Kan ik dit opvatten als een dreigement?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja is al weer goed hoor.
Ga lekker slapen ! Stop ik je lekker onder!
Sebasser zegt wel meer...hij praat veel..quote:Op zondag 28 januari 2007 22:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Had ie maar niet meoten zeggen wat ie zei
Ach, ik kan Sebasser. En ik laat hem altijd lullen, maar dit was niet de eerste opmerking in dezelfde trant.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Sebasser zegt wel meer...hij praat veel..![]()
houd je het wel droog?quote:
Ja PeZu!quote:
NOU!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kan ik dit opvatten als een dreigement?![]()
jij kan mij?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ach, ik kan Sebasser. En ik laat hem altijd lullen, maar dit was niet de eerste opmerking in dezelfde trant.
Ik ken jou, zoals jij je op internet voor doetquote:Op zondag 28 januari 2007 22:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
jij kan mij?[insert huillach]
Ik bedoel er trouwens niks vervelends mee, niet alsof ik het gemeen bedoel.
misschien vat je het zo op.
maar zo bedoel ik het niet.
Misschien dat je het zo opvat.
Maar ze bedoel ik het dus niet.
Misschien dat je het anders begreep dan ik bedoelde.
Maar zo bedoelde ik het dus niet.
Vrede?![]()
potverdikkie, krijg ik hier toch een gratis biologieles! En dat in ONZ! Nou bedankt he BeeDee, weer wat slimmer geworden vandaag!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Oestrogeen kan ook tot een verhoogd libido leiden...kijk maar naar nymfomanes..![]()
snappen het ook echt niet he, die berenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:41 schreef PeZu het volgende:
stomme beren, vermoorden ze die kerel maar laten ze zijn horloge gewoon liggen
Slim zijn ze niet, zie hoe lang ze erover deden met hem vermoordfenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:41 schreef PeZu het volgende:
stomme beren, vermoorden ze die kerel maar laten ze zijn horloge gewoon liggen
Weet ik veel, ik hoef geen felicitiatiesquote:Op zondag 28 januari 2007 22:42 schreef Djarum het volgende:
Hey Queen_Bee!
Ben je nog in het rokershoekje om 0:00 uur??
wacht maar totdat de pimpbeer straks komt, die gaat echt wel alle restjes oprapen! Including the watch!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:42 schreef Djarum het volgende:
[..]
snappen het ook echt niet he, die beren![]()
lekker makkelijkquote:Op zondag 28 januari 2007 22:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ken jou, zoals jij je op internet voor doetGoede reply, tof.
Zoiets valt niet anders op te vatten. Zeker niet als je vaker zulke opmerkingen maakt ineens.
So, go fuck yourself en tieft op
Ja, ik denk dat we maar een peuk moeten gaan roken...het nicotinepeil daalt blijkbaar !quote:Op zondag 28 januari 2007 22:39 schreef Djarum het volgende:
[..]
Ja PeZu!
Laten we ze even uit elkaar halen..
de asbakken vliegen hier bijna over de tafel!![]()
net zoals een kat eigenlijk alleen maar met zijn prooi speelt, en pas veel later doodt..quote:Op zondag 28 januari 2007 22:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Slim zijn ze niet, zie hoe lang ze erover deden met hem vermoordfen
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ken jou, zoals jij je op internet voor doetGoede reply, tof.
Zoiets valt niet anders op te vatten. Zeker niet als je vaker zulke opmerkingen maakt ineens.
So, go fuck yourself en tieft op
Jij bent heul nog niet jarig...quote:Op zondag 28 januari 2007 22:43 schreef Queen_Bee het volgende:
OH JA SEBASSER
NU HEB JIJ MIJN VERJAARDAG VERPEST
ja maar die vosjesquote:Op zondag 28 januari 2007 22:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Slim zijn ze niet, zie hoe lang ze erover deden met hem vermoordfen
owh.. ok...quote:Op zondag 28 januari 2007 22:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik hoef geen felicitiaties
die zijn echt te lief!quote:
Nee nou over een uur en kwartier wel, en dan voel ik me nog genaaidquote:
hoiquote:Op zondag 28 januari 2007 22:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee nou over een uur en kwartier wel, en dan voel ik me nog genaaid
hier nog eentje!quote:
Of hadden die nymfomanen nou een verhoogd testoseron gehalte...quote:Op zondag 28 januari 2007 22:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
potverdikkie, krijg ik hier toch een gratis biologieles! En dat in ONZ! Nou bedankt he BeeDee, weer wat slimmer geworden vandaag!
Ik zat meer te denken aan: Met zijn allen QB knuffelen!quote:
Ja, lekker boeiend.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee nou over een uur en kwartier wel, en dan voel ik me nog genaaid
Ja, geef die hoer nog meer aandacht.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:47 schreef Djarum het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan: Met zijn allen QB knuffelen!
Ik heb geen mod geneuktquote:Op zondag 28 januari 2007 22:49 schreef Sebasser het volgende:
Beetje modjes neuken.
aldus een afgewezen wanhopigequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |