Hoi Oldbie, leuk je te ontmoetenquote:Op maandag 29 januari 2007 00:04 schreef Oldbie het volgende:
Ik had eerst een ander username en ik zag toen dat newbie bashen leuk was en ik besloot een ander username te kiezen......
Hoi, ik ben Oldbie
Dat's nog best een aardig nummer!quote:Op zondag 28 januari 2007 23:56 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En het is een leuk nummer van Placebo
lol, hou je bek en geef me een award op mijn nieuwe track!!!quote:Op maandag 29 januari 2007 00:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoi Oldbie, leuk je te ontmoeten.
Hoe kom jij aan jouw username?quote:Op maandag 29 januari 2007 00:08 schreef Oldbie het volgende:
[..]
lol, hou je bek en geef me een award op mijn nieuwe track!!!
Hoe kom jij aan je username dan???? Beetje ontopic mag wel
quote:Op maandag 29 januari 2007 00:07 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat's nog best een aardig nummer!![]()
Ik heb echt altijd gedacht dat jouw nickname van Placebo kwam!quote:Op zondag 28 januari 2007 23:54 schreef SpecialK het volgende:
Al m'n normale internet nicknames waren bezet op fok. De tv stond aan met de reclame van "special k" tijdens mijn pogingen om lid te worden. Zodoende.
Gevonden tussen 79 en 81quote:
En het is tijd voor een nieuwe, volgens Googlequote:Op maandag 29 januari 2007 02:37 schreef Reinigung het volgende:
In duitsland gekochte reinigingsdoekjes die perongelijk van me tafel viel tijdens het bedenken van een username.![]()
Posticon Avatarwas de eerste hit met ''reinigung'' bij afbeeldingen op google.![]()
En de low-calorie variant cornflakes van Kellogs.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:56 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En het is een leuk nummer van Placebo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |