Nee man, ze krijgt morgen toch eens zus?quote:
Hoe oud ben je geworden? PM me je adres dan stuur ik je een cadeautje ;o)) natuurlijk alleen maar spullen waar ik van af moet hequote:Op maandag 29 januari 2007 00:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik een total van 1 cadeau, yeaaaay
En ja, morgenavond komt mn zusThts it
Meer krijg ik niet
![]()
dat bepaal ik welquote:Op maandag 29 januari 2007 00:57 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Nee man, ze krijgt morgen toch eens zus?
Die is dan toch 19 jaar jonger!
Dat kan toch nooit een tweeling zijn
Snap het al, jij hebt een tweeling fetish he!quote:
Had het over dat ik morgen nog felicitaties zou krijgenquote:Op maandag 29 januari 2007 00:56 schreef Zeurberus het volgende:
Een zus krijgen is toch leuk?
Wel jammer dat ze dan op dezelfde dag jarig is![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 00:59 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Snap het al, jij hebt een tweeling fetish he!
Nee, wat voor een cadeautjes je allemaal al had gehad, of zou krijgenquote:Op maandag 29 januari 2007 00:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Had het over dat ik morgen nog felicitaties zou krijgen
Goed, laat maarquote:Op maandag 29 januari 2007 00:58 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoe oud ben je geworden? PM me je adres dan stuur ik je een cadeautje ;o)) natuurlijk alleen maar spullen waar ik van af moet he![]()
Ik weet zelf wel waat ik het over hebquote:Op maandag 29 januari 2007 01:00 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Nee, wat voor een cadeautjes je allemaal al had gehad, of zou krijgen
OHHHquote:Op maandag 29 januari 2007 00:57 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Nee man, ze krijgt morgen toch eens zus?
Die is dan toch 19 jaar jonger!
Dat kan toch nooit een tweeling zijn
Hij heeft me al 5 keer gefeliciteerdquote:Op maandag 29 januari 2007 01:01 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Spank !je hebt toch wel meer te zeggen ?
![]()
Jij wel, tegen mij is niets gezegdquote:Op maandag 29 januari 2007 01:01 schreef Djarum het volgende:
[..]
OHHH
je zei haar leeftijd!
Die moest ik vet geheim houden van dr!![]()
Ja, en vervolgens schreeuwt iedereen m om het hardstquote:Op maandag 29 januari 2007 01:01 schreef Djarum het volgende:
[..]
OHHH
je zei haar leeftijd!
Die moest ik vet geheim houden van dr!![]()
subtiel is my middle name...quote:
nietttuuss.. ik nog niet!!quote:Op maandag 29 januari 2007 01:02 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, en vervolgens schreeuwt iedereen m om het hardst
Maar in dit topic is ie rustig..quote:Op maandag 29 januari 2007 01:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hij heeft me al 5 keer gefeliciteerd
Hahaa! Daar sta ik dan met mijn goeie gedrag... Ik vind het leuk om dingetjes weg te geven, en dan willen ze het nietquote:
wat heb je allemaal dan?quote:Op maandag 29 januari 2007 01:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hahaa! Daar sta ik dan met mijn goeie gedrag... Ik vind het leuk om dingetjes weg te geven, en dan willen ze het niet![]()
Ik ben tch meer waard dan 2ehands troepquote:Op maandag 29 januari 2007 01:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hahaa! Daar sta ik dan met mijn goeie gedrag... Ik vind het leuk om dingetjes weg te geven, en dan willen ze het niet![]()
spank is denk ik toch niet zo'n real life gezelligheidsmens..quote:
BeeDeequote:Op maandag 29 januari 2007 01:01 schreef BeeDee het volgende:
Spank !je hebt toch wel meer te zeggen ?
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 01:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kijk...zo kan ik 't iets beter bijhouden..
--edit-- deze moest ik weer twee keer posten..![]()
Spank kan volgens mij best gezellig zijn...wat zou er schelen ?quote:Op maandag 29 januari 2007 01:04 schreef Djarum het volgende:
[..]
spank is denk ik toch niet zo'n real life gezelligheidsmens..
ik bedoel, dit rookhoekje komt toch behoorlijk in de buurt van irl toch?![]()
kazaa.. leeft dat nog?quote:Op maandag 29 januari 2007 01:05 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Toch maar een mailtje de deur uit doen dan, of heb je toevallig iets aanstaan wat veel connecties vreet (Kazaa, bittorrent)?
Nee...ben trouwens meer een usenet gebruiker..quote:Op maandag 29 januari 2007 01:05 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Toch maar een mailtje de deur uit doen dan, of heb je toevallig iets aanstaan wat veel connecties vreet (Kazaa, bittorrent)?
misschien last van zijn keel.. vingers..quote:Op maandag 29 januari 2007 01:05 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Spank kan volgens mij best gezellig zijn...wat zou er schelen ?![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 01:05 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Spank kan volgens mij best gezellig zijn...wat zou er schelen ?![]()
Geen idee of BeeDee een leek is of niet, vandaar dat ik het meest gangbare als voorbeeld gebruiktequote:
hallo zeg alles wat ik heb is nieuw hoor..quote:Op maandag 29 januari 2007 01:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ben tch meer waard dan 2ehands troep
Is zelfs van voor mijn tijd...quote:
quote:
* checkt site..quote:Op maandag 29 januari 2007 01:08 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hallo zeg alles wat ik heb is nieuw hoor..![]()
Heb een tijdje limewire gebruikt maarquote:Op maandag 29 januari 2007 01:08 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Geen idee of BeeDee een leek is of niet, vandaar dat ik het meest gangbare als voorbeeld gebruikte
En usenet mensen zijn tof![]()
Alleen voor de jarigen natuurlijk he, klanten krijgen ook altijd een cadeautjequote:
ben jarig geweest..telt dat ook?quote:Op maandag 29 januari 2007 01:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Alleen voor de jarigen natuurlijk he, klanten krijgen ook altijd een cadeautjeanders kan ik wel bezig blijven
![]()
Dag 1: kocht je een laptopquote:Op maandag 29 januari 2007 01:09 schreef BeeDee het volgende:
Is zelfs van voor mijn tijd...ja..ben echt een n00b op computergebied...
![]()
Heb pas een 3/4 jaar een laptop...![]()
![]()
correctiequote:Op maandag 29 januari 2007 01:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dag 1: kocht je een laptop
Dag 2: werd je op Internet aangesloten
Dag 3: ging je op ontdekkingsreis op het www
Dag 4: ontdekte je FOK!
quote:Op maandag 29 januari 2007 01:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dag 1: kocht je een laptop
Dag 2: werd je op Internet aangesloten
Dag 3: ging je op ontdekkingsreis op het www
Dag 4: ontdekte je FOK!
haha nee, volgend jaar maak je weer een kansquote: