We zijn het weer eens volkomen eensquote:Op zondag 28 januari 2007 16:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind dit echt erg laag van Nena. Die denkt nu alleen nog maar met haar geslachtsdeel .
Ze probeert alleen Brian te pleasen. dom wijf zeg
Ik vrees dat ik het hier wel mee eens ben. Bah, Nena, wees toch niet zo triest...quote:Op zondag 28 januari 2007 16:17 Scansmans quote uit vorige COS
Volgens mij is ze gewoon zo'n bitch. Ze denkt ook alleen aan zichzelf. Nena is best wel een triest meisje.
Als ik heel goed met iemand kan opschieten dan zou ik echt niet een opmerking als 'kijk naar zijn hoofd' uit mijn strot krijgen. Nena doet het lachend, zonder enige vorm van schaamte of wat dan ook.
Oh gelukkig! Ik was even bang dat je het over mij had...quote:Op zondag 28 januari 2007 16:21 schreef noekje het volgende:
Bagheera, je vroeg nog wat in het vorige topic..Het is Bart. Die zou ik mijn bed niet uitsturen qua uiterlijk, qua innerlijk mag hij nog niet op mijn deurbel drukken.
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:14 schreef doesss het volgende:
Ze kan ook gewoon zeggen dat huub niet haar type is.
Maar nee om nobrains tevreden te stellen zaagt ze huub bij z'n enkels af en doet net alsof ie melaats is.
Dat is gewoonweg laag, gebrek aan niveau.![]()
Exact. Wat een tegenvaller die Nena. Ze valt nu echt keihard door de mand.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:15 schreef scanman01 het volgende:
Sinds wanneer is Huub heel erg lelijk dan?
Maar het gaat erom hoe ze het zegt. Ik vind het absoluut niet getuigen van enige vorm van menselijkheid.
Het is in feite niet het programma, maar sommige personen met een laag niveau. De regie geeft alleen maar weer wat de mensen zeggen. Een dikke meerderheid van de mensen is nou eenmaal echt niet leuk. Daar ben ik helaas een flinke tijd geleden al achter gekomen.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:22 schreef rooie3 het volgende:
Nena mocht ik al niet en nu weet ik precies weer waarom.
Dit programma haalt nu een heel laag niveau en heb er niet zo,n zin meer in.
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:23 schreef demins het volgende:
[..]
Oh gelukkig! Ik was even bang dat je het over mij had...![]()
Owkee.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:21 schreef noekje het volgende:
Bagheera, je vroeg nog wat in het vorige topic..Het is Bart. Die zou ik mijn bed niet uitsturen qua uiterlijk, qua innerlijk mag hij nog niet op mijn deurbel drukken.
de regie doet er zelf ook aan mee.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is in feite niet het programma, maar sommige personen met een laag niveau. De regie geeft alleen maar weer wat de mensen zeggen. Een dikke meerderheid van de mensen is nou eenmaal echt niet leuk. Daar ben ik helaas een flinke tijd geleden al achter gekomen.
Ik deel deze mening en moet nu maar eens daad bij woord voegen (niet meer kijken of iig minder).quote:Op zondag 28 januari 2007 16:22 schreef rooie3 het volgende:
Het is dus weer gezellig in die kooi.
Ik heb het hier gelezen en ga maar eens een poosje afkicken.
snap niet goed waar de meeste daar bezig mee zijn.
Huub kan fouten hebben maar is altijd eerlijk.
Nena mocht ik al niet en nu weet ik precies weer waarom.
Dit programma haalt nu een heel laag niveau en heb er niet zo,n zin meer in.
Sjezus scan... zo lang ben ik nog niet wakker..... waarschuw de volgende keer ffquote:Op zondag 28 januari 2007 16:29 schreef scanman01 het volgende:
Kom laten we met z'n allen even gezellig een teiltje vol kotsen
[afbeelding]![]()
Respectloos.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:13 schreef scanman01 het volgende:
Als ik heel goed met iemand kan opschieten dan zou ik echt niet een opmerking als 'kijk naar zijn hoofd' uit mijn strot krijgen. Nena doet het lachend, zonder enige vorm van schaamte of wat dan ook.
Nou daar heb ik niet echt een probleem mee.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
de regie doet er zelf ook aan mee.
Die drie hoeren was echt geleid door de regie.
Brian gisteren met die vieze gore taal was echt te erg.
Als ik zulke dingen wil horen huur ik wel een film.
De regie kan het ook netjes houden toch.
En dan gaan zitten zeuren om Huub die piano speelt.
Dit programma is nog alleen maar seks,zuipen en mensen afzeiken.
En ook dat verveelt een keer.
Dat is helemaal niet gezegd dat ze nu ineens Huub, Sylvia en/of Ilona gaat afvallen. Dat is afwachten wat ze doet.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:28 schreef Leandra het volgende:
Is ze na de ordinaire neukpartij en het nachtje blowen op kantoor weer helemaal bij het groepje BBN??
Of is ze gewoon echt de Mata Hari van DGK aan t worden??
dat heeft ze al gedaan.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet gezegd dat ze nu ineens Huub, Sylvia en/of Ilona gaat afvallen. Dat is afwachten wat ze doet.
Dat vraag ik me dus af. Waarom moet hij ook ineens met haar neuken etc. Als je een echte vriend ben, blijf je van haar af.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Respectloos.
Ze heeft geen greintje klasse.
Ze laat zich neuken door iemand die haar eigenlijk haat, en maakt minderwaardige opmerkingn over iemand die haar oprecht graag mag.
Bart, Brian en Nathanael hebben weken geleden een keer in de sauna (of kantoor) bedacht dat ze Nena misschien konden inzetten als "spion".........quote:Op zondag 28 januari 2007 16:30 schreef itsme het volgende:
weet je wat het ook is. Misschien was die nena juist wel heel slim bezig.![]()
Ze heeft het groepje gebruikt en nu ze er nog in zit, gaat ze terug naar the enemy
Ze ging toch ook pas met de anderen om na de kaartenactie?
Ja vond ik ook al zo vage opmerking. Hoe weet hij in godsnaam dat ze onduidelijk zijn, maar ja ach typish Brainles gelulquote:Op zondag 28 januari 2007 16:31 schreef demins het volgende:
Brian heeft de 12 gesprekken nooit afgeluisterd, en bovendien zijn ze soms onduidelijk!![]()
Dat heeft niets met het spel te maken. En in die context bedoel ik het. Snap het ook niet wat Nena in die eikel ziet, maar dat zegt niets speltechnisch.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:33 schreef itsme het volgende:
[..]
dat heeft ze al gedaan.
Eerst door stiekem met brian te neuken en ten tweede door Huub net af te vallen tegenover Brian![]()
Was al binnen in de gameroom.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:31 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou daar heb ik niet echt een probleem mee.
De regie was net te laat en ze kunnen moeilijk zeggen brian als je neukt niet zulke vieze woorden zeggen hoor.
Ik heb meer een probleem dat de verkeerde mensen afgezeken worden![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:30 schreef Gert het volgende:
Respectloos.
Ze heeft geen greintje klasse.
Ze laat zich neuken door iemand die haar eigenlijk haat, en maakt minderwaardige opmerkingn over iemand die haar oprecht graag mag.
Trek zelf je conclusie, dat kun je altijd goedquote:Op zondag 28 januari 2007 16:35 schreef scanman01 het volgende:
Is de relatie Bart/Lesley al langzaam aan het doodbloeden? Het zal me niets verbazen.
Dat heeft hij dus ook vrij netjes gedaan. Maar hij geeft wel toe dat hij haar een hele lekkere meid vindt.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:33 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af. Waarom moet hij ook ineens met haar neuken etc. Als je een echte vriend ben, blijf je van haar af.
Me dochtertje van 9 maakt ze nog beter.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:36 schreef ruby het volgende:
Daar word je toch ook niet echt opgewonden van he, die gedichten.
Dat is zeker waar! Ik hoop maar dat het aan Koning Alcohol ligt!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:33 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af. Waarom moet hij ook ineens met haar neuken etc. Als je een echte vriend ben, blijf je van haar af.
zal wel niet.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:36 schreef petraa het volgende:
Ik hoop dat Brainles een Sanctie krijgt voor het opnemen van de gesprekken op zijn voice recorder. Lijkt me niet meer dan normaal trouwens. Maar ach NL heeft ook niets te horen gekregen over zijn actie van vorige week. Dus het zal wel weer niet gebeuren.
Huub heeft nena steeds gezegd, doe dat niet ik ben een man. Dus ook ik vind dat hij het netjes gedaan heeftquote:Op zondag 28 januari 2007 16:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heeft hij dus ook vrij netjes gedaan. Maar hij geeft wel toe dat hij haar een hele lekkere meid vindt.
Vond je. In iemand oor lebberen, aan haar kont en middel zitten, om haar heen hangen en ZEGGEN dat je haar wilt neuken vind ik nou niet echt netjes. Als het mijn vriend was, zou ik 'm wegduwen en hem een snauw geven. Opzouten.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heeft hij dus ook vrij netjes gedaan. Maar hij geeft wel toe dat hij haar een hele lekkere meid vindt.
Ik twijfel. Bart is wel nog steeds heel gek op Lesley, maar andersom ben ik niet altijd meer zo zeker.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:36 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Trek zelf je conclusie, dat kun je altijd goed
Nee?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:35 schreef scanman01 het volgende:
Is de relatie Bart/Lesley al langzaam aan het doodbloeden? Het zal me niets verbazen.
Mata Hari is dan ook geëxecuteerd omdat ze een dubbelspionne was....quote:Op zondag 28 januari 2007 16:32 schreef happyme28 het volgende:
Dat is helemaal niet gezegd dat ze nu ineens Huub, Sylvia en/of Ilona gaat afvallen. Dat is afwachten wat ze doet.
Erg laf, hij lijkt wel soort van zwaar depressief nuquote:Op zondag 28 januari 2007 16:37 schreef itsme het volgende:
[..]
zal wel niet.
wat is het toch een laf hondje he
Dat weet je niet, dat is een aanname.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
de regie doet er zelf ook aan mee.
Die drie hoeren was echt geleid door de regie.
Moeten ze de streams dan wegdraaien, of Brian een standje geven?quote:Brian gisteren met die vieze gore taal was echt te erg.
Als ik zulke dingen wil horen huur ik wel een film.
Dit was het weekend. En het zijn daar net mensen, ze doen daar dingen die andere mensen ook in het weekend doen.quote:Dit programma is nog alleen maar seks,zuipen en mensen afzeiken.
En ook dat verveelt een keer.
Klopt, maar iedereen is verschillend. Huub merkte waarschijnlijk aan Nena dat ze die opmerkingen alles behalve erg vindt. Sterker nog, ze bleef dat soort opmerkingen de rest van de avond uitlokken.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:38 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Vond je. In iemand oor lebberen, aan haar kont en middel zitten, om haar heen hangen en ZEGGEN dat je haar wilt neuken vind ik nou niet echt netjes. Als het mijn vriend was, zou ik 'm wegduwen en hem een snauw geven. Opzouten.
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:33 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze had het over Huub. Niet over Brian.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Hij wil al vanaf dag 1 met haar neuken en ze weet toch dat hij geen echte vriend is? als ze dat nu nog niet weet.
Blijkbaar wilde zij ook graag door hem gepakt worden![]()
Wanneer heeft hij staan afluisteren dan? Bedoel je vannacht toen Huub en Nena aan het lullen waren? Of heeft ie nog meer op z'n kerfstok?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:39 schreef bunnyma het volgende:
Ik ben reuze benieuwd wat ze gaan doen met dat afluisteren van Brian.
Ik denk niet dat ze "achter" daar zo gelukkig mee zijn.
Het tekent wel weer de rat.... wat een vuile viezerik is het toch.![]()
Juist dan moet je dus als vriend er een stop op zetten. Huub is gewoon geil en dacht dat hij haar kon krijgen. Hij moet als vriend haar beschermen en niet doen wat Brian doet.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar iedereen is verschillend. Huub merkte waarschijnlijk aan Nena dat ze die opmerkingen alles behalve erg vindt. Sterker nog, ze bleef dat soort opmerkingen de rest van de avond uitlokken.
kwam er al achter.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze had het over Huub. Niet over Brian.
Wie weet gebeurd dat met Nena ook nog wel.. je weet niet hoe ver JdeM gaat voor kijkcijfers ..quote:Op zondag 28 januari 2007 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mata Hari is dan ook geëxecuteerd omdat ze een dubbelspionne was....
Hij gaf net aan zdngmw dat hij 12 gesprekken heeft opgenomen.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Wanneer heeft hij staan afluisteren dan? Bedoel je vannacht toen Huub en Nena aan het lullen waren? Of heeft ie nog meer op z'n kerfstok?
Wil je mij de logica daarachter eens proberen uit te leggen, waarom een jongen geen oprechte vriendschappelijke gevoelens kan koesteren voor iemand waar hij tevens wel mee naar bed zou willen?quote:
Heee, die opmerking verbaasd me uit jouw mond. Dacht dat juist jij dacht dat die twee voor elkaar gemaakt waren?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:35 schreef scanman01 het volgende:
Er staan volgens Brian 12 (twaalf) gesprekken op! Hij heeft er nog niet naar geluisterd, zegt hij, maar hij weet wel dat de gesprekken van wisselende kwaliteit zijn.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Wanneer heeft hij staan afluisteren dan? Bedoel je vannacht toen Huub en Nena aan het lullen waren? Of heeft ie nog meer op z'n kerfstok?
Hij heeft bij Kijkshop een voicerecorder besteld en gekregen.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Wat sick!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij gaf net aan zdngmw dat hij 12 gesprekken heeft opgenomen.
Sex is dit weekend wel de boventoon geweest.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat weet je niet, dat is een aanname.
Wat wij hebben gezien, is dat Huub een kaartje kreeg van wat hoeren die zichzelf in de schijnwerpers wilden neuken.
[..]
Moeten ze de streams dan wegdraaien, of Brian een standje geven?
Alsjeblieft niet zeg.
[..]
Dit was het weekend. En het zijn daar net mensen, ze doen daar dingen die andere mensen ook in het weekend doen.
En verder deel ik je mening ook totaal niet over dat het 'alleen nog maar sex en zuipen' is. Dat is het namelijk 95% van de tijd niét.
En het verveelt me ook zeker niet. Het zet de boel juist een beetje op scherp, m.i.
Tot slot: je kunt ook van stream wisselen, als je de sex niet wil zien.
En hebben ze eventuele bandjes (of wat voor materiaal ze daar tegenwoordig ook voor gebruikenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hij heeft bij Kijkshop een voicerecorder besteld en gekregen.
Daarmee heeft hij 12 gesprekken opgenomen. o.a.het gesprek tussen Nena en Huub, gisteren op de trap.
Hij vertelde Natasia dat hij die gesprekken wilde gaan gebruiken bij eventuele ontslaggesprekken.
Voice-recorder is ingevorderd door de redactie.
Dat denk ik ook nog steeds, maar als Bart zich zo blijft opstellen als hij de laatste tijd doet is de kans vrij groot dat het toch misgaat.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heee, die opmerking verbaasd me uit jouw mond. Dacht dat juist jij dacht dat die twee voor elkaar gemaakt waren?![]()
Die logica is er niet, want dát ben ik met je eens! Alleen, zou jij het meisje waar je oprechte vriendschappelijke gevoelens voor koestert ook proberen het bed in te lullen, zonder dat je daartoe door haar wordt aangemoedigd (want dan is het niet echt nodig, dunkt me!)?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Wil je mij de logica daarachter eens proberen uit te leggen, waarom een jongen geen oprechte vriendschappelijke gevoelens kan koesteren voor iemand waar hij tevens wel mee naar bed zou willen?
Ik zal ook wel slecht zijn, want ik snap het niet.![]()
Nou het is natuurlijk ook niet zo dat ze van helemaal niets weet.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:49 schreef ruby het volgende:
En ja hoor, glijmiddel ligt weer in Nena haar armen. Onbegrijpelijk dat ze die rioolrat dicht in haar buurt laat komen. Ze zou eens moeten weten wat hij allemaal over haar gezegd heeft.
dat meisje wat de hele tijd tegen je op zat te rijen bedoel je?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:51 schreef demins het volgende:
[..]
Die logica is er niet, want dát ben ik met je eens! Alleen, zou jij het meisje waar je oprechte vriendschappelijke gevoelens voor koestert ook proberen het bed in te lullen, zonder dat je daartoe door haar wordt aangemoedigd (want dan is het niet echt nodig, dunkt me!)?
Buiten zal het pas blijken. Ik geloof dat Lesley wel wacht en dan moeten ze buiten gewoon kijken hoever ze komen.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook nog steeds, maar als Bart zich zo blijft opstellen als hij de laatste tijd doet is de kans vrij groot dat het toch misgaat.
Ze gaf net nog aan dat ze de laatste dagen heel graag iets in zich wilde voelen, dus die kloppende klit heeft ze nog.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:45 schreef scanman01 het volgende:
Nena ligt vast weer te kwijlen daar in bed.
Het was iook zeer opvallend wat voor taal nena er gisteren allemaal uitgooide. Ze kwam nog net neit aan het niveau van Brian, maar was aardig op weg. Om met de woorden van Marcia te spreken: Nena had gisteren duidelijk een kloppende klit
Precies, dat was jij toch!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:52 schreef itsme het volgende:
[..]
dat meisje wat de hele tijd tegen je op zat te rijen bedoel je?![]()
Ik denk nog niet tot de overkant van de straat!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:53 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Buiten zal het pas blijken. Ik geloof dat Lesley wel wacht en dan moeten ze buiten gewoon kijken hoever ze komen.
Dat wilde ze doen, maar Nena wilde niet over Brian praten.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:55 schreef farceman het volgende:
Misschien een beetje lullige opmerking, maar snapt erhier nu iemand dat die moeder van Nena haar niet voor Brian gewaarschuwd heeft? Wat ben je dan voor moeder?
Nena zat ze afgelopen nacht allemaal geil te maken. Op een gegeven moment flikte ze het zelfs weer even bij Natasia.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:52 schreef itsme het volgende:
[..]
dat meisje wat de hele tijd tegen je op zat te rijen bedoel je?![]()
Risotto glee zelf op Brian!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:55 schreef farceman het volgende:
Misschien een beetje lullige opmerking, maar snapt erhier nu iemand dat die moeder van Nena haar niet voor Brian gewaarschuwd heeft? Wat ben je dan voor moeder?
Niet op een listige manier, nee.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:51 schreef demins het volgende:
[..]
Die logica is er niet, want dát ben ik met je eens! Alleen, zou jij het meisje waar je oprechte vriendschappelijke gevoelens voor koestert ook proberen het bed in te lullen, zonder dat je daartoe door haar wordt aangemoedigd (want dan is het niet echt nodig, dunkt me!)?
Ik niet, het is zelfs wettelijk verboden.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:58 schreef Gert het volgende:
Iets anders: ik vind dat opnemen van die gesprekken juist hilarisch!
Hoort helemaal bij het spel, dit soort kutgeintjes.
Dr. Brianquote:Op zondag 28 januari 2007 16:53 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze gaf net nog aan dat ze de laatste dagen heel graag iets in zich wilde voelen, dus die kloppende klit heeft ze nog.
Toen ze dat zei begonnen de ratteoogjes van Brian te glimmen en zei hij dat neuken iets heel natuurlijks was.
Brrr.. ik zie het helemaal voor me.. geile valse glimmende rattenoogjes.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:53 schreef bunnyma het volgende:
Toen ze dat zei begonnen de ratteoogjes van Brian te glimmen
Niks mis mee. Daar zou hij het wel bij moeten laten, in woord en daad... Vind ik. En stilletjes hopen...quote:Op zondag 28 januari 2007 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet op een listige manier, nee.
Maar Huub heeft Nena onomwonden laten weten dat hij haar sexueel aantrekkelijk vindt.
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
'Hilarisch' zou niet mijn woordkeuze zijn geweest. Eerder 'diep triest'.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:58 schreef Gert het volgende:
Het hoort er ook bij om daar superverontwaardigd om te zijn!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb vrijdagavond expres niet gekeken omdat ik daar geen behoefte aan had. Op zich kun je dan wel van stream wisselen, wat Gert zegt, maar voor mij werkt dat niet. Net zoals BB vind ik het leuke van DGK volgen dat je op FOK meeleest/meepraat en op een avond dat er 3 hoeren komen kun je daar dan gewoon niet onderuit. Toevallig heb ik gisteravond ook niet lang meegekeken zodat ik het gevoos van Brian en Nena ook niet heb gezien. Het weekend bestond uit meer dan seks, maar savonds voerde het wel de boventoon.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Sex is dit weekend wel de boventoon geweest.
En die hoertjes hadden toch ook geweigerd kunnen worden of later in het programma.
Het is moeilijk uit te leggen maar ik voel me gewoon niet op mijn gemak als ik daar naar kijk.
Heb hem ook uitgezet op een gegeven moment.
-knip-
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik niet, het is zelfs wettelijk verboden.
Dat is ook wel weer zo natuurlijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:58 schreef Gert het volgende:
Vanaf het begin vind ik Brian en Nena wel gewaagd aan elkaar.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:08 schreef Darklight het volgende:
Nena verdient niet beter, wat een hoer
Match made in heavenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vanaf het begin vind ik Brian en Nena wel gewaagd aan elkaar.
straf ????quote:Op zondag 28 januari 2007 17:03 schreef happyme28 het volgende:
De redactie zou aan tafel eens een paar opgenomen gesprekken van Brian moeten laten horen als straf !!
Inderdaad ja , wat hij allemaal over Nena verteld end at hij alleen maar gesprekken aangaat om dat later tegen mensen te kunnne gebruiken, getuige ook de voice recorder.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:03 schreef happyme28 het volgende:
De redactie zou aan tafel eens een paar opgenomen gesprekken van Brian moeten laten horen als straf !!
Kunnen ze daar geen aparte serie van maken? Misschien iets voor Nickelodeon... ?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vanaf het begin vind ik Brian en Nena wel gewaagd aan elkaar.
Zoals alles bij Talpa: van de KijkShop!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:12 schreef avonne het volgende:
[..]
straf ????
Hoe komt hij aan die voice recorder?
Hebben de kaboutertjes die gebracht?
Ik heb Brian en Bart in oktober of zo al horen praten over het bestellen van afluisterapparatuur.
En daarna is het ook nog een paar keer voorbij gekomen.
Zeker weten dat de productie er van af weet.
Voor zover ik weet had hij gezegd dat hij dat wilde gebruiken voor gedichten en ideeen die bij hem opkwamen.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:12 schreef avonne het volgende:
[..]
straf ????
Hoe komt hij aan die voice recorder?
Hebben de kaboutertjes die gebracht?
Ik heb Brian en Bart in oktober of zo al horen praten over het bestellen van afluisterapparatuur.
En daarna is het ook nog een paar keer voorbij gekomen.
Zeker weten dat de productie er van af weet.
Niet dat hij ooit van plan was om de memorecorder daarvoor te gebruiken... Het was een goed bedachte smoes, met anderen (Bart of Nathanael) doorgesproken.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:15 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet had hij gezegd dat hij dat wilde gebruiken voor gedichten en ideeen die bij hem opkwamen.
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:18 schreef farceman het volgende:
Denk dat de redactie erg moet oppassen dat de geloofwaardigheid van het programma geen gevaar loopt. Ene moment grootste ruzie's en andere moment alles koek en ei. bv. Natasia (alles wat ze diet) en Nena en brian. OM maar niet te spreken over de gescripte aktie van .NL en de kapster
is het al niet een grote poppenkastquote:Op zondag 28 januari 2007 17:18 schreef farceman het volgende:
Denk dat de redactie erg moet oppassen dat de geloofwaardigheid van het programma geen gevaar loopt. Ene moment grootste ruzie's en andere moment alles koek en ei. bv. Natasia (alles wat ze diet) en Nena en brian. OM maar niet te spreken over de gescripte aktie van .NL en de kapster
Opgesloten in zo'n huis wisselen emoties enzo elkaar gewoon zeer snel af. Dat is met niets te vergelijken.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:18 schreef farceman het volgende:
Het zal ongetwijfeld in het contract van Talpa staan dat de stemmen van de bewoners ten alle tijden opgenomen mag worden door opnameapparatuur van Talpa.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik niet, het is zelfs wettelijk verboden.
ene moment alles negeren en een dag later groot verzoen feest, waarin iedereen met elkaar praat.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:22 schreef doesss het volgende:
[..]
![]()
Dat gevoel bekruipt mij ook.
De chronologische ontwikkelingen kloppen gewoon niet.
Net of gaten in zitten.En juist in die gaten schijnen gedragsbepalende dingen te gebeuren cq te worden verteld.![]()
Tuurlijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:23 schreef pluisje78 het volgende:
[..]
is het al niet een grote poppenkast
Juist. En als ik de redactie was, had ik óók die recorder ter beschikking gesteld.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld in het contract van Talpa staan dat de stemmen van de bewoners ten alle tijden opgenomen mag worden door opnameapparatuur van Talpa.
You don't get it: Brian deed het met medewerking van Talpa
Laat ik het nog maar eens zeggen:quote:Op zondag 28 januari 2007 17:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld in het contract van Talpa staan dat de stemmen van de bewoners ten alle tijden opgenomen mag worden door opnameapparatuur van Talpa.
You don't get it: Brian deed het met medewerking van Talpa
Alsof Anton ooit sex heeft gehad met die lesbische wijvenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:29 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Anton Heyboer was een held"
seks!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:34 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Alsof Anton ooit sex heeft gehad met die lesbische wijven![]()
Ik vind eens een keer een post niet zo erg. Vind het altijd leuk om iets op te steken maar 2 posts achter elkaar, ja dan vind ik het al iets minder.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:37 schreef scanman01 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan die taalpuristen?
ja man datgezijk het gaat erom dat je weet wat iemant bedoelt lekjker belangrijjki verder hoe je het schrijfd of sow..:rquote:Op zondag 28 januari 2007 17:37 schreef scanman01 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan die taalpuristen?
De tweede was om Dynabite te pesten, die dat zelf altijd doet! Zelf heb ik in vier maanden tijd maar twee taalpuristische postings gedaan! Vandaag dus! Dat hadden er makkelijk 2000 kunnen zijn! Dus niet aan mijn kop zijken!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind eens een keer een post niet zo erg. Vind het altijd leuk om iets op te steken maar 2 posts achter elkaar, ja dan vind ik het al iets minder.![]()
ha Ja ik moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat de meeste posters hier niet zo erg zijn als op sommige sites. Ik ken sites waar ze inderdaad zoals Gert hier boven schrijven.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:41 schreef Gert het volgende:
[..]
ja man datgezijk het gaat erom dat je weet wat iemant bedoelt lekjker belangrijjki verder hoe je het schrijfd of sow..:r
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:44 schreef demins het volgende:
[..]
De tweede was om Dynabite te pesten, die dat zelf altijd doet! Zelf heb ik in vier maanden tijd maar twee taalpuristische postings gedaan! Vandaag dus! Dat hadden er makkelijk 2000 kunnen zijn! Dus niet aan mijn kop zijken!![]()
Kan jij straks even op mijn kamer komen. Ik wil iets met je bespreken.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:41 schreef Gert het volgende:
[..]
ja man datgezijk het gaat erom dat je weet wat iemant bedoelt lekjker belangrijjki verder hoe je het schrijfd of sow..:r
Ik krijg er toch wel interessante fantasieen bij!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:49 schreef scanman01 het volgende:
Er zijn trio's waar je als man zijnde niet aan moet denken
[afbeelding]
komaar op mij kamer ouwe gek.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:47 schreef demins het volgende:
[..]
Kan jij straks even op mijn kamer komen. Ik wil iets met je bespreken.
Die "gulle lach" van Natasia die komt zo nep op mij over. Maar nep of niet, tis niet om aan te horen zoveel decibel als dat met zich meebrengt.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:52 schreef Gert het volgende:
[..]
komaar op mij kamer ouwe gek.![]()
En even een braaf on topic-plaatje.
[afbeelding]
Omdat het piano-geneuzel al snel begint te irriteren, maar overgeschakeld op stream 3, om daar vergast te worden op de "gulle lach" van Nataasia.![]()
Als niemand anders het doet, moet ik het zelf doen!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:44 schreef demins het volgende:
[..]
De tweede was om Dynabite te pesten, die dat zelf altijd doet! Zelf heb ik in vier maanden tijd maar twee taalpuristische postings gedaan! Vandaag dus! Dat hadden er makkelijk 2000 kunnen zijn! Dus niet aan mijn kop zijken!![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:51 schreef demins het volgende:
[..]
Ik krijg er toch wel interessante fantasieen bij!
Met zijn tweeen moet het lukken om Brian behoorlijk uit elkaar te scheuren! (Ik ben een man, ik ben een jager).
De hoeveelheid ruimte die iemand met zo'n overdreven harde lach meent te kunnen innemen, is alleen al ergerlijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die "gulle lach" van Natasia die komt zo nep op mij over. Maar nep of niet, tis niet om aan te horen zoveel decibel als dat met zich meebrengt.
Ik zei al. Ze kunnen haar over 8 maanden weer gewoon de deur uit rollen.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:25 schreef Sonique het volgende:
Zo, wat krijgt Natasia weer een dikke reet.
Ik zie haar niet meer 'gewoon' gezond eten. Als ze wat eet, is het alleen maar van die ranzige vette troep...
Ja kinders, Jullie moeten jullie moeder missen omdat ze aan het afvallen is... Anders was ze allang thuis geweest om voor jullie klaar te staan...
Gelukkig heeft ze doorzettingsvermogen zodat het allemaal niet zolang hoeft te duren, en jullie weer fijn bij haar kunnen zijn...
Niet zonder enig breekwerk!quote:Op zondag 28 januari 2007 18:31 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik zei al. Ze kunnen haar over 8 maanden weer gewoon de deur uit rollen.
Nog even en er past een fust bier opquote:Op zondag 28 januari 2007 18:25 schreef Sonique het volgende:
Zo, wat krijgt Natasia weer een dikke reet.
brengt dus natuurlijk voordelen met zich meequote:
Datzelfde heb ik nu ook. Ik was altijd pro-Nena. Maar zoals ze zich nu laat zien, is wel een enorme tegenvaller. Natasia heeft wat dat betreft groot gelijk: Nena zit niet op haar plek bij de leuke mensen van HIS. Ze hoort duidelijk bij de sukkels en Tokkies van BBNNN.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:36 schreef noekje het volgende:
Binnen een dag heb ik Nena wederom helemaal afgeschreven. Gek is dat want ik werd enorm pro Nena. Nu vind ik alle dingetjes die ze doet irritant. Zoals zelf niet eens een stukje koek pakken. Gewoon aanwijzen en Brian laten pakken. Normaalste zaak van de wereld, dat weet ik maar ik vind haar nu echt heel erg vervelend.
Heel jammer, want ze is intelligent genoeg om er wel bij te horen.... voordeel voor BBNN: ze hebben er nu weer iemand bij die het gemiddelde IQ van hun groepje omhoog haalt, alleen jammer dat je dat bij Nena niet meer merkt zodra ze met die stumpers omgaat.quote:
En nu HIS weer in de minderheid is, zal het binnenkort, dankzij de opportunitische I, wel weer HS worden, en zijn we weer terug bij af.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:27 schreef Tissik het volgende:
Nena zit niet op haar plek bij de leuke mensen van HIS. Ze hoort duidelijk bij de sukkels en Tokkies van BBNNN.
Blijkbaar toch niet. Ik heb haar iig enorm overschat. Nena is inderdaad het domme blondje wat ze op het eerste gezicht ook lijkt te zijn.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heel jammer, want ze is intelligent genoeg om er wel bij te horen....
HS leuke afkorting voor High Score! Wellicht (als ook Ilona de overstap weer gaat maken), wederom een kaartenactie om de moed er vooral in te houden bij het dappere tweetal Huub en Sylvia?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:30 schreef Gert het volgende:
[..]
En nu HIS weer in de minderheid is, zal het binnenkort, dankzij de opportunitische I, wel weer HS worden, en zijn we weer terug bij af.
Heet Brian trouwens die opmerking van Nena over het hoofd van Huub ook met zijn recordertje opgenomen?
In dit topic staan url's naar filmpjes van gisteravond:quote:Op zondag 28 januari 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
Iemand al het filmpje gevonden van B en N van gisteravond? Op het forum van Talpa zeggen ze dat het op YouTube staat, maar ik heb het nog niet kunnen vinden![]()
In een voorgaande COS van vannacht staat de juiste url. Mgoed, wat je ziet en hoort is kortsamengevat ranzige taal van Nena: "Ik wil je pik in me voelen, en ik vermoord je als je dit aan Bart vertelt". Dan zie je Brian als een konijn tekeer gaan, en komt er iemand aan die ze tijdens het gerampetamp betrapt en wegstuurt.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
Iemand al het filmpje gevonden van B en N van gisteravond? Op het forum van Talpa zeggen ze dat het op YouTube staat, maar ik heb het nog niet kunnen vinden![]()
Hier kun je hem vinden.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
Hou toch eens op met die eeuwige zeikerige TVP's in vrijwel iedere COS..... zet gewoon het subforum De Gouden Kooi in je favorieten...quote:Op zondag 28 januari 2007 19:40 schreef F04 het volgende:
tvp
Thank youquote:Op zondag 28 januari 2007 19:37 schreef Gert het volgende:
[..]
In dit topic staan url's naar filmpjes van gisteravond:
'Er moet geneukt worden...ik wil je pikkie'
zoooooooooooo irriquote:Op zondag 28 januari 2007 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou toch eens op met die eeuwige zeikerige TVP's in vrijwel iedere COS..... zet gewoon het subforum De Gouden Kooi in je favorieten...
De lopende COS staat altijd vrijwel bovenaan en de gesloten een stuk lager.
wat zijn dat danquote:Op zondag 28 januari 2007 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou toch eens op met die eeuwige zeikerige TVP's in vrijwel iedere COS..... zet gewoon het subforum De Gouden Kooi in je favorieten...
De lopende COS staat altijd vrijwel bovenaan en de gesloten een stuk lager.
Een TVP is een TerugVindPost.... dan staat het topic in je My Active Topics lijst.... kan soms wel eens nuttig zijn, maar een TVP in iedere COS van DGK lijkt me zwaar overdreven, vooral ook omdat er een heel DGK subforum is, wat je toch vrij simpel kunt vinden in de Fok! index.quote:
oke..en het is dan handiger om TVP neer tezetten? ik snap hetquote:Op zondag 28 januari 2007 19:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een TVP is een TerugVindPost.... dan staat het topic in je My Active Topics lijst.... kan soms wel eens nuttig zijn, maar een TVP in iedere COS van DGK lijkt me zwaar overdreven, vooral ook omdat er een heel DGK subforum is, wat je toch vrij simpel kunt vinden in de Fok! index.
Daarentegen kun je een topic natuurlijk ook gewoon bookmarken, maar ik zal direct toegeven dat dat minder handig werkt.
op bed nog/.?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:01 schreef Kaleddis het volgende:
Waar is Nena eigenlijk ?
Dat vraag ik me ook al een tijdje afquote:Op zondag 28 januari 2007 20:01 schreef Kaleddis het volgende:
Waar is Nena eigenlijk ?
doet ze het misschien met de cameraman achter het muurtje?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:06 schreef Scarabee het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al een tijdje af![]()
Of mischien rookt ze wel een stickie hahaquote:Op zondag 28 januari 2007 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
doet ze het misschien met de cameraman achter het muurtje?![]()
Mwah, gisternacht was ie opzich wel gezelligquote:Op zondag 28 januari 2007 20:25 schreef scanman01 het volgende:
Bart viert weer een feestje in z'n eentje. Dikke pret die jongen
[afbeelding]
Alleen maar triester als je enkel prettig gezelschap kan zijn onder invloed van drugs.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mwah, gisternacht was ie opzich wel gezelligDenk toch dat ie wel geluisterd had naar Natasia die er gisteravond over begon tegen Bart dat ie wat minder saai moest doen etc.
Dus vanavond mag hij wmb knettersaai zijn
nou, het kostte wel veel moeite...quote:Op zondag 28 januari 2007 20:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mwah, gisternacht was ie opzich wel gezelligDenk toch dat ie wel geluisterd had naar Natasia die er gisteravond over begon tegen Bart dat ie wat minder saai moest doen etc.
Bart hád ook optijd naar bed kunnen gaan (was dat wel van plan aanvankelijk) maar bleef hangen in kantoor en later kwam de rest erbijquote:Op zondag 28 januari 2007 20:27 schreef Tissik het volgende:
[..]
Alleen maar triester als je enkel prettig gezelschap kan zijn onder invloed van drugs.
Bart en drugs, heb ik wat gemist?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:27 schreef Tissik het volgende:
[..]
Alleen maar triester als je enkel prettig gezelschap kan zijn onder invloed van drugs.
Alcohol? Hasj bedoel je.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bart hád ook optijd naar bed kunnen gaan (was dat wel van plan aanvankelijk) maar bleef hangen in kantoor en later kwam de rest erbijEn alcohol maakt meestal vrolijk en haalt de remmingen weg, Bart heeft veel remmingen dus bij hem is het kennelijk nodig eerst wat te nuttigen voordat die remmingen wegvallen.
Ook vóór dat ie een blowtje nam was ie al in een gezellige stemmingquote:
Is heb gisternacht niet alles gezien, maar de keren dat ik de streams aan had zag ik dat Bart zich ook van de rest afzonderde.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, hij zat ook een hele tijd in het kantoor maar later zocht Nena hem op, en ontdooide zijn stemming, later kwamen ook Brian NL en Huub, toen draaide die toch wel wat bijquote:Op zondag 28 januari 2007 20:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is heb gisternacht niet alles gezien, maar de keren dat ik de streams aan had zag ik dat Bart zich ook van de rest afzonderde.
Ja, blijkbaar. Huub werd door de redactie weggestuurd uit het kantoor (hij was piano aan het oefenen). De reden van het wegsturen bleek al snel, toen de redactie het kantoor daarop betrad en Bart, Nathanaël, Nena en Brian voorzag van joints. Een paar uur later was het hele gezelschap knetterstoned in het huis te bezichtigen, waarbij ze de andere bewoners probeerden te wekken en boos te maken. Compleet met lachkicks en de daaropvolgende vreetkicks.quote:
Mwoah...quote:Op zondag 28 januari 2007 20:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ook vóór dat ie een blowtje nam was ie al in een gezellige stemming
Een beetje danquote:
Sja, niet zo gek als je de hele tijd naar dat gezeik van Brian moet luisteren. En dan leest ie ook nog z'n boutgedichten voor.quote:
Van de week zei ze met Huub, maar dat kan zomaar veranderd zijnquote:Op zondag 28 januari 2007 20:35 schreef farceman het volgende:
Is al bekend met wie Nena naar prison break gaat kijken?
Zeker na zo'n heftige nachtquote:Op zondag 28 januari 2007 20:41 schreef scanman01 het volgende:
Wat kan een hoofd soms toch zwaar zijn
[afbeelding]
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:32 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. Huub werd door de redactie weggestuurd uit het kantoor (hij was piano aan het oefenen). De reden van het wegsturen bleek al snel, toen de redactie het kantoor daarop betrad en Bart, Nathanaël, Nena en Brian voorzag van joints. Een paar uur later was het hele gezelschap knetterstoned in het huis te bezichtigen, waarbij ze de andere bewoners probeerden te wekken en boos te maken. Compleet met lachkicks en de daaropvolgende vreetkicks.
De liefde stráált er vanafquote:Op zondag 28 januari 2007 20:41 schreef scanman01 het volgende:
Wat kan een hoofd soms toch zwaar zijn
[afbeelding]
Begrijpelijkquote:Op zondag 28 januari 2007 20:42 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Ff een kijkje in de keuken: Er was een interressant gesprek gaande in het kantoor. Als dan iemand daar piano doorheen zit te spelen zijn daar geen fragmenten voor de uitzending uit te halen, dus werd Huub verzocht te stoppen. Dat vond hij lullig (snappen wij ook wel) en ging dus meteen naar bed.
Verder staat er in het kantoor ook een grote drankkast. De fles whisky was vanochtend leeg.
Nou, dat dus.![]()
Ach komop nou. Het gebruik van drugs en de effecten daarvan, zijn inmiddels tot algemeen goed geworden. De lach- en vreetkicks die bij het gebruik van een joint horen, horen niet bij een borrel.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:42 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Ff een kijkje in de keuken: Er was een interressant gesprek gaande in het kantoor. Als dan iemand daar piano doorheen zit te spelen zijn daar geen fragmenten voor de uitzending uit te halen, dus werd Huub verzocht te stoppen. Dat vond hij lullig (snappen wij ook wel) en ging dus meteen naar bed.
Verder staat er in het kantoor ook een grote drankkast. De fles whisky was vanochtend leeg.
Nou, dat dus.![]()
Was dat een goed gesprek? geschikt voor de romantische aflevering: Op zoek naar geluk en de nieuwe vaatdoek aan de telefoon? Laten jullie ook de beelden zien waar brainless braajen tijdens het gesprek naar keek?quote:
Ff een kijkje in de keuken: Er was een interessant gesprek gaande in het kantoor. Als dan iemand daar piano doorheen zit te spelen zijn daar geen fragmenten voor de uitzending uit te halen, dus werd Huub verzocht te stoppen. Dat vond hij lullig (snappen wij ook wel) en ging dus meteen naar bed.
Nou, dat dus.
Echt wel.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:46 schreef beequeen het volgende:
[quote]Op zondag 28 januari 2007 20:42 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
dus geen joints?![]()
Ach laat ze toch een beetje lol hebbenquote:Op zondag 28 januari 2007 20:51 schreef Darklight het volgende:
Vind het toch al neregens op slaan, dat de redactie meedoet met zuipen en blowen, beetje triest
Ja de slaapkamers zijn geblokkeerd.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:50 schreef BONG4002 het volgende:
Huub en Nena gaan in de private kijken naar Prison Break
Ik krijg ook meestal wel trek als ik wat teveel op heb, dus ja, bij mij werkt het iig wel zoquote:Op zondag 28 januari 2007 20:52 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Iedereen heeft recht op zijn/haar eigen waarheid. Nooit een vreetkick gehad na een goed avondje doorzakken? Snap niet dat al die snackbars rond het Leidse zo lang openblijven...
Absoluut!quote:Anyway; ik dacht dat er gisteravond toch een hoop leuks te kijken was op de streams![]()
Zo is het! Laat ze maar zeiken. Het is toch nooit goed.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:52 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Iedereen heeft recht op zijn/haar eigen waarheid. Nooit een vreetkick gehad na een goed avondje doorzakken? Snap niet dat al die snackbars rond het Leidse zo lang openblijven...
Anyway; ik dacht dat er gisteravond toch een hoop leuks te kijken was op de streams![]()
Zo Brian kan het echt niet hebben dat Nena en Huub samen Prison Break gaan kijken. Woeiquote:Op zondag 28 januari 2007 20:52 schreef Lieve het volgende:
Brainless is weer een beetje fokt up? Jaloers misschien?
* BONG4002 sluit zich hier naadloos bij aanquote:Op zondag 28 januari 2007 20:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo is het! Laat ze maar zeiken. Het is toch nooit goed.
,quote:Op zondag 28 januari 2007 20:51 schreef Darklight het volgende:
Vind het toch al neregens op slaan, dat de redactie meedoet met zuipen en blowen, beetje triest
Hij moet Huub juist dankbaar zijn.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:54 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Zo Brian kan het echt niet hebben dat Nena en Huub samen Prison Break gaan kijken. Woei
Ooit een lachkick gehad na een borrel?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:52 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Anyway; ik dacht dat er gisteravond toch een hoop leuks te kijken was op de streams![]()
Dat zal ook wel op een subtiele manier worden gefilterd zodat het voor alle leeftijden geschikt is om te bekijkenquote:Op zondag 28 januari 2007 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
,
ik ben echt geen moraalridder maar als dit soort dingen uitgezonden worden om 19.30 uur word ik echt niet blij.
Hou ook van een joint maar dit gaat toch echt te ver met een programma vanzgn nivo![]()
Nena had haar DVD box die ze van sint had gekregen cadeau gedaan aan Eveline toen ze weg ging. Als wederdienst kreeg ze de box van de redactie en dat ze elke zondagavond met een medebewoner naar keuze een aflevering mag kijken.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:55 schreef Darklight het volgende:
Prison Break is wel vet
Waarom mogen ze een dvd kijken, waar hebben ze dat aan te danken?
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
,
ik ben echt geen moraalridder maar als dit soort dingen uitgezonden worden om 19.30 uur word ik echt niet blij.
Hou ook van een joint maar dit gaat toch echt te ver met een programma vanzgn nivo![]()
Moeten ze ook zelf weten, als ik in dat huis zou zitten, zou ik ook om een joint vragenquote:Op zondag 28 januari 2007 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
,
Ik wel, maarja wie ben ikquote:Op zondag 28 januari 2007 20:56 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ooit een lachkick gehad na een borrel?![]()
Beetje overdreven, het was allemaal best vermakelijk vond ikquote:Er was gisteren NIETS leuks te bekijken op de streams. Het was allemaal plat, goedkoop, triest, sneu, en vooral heel erg genant.
ok, vandaarquote:Op zondag 28 januari 2007 20:56 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nena had haar DVD box die ze van sint had gekregen cadeau gedaan aan Eveline toen ze weg ging. Als wederdienst kreeg ze de box van de redactie en dat ze elke zondagavond met een medebewoner naar keuze een aflevering mag kijken.
That's life.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:56 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ooit een lachkick gehad na een borrel?![]()
Er was gisteren NIETS leuks te bekijken op de streams. Het was allemaal plat, goedkoop, triest, sneu, en vooral heel erg genant.
Er zegt ook niemand dat dat wordt uigezonden.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
,
Kan vanavond ook nog hoor: Nena en Huub Prison Break, de rest het filmpje van Nena en Brian.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:52 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Gaan jullie nog wat neiuwe camera's ophangen?!quote:Op zondag 28 januari 2007 20:52 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Dan val ik vast uit de toon als ik zeg nog nooit zoiets te hebben gehad.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:57 schreef Darklight het volgende:
[..]
Moeten ze ook zelf weten, als ik in dat huis zou zitten, zou ik ook om een joint vragen
4 maanden zonder wiet![]()
Ik vind dat jullie het PERFECT doen, en idd veel minder gecensureerd dan het andere programmaquote:Op zondag 28 januari 2007 20:58 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Er zegt ook niemand dat dat wordt uigezonden.
Ff een gewetensvraag: We kunnen ook de streams op zwart gooien. Dan heb je alleen het TV programma. Via de streams kijk je mee met de regie en redactie, je kijkt mee hoe het programma gemaakt wordt. Lijkt me leuk. Veel leuker dan bijv. Die strenge streams van een niet nader te noemen andere reallife show.![]()
Nou ga ik weer wat doen. Veel plezier met het live kijken naar de Miljonairs!!!![]()
Ja, was dát schrikkenquote:Op zondag 28 januari 2007 20:59 schreef farceman het volgende:
[..]
Gaan jullie nog wat neiuwe camera's ophangen?!![]()
![]()
Dat heeft ons toch een mooi beeld van een 'doggy style' Nena gekostquote:
Dan ook maar ff een gewetensvraag voor julliequote:Op zondag 28 januari 2007 20:58 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ff een gewetensvraag: We kunnen ook de streams op zwart gooien. Dan heb je alleen het TV programma. Via de streams kijk je mee met de regie en redactie, je kijkt mee hoe het programma gemaakt wordt. Lijkt me leuk. Veel leuker dan bijv. Die strenge streams van een niet nader te noemen andere reallife show.![]()
Nou ga ik weer wat doen. Veel plezier met het live kijken naar de Miljonairs!!!![]()
Ik vind, dat het gebruik van softdrugs (hasj en weed) niet ondergeschoffeld hoeft te worden. Het gebruik van alcohol is immers ook vrijelijk toegestaan. Maar juist jullie eigen stiekume houding hierin, maakt het allemaal heel vreemd. Nog vreemder is het, dat het gebruik van hasj en weed gebasseerd lijkt te zijn op persoonlijke voorkeur van redactieleden.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:58 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
alleen het kontje van Brian gezienquote:Op zondag 28 januari 2007 21:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heeft ons toch een mooi beeld van een 'doggy style' Nena gekost
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:04 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik vind, dat het gebruik van softdrugs (hasj en weed) niet ondergeschoffeld hoeft te worden. Het gebruik van alcohol is immers ook vrijelijk toegestaan. Maar juist jullie eigen stiekume houding hierin, maakt het allemaal heel vreemd. Nog vreemder is het, dat het gebruik van hasj en weed gebasseerd lijkt te zijn op persoonlijke voorkeur van redactieleden.
En vervolgens een redactie die het gebruik ervan straal gaat ontkennen, terwijl de bewoners in zowel gedrag als tekst allang hebben laten weten dat dit gebeurd.
Ik vind dat schijnheilig en hypocriet. Doe het of wel, of niet. En als wel, doe het dan openlijk.
Dat het is gebeurd (en al vele malen vaker), is een gegeven.
Een interessant gesprek? Met NL als een van de gesprekspartners? Mwhuuuuuhaaahaaahaaa.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:42 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Er was een interressant gesprek gaande in het kantoor. .
Nou, dat dus.![]()
ALs je Huub gisteravond in een boze (en dronken) bui hoort zeggen tegen Ilona dat hij wel ff iemand alle hoeken van de kamer zal laten zien, geloof je dat toch ook niet?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:04 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik vind, dat het gebruik van softdrugs (hasj en weed) niet ondergeschoffeld hoeft te worden. Het gebruik van alcohol is immers ook vrijelijk toegestaan. Maar juist jullie eigen stiekume houding hierin, maakt het allemaal heel vreemd. Nog vreemder is het, dat het gebruik van hasj en weed gebasseerd lijkt te zijn op persoonlijke voorkeur van redactieleden.
En vervolgens een redactie die het gebruik ervan straal gaat ontkennen, terwijl de bewoners in zowel gedrag als tekst allang hebben laten weten dat dit gebeurd.
Ik vind dat schijnheilig en hypocriet. Doe het of wel, of niet. En als wel, doe het dan openlijk.
schijnheiligheid ten topquote:Op zondag 28 januari 2007 21:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ALs je Huub gisteravond in een boze (en dronken) bui hoort zeggen tegen Ilona dat hij wel ff iemand alle hoeken van de kamer zal laten zien, geloof je dat toch ook niet?
Maar goed, laatste posting voor vanavond: Als jij perse wil geloven dat er gisteravond drugs is gebruikt moet je dat vooral blijven geloven. onze zegen heb je![]()
Quote van Nathanaël: doe een emmer over je hoofd!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ALs je Huub gisteravond in een boze (en dronken) bui hoort zeggen tegen Ilona dat hij wel ff iemand alle hoeken van de kamer zal laten zien, geloof je dat toch ook niet?
Maar goed, laatste posting voor vanavond: Als jij perse wil geloven dat er gisteravond drugs is gebruikt moet je dat vooral blijven geloven. onze zegen heb je![]()
Petje af hoor, jullie laten ALLES zien voor zover dat mogelijk is en er zal altijd wel iemand zijn om jullie af te zeiken (heb ik ook wel eens gedaan) Er is trouwens nog een blindspot: helemaal rechts in het voederhok. Hang daar maar eens een onzichtbaar cameraatje op.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, maak ons vooral uit voor leugenaars. Dat maakt het nog leuker om dit programma voor jullie te makenquote:Op zondag 28 januari 2007 21:13 schreef Tissik het volgende:
[..]
Quote van Nathanaël: doe een emmer over je hoofd!
Of leen een paar oogkleppen van Lesley.
Djeez!
Wat heeft het roken van een joint nou weer met niveau te maken:?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
,
Als jullie werkelijk willen ontkennen dat jullie bepaalde (niet alle!) bewoners op verzoek van joints voorzien (en wij allen daar getuige van zijn), ja dan zijn jullie leugenaars. Maar wel domme leugenaars.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, maak ons vooral uit voor leugenaars. Dat maakt het nog leuker om dit programma voor jullie te maken![]()
(laat me nog opnaaien ook.... moet grappig zijn.....)
Publiekelijk toegeven dat er drugs gebruikt worden kan grote gevolgen hebben ivm imago van zowel het programma als de zender (hoewel dat bijna niet slechter kan). De bewoners beweren dat er af en toe een joint gerookt wordt en de redaktie ontkent het. Wie er gelijk heeft is eigenlijk onbelangrijk, maar wij zullen de waarheid waarschijnlijk nooit achterhalenquote:Op zondag 28 januari 2007 21:04 schreef Tissik het volgende:
Niet doen!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, maak ons vooral uit voor leugenaars. Dat maakt het nog leuker om dit programma voor jullie te maken![]()
en ik ookquote:Op zondag 28 januari 2007 21:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan val ik vast uit de toon als ik zeg nog nooit zoiets te hebben gehad.
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet doen!Je hebt altijd een paar zeikers ertussen zitten maar er zijn genoeg mensen hier (tenminste naar ik aanneem) die jullie werk waarderen en ook het programma + streams
En die paar blijven toch kijken.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet doen!Je hebt altijd een paar zeikers ertussen zitten maar er zijn genoeg mensen hier (tenminste naar ik aanneem) die jullie werk waarderen en ook het programma + streams
In principe natuurlijk nix maar als Tien uitzendt op een tijd dat ook kids kijken en jullie dan zgn filteren, denk je nou echt dat de new age kids gek zijn, sorry hoor, maar dan kun je beter stoppen met uitzenden, of op een andere tijd, hou toch op zeg.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat heeft het roken van een joint nou weer met niveau te maken:?
vrede en liefde, is dat allemaal weer te veel gevraagd? Of is dat weer 'zooo 1999'...quote:Op zondag 28 januari 2007 21:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeker weten en ook dat ze hier mee praten toppiequote:Op zondag 28 januari 2007 21:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
en dan zo dat het niet opvalt ! zodat ze nog steeds denken dat ze een cameravrij hoekje hebben ....quote:Op zondag 28 januari 2007 20:59 schreef farceman het volgende:
[..]
Gaan jullie nog wat neiuwe camera's ophangen?!![]()
![]()
Ha die Bart, Zet nog ff een cd'tje Bob Marley erbij op. Jah Manquote:Op zondag 28 januari 2007 21:19 schreef dieenebart het volgende:
[..]
vrede en liefde, is dat allemaal weer te veel gevraagd? Of is dat weer 'zooo 1999'...
ik rook er nog een![]()
Dat vind ik idd nog steeds SUPERquote:Op zondag 28 januari 2007 21:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeker weten en ook dat ze hier mee praten toppie![]()
Gaan we dreigen?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:58 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ff een gewetensvraag: We kunnen ook de streams op zwart gooien. Dan heb je alleen het TV programma. V
NIet als het om hasj of weed gaat (ik krijg dat zelfs gewoon op recept voorgeschreven bij de dokter). Als er coke gesnoven wordt, ok... Maar wat de bewoners nu hebben laten weten, gaat het om joints (en hun gedrag is in overeenstemming daarmee).quote:Op zondag 28 januari 2007 21:16 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Publiekelijk toegeven dat er drugs gebruikt worden kan grote gevolgen hebben ivm imago van zowel het programma als de zender (hoewel dat bijna niet slechter kan). De bewoners beweren dat er af en toe een joint gerookt wordt en de redaktie ontkent het. Wie er gelijk heeft is eigenlijk onbelangrijk, maar wij zullen de waarheid waarschijnlijk nooit achterhalen
Ik vind het eerder naïef om te verwachten dat ze dat hier openlijk zouden gaan toegeven.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:16 schreef Tissik het volgende:
[..]
Als jullie werkelijk willen ontkennen dat jullie bepaalde (niet alle!) bewoners op verzoek van joints voorzien (en wij allen daar getuige van zijn), ja dan zijn jullie leugenaars. Maar wel domme leugenaars.
't wordt vandaag Curtis Mayfield. Weten jullie bij de redactie dat de COS leuker is dan de stream? Tenminste wel bij mij (8kB p/s)quote:Op zondag 28 januari 2007 21:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ha die Bart, Zet nog ff een cd'tje Bob Marley erbij op. Jah Man![]()
![]()
Precies.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat vind ik idd nog steeds SUPEREn het zou zonde zijn als ze door een paar zeikstralen weggejaagd worden
Natuurlijk kunnen ze niet overal een open antwoord op geven, maar iets is beter dan helemaal NIETS toch?
Ik voel me beslist geen zeikstraal. Ik vind het alleen maar vreemd dat het gebruik van een joint anno 2007, in de kaders van een eeuw geleden worden geplaatst.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat vind ik idd nog steeds SUPEREn het zou zonde zijn als ze door een paar zeikstralen weggejaagd worden
Natuurlijk kunnen ze niet overal een open antwoord op geven, maar iets is beter dan helemaal NIETS toch?
Doel van JdM is om het programma door te verkopen aan het buitenland, en dan wil je niet met drugs geassocieerd worden...Als de media dingen gaat zeggen zoals "dgk redactie geeft drugs aan deelnemers" is dat gewoon slecht, en voor het buitenland is er geen verschil tussen coke of weed...quote:Op zondag 28 januari 2007 21:23 schreef Tissik het volgende:
NIet als het om hasj of weed gaat (ik krijg dat zelfs gewoon op recept voorgeschreven bij de dokter). Als er coke gesnoven wordt, ok... Maar wat de bewoners nu hebben laten weten, gaat het om joints (en hun gedrag is in overeenstemming daarmee).
spoor jij wel?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:24 schreef Meneermax het volgende:
Niks geen geheime cams op die plaatsen. Gewoon zo'n metalen rooster op de grond. Wordt er illegaal 'gecamped' op zo'n camvrije zone dan meteen 220v erop en een nieuwe bewoner erin. Lesley als collateral damage, tja, daar komen we ook wel weer overheen. Binnen een minuut schat ik zo in.
Ik zeg alleen maar dat er vanacht niet geblowd is. Ik zeg nergens dat ik roomser dan de paus ben. Ik werk niet voor BB....quote:Op zondag 28 januari 2007 21:26 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik voel me beslist geen zeikstraal. Ik vind het alleen maar vreemd dat het gebruik van een joint anno 2007, in de kaders van een eeuw geleden worden geplaatst.
Dan is het heel simpel Mika: geen drugs. Ook niet voor sommige bewoners wel.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Doel van JdM is om het programma door te verkopen aan het buitenland, en dan wil je niet met drugs geassocieerd worden...Als de media dingen gaat zeggen zoals "dgk redactie geeft drugs aan deelnemers" is dat gewoon slecht, en voor het buitenland is er geen verschil tussen coke of weed...
Dan zijn wij hier met een clubje mensen echt helemaal de weg kwijt geweest toen we nuchter en wel een viertal knetterstonede mensen aan het bekijken waren.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:28 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat er vanacht niet geblowd is. Ik zeg nergens dat ik roomser dan de paus ben. Ik werk niet voor BB....![]()
Genoeg bedrijven waar e.e.a. niet op prijs wordt gesteld, weten we allemaal toch? Waar je niet bij de koffie de laatste coffee-shoproddels doorneemt. Het gebeurt wel, maar je lult er niet over.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:27 schreef Sonique het volgende:
Who cares of ze jointjes hebben gerookt...
Als het allemaal zo 'niet belangrijk' is, dan snap ik niet waarom men het zo nodig vind om van de Redactie te horen of het waar is of niet...
Het is ook vrij dom om er van uit te gaan dat de normen en waarden van jezelf bij anderen op te dringen trouwens, ook al zijn deze normen en waarden bij dit voorbeeld door de overheid 'gedoogd'
DREAM ON DUDEquote:Op zondag 28 januari 2007 21:28 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat er vanacht niet geblowd is. Ik zeg nergens dat ik roomser dan de paus ben. Ik werk niet voor BB....![]()
Na prison Break, hoop ik.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:27 schreef Suikeroom het volgende:
maar ehh gaan ze de rest nog het filmpje van Brian en Nena laten zien?
Goed idee !quote:Op zondag 28 januari 2007 21:19 schreef dieenebart het volgende:
[..]
vrede en liefde, is dat allemaal weer te veel gevraagd? Of is dat weer 'zooo 1999'...
ik rook er nog een![]()
Ik ga daar iig gevoegelijk vanuit, en mocht het niet zo zijn, whatever, ik heb iig een leuke avond gehad op de streams gisterenquote:Op zondag 28 januari 2007 21:28 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Maakt allemaal weer een hoop tongen los. waar het hart van vol is, loopt het toetsenbord van overquote:
Als je op zaterdagnacht na 4 uur nog naar de streams zit te kijken heb je de schijn wel tegen jequote:Op zondag 28 januari 2007 21:29 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dan zijn wij hier met een clubje mensen echt helemaal de weg kwijt geweest toen we nuchter en wel een viertal knetterstonde mensen aan het bekijken waren.
Woon je nou nog steeds in die veenkolonie joh?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:24 schreef dieenebart het volgende:
Tenminste wel bij mij (8kB p/s)
Check mijn onderschrift. Ik heb andere redenen om lang wakker te zijn.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Als je op zaterdagnacht na 4 uur nog naar de streams zit te kijken heb je de schijn wel tegen je![]()
wat een vooroordeelquote:Op zondag 28 januari 2007 21:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Als je op zaterdagnacht na 4 uur nog naar de streams zit te kijken heb je de schijn wel tegen je![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |