zich niet koeioneren, Bush Bush
Veel liefde geven is toch 't belangrijkste...quote:Op zondag 28 januari 2007 23:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou goed van je hoor! Was ik maar zo standvastig! Whehehehe ik ben een slechte moeder![]()
(daarintegen ken ik wel alle tunes van kinderseries, dat compenseert dan weer)
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Veel liefde geven is toch 't belangrijkste...Niet roken in huis is daar maar een klein deel van toch ? Dus...neh...slechte moeder...[afbeelding]
Zie mijn vorige post...quote:Op zondag 28 januari 2007 23:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik speel dat filmpje van Boes af en mijn man vraagt zich wat ik in godsnaam aan het doen ben!![]()
![]()
Zo'n 20 jaar terug denk ik zo ongeveer? Mijn broertje keek het altijd in ieder gevalquote:
ik vond dat vroeger zo'n mooie woordsepleing, wie laat zich niet koeineren, boes boesquote:Op zondag 28 januari 2007 23:34 schreef Queen_Bee het volgende:
Wie laat zich niet koeioneren, Bush Bush
eh.. jaartje of 10-15 geleden..quote:
ja dat kan ook wel ongeveer.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:38 schreef Djarum het volgende:
[..]
eh.. jaartje of 10-15 geleden..
toch jongens?!?
samen met bommelquote:Op zondag 28 januari 2007 23:38 schreef Djarum het volgende:
[..]
eh.. jaartje of 10-15 geleden..
toch jongens?!?
Toen begon ik met stappen enzo...quote:Op zondag 28 januari 2007 23:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zo'n 20 jaar terug denk ik zo ongeveer? Mijn broertje keek het altijd in ieder geval
Jaaaaquote:Op zondag 28 januari 2007 23:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vond dat vroeger zo'n mooie woordsepleing, wie laat zich niet koeineren, boes boes
omdat hij een os is toch!
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:40 schreef Tezz het volgende:
Lieve schatten, ik ga naar bedje. Heerlijk wegdromen met Boes in mijn achterhoofd, ha ha!
Trusten allemaal en morgenvroeg hoop ik te posten in deeltje 20 of zo?
Truste !quote:Op zondag 28 januari 2007 23:40 schreef Tezz het volgende:
Lieve schatten, ik ga naar bedje. Heerlijk wegdromen met Boes in mijn achterhoofd, ha ha!
Trusten allemaal en morgenvroeg hoop ik te posten in deeltje 20 of zo?
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Toen begon ik met stappen enzo...andere dingen ontdekken..
![]()
jewaids!quote:
kijk uit malloot een kokosnootquote:Op zondag 28 januari 2007 23:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Ovide pwnd trouwens wel elke tekenfilm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |