ach hoe kan ik dat vergeten. Eerste levensbehoefte nog wel. Vertel maar Sebasser, wat wil je kwijt? (en mocht je iets kwijt willen: zelf opruimen he, houd het rookhoekje netjes!!)quote:
pics?quote:
Hey, alsof jullie (wij) die sigaretten zo netjes weggooienquote:Op zondag 28 januari 2007 22:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
ach hoe kan ik dat vergeten. Eerste levensbehoefte nog wel. Vertel maar Sebasser, wat wil je kwijt? (en mocht je iets kwijt willen: zelf opruimen he, houd het rookhoekje netjes!!)
haha, latjes verplaatsen met die bij het hoofdeind en spalken met een ander stukje hout!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:15 schreef Sebasser het volgende:
Weetje trouwens hoe kut het is als je bij iemand bent.
en dan maak je zo'n plint in het bed kapot.
door er met je knie op te gaan staan zeg maar
Tweede keer dat dat bij haar gebeurde![]()
tja da's behoorlijk kut he.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:15 schreef Sebasser het volgende:
Weetje trouwens hoe kut het is als je bij iemand bent.
en dan maak je zo'n plint in het bed kapot.
door er met je knie op te gaan staan zeg maar
Tweede keer dat dat bij haar gebeurde![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hey, alsof jullie (wij) die sigaretten zo netjes weggooien
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
tja da's behoorlijk kut he.
Maarre, je zat dus op je knieen?? Goh, vertel eens wat meer?
ik hoop dat ze gaan eten!quote:
WHAHA.. je zei binnenkomer!!quote:
nee oke dan! Ik zag ff dat filmpje van die keeper voor me...pff...dacht al: toch niet Sebasser he!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat was toen ik mijn aansteker wou pakken..
Niet dat ik me liet penentreren door een voorbind dildo of zo
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee oke dan! Ik zag ff dat filmpje van die keeper voor me...pff...dacht al: toch niet Sebasser he!
neeeeheeee juist niet .... het is en blijft nog steeds ONZ hier he!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik dacht dat 't een beetje van niveau moest zijn..Maar sex is wel ok
![]()
![]()
![]()
![]()
echt welquote:Op zondag 28 januari 2007 22:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
neeeeheeee juist niet .... het is en blijft nog steeds ONZ hier he!
Sex is oke oladijee!
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee oke dan! Ik zag ff dat filmpje van die keeper voor me...pff...dacht al: toch niet Sebasser he!
Hee! Maar je moet wel roken in het hoekje he! Niet in je bedje natuurlijk! (tenzij je een laptop hebt dan mag het wel hequote:Op zondag 28 januari 2007 22:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat was toen ik mijn aansteker wou pakken..
O ja...hadden we 't vanmiddag al over..quote:Op zondag 28 januari 2007 22:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
neeeeheeee juist niet .... het is en blijft nog steeds ONZ hier he!
Sex is oke oladijee!
Ik dacht dat QB alleen aan het kijken was!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:20 schreef Djarum het volgende:
ik wordt teveel afgeleid door die mooie bruine beren...
Roken na de seksquote:Op zondag 28 januari 2007 22:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hee! Maar je moet wel roken in het hoekje he! Niet in je bedje natuurlijk! (tenzij je een laptop hebt dan mag het wel he)
Queen_bee vast wel.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:21 schreef Djarum het volgende:
iemand al sex gehad dan vandaag? behalve Sebasser..
neuhquote:Op zondag 28 januari 2007 22:21 schreef Djarum het volgende:
iemand al sex gehad dan vandaag? behalve Sebasser..
dat doe ik eigenlijk ook nooit.. vind ik eigenlijk best een afknapperquote:
quote:
DE SLET!quote:
Als je alletwee rookt is er niks aan de handquote:Op zondag 28 januari 2007 22:22 schreef Djarum het volgende:
[..]
dat doe ik eigenlijk ook nooit.. vind ik eigenlijk best een afknapper![]()
drink liever een biertje na de seks.. of een potje triviant!
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
doe es je adres pmen, ik ben nu bezig met een marathon. {insert huillach}
die zit nu ff met bruine beren in dr hoofd!quote:
Ik denk dat z'n tafel vol met lege bierflesjes gaat beginnen te staan...ghegheghe...mooi nederlandsquote:Op zondag 28 januari 2007 22:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik dacht dat QB alleen aan het kijken was!
ik vind het best kut eigelijkquote:Op zondag 28 januari 2007 22:22 schreef Djarum het volgende:
[..]
DE SLET!
zie je wel! voor je het weet nemen ze je hele leven over!!![]()
Excuse me?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik denk dat z'n tafel vol met lege bierflesjes gaat beginnen te staan...ghegheghe...mooi nederlands![]()
wtf, Djarum noemt iemand een slet.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Pezu kijkt met mij mee naar de beren
En wtf Sebasser, ga iemand anders slet noemen lijer
ja grizzly menquote:Op zondag 28 januari 2007 22:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Pezu kijkt met mij mee naar de beren
En wtf Sebasser, ga iemand anders slet noemen lijer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |