Maar je heb wel een Johnny Cash avatarquote:Op zondag 28 januari 2007 17:38 schreef da_micha_man het volgende:
* da_micha_man mompelt iets over de pimp zijn enzo
Volgens mij gewoon omdat je de J niet kan uitsprekenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:59 schreef HostiMeister het volgende:
Kijk, dat noem ik nog eens een goede vraag, ik ben niet duits, niet katholiek, heb nog nooit een hosti gehad.... Geen idee eigenlijk waarom ik die nick heb...
Ja dat zal het zijn, zodat ik het gras voor mijn eventuele plaaggeesten kan wegmaaien... Gheghe...quote:Op zondag 28 januari 2007 18:31 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon omdat je de J niet kan uitspreken
ik d8 je heb implantaten ofzo ?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:06 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik was ten tijde van mijn inschrijving nogal "into" Nietzsche.
Herkenbaarquote:Op zondag 28 januari 2007 18:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik wou ooit eens een keer reageren hier en toen ergerde ik me aan het feit dat ik daarvoor weer zo'n hele registratieprocedure moest doorlopen, ik wou toch zeker maar slechts 1 post plaatsen?![]()
Peight?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:40 schreef P8 het volgende:
verbastering van mn naam. Mogen jullie raden hoe ik heet![]()
het is peightquote:
quote:
ojaaa..quote:Op zondag 28 januari 2007 19:51 schreef P8 het volgende:
[..]
het is peightofwel Peet. En ik heet Paul
Er zitten een paar stappen tussen mijn echte naam en mn nick![]()
jij heet skippy?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:39 schreef skippy22 het volgende:
M,n echte naam is skippy Was 22 toen ik me registreerde
Die kangeroe ben ikquote:Op zondag 28 januari 2007 20:42 schreef pierce het volgende:
[..]
jij heet skippy?![]()
was daar geen kangaroe serie over?![]()
w8.. heet je echt skippy? .. k zou je ouders aanklagen dude.quote:
Dude, check z'n avatarquote:Op zondag 28 januari 2007 20:42 schreef pierce het volgende:
[..]
jij heet skippy?![]()
was daar geen kangaroe serie over?![]()
Waarom skippy is toch een leuke naamquote:Op zondag 28 januari 2007 21:06 schreef Burakius het volgende:
[..]
w8.. heet je echt skippy? .. k zou je ouders aanklagen dude.
neen..quote:Op zondag 28 januari 2007 21:25 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Waarom skippy is toch een leuke naam![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |