idd!quote:Op zondag 28 januari 2007 23:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Ovide pwnd trouwens wel elke tekenfilm
Freggels....zelfde periode toch ?quote:Op zondag 28 januari 2007 23:48 schreef Djarum het volgende:
en wat dachten jullie dan de snorkels!
quote:
freggels waren niet zo leukquote:
Weer zoëen ...quote:Op zondag 28 januari 2007 23:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Ovide pwnd trouwens wel elke tekenfilm
ik denk dat het verhaal van kapitein ortega best eens waar zou kunnen zijnquote:Op zondag 28 januari 2007 23:48 schreef Djarum het volgende:
en wat dachten jullie dan de snorkels!
Dude, Ovide moet je wel kennenquote:
Jep! dezequote:Op zondag 28 januari 2007 23:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dude, Ovide moet je wel kennen
Vogelbekdier, blauw. Op een eiland., Palmbomen waar tvs uitschietenDe gemene slang pi
vroeger ja. maar dat zag ik laatst ook weer en dacht echtquote:Op zondag 28 januari 2007 23:51 schreef Djarum het volgende:
Maar het meest geniaal waren nog wel de smurfen!!
toen ik klein was, vond ik die griezel buren van ze engquote:Op zondag 28 januari 2007 23:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
freggels waren niet zo leukSnorkels wel
Alleen alles wat ik later weer eens terug zag was wel ineens veel stommer dan vruugahDus ik kijk maar niets meer terug
Da's waar...ik had laatst een DVD gedowndloadgekocht van de berenboot...ik denk leuk voor m'n dochter....men..wat nep en een slechte kwaliteit geluid en noem maar op !quote:Op zondag 28 januari 2007 23:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
freggels waren niet zo leukSnorkels wel
Alleen alles wat ik later weer eens terug zag was wel ineens veel stommer dan vruugahDus ik kijk maar niets meer terug
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
toen ik klein was, vond ik die griezel buren van ze eng![]()
idd, berenboot heb ik nooit leuk gevonden..quote:Op zondag 28 januari 2007 23:53 schreef Queen_Bee het volgende:
berenboot vond ik nooit wat. En dat was poosje terug s nachts nog wel op tv, wat heb ik me geergerd
Dat bedoel ik dus...moet je nagaan hoe snel dat veranderd is..quote:Op zondag 28 januari 2007 23:53 schreef Queen_Bee het volgende:
berenboot vond ik nooit wat. En dat was poosje terug s nachts nog wel op tv, wat heb ik me geergerd
berenboot sucksquote:Op zondag 28 januari 2007 23:53 schreef Queen_Bee het volgende:
shin chenquote:Op zondag 28 januari 2007 23:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik wil nu nog wel eens naar as told by ginger en braceface kijken
braceface?.. beugelbekkie in het nederlands?quote:Op zondag 28 januari 2007 23:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik wil nu nog wel eens naar as told by ginger en braceface kijken
Roadrunner, tom & jerry, tweety & sylvester....priceless humor idd...quote:Op zondag 28 januari 2007 23:55 schreef Djarum het volgende:
[..]
idd, berenboot heb ik nooit leuk gevonden..
het enige wat ik nu nog wel leuk vind om te zien zijn filmpjes als roadrubber met die sylvesterkat.. etc..
lekker loos.. totaal geen diepgang en onwijs voorspelbaar!![]()
Ja diequote:Op zondag 28 januari 2007 23:58 schreef Djarum het volgende:
[..]
braceface?.. beugelbekkie in het nederlands?
daar kijk ik ook nog wel eens naar idd![]()
die vond ik echt onwijs irri.. vet brutaal!quote:Op zondag 28 januari 2007 23:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja die
En oh ja Shin Chan idd, lang niet meer gezien trowuens
ik heb shin chen op dvdquote:Op zondag 28 januari 2007 23:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja die
En oh ja Shin Chan idd, lang niet meer gezien trowuens
Dankjequote:Op maandag 29 januari 2007 00:00 schreef Djarum het volgende:
Feli Q_B!!![]()
[afbeelding]
dat je maar een grote meid mag worden!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wilde je toch even feliciteren![]()
Gefeli....check AT !quote:Op maandag 29 januari 2007 00:00 schreef Queen_Bee het volgende:
haha, ik ben jarig
Zou ik ook zeggenquote:Op maandag 29 januari 2007 00:02 schreef BeeDee het volgende:
Jammer dat je er zelf over begon..Was het niet vergeten...
![]()
Zat! we hebben nog een fust over!quote:
Doe mij dan maar een beerquote:Op maandag 29 januari 2007 00:02 schreef Zeurberus het volgende:
Gefeliciteerd Q_B
Omdat je niet zo van beren houdt krijg je deze van me :
[afbeelding]
Kijk je wel uit dat ie je niet opvreet?
maar...maar....maar Camel is toch je merk?quote:
ik zou idd ook niet graag door zo'n unit worden opgegeten..quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 00:07 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
maar...maar....maar Camel is toch je merk?![]()
Dudequote:Op maandag 29 januari 2007 00:05 schreef Appelperenstroop het volgende:
Gefeliciteerd!
Vier het met....
[afbeelding]
Jaquote:Op maandag 29 januari 2007 00:07 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
maar...maar....maar Camel is toch je merk?![]()
kretekje dan?quote:
quote:
dacht ik al... maar als iedereen begint aan te bieden, dan valt mijn taart ook zo in het niets..quote:
jups origineel en alquote:
hier nog een..quote:Op maandag 29 januari 2007 00:10 schreef BeeDee het volgende:
Ff serieus....ik heb sinds een paar dagen dat ik, om de post die ik doe, het bericht krijg..pagina niet gevonden..blabla.. doe ik opnieuw proberen...lukt 't wel....meer mensen ?![]()
Gaat mij erom...is 't FOK! of m'n provider...want die had een excuusmail gestuurd van nieuwe server en kleine probleempjes en we doen ons best dus...maar dit vond ik typisch..quote:Op maandag 29 januari 2007 00:12 schreef Djarum het volgende:
[..]
hier nog een..
wel heeeeeeel sporadisch nu, maar af en toe wel ja
Waar heb je het overquote:Op maandag 29 januari 2007 00:10 schreef Zeurberus het volgende:
arrogant trutje ook die Q_B, regel je een kameel voor der, is ze nog niet blij
Ooit aan gedacht om je op te geven voor My Sweet Nineteen?
my super sweet sixteenquote:
dan zou ik ervan uitgaan dat het je provider is..quote:Op maandag 29 januari 2007 00:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Gaat mij erom...is 't FOK! of m'n provider...want die had een excuusmail gestuurd van nieuwe server en kleine probleempjes en we doen ons best dus...maar dit vond ik typisch..![]()
*Al met al...zo peuk doet...
quote:Op maandag 29 januari 2007 00:17 schreef oranjekoek het volgende:
*komt erbij staan*
My Super sweet sixteenquote:
Ja dat ken ik wel, maar kamer?quote:Op maandag 29 januari 2007 00:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
my super sweet sixteen
mtv
getverik ken het ook gewoon
![]()
Oh, las ik ipv kameel kamer ofzo?quote:Op maandag 29 januari 2007 00:20 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
My Super sweet sixteen
Gaat over de verjaardag van super verwende meisjes die alles moeten doen om op te vallen.
Krijgen ze een dikke BMW van pappie maar gaan ze janken omdat het de verkeerde kleur is enzo![]()
![]()
![]()
En gezien jij een kameel niet kan waarderen....![]()
heb ik het idd wel eens gekeken..quote:Op maandag 29 januari 2007 00:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
my super sweet sixteen
mtv
getverik ken het ook gewoon
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 00:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, las ik ipv kameel kamer ofzo?Nee dan snap ik hem bwehehe
mag ik mee naar je kamer?quote:
jaquote:
haha.. dus het is andersom!!quote:
Oh heul nie waarquote:Op maandag 29 januari 2007 00:24 schreef Djarum het volgende:
[..]
haha.. dus het is andersom!!![]()
ze wacht op je man!![]()
biertje dan?quote:Op maandag 29 januari 2007 00:23 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb m'n tanden gepoetst. Nu wil ik niet meer roken [13.gif]
quote:Op maandag 29 januari 2007 00:24 schreef Djarum het volgende:
[..]
haha.. dus het is andersom!!![]()
ze wacht op je man!![]()
Ik heb genoeg van de alcoholquote:
Okquote:
quote:
Ja ik ga morgen drank en peuk eisen wat ik niet eens op kanquote:Op maandag 29 januari 2007 00:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moet je niet dronken worden ofzo?
quote:Op maandag 29 januari 2007 00:18 schreef Djarum het volgende:
[..]
dan zou ik ervan uitgaan dat het je provider is..
ik heb het nu in de afgelopen 6 uur denk ik 2 keer gehad..
en als je dan F5 doet, springt ie er gelijk op...
quote:
En zo hoort het.quote:Op maandag 29 januari 2007 00:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen drank en peuk eisen wat ik niet eens op kan
wdk!quote:Op maandag 29 januari 2007 00:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen drank en peuk eisen wat ik niet eens op kan
gheghe, op naar de 5!quote:Op maandag 29 januari 2007 00:27 schreef BeeDee het volgende:
Maar ff peukie en pagina vol...Mensen...rustig..rustig....
![]()
Niet te gleuuuuuuuuuuvequote:Op maandag 29 januari 2007 00:27 schreef BeeDee het volgende:
Maar ff peukie en pagina vol...Mensen...rustig..rustig....
![]()
gleuf?.. waar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |