och lieverd tochquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:06 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Jouw username is wel heel lief.
Mijne verkregen door veel feesten en beesten en uhh, ook iets met diertjes vertroetelen.
nee want dan werd hij breezerquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
had je geen nullen kunnen gebruiken?
Nooit gezien, downloading as we speak.quote:
It's not to everyone's taste. Be warnedquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nooit gezien, downloading as we speak.![]()
En de 55...???quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:52 schreef Fredo55 het volgende:
'Fre' van Februari, 'Do' van Donderdag.![]()
Op die dag had ik me aangemeld![]()
![]()
Wil geen spelbreker zijn, maar Morrison schrijf je met 1 's'quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:58 schreef Morrisson het volgende:
Betreft namen heb ik zo-wie-zo iets met de letter "M"...
Ik wilde me, hier op FOK, in eerste instantie inschrijven met de naam "Meredith", maar dat lukte niet, omdat deze naam al in gebruik zou zijn. Vervolgens probeerde ik het met "MM", maar dat lukte ook niet. Mijn derde poging was "Morrisson" en deze werd wél geaccepteerd!
Al deze namen zijn afgeleid van "Meredith Morrisson"...
"Meredith Morrisson" is mijn 'nickname' voor alle handelingen/publicaties, waarbij ikzelf niet direct herkenbaar wil zijn...maar wel onthouden wil worden...
Mijn initialen in het geboorteregister zijn: MV! Ik ben moeder van een zoon, wiens roepnaam ook met een "M" begint! Ik ben later nogmaals zwanger geweest van een (naderhand geconstateerde) tweeling, welke is geresulteerd in een miskraam. In mijn fantasie bestonden de twee afgebroken vruchten uit een jongen en een meisje, die ik, bij leven en welzijn, graag de namen "Morrisson" (in dagelijks gebruik "Sonny" of "Morris") voor de jongen en "Meredith" (in dagelijks gebruik "Ditte" of "Meerd") voor het meisje, had gegeven...
Ik vind het gewoon twee hele mooie namen, die ik heb gecombineerd tot één volledige naam...
vooral het milf gedeelte doet het 'emquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:04 schreef milfoid het volgende:
MIjne komt uit australie, zo werd ik genoemd door een van de meiden met wie ik rondreisde, tot die tijd gehouden
ah zo! er mist een H. Salah-adin zou beter zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:06 schreef Sala-adin het volgende:
Sala-adin
De wijze strijder in de tijd van kruistochten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |