Jij moet optieften met je opmerkingen. Dat jij nou nooit seks hebt betekent niet dat ik het overal en altijd met iedereen doequote:Op zondag 28 januari 2007 22:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wtf, Djarum noemt iemand een slet.
Ja die kon ik ook niet volgen? Dacht al dat het aan mij lag...quote:
Bij mijn weten ben ik nog steeds een meisje zonder bier. Maar goedquote:Op zondag 28 januari 2007 22:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja die kon ik ook niet volgen? Dacht al dat het aan mij lag...
Eh, ongesteld?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jij moet optieften met je opmerkingen. Dat jij nou nooit seks hebt betekent niet dat ik het overal en altijd met iedereen doe
Nog iemand anders seks?quote:
Slapen?? Nu al?? Hmm (kijkt naar klok) bedje roept wel al ja!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:25 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga slapen trouwens.
nouoh.. ik kan ook best gewaagd doen hûr..quote:Op zondag 28 januari 2007 22:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wtf, Djarum noemt iemand een slet.
wtf?!?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Slapen?? Nu al?? Hmm (kijkt naar klok) bedje roept wel al ja!
En dan quote je een pst over mijquote:Op zondag 28 januari 2007 22:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Djarum drinkt een biertje met mij...virtueel dan..![]()
ik zei helemaal geen hahahaquote:Op zondag 28 januari 2007 22:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nog iemand anders seks?
Hahhaha QB vast wel
Krijg wat
ja duh je kwam pas om vier uur je nest uit!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:27 schreef Djarum het volgende:
[..]
wtf?!?
Ik heb echt het gevoel alsof het 3 uur 's middags is!!![]()
Ben uitgeputquote:Op zondag 28 januari 2007 22:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Slapen?? Nu al?? Hmm (kijkt naar klok) bedje roept wel al ja!
Yup!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Djarum drinkt een biertje met mij...virtueel dan..![]()
Ja, wie nietquote:Op zondag 28 januari 2007 22:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja duh je kwam pas om vier uur je nest uit!
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja die kon ik ook niet volgen? Dacht al dat het aan mij lag...
Als ik het precies wilde zoals jij het zei had ik het wel gequote. Maar het gaat om de boodschap anyways. Dus krijg maar een ziekte waar je lekker lang aan lijdtquote:Op zondag 28 januari 2007 22:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik zei helemaal geen hahaha
en daarnaast zei ik Queen_bee, of queen_bee.
boeiend.
Does niet zo zielig.
heej Skippy hoort ook weer eens wat! Hij hoort 'sletjes' en ping daar heb je hem, ha haquote:Op zondag 28 januari 2007 22:28 schreef -skippybal- het volgende:
Niks mis met sletjes
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja duh je kwam pas om vier uur je nest uit!
Jezus, doe eens normaal ofzo.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als ik het precies wilde zoals jij het zei had ik het wel gequote. Maar het gaat om de boodschap anyways. Dus krijg maar een ziekte waar je lekker lang aan lijdt
Ik dacht dat wij vrouwen daar het alleenrecht op hadden??quote:Op zondag 28 januari 2007 22:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Bruine beren...beren..beers.....biertjes....whehehe ..
![]()
ze begrijpen me niet !!
![]()
Nou, iemand zei dat het 2 uur duurde dus ik denk nog lang nietquote:Op zondag 28 januari 2007 22:31 schreef Djarum het volgende:
Heuy Queen, wanneer wordt ie nou opgegeten?
Je bent zo vreselijk goed !quote:Op zondag 28 januari 2007 22:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh, en ik heb de link er al bij gezet hoor BeeDee. Zo moeilijk om bewerken copy paste opslaan te doen.
Doe jij normaal man, stumperdquote:Op zondag 28 januari 2007 22:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jezus, doe eens normaal ofzo.
Ga eens 3 tot 18 dagen uitongestelden, of zo.
aanrecht.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij vrouwen daar het alleenrecht op hadden??
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:32 schreef -skippybal- het volgende:
Hij is al opgegeten. Het is niet live ofzo![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij vrouwen daar het alleenrecht op hadden??
nee deze keer laat ie zich niet op eten! ik heb het al eerder gezien en die man is niet zo dom om zicht 2x te laten oppeuzelenquote:
hmm.. even wachten dus nog...quote:Op zondag 28 januari 2007 22:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou, iemand zei dat het 2 uur duurde dus ik denk nog lang niet
Leuk voor je. Ik ben hier boos op jou. Tot je lijdt. Lang. Dan ben ik weer blij en lach ik, en jij niet meer.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb hier nu de slappe lach trouwens
Nouquote:Op zondag 28 januari 2007 22:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
aanrecht.
dat is jullie enige recht.
Zo oud, zo flauw![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee deze keer laat ie zich niet op eten! ik heb het al eerder gezien en die man is zo dom om zicht 2 te laten oppeuzelen
Die krijg je niet te zienquote:Op zondag 28 januari 2007 22:33 schreef Djarum het volgende:
[..]
hmm.. even wachten dus nog...
wil het wel zien hoor!! van die bloedspatters enzo!![]()
Da's dan weer jammer! Ik las laatst ergens iets over kale mannen....quote:Op zondag 28 januari 2007 22:33 schreef BeeDee het volgende:
[..]
mischien heb ik wel teveel vrouwelijke hormonen...
Ik ben iig niet kaal..
![]()
Had ie maar niet meoten zeggen wat ie zeiquote:Op zondag 28 januari 2007 22:35 schreef BeeDee het volgende:
Doe ff gezellig hier..of vecht 't uit op MSN ofzo...![]()
Zie mijn gesubde text onderinquote:Op zondag 28 januari 2007 22:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nouen ik doe nogwel heel erg lief tegen je!
ja is al weer goed hoor.quote:
Da's maar de halve waarheid...quote:Op zondag 28 januari 2007 22:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Da's dan weer jammer! Ik las laatst ergens iets over kale mannen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |