Je bent geweldigquote:Op zondag 28 januari 2007 21:21 schreef Djarum het volgende:
haha. .dacht ik al!
*Klikt op NSB-knopjequote:
BD!quote:
KLijk eens boven jequote:Op zondag 28 januari 2007 21:23 schreef Djarum het volgende:
Hey Q_B, je moet nog ff deeltje 14 toevoegen aan de OP..
Laat nog maar ff liggenquote:Op zondag 28 januari 2007 21:22 schreef Tezz het volgende:
Moest er nu nog iemand met playmobiel spelen of niet, anders ruim ik het op hier hoor!
wat een schatquote:
nenenenenequote:
tss.. mn F5 bleef gewoon ff hangen...quote:
Spring!! SKIPPY SPRING!!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:24 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
nenenenene
geen ban hier aub
ik neem het terug
Leef Skippybal LEEF!
weet iemand waar ik een cheetah kan kopenquote:Op zondag 28 januari 2007 21:22 schreef PeZu het volgende:
ik een cheetah voor in huis
die beestjes zijn echt mega lief
ik heb er 1 geaaid laatst
in de dierentuin
met mijn hand door het hek heen!
ik heb wel een wannabecheetah hier in huis lopen..quote:Op zondag 28 januari 2007 21:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet iemand waar ik een cheetah kan kopen
of heeft er iemand een over?![]()
maar nog steeds marlsquote:Op zondag 28 januari 2007 21:26 schreef Queen_Bee het volgende:
OP veranderd. Nu ook met hoofdletters waar ze horen, yeaaay
Koud biertje komt eraan!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Iedereen trouwens...
Doe maar zo'n koud biertje Djarum...![]()
![]()
Heb jij die OP gemaakt ?![]()
oh en Ja, met utieraard medewerking van het rookhoekjeskliekje!!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Iedereen trouwens...
Doe maar zo'n koud biertje Djarum...![]()
![]()
Heb jij die OP gemaakt ?![]()
ik wil een echte zoeenquote:Op zondag 28 januari 2007 21:25 schreef Djarum het volgende:
[..]
ik heb wel een wannabecheetah hier in huis lopen..
Hier Pezu!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet iemand waar ik een cheetah kan kopen
of heeft er iemand een over?![]()
stuur hem maar per e-meeuwquote:Op zondag 28 januari 2007 21:29 schreef Djarum het volgende:
[..]
Hier Pezu!
een cheetah:
[afbeelding]
Kom je hem ophalen? of moet ik hem opsturen?
die past heul niet in mijn mandje man!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil een echte zoeen
[afbeelding]
leif![]()
gheghe.. dat overleeft de meeuw niet denk ik..quote:
groter mandje vouwen dan!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:30 schreef Djarum het volgende:
[..]
die past heul niet in mijn mandje man!![]()
haha, idd!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:30 schreef Zeurberus het volgende:
whahha enorm toffe foto
Iemand soep er ff een peuk in plz![]()
Laat dat eens !quote:Op zondag 28 januari 2007 21:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Die marlboro wordt straks stiekem Camel als jullie niets door hebben
tss.. en die kleuren op de foto geven juist zo goed de sfeer weer!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Die marlboro wordt straks stiekem Camel als jullie niets door hebben
voor op brokeback mountain jaquote:
Heej BeeDee, moest je ook quality-time aan je gezin besteden vanmiddag???quote:
te confronterend?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:36 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Die heb ik uit principe niet gekeken...![]()
![]()
haha, hier nog een!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:36 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Die heb ik uit principe niet gekeken...![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej BeeDee, moest je ook quality-time aan je gezin besteden vanmiddag???
zit je nou gewoon BD te bitchen?quote:
Och..beetje dollen moet kunnen..quote:Op zondag 28 januari 2007 21:39 schreef Djarum het volgende:
[..]
zit je nou gewoon BD te bitchen?![]()
we gaan toch geen ruzie krijgen in ons kliekje hè![]()
Als ONZ er moet je hier tegen kunnen hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 21:39 schreef Djarum het volgende:
[..]
zit je nou gewoon BD te bitchen?![]()
we gaan toch geen ruzie krijgen in ons kliekje hè![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als ONZ er moet je hier tegen kunnen hoor![]()
zeker!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:41 schreef PeZu het volgende:
mogen er hier ook sigaren gerookt worden?
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:41 schreef PeZu het volgende:
mogen er hier ook sigaren gerookt worden?
Nee, meot nog wiki komenquote:Op zondag 28 januari 2007 21:43 schreef BeeDee het volgende:
Maar hoe zit 't met de OP !!! Is het een FOk! wiki ofzo ?![]()
Kan er dan standaard in de OP een "hier vind je de OP" linkje komen ?![]()
Ja mam..quote:Op zondag 28 januari 2007 21:42 schreef Tezz het volgende:
<strenge Tezz modus aan> Kinders kinders, elkaar eventjes knuffelen nu he! <strenge Tezz modus uit>
En, was het lekker dat knuffelen?? Vertel, vertel, details, details.quote:
meotquote:
Kweenie of de anderen willen knuffelen...hihi..quote:Op zondag 28 januari 2007 21:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
En, was het lekker dat knuffelen?? Vertel, vertel, details, details.
speciaal voor boemdikkie!quote:
Och Zeurberus, ik was je helemaal vergeten! Zat jij nog achter in een hoekje van de kamer met de playmobiel te spelen! Achgossie....zat je daar helemaal alleen..........Heb je geen gekke dingen gedaan vrind?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:46 schreef Zeurberus het volgende:
nou...de playmobiel knuffelde ook lekker
Ik wil wel hoor!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kweenie of de anderen willen knuffelen...hihi..![]()
Ik zat niet alleen! Had mijn vriendje Marlboro mee, maar die zat de hele tijd te zeuren dat ik hem in de fik moest zetten. Dat heb ik toen maar gedaan alleen daarna was hij alleen nog maar een grijze stof op de grond. De klootzakquote:Op zondag 28 januari 2007 21:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Och Zeurberus, ik was je helemaal vergeten! Zat jij nog achter in een hoekje van de kamer met de playmobiel te spelen! Achgossie....zat je daar helemaal alleen..........Heb je geen gekke dingen gedaan vrind?
je weet niet een swat een meot isquote:Op zondag 28 januari 2007 21:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Queen_Bee zit ook weer aan de drank..![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:50 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik zat niet alleen! Had mijn vriendje Marlboro mee, maar die zat de hele tijd te zeuren dat ik hem in de fik moest zetten. Dat heb ik toen maar gedaan alleen daarna was hij alleen nog maar een grijze stof op de grond. De klootzakVan je vrienden moet je het hebben
Geen gekke dingen gedaan hoor!
nee nee nee nee zet dat mammie-beeld uit je hoofdquote:Op zondag 28 januari 2007 21:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja maar...met mammie knuffelen waar die anderen bij zij is niet stoer..![]()
![]()
haha, ze is wel wat gewend, met al die feestjes hiero!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:50 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Aaawwgg....hij kan tegen dichte sigarettenrook neem ik aan ?
![]()
met of zonder?quote:
jaaaa. met bacardi zeker!quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:52 schreef Queen_Bee het volgende:
Check OPPPPPPP
das ook saai...quote:
Ze is trots op meeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 28 januari 2007 21:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Nou de playmobiel ridders hebben dus nog allemaal een hoofd en de playmobielprinsessen hebben ook nog allemaal kleren aan?? Ik ben trots op je!
google maar op meot the lazy mousequote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:54 schreef Queen_Bee het volgende:
nee katten zijn kut
mooi werk!quote:
Ja mag niet bij de tv want manlief is bezig met een spelquote:Op zondag 28 januari 2007 21:57 schreef PeZu het volgende:
grizzly man begint zo
Que?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:58 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, en trouwen die link staat niet in de Wiki....![]()
![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:59 schreef Zeurberus het volgende:
Ik ben kijken
*zwaait iedereen uit en laat pakje liggen
graai maar
Het is nog niet eens begonnenquote:Op zondag 28 januari 2007 21:59 schreef Zeurberus het volgende:
Ik ben kijken
graai maar
*graait en zwaait!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:59 schreef Zeurberus het volgende:
Ik ben kijken
graai maar
Zoals ik al zei, Que? Waar heb je het overquote:Op zondag 28 januari 2007 21:59 schreef BeeDee het volgende:
Wil je dat nog even doen.. Q_B ?![]()
![]()
Weet niet hoe dat moehoet !
![]()
![]()
ijsthee?...quote:Op zondag 28 januari 2007 22:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, Que? Waar heb je het over
dat de link naar de wiki niet op wiki staatquote:
Je kan die link toch ook in de wiki d'r bij zetten ? Zodat ie in elk deel staat ?quote:
Oh, ja klik maar even op bewerken en daarna pagina opslaanquote:Op zondag 28 januari 2007 22:02 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je kan die link toch ook in de wiki d'r bij zetten ? Zodat ie in elk deel staat ?![]()
Nou, moet me er maar eens een keer in verdiepen...![]()
Zoals ik al zei...ik kijk wel !quote:Op zondag 28 januari 2007 22:05 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, ja klik maar even op bewerken en daarna pagina opslaan
Moeilijk hè.
neequote:Op zondag 28 januari 2007 22:08 schreef Djarum het volgende:
Kijken we nou allemaal toch stiekem naar die grizzlyman?
* ook nog een opsteektquote:Op zondag 28 januari 2007 22:05 schreef Djarum het volgende:
*steekt nog een peuk aan
vertel vertel! wie zit er bij je?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:10 schreef BeeDee het volgende:
Hier staat 1 tegen 100 aan...maarja..zit hier dan ook niet alleen..![]()
Ik heb net een keitof bacardi horloge gekregenquote:
Seks?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:11 schreef Tezz het volgende:
Nou het valt een beetje stilletjes hier. Kent iemand een goede mop? Politiek? Nog meer interessante tv-programma's? Muziek? Konijntjes water geven? Fobo's checken? Playmobiel??
een beetje weinig beers in die docuquote:Op zondag 28 januari 2007 22:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik kijk wel naar onze grizzlyman. Ik hoop dat ze ons nu oud genoeg voor die tape vinden
wat doe je hier dan?quote:
zag net een onwijs grote snuit!!quote:
ach hoe kan ik dat vergeten. Eerste levensbehoefte nog wel. Vertel maar Sebasser, wat wil je kwijt? (en mocht je iets kwijt willen: zelf opruimen he, houd het rookhoekje netjes!!)quote:
pics?quote:
Hey, alsof jullie (wij) die sigaretten zo netjes weggooienquote:Op zondag 28 januari 2007 22:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
ach hoe kan ik dat vergeten. Eerste levensbehoefte nog wel. Vertel maar Sebasser, wat wil je kwijt? (en mocht je iets kwijt willen: zelf opruimen he, houd het rookhoekje netjes!!)
haha, latjes verplaatsen met die bij het hoofdeind en spalken met een ander stukje hout!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:15 schreef Sebasser het volgende:
Weetje trouwens hoe kut het is als je bij iemand bent.
en dan maak je zo'n plint in het bed kapot.
door er met je knie op te gaan staan zeg maar
Tweede keer dat dat bij haar gebeurde![]()
tja da's behoorlijk kut he.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:15 schreef Sebasser het volgende:
Weetje trouwens hoe kut het is als je bij iemand bent.
en dan maak je zo'n plint in het bed kapot.
door er met je knie op te gaan staan zeg maar
Tweede keer dat dat bij haar gebeurde![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hey, alsof jullie (wij) die sigaretten zo netjes weggooien
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
tja da's behoorlijk kut he.
Maarre, je zat dus op je knieen?? Goh, vertel eens wat meer?
ik hoop dat ze gaan eten!quote:
WHAHA.. je zei binnenkomer!!quote:
nee oke dan! Ik zag ff dat filmpje van die keeper voor me...pff...dacht al: toch niet Sebasser he!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat was toen ik mijn aansteker wou pakken..
Niet dat ik me liet penentreren door een voorbind dildo of zo
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee oke dan! Ik zag ff dat filmpje van die keeper voor me...pff...dacht al: toch niet Sebasser he!
neeeeheeee juist niet .... het is en blijft nog steeds ONZ hier he!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik dacht dat 't een beetje van niveau moest zijn..Maar sex is wel ok
![]()
![]()
![]()
![]()
echt welquote:Op zondag 28 januari 2007 22:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
neeeeheeee juist niet .... het is en blijft nog steeds ONZ hier he!
Sex is oke oladijee!
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee oke dan! Ik zag ff dat filmpje van die keeper voor me...pff...dacht al: toch niet Sebasser he!
Hee! Maar je moet wel roken in het hoekje he! Niet in je bedje natuurlijk! (tenzij je een laptop hebt dan mag het wel hequote:Op zondag 28 januari 2007 22:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat was toen ik mijn aansteker wou pakken..
O ja...hadden we 't vanmiddag al over..quote:Op zondag 28 januari 2007 22:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
neeeeheeee juist niet .... het is en blijft nog steeds ONZ hier he!
Sex is oke oladijee!
Ik dacht dat QB alleen aan het kijken was!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:20 schreef Djarum het volgende:
ik wordt teveel afgeleid door die mooie bruine beren...
Roken na de seksquote:Op zondag 28 januari 2007 22:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hee! Maar je moet wel roken in het hoekje he! Niet in je bedje natuurlijk! (tenzij je een laptop hebt dan mag het wel he)
Queen_bee vast wel.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:21 schreef Djarum het volgende:
iemand al sex gehad dan vandaag? behalve Sebasser..
neuhquote:Op zondag 28 januari 2007 22:21 schreef Djarum het volgende:
iemand al sex gehad dan vandaag? behalve Sebasser..
dat doe ik eigenlijk ook nooit.. vind ik eigenlijk best een afknapperquote:
quote:
DE SLET!quote:
Als je alletwee rookt is er niks aan de handquote:Op zondag 28 januari 2007 22:22 schreef Djarum het volgende:
[..]
dat doe ik eigenlijk ook nooit.. vind ik eigenlijk best een afknapper![]()
drink liever een biertje na de seks.. of een potje triviant!
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
doe es je adres pmen, ik ben nu bezig met een marathon. {insert huillach}
die zit nu ff met bruine beren in dr hoofd!quote:
Ik denk dat z'n tafel vol met lege bierflesjes gaat beginnen te staan...ghegheghe...mooi nederlandsquote:Op zondag 28 januari 2007 22:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik dacht dat QB alleen aan het kijken was!
ik vind het best kut eigelijkquote:Op zondag 28 januari 2007 22:22 schreef Djarum het volgende:
[..]
DE SLET!
zie je wel! voor je het weet nemen ze je hele leven over!!![]()
Excuse me?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik denk dat z'n tafel vol met lege bierflesjes gaat beginnen te staan...ghegheghe...mooi nederlands![]()
wtf, Djarum noemt iemand een slet.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Pezu kijkt met mij mee naar de beren
En wtf Sebasser, ga iemand anders slet noemen lijer
ja grizzly menquote:Op zondag 28 januari 2007 22:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Pezu kijkt met mij mee naar de beren
En wtf Sebasser, ga iemand anders slet noemen lijer
Jij moet optieften met je opmerkingen. Dat jij nou nooit seks hebt betekent niet dat ik het overal en altijd met iedereen doequote:Op zondag 28 januari 2007 22:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wtf, Djarum noemt iemand een slet.
Ja die kon ik ook niet volgen? Dacht al dat het aan mij lag...quote:
Bij mijn weten ben ik nog steeds een meisje zonder bier. Maar goedquote:Op zondag 28 januari 2007 22:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja die kon ik ook niet volgen? Dacht al dat het aan mij lag...
Eh, ongesteld?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jij moet optieften met je opmerkingen. Dat jij nou nooit seks hebt betekent niet dat ik het overal en altijd met iedereen doe
Nog iemand anders seks?quote:
Slapen?? Nu al?? Hmm (kijkt naar klok) bedje roept wel al ja!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:25 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga slapen trouwens.
nouoh.. ik kan ook best gewaagd doen hûr..quote:Op zondag 28 januari 2007 22:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wtf, Djarum noemt iemand een slet.
wtf?!?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Slapen?? Nu al?? Hmm (kijkt naar klok) bedje roept wel al ja!
En dan quote je een pst over mijquote:Op zondag 28 januari 2007 22:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Djarum drinkt een biertje met mij...virtueel dan..![]()
ik zei helemaal geen hahahaquote:Op zondag 28 januari 2007 22:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nog iemand anders seks?
Hahhaha QB vast wel
Krijg wat
ja duh je kwam pas om vier uur je nest uit!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:27 schreef Djarum het volgende:
[..]
wtf?!?
Ik heb echt het gevoel alsof het 3 uur 's middags is!!![]()
Ben uitgeputquote:Op zondag 28 januari 2007 22:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Slapen?? Nu al?? Hmm (kijkt naar klok) bedje roept wel al ja!
Yup!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Djarum drinkt een biertje met mij...virtueel dan..![]()
Ja, wie nietquote:Op zondag 28 januari 2007 22:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja duh je kwam pas om vier uur je nest uit!
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja die kon ik ook niet volgen? Dacht al dat het aan mij lag...
Als ik het precies wilde zoals jij het zei had ik het wel gequote. Maar het gaat om de boodschap anyways. Dus krijg maar een ziekte waar je lekker lang aan lijdtquote:Op zondag 28 januari 2007 22:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik zei helemaal geen hahaha
en daarnaast zei ik Queen_bee, of queen_bee.
boeiend.
Does niet zo zielig.
heej Skippy hoort ook weer eens wat! Hij hoort 'sletjes' en ping daar heb je hem, ha haquote:Op zondag 28 januari 2007 22:28 schreef -skippybal- het volgende:
Niks mis met sletjes
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja duh je kwam pas om vier uur je nest uit!
Jezus, doe eens normaal ofzo.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als ik het precies wilde zoals jij het zei had ik het wel gequote. Maar het gaat om de boodschap anyways. Dus krijg maar een ziekte waar je lekker lang aan lijdt
Ik dacht dat wij vrouwen daar het alleenrecht op hadden??quote:Op zondag 28 januari 2007 22:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Bruine beren...beren..beers.....biertjes....whehehe ..
![]()
ze begrijpen me niet !!
![]()
Nou, iemand zei dat het 2 uur duurde dus ik denk nog lang nietquote:Op zondag 28 januari 2007 22:31 schreef Djarum het volgende:
Heuy Queen, wanneer wordt ie nou opgegeten?
Je bent zo vreselijk goed !quote:Op zondag 28 januari 2007 22:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh, en ik heb de link er al bij gezet hoor BeeDee. Zo moeilijk om bewerken copy paste opslaan te doen.
Doe jij normaal man, stumperdquote:Op zondag 28 januari 2007 22:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jezus, doe eens normaal ofzo.
Ga eens 3 tot 18 dagen uitongestelden, of zo.
aanrecht.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij vrouwen daar het alleenrecht op hadden??
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:32 schreef -skippybal- het volgende:
Hij is al opgegeten. Het is niet live ofzo![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij vrouwen daar het alleenrecht op hadden??
nee deze keer laat ie zich niet op eten! ik heb het al eerder gezien en die man is niet zo dom om zicht 2x te laten oppeuzelenquote:
hmm.. even wachten dus nog...quote:Op zondag 28 januari 2007 22:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou, iemand zei dat het 2 uur duurde dus ik denk nog lang niet
Leuk voor je. Ik ben hier boos op jou. Tot je lijdt. Lang. Dan ben ik weer blij en lach ik, en jij niet meer.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb hier nu de slappe lach trouwens
Nouquote:Op zondag 28 januari 2007 22:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
aanrecht.
dat is jullie enige recht.
Zo oud, zo flauw![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee deze keer laat ie zich niet op eten! ik heb het al eerder gezien en die man is zo dom om zicht 2 te laten oppeuzelen
Die krijg je niet te zienquote:Op zondag 28 januari 2007 22:33 schreef Djarum het volgende:
[..]
hmm.. even wachten dus nog...
wil het wel zien hoor!! van die bloedspatters enzo!![]()
Da's dan weer jammer! Ik las laatst ergens iets over kale mannen....quote:Op zondag 28 januari 2007 22:33 schreef BeeDee het volgende:
[..]
mischien heb ik wel teveel vrouwelijke hormonen...
Ik ben iig niet kaal..
![]()
Had ie maar niet meoten zeggen wat ie zeiquote:Op zondag 28 januari 2007 22:35 schreef BeeDee het volgende:
Doe ff gezellig hier..of vecht 't uit op MSN ofzo...![]()
Zie mijn gesubde text onderinquote:Op zondag 28 januari 2007 22:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nouen ik doe nogwel heel erg lief tegen je!
ja is al weer goed hoor.quote:
Da's maar de halve waarheid...quote:Op zondag 28 januari 2007 22:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Da's dan weer jammer! Ik las laatst ergens iets over kale mannen....
Kan ik dit opvatten als een dreigement?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja is al weer goed hoor.
Ga lekker slapen ! Stop ik je lekker onder!
Sebasser zegt wel meer...hij praat veel..quote:Op zondag 28 januari 2007 22:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Had ie maar niet meoten zeggen wat ie zei
Ach, ik kan Sebasser. En ik laat hem altijd lullen, maar dit was niet de eerste opmerking in dezelfde trant.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Sebasser zegt wel meer...hij praat veel..![]()
houd je het wel droog?quote:
Ja PeZu!quote:
NOU!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kan ik dit opvatten als een dreigement?![]()
jij kan mij?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ach, ik kan Sebasser. En ik laat hem altijd lullen, maar dit was niet de eerste opmerking in dezelfde trant.
Ik ken jou, zoals jij je op internet voor doetquote:Op zondag 28 januari 2007 22:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
jij kan mij?[insert huillach]
Ik bedoel er trouwens niks vervelends mee, niet alsof ik het gemeen bedoel.
misschien vat je het zo op.
maar zo bedoel ik het niet.
Misschien dat je het zo opvat.
Maar ze bedoel ik het dus niet.
Misschien dat je het anders begreep dan ik bedoelde.
Maar zo bedoelde ik het dus niet.
Vrede?![]()
potverdikkie, krijg ik hier toch een gratis biologieles! En dat in ONZ! Nou bedankt he BeeDee, weer wat slimmer geworden vandaag!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Oestrogeen kan ook tot een verhoogd libido leiden...kijk maar naar nymfomanes..![]()
snappen het ook echt niet he, die berenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:41 schreef PeZu het volgende:
stomme beren, vermoorden ze die kerel maar laten ze zijn horloge gewoon liggen
Slim zijn ze niet, zie hoe lang ze erover deden met hem vermoordfenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:41 schreef PeZu het volgende:
stomme beren, vermoorden ze die kerel maar laten ze zijn horloge gewoon liggen
Weet ik veel, ik hoef geen felicitiatiesquote:Op zondag 28 januari 2007 22:42 schreef Djarum het volgende:
Hey Queen_Bee!
Ben je nog in het rokershoekje om 0:00 uur??
wacht maar totdat de pimpbeer straks komt, die gaat echt wel alle restjes oprapen! Including the watch!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:42 schreef Djarum het volgende:
[..]
snappen het ook echt niet he, die beren![]()
lekker makkelijkquote:Op zondag 28 januari 2007 22:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ken jou, zoals jij je op internet voor doetGoede reply, tof.
Zoiets valt niet anders op te vatten. Zeker niet als je vaker zulke opmerkingen maakt ineens.
So, go fuck yourself en tieft op
Ja, ik denk dat we maar een peuk moeten gaan roken...het nicotinepeil daalt blijkbaar !quote:Op zondag 28 januari 2007 22:39 schreef Djarum het volgende:
[..]
Ja PeZu!
Laten we ze even uit elkaar halen..
de asbakken vliegen hier bijna over de tafel!![]()
net zoals een kat eigenlijk alleen maar met zijn prooi speelt, en pas veel later doodt..quote:Op zondag 28 januari 2007 22:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Slim zijn ze niet, zie hoe lang ze erover deden met hem vermoordfen
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ken jou, zoals jij je op internet voor doetGoede reply, tof.
Zoiets valt niet anders op te vatten. Zeker niet als je vaker zulke opmerkingen maakt ineens.
So, go fuck yourself en tieft op
Jij bent heul nog niet jarig...quote:Op zondag 28 januari 2007 22:43 schreef Queen_Bee het volgende:
OH JA SEBASSER
NU HEB JIJ MIJN VERJAARDAG VERPEST
ja maar die vosjesquote:Op zondag 28 januari 2007 22:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Slim zijn ze niet, zie hoe lang ze erover deden met hem vermoordfen
owh.. ok...quote:Op zondag 28 januari 2007 22:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik hoef geen felicitiaties
die zijn echt te lief!quote:
Nee nou over een uur en kwartier wel, en dan voel ik me nog genaaidquote:
hoiquote:Op zondag 28 januari 2007 22:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee nou over een uur en kwartier wel, en dan voel ik me nog genaaid
hier nog eentje!quote:
Of hadden die nymfomanen nou een verhoogd testoseron gehalte...quote:Op zondag 28 januari 2007 22:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
potverdikkie, krijg ik hier toch een gratis biologieles! En dat in ONZ! Nou bedankt he BeeDee, weer wat slimmer geworden vandaag!
Ik zat meer te denken aan: Met zijn allen QB knuffelen!quote:
Ja, lekker boeiend.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee nou over een uur en kwartier wel, en dan voel ik me nog genaaid
Ja, geef die hoer nog meer aandacht.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:47 schreef Djarum het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan: Met zijn allen QB knuffelen!
Ik heb geen mod geneuktquote:Op zondag 28 januari 2007 22:49 schreef Sebasser het volgende:
Beetje modjes neuken.
aldus een afgewezen wanhopigequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |