Maar je heb wel een Johnny Cash avatarquote:Op zondag 28 januari 2007 17:38 schreef da_micha_man het volgende:
* da_micha_man mompelt iets over de pimp zijn enzo
Volgens mij gewoon omdat je de J niet kan uitsprekenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:59 schreef HostiMeister het volgende:
Kijk, dat noem ik nog eens een goede vraag, ik ben niet duits, niet katholiek, heb nog nooit een hosti gehad.... Geen idee eigenlijk waarom ik die nick heb...
Ja dat zal het zijn, zodat ik het gras voor mijn eventuele plaaggeesten kan wegmaaien... Gheghe...quote:Op zondag 28 januari 2007 18:31 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon omdat je de J niet kan uitspreken
ik d8 je heb implantaten ofzo ?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:06 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik was ten tijde van mijn inschrijving nogal "into" Nietzsche.
Herkenbaarquote:Op zondag 28 januari 2007 18:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik wou ooit eens een keer reageren hier en toen ergerde ik me aan het feit dat ik daarvoor weer zo'n hele registratieprocedure moest doorlopen, ik wou toch zeker maar slechts 1 post plaatsen?![]()
Peight?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:40 schreef P8 het volgende:
verbastering van mn naam. Mogen jullie raden hoe ik heet![]()
het is peightquote:
quote:
ojaaa..quote:Op zondag 28 januari 2007 19:51 schreef P8 het volgende:
[..]
het is peightofwel Peet. En ik heet Paul
Er zitten een paar stappen tussen mijn echte naam en mn nick![]()
jij heet skippy?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:39 schreef skippy22 het volgende:
M,n echte naam is skippy Was 22 toen ik me registreerde
Die kangeroe ben ikquote:Op zondag 28 januari 2007 20:42 schreef pierce het volgende:
[..]
jij heet skippy?![]()
was daar geen kangaroe serie over?![]()
w8.. heet je echt skippy? .. k zou je ouders aanklagen dude.quote:
Dude, check z'n avatarquote:Op zondag 28 januari 2007 20:42 schreef pierce het volgende:
[..]
jij heet skippy?![]()
was daar geen kangaroe serie over?![]()
Waarom skippy is toch een leuke naamquote:Op zondag 28 januari 2007 21:06 schreef Burakius het volgende:
[..]
w8.. heet je echt skippy? .. k zou je ouders aanklagen dude.
neen..quote:Op zondag 28 januari 2007 21:25 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Waarom skippy is toch een leuke naam![]()
quote:
En het is een leuk nummer van Placeboquote:Op zondag 28 januari 2007 23:54 schreef SpecialK het volgende:
Al m'n normale internet nicknames waren bezet op fok. De tv stond aan met de reclame van "special k" tijdens mijn pogingen om lid te worden. Zodoende.
Heeft descendent1 me al eens op gewezen. Ik ga 'em meteen eff downl...kopen...quote:Op zondag 28 januari 2007 23:56 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En het is een leuk nummer van Placebo
Hoi Oldbie, leuk je te ontmoetenquote:Op maandag 29 januari 2007 00:04 schreef Oldbie het volgende:
Ik had eerst een ander username en ik zag toen dat newbie bashen leuk was en ik besloot een ander username te kiezen......
Hoi, ik ben Oldbie
Dat's nog best een aardig nummer!quote:Op zondag 28 januari 2007 23:56 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
lol, hou je bek en geef me een award op mijn nieuwe track!!!quote:Op maandag 29 januari 2007 00:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoi Oldbie, leuk je te ontmoeten.
Hoe kom jij aan jouw username?quote:Op maandag 29 januari 2007 00:08 schreef Oldbie het volgende:
[..]
lol, hou je bek en geef me een award op mijn nieuwe track!!!
Hoe kom jij aan je username dan???? Beetje ontopic mag wel
quote:Op maandag 29 januari 2007 00:07 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat's nog best een aardig nummer!![]()
Ik heb echt altijd gedacht dat jouw nickname van Placebo kwam!quote:Op zondag 28 januari 2007 23:54 schreef SpecialK het volgende:
Al m'n normale internet nicknames waren bezet op fok. De tv stond aan met de reclame van "special k" tijdens mijn pogingen om lid te worden. Zodoende.
Gevonden tussen 79 en 81quote:
En het is tijd voor een nieuwe, volgens Googlequote:Op maandag 29 januari 2007 02:37 schreef Reinigung het volgende:
In duitsland gekochte reinigingsdoekjes die perongelijk van me tafel viel tijdens het bedenken van een username.![]()
Posticon Avatarwas de eerste hit met ''reinigung'' bij afbeeldingen op google.![]()
En de low-calorie variant cornflakes van Kellogs.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:56 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Buzzer als in Busser maar dan vervormd?quote:Op maandag 29 januari 2007 10:00 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
Het was destijds mijn beroep
preciesquote:Op maandag 29 januari 2007 10:26 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Buzzer als in Busser maar dan vervormd?
quote:Op maandag 29 januari 2007 13:11 schreef Originele_Naam het volgende:
gevonden op straat in een prullenbak
Goh, wat origineel!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:11 schreef Originele_Naam het volgende:
gevonden op straat
Ik ben altijd origineel.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:20 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Wajoooooo
jij bent de eerste die deze opmerking maakt, jij bent fakin lauw![]()
nepperdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:19 schreef Cavia2Win het volgende:
Ik heb een cavia en die is lief
En nu maar hopen dat ie niet deaudt gaat.
Cavia2Win
eerste wat me inviel toen ik je naam las net was eigenlijk euskadi ta askatasuna, maar goed..quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:20 schreef ETA het volgende:
Ik ging studeren. En ineens vroegen allerlei mensen of ik mee wilde op reis, tuurlijk hoor. En vervolgens ging ik de 3 jaren erna flink reizen. In totaal 22 landen bezocht binnen Europa, verspreid over zo'n 12 grote reizen. En ik schrijf eroverZowel reisverslagen als wetenschappelijke artikelen heb ik gepubliceerd. Vandaar mijn naam
en nee, ik ben ook geen terroristquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:24 schreef Never-Break het volgende:
[..]
eerste wat me inviel toen ik je naam las net was eigenlijk euskadi ta askatasuna, maar goed..
de apparatuur die ze daarvoor nodig hebben raken ze toch altijd kwijt, dus, no worries mate..quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:41 schreef ETA het volgende:
[..]
en nee, ik ben ook geen terroristen heb geen banden met baskische groeperingen.... (voor het geval de AIVD meeleest.....)
ben jij een badass?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:27 schreef Asmooh het volgende:
Asmooh, afkorting van asmodeus, en dat betekend duivel
serieus!?!quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:27 schreef Asmooh het volgende:
Asmodeus of Asmodai, 1 van de koningen van de hel ook wel de Demon van de lust.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:30 schreef don-diablo het volgende:
[..]
serieus!?!![]()
moest een keer een project doen voor school en onze projectgroep kreeg de naam asmodeus mee. volgens mij weten de docenten zelf niet eens wat het betekent dan![]()
grote delen van mijn naam naapertquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:27 schreef Asmooh het volgende:
ik dacht altijd dat je er 2 cv's op nahield. curriculum vitae's dusquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:54 schreef 2cv het volgende:
Van de wagen natuurlijk !
foto???quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:03 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Van het cartoonkarakter maar vooral omdat ik zelf ook superlang, mooi verzorgd haar heb.
lees: gekregen bij een pakje marlboroquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:39 schreef Sebasser het volgende:
Die heb ik gekocht.
Jouw username is wel heel lief.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:01 schreef Stommie het volgende:
Nee helaas is t allemaal 100% waarquote:haha leuk verhaal hoor, hoe kom je er nou echt aan?
Gaaf!quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:48 schreef Pinball het volgende:
[[url=http://koti.mbnet.fi/ktalo/kapseli/pelit/2001--2/pinballs/fantasies_screen_1.gif]afbeelding]
[/url]
Oh man, jeugdherinneringen! Was het Epic Pinball of Pinnball Fantasy?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:48 schreef Pinball het volgende:
[[url=http://koti.mbnet.fi/ktalo/kapseli/pelit/2001--2/pinballs/fantasies_screen_1.gif]afbeelding]
[/url]
Fantasy.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:13 schreef StupidByNature het volgende:
Oh man, jeugdherinneringen! Was het Epic Pinball of Pinnball Fantasy?
Stoer.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:20 schreef Verbal het volgende:
Verbal, mijn favoriete boef uit tot voor kort mijn favoriete film (The Usual Suspects), gespeeld door één van mijn favoriete acteurs (Kevin Spacey) en met dezelfde initialen (R.K.) als ik. Verder gekozen omdat ik, als ik niet moe ben, vrij breedsprakerig kan zijn waar slechts enkele woorden zouden kunnen volstaan.
V.
Zoals ik op mijn amateuristische websiteje uitleg:quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:26 schreef Pinball het volgende:
Stoer.
Tot voor kort? Welke is dat nu dan?
Maar TUS is gevoelsmatig nog wel mijn favoriete film, hoor. Het is in ieder geval de film die ik het meest heb gezien ( >60 keer).quote:'Tot voor kort?' is de vraag die ik je bij deze in de mond leg. Ja, tot voor kort. Het is een beetje ingewikkeld, maar ik zal het proberen uit te leggen. Onlangs werd op Fok!-forum gevraagd naar lijstjes van favoriete films. Mijn nummer 1 stond vast, mijn favoriet was immers al jaren bekend. Tot je zo'n lijst (mijn eergevoel liet niet toe dat ik niet het maximale aantal van 100 titels zou opgeven) samenstelt en gaat zitten wikken en wegen. Om een lang verhaal kort te maken (te laat!): er was één film die ik oprecht niet lager kon plaatsen dan voorheen mijn aller- allerfavorietste, The Usual Suspects: Magnolia.
En je houdt van mierzoete mixdrankjes?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:27 schreef DR34M3R het volgende:
De mijne spreekt voor zich. Ik droom graag en veel.
och lieverd tochquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:06 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Jouw username is wel heel lief.
Mijne verkregen door veel feesten en beesten en uhh, ook iets met diertjes vertroetelen.
nee want dan werd hij breezerquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
had je geen nullen kunnen gebruiken?
Nooit gezien, downloading as we speak.quote:
It's not to everyone's taste. Be warnedquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nooit gezien, downloading as we speak.![]()
En de 55...???quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:52 schreef Fredo55 het volgende:
'Fre' van Februari, 'Do' van Donderdag.![]()
Op die dag had ik me aangemeld![]()
![]()
Wil geen spelbreker zijn, maar Morrison schrijf je met 1 's'quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:58 schreef Morrisson het volgende:
Betreft namen heb ik zo-wie-zo iets met de letter "M"...
Ik wilde me, hier op FOK, in eerste instantie inschrijven met de naam "Meredith", maar dat lukte niet, omdat deze naam al in gebruik zou zijn. Vervolgens probeerde ik het met "MM", maar dat lukte ook niet. Mijn derde poging was "Morrisson" en deze werd wél geaccepteerd!
Al deze namen zijn afgeleid van "Meredith Morrisson"...
"Meredith Morrisson" is mijn 'nickname' voor alle handelingen/publicaties, waarbij ikzelf niet direct herkenbaar wil zijn...maar wel onthouden wil worden...
Mijn initialen in het geboorteregister zijn: MV! Ik ben moeder van een zoon, wiens roepnaam ook met een "M" begint! Ik ben later nogmaals zwanger geweest van een (naderhand geconstateerde) tweeling, welke is geresulteerd in een miskraam. In mijn fantasie bestonden de twee afgebroken vruchten uit een jongen en een meisje, die ik, bij leven en welzijn, graag de namen "Morrisson" (in dagelijks gebruik "Sonny" of "Morris") voor de jongen en "Meredith" (in dagelijks gebruik "Ditte" of "Meerd") voor het meisje, had gegeven...
Ik vind het gewoon twee hele mooie namen, die ik heb gecombineerd tot één volledige naam...
vooral het milf gedeelte doet het 'emquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:04 schreef milfoid het volgende:
MIjne komt uit australie, zo werd ik genoemd door een van de meiden met wie ik rondreisde, tot die tijd gehouden
ah zo! er mist een H. Salah-adin zou beter zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:06 schreef Sala-adin het volgende:
Sala-adin
De wijze strijder in de tijd van kruistochten
ja goed he, hmm mama'squote:Op donderdag 1 februari 2007 22:15 schreef SlimShady het volgende:
[..]
vooral het milf gedeelte doet het 'em![]()
Sylicium?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:20 schreef Syli het volgende:
Ik dacht eerst aan badeendje helaas was deze naam al in gebruik.
Toen dacht ik dan maar een afkorting van mijn naam.![]()
inloggen is klote hequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:19 schreef VD het volgende:
Vroeger had ik Viperdesign, dit is er een afkorting van.
Zo zie je maar weer...: nooit iets van de straat oppikken...quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:01 schreef imported_sphinx het volgende:
ik vond em op de grond, niemand anders had er blijkbaar belangstelling bij. ik dacht, what the hell, waarom niet. .. en hier ben ik dan met mn kut username.
Namen zijn niet te vangen in spelling of gramatica! in dit geval...met twee Rr's én twee S'sen...quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wil geen spelbreker zijn, maar Morrison schrijf je met 1 's'
Ik heb een naam, en als je die anders schrijft dan hoe die op mijn geboorteakte staat is ie fout.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:34 schreef Morrisson het volgende:
[..]
Namen zijn niet te vangen in spelling of gramatica! in dit geval...met twee Rr's én twee S'sen...
...én je blijf liever ondergronds...zo het een waarlijke mol betaamd...???quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ga hier niet op in, ik ben hier anoniem
daar heb je helemaal gelijk in...quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:50 schreef Juicebox het volgende:
Ik zat Juicebox van The Strokes te luisteren, wilde een niet al te lange en makkelijke username dus vandaar.![]()
heb je daar een link van ofzo?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:35 schreef Chinless het volgende:
via zn nickname generator
Moet het niet zijn 'shinless'' ? Je weet wel, kinloos...quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:35 schreef Chinless het volgende:
via zn nickname generator
Als je nou gewoon niet zo goed bent in Engels, dan zoek je dat toch even op voor je zomaar wat roept?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Moet het niet zijn 'shinless'' ? Je weet wel, kinloos...
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:07 schreef Flakkee het volgende:
Ik kom van het eiland Goeree-Overflakkee. Dit ligt in Zuid-Holland. En ik kon even niks anders verzinnen dus ik heb het maar bij flakkee gelaten
is je voornaam of achternaam roos?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:01 schreef Rooosje het volgende:
het is mijn naam maar dan met een extra O + JE, omdat Roos en Roosje al bezet waren..
Behalve in deze post van je, waaRin geen enkele R gRoot is, zelfs niet in KoRn.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:35 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Van een liedje van Sugarcoma; HeartwormEn die r's zijn zo groot, omdat ik grote van ben van Korn, en die r dus altijd groot is
![]()
Magnolia.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:09 schreef Verbal het volgende:
It's not to everyone's taste. Be warned
V.
Doe eens ontopic trouwens, of een linkje naar een oud topic waar je het al ooit hebt uitgelegd.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:24 schreef Arcee het volgende:
maar waar komt Arcee vandaan dan ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Behalve in deze post van je, waaRin geen enkele R gRoot is, zelfs niet in KoRn.
Waarom heet je dan geen dreamcatcher?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik dacht aan het boek dreamcatcher en voerde die naam in.
je moet maar net even weten hoe je het moet spellenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Waarom heet je dan geen dreamcatcher?
Omdat ik op een Nederlands forum zitquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Waarom heet je dan geen dreamcatcher?
Lieg niet, da's van Harry Potter!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:01 schreef imported_sphinx het volgende:
ik vond em op de grond, niemand anders had er blijkbaar belangstelling bij. ik dacht, what the hell, waarom niet. .. en hier ben ik dan met mn kut username.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:04 schreef Morrisson het volgende:
[..]
...én je blijf liever ondergronds...zo het een waarlijke mol betaamd...???![]()
"molletjes" bezitten doorgaans niet de capaciteit, de dingen in het juiste licht te zien...
...omdat hun ogen het licht niet goed kunnen verdragen...
iemand die dacht "misschien trappen ze in dit valse adresquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Die is goed.
OT: Kreeg een mailtje dat ik me bij fok had aangemeld onder deze nick.![]()
Had nog nooit van fok gehoord, maar ben nieuwsgierig aangelegd en gaan kijken.
Zit er nu nog steeds.
wacht ff, als dat zou is waarom ben jij de eerste die er wat van zegt in anderhalf jaar?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:06 schreef Dr_Filibuster het volgende:
[..]
Lieg niet, da's van Harry Potter!![]()
Hahaha, jij leest Harry Potter boeken!![]()
Helaas nu is ie van mij.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
iemand die dacht "misschien trappen ze in dit valse adres"
"Kennen wij elkaar niet ergens van...." klinkt wel heel afgezaagd... Maar toch... Je kent mij? Of anders iemand die mij wel kent?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
En je houdt van mierzoete mixdrankjes?
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |