jaaaa. met bacardi zeker!quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:52 schreef Queen_Bee het volgende:
Check OPPPPPPP
das ook saai...quote:
Ze is trots op meeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 28 januari 2007 21:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Nou de playmobiel ridders hebben dus nog allemaal een hoofd en de playmobielprinsessen hebben ook nog allemaal kleren aan?? Ik ben trots op je!
google maar op meot the lazy mousequote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:54 schreef Queen_Bee het volgende:
nee katten zijn kut
mooi werk!quote:
Ja mag niet bij de tv want manlief is bezig met een spelquote:Op zondag 28 januari 2007 21:57 schreef PeZu het volgende:
grizzly man begint zo
Que?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:58 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, en trouwen die link staat niet in de Wiki....![]()
![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:59 schreef Zeurberus het volgende:
Ik ben kijken
*zwaait iedereen uit en laat pakje liggen
graai maar
Het is nog niet eens begonnenquote:Op zondag 28 januari 2007 21:59 schreef Zeurberus het volgende:
Ik ben kijken
graai maar
*graait en zwaait!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:59 schreef Zeurberus het volgende:
Ik ben kijken
graai maar
Zoals ik al zei, Que? Waar heb je het overquote:Op zondag 28 januari 2007 21:59 schreef BeeDee het volgende:
Wil je dat nog even doen.. Q_B ?![]()
![]()
Weet niet hoe dat moehoet !
![]()
![]()
ijsthee?...quote:Op zondag 28 januari 2007 22:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, Que? Waar heb je het over
dat de link naar de wiki niet op wiki staatquote:
Je kan die link toch ook in de wiki d'r bij zetten ? Zodat ie in elk deel staat ?quote:
Oh, ja klik maar even op bewerken en daarna pagina opslaanquote:Op zondag 28 januari 2007 22:02 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je kan die link toch ook in de wiki d'r bij zetten ? Zodat ie in elk deel staat ?![]()
Nou, moet me er maar eens een keer in verdiepen...![]()
Zoals ik al zei...ik kijk wel !quote:Op zondag 28 januari 2007 22:05 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, ja klik maar even op bewerken en daarna pagina opslaan
Moeilijk hè.
neequote:Op zondag 28 januari 2007 22:08 schreef Djarum het volgende:
Kijken we nou allemaal toch stiekem naar die grizzlyman?
* ook nog een opsteektquote:Op zondag 28 januari 2007 22:05 schreef Djarum het volgende:
*steekt nog een peuk aan
vertel vertel! wie zit er bij je?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:10 schreef BeeDee het volgende:
Hier staat 1 tegen 100 aan...maarja..zit hier dan ook niet alleen..![]()
Ik heb net een keitof bacardi horloge gekregenquote:
Seks?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:11 schreef Tezz het volgende:
Nou het valt een beetje stilletjes hier. Kent iemand een goede mop? Politiek? Nog meer interessante tv-programma's? Muziek? Konijntjes water geven? Fobo's checken? Playmobiel??
een beetje weinig beers in die docuquote:Op zondag 28 januari 2007 22:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik kijk wel naar onze grizzlyman. Ik hoop dat ze ons nu oud genoeg voor die tape vinden
wat doe je hier dan?quote:
zag net een onwijs grote snuit!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |