idd!quote:Op zondag 28 januari 2007 23:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Ovide pwnd trouwens wel elke tekenfilm
Freggels....zelfde periode toch ?quote:Op zondag 28 januari 2007 23:48 schreef Djarum het volgende:
en wat dachten jullie dan de snorkels!
quote:
freggels waren niet zo leukquote:
Weer zoëen ...quote:Op zondag 28 januari 2007 23:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Ovide pwnd trouwens wel elke tekenfilm
ik denk dat het verhaal van kapitein ortega best eens waar zou kunnen zijnquote:Op zondag 28 januari 2007 23:48 schreef Djarum het volgende:
en wat dachten jullie dan de snorkels!
Dude, Ovide moet je wel kennenquote:
Jep! dezequote:Op zondag 28 januari 2007 23:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dude, Ovide moet je wel kennen
Vogelbekdier, blauw. Op een eiland., Palmbomen waar tvs uitschietenDe gemene slang pi
vroeger ja. maar dat zag ik laatst ook weer en dacht echtquote:Op zondag 28 januari 2007 23:51 schreef Djarum het volgende:
Maar het meest geniaal waren nog wel de smurfen!!
toen ik klein was, vond ik die griezel buren van ze engquote:Op zondag 28 januari 2007 23:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
freggels waren niet zo leukSnorkels wel
Alleen alles wat ik later weer eens terug zag was wel ineens veel stommer dan vruugahDus ik kijk maar niets meer terug
Da's waar...ik had laatst een DVD gedowndloadgekocht van de berenboot...ik denk leuk voor m'n dochter....men..wat nep en een slechte kwaliteit geluid en noem maar op !quote:Op zondag 28 januari 2007 23:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
freggels waren niet zo leukSnorkels wel
Alleen alles wat ik later weer eens terug zag was wel ineens veel stommer dan vruugahDus ik kijk maar niets meer terug
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
toen ik klein was, vond ik die griezel buren van ze eng![]()
idd, berenboot heb ik nooit leuk gevonden..quote:Op zondag 28 januari 2007 23:53 schreef Queen_Bee het volgende:
berenboot vond ik nooit wat. En dat was poosje terug s nachts nog wel op tv, wat heb ik me geergerd
Dat bedoel ik dus...moet je nagaan hoe snel dat veranderd is..quote:Op zondag 28 januari 2007 23:53 schreef Queen_Bee het volgende:
berenboot vond ik nooit wat. En dat was poosje terug s nachts nog wel op tv, wat heb ik me geergerd
berenboot sucksquote:Op zondag 28 januari 2007 23:53 schreef Queen_Bee het volgende:
shin chenquote:Op zondag 28 januari 2007 23:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik wil nu nog wel eens naar as told by ginger en braceface kijken
braceface?.. beugelbekkie in het nederlands?quote:Op zondag 28 januari 2007 23:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik wil nu nog wel eens naar as told by ginger en braceface kijken
Roadrunner, tom & jerry, tweety & sylvester....priceless humor idd...quote:Op zondag 28 januari 2007 23:55 schreef Djarum het volgende:
[..]
idd, berenboot heb ik nooit leuk gevonden..
het enige wat ik nu nog wel leuk vind om te zien zijn filmpjes als roadrubber met die sylvesterkat.. etc..
lekker loos.. totaal geen diepgang en onwijs voorspelbaar!![]()
Ja diequote:Op zondag 28 januari 2007 23:58 schreef Djarum het volgende:
[..]
braceface?.. beugelbekkie in het nederlands?
daar kijk ik ook nog wel eens naar idd![]()
die vond ik echt onwijs irri.. vet brutaal!quote:Op zondag 28 januari 2007 23:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja die
En oh ja Shin Chan idd, lang niet meer gezien trowuens
ik heb shin chen op dvdquote:Op zondag 28 januari 2007 23:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja die
En oh ja Shin Chan idd, lang niet meer gezien trowuens
Dankjequote:Op maandag 29 januari 2007 00:00 schreef Djarum het volgende:
Feli Q_B!!![]()
[afbeelding]
dat je maar een grote meid mag worden!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wilde je toch even feliciteren![]()
Gefeli....check AT !quote:Op maandag 29 januari 2007 00:00 schreef Queen_Bee het volgende:
haha, ik ben jarig
Zou ik ook zeggenquote:Op maandag 29 januari 2007 00:02 schreef BeeDee het volgende:
Jammer dat je er zelf over begon..Was het niet vergeten...
![]()
Zat! we hebben nog een fust over!quote:
Doe mij dan maar een beerquote:Op maandag 29 januari 2007 00:02 schreef Zeurberus het volgende:
Gefeliciteerd Q_B
Omdat je niet zo van beren houdt krijg je deze van me :
[afbeelding]
Kijk je wel uit dat ie je niet opvreet?
maar...maar....maar Camel is toch je merk?quote:
ik zou idd ook niet graag door zo'n unit worden opgegeten..quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 00:07 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
maar...maar....maar Camel is toch je merk?![]()
Dudequote:Op maandag 29 januari 2007 00:05 schreef Appelperenstroop het volgende:
Gefeliciteerd!
Vier het met....
[afbeelding]
Jaquote:Op maandag 29 januari 2007 00:07 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
maar...maar....maar Camel is toch je merk?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |