tss.. en die kleuren op de foto geven juist zo goed de sfeer weer!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Die marlboro wordt straks stiekem Camel als jullie niets door hebben
voor op brokeback mountain jaquote:
Heej BeeDee, moest je ook quality-time aan je gezin besteden vanmiddag???quote:
te confronterend?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:36 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Die heb ik uit principe niet gekeken...![]()
![]()
haha, hier nog een!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:36 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Die heb ik uit principe niet gekeken...![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej BeeDee, moest je ook quality-time aan je gezin besteden vanmiddag???
zit je nou gewoon BD te bitchen?quote:
Och..beetje dollen moet kunnen..quote:Op zondag 28 januari 2007 21:39 schreef Djarum het volgende:
[..]
zit je nou gewoon BD te bitchen?![]()
we gaan toch geen ruzie krijgen in ons kliekje hè![]()
Als ONZ er moet je hier tegen kunnen hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 21:39 schreef Djarum het volgende:
[..]
zit je nou gewoon BD te bitchen?![]()
we gaan toch geen ruzie krijgen in ons kliekje hè![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als ONZ er moet je hier tegen kunnen hoor![]()
zeker!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:41 schreef PeZu het volgende:
mogen er hier ook sigaren gerookt worden?
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:41 schreef PeZu het volgende:
mogen er hier ook sigaren gerookt worden?
Nee, meot nog wiki komenquote:Op zondag 28 januari 2007 21:43 schreef BeeDee het volgende:
Maar hoe zit 't met de OP !!! Is het een FOk! wiki ofzo ?![]()
Kan er dan standaard in de OP een "hier vind je de OP" linkje komen ?![]()
Ja mam..quote:Op zondag 28 januari 2007 21:42 schreef Tezz het volgende:
<strenge Tezz modus aan> Kinders kinders, elkaar eventjes knuffelen nu he! <strenge Tezz modus uit>
En, was het lekker dat knuffelen?? Vertel, vertel, details, details.quote:
meotquote:
Kweenie of de anderen willen knuffelen...hihi..quote:Op zondag 28 januari 2007 21:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
En, was het lekker dat knuffelen?? Vertel, vertel, details, details.
speciaal voor boemdikkie!quote:
Och Zeurberus, ik was je helemaal vergeten! Zat jij nog achter in een hoekje van de kamer met de playmobiel te spelen! Achgossie....zat je daar helemaal alleen..........Heb je geen gekke dingen gedaan vrind?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:46 schreef Zeurberus het volgende:
nou...de playmobiel knuffelde ook lekker
Ik wil wel hoor!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kweenie of de anderen willen knuffelen...hihi..![]()
Ik zat niet alleen! Had mijn vriendje Marlboro mee, maar die zat de hele tijd te zeuren dat ik hem in de fik moest zetten. Dat heb ik toen maar gedaan alleen daarna was hij alleen nog maar een grijze stof op de grond. De klootzakquote:Op zondag 28 januari 2007 21:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Och Zeurberus, ik was je helemaal vergeten! Zat jij nog achter in een hoekje van de kamer met de playmobiel te spelen! Achgossie....zat je daar helemaal alleen..........Heb je geen gekke dingen gedaan vrind?
je weet niet een swat een meot isquote:Op zondag 28 januari 2007 21:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Queen_Bee zit ook weer aan de drank..![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:50 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik zat niet alleen! Had mijn vriendje Marlboro mee, maar die zat de hele tijd te zeuren dat ik hem in de fik moest zetten. Dat heb ik toen maar gedaan alleen daarna was hij alleen nog maar een grijze stof op de grond. De klootzakVan je vrienden moet je het hebben
Geen gekke dingen gedaan hoor!
nee nee nee nee zet dat mammie-beeld uit je hoofdquote:Op zondag 28 januari 2007 21:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja maar...met mammie knuffelen waar die anderen bij zij is niet stoer..![]()
![]()
haha, ze is wel wat gewend, met al die feestjes hiero!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:50 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Aaawwgg....hij kan tegen dichte sigarettenrook neem ik aan ?
![]()
met of zonder?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |