ja goed he, hmm mama'squote:Op donderdag 1 februari 2007 22:15 schreef SlimShady het volgende:
[..]
vooral het milf gedeelte doet het 'em![]()
Sylicium?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:20 schreef Syli het volgende:
Ik dacht eerst aan badeendje helaas was deze naam al in gebruik.
Toen dacht ik dan maar een afkorting van mijn naam.![]()
inloggen is klote hequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:19 schreef VD het volgende:
Vroeger had ik Viperdesign, dit is er een afkorting van.
Zo zie je maar weer...: nooit iets van de straat oppikken...quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:01 schreef imported_sphinx het volgende:
ik vond em op de grond, niemand anders had er blijkbaar belangstelling bij. ik dacht, what the hell, waarom niet. .. en hier ben ik dan met mn kut username.
Namen zijn niet te vangen in spelling of gramatica! in dit geval...met twee Rr's én twee S'sen...quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wil geen spelbreker zijn, maar Morrison schrijf je met 1 's'
Ik heb een naam, en als je die anders schrijft dan hoe die op mijn geboorteakte staat is ie fout.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:34 schreef Morrisson het volgende:
[..]
Namen zijn niet te vangen in spelling of gramatica! in dit geval...met twee Rr's én twee S'sen...
...én je blijf liever ondergronds...zo het een waarlijke mol betaamd...???quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ga hier niet op in, ik ben hier anoniem
daar heb je helemaal gelijk in...quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:50 schreef Juicebox het volgende:
Ik zat Juicebox van The Strokes te luisteren, wilde een niet al te lange en makkelijke username dus vandaar.![]()
heb je daar een link van ofzo?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:35 schreef Chinless het volgende:
via zn nickname generator
Moet het niet zijn 'shinless'' ? Je weet wel, kinloos...quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:35 schreef Chinless het volgende:
via zn nickname generator
Als je nou gewoon niet zo goed bent in Engels, dan zoek je dat toch even op voor je zomaar wat roept?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Moet het niet zijn 'shinless'' ? Je weet wel, kinloos...
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:07 schreef Flakkee het volgende:
Ik kom van het eiland Goeree-Overflakkee. Dit ligt in Zuid-Holland. En ik kon even niks anders verzinnen dus ik heb het maar bij flakkee gelaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |