Mwoah...quote:Op zondag 28 januari 2007 20:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ook vóór dat ie een blowtje nam was ie al in een gezellige stemming
Een beetje danquote:
Sja, niet zo gek als je de hele tijd naar dat gezeik van Brian moet luisteren. En dan leest ie ook nog z'n boutgedichten voor.quote:
Van de week zei ze met Huub, maar dat kan zomaar veranderd zijnquote:Op zondag 28 januari 2007 20:35 schreef farceman het volgende:
Is al bekend met wie Nena naar prison break gaat kijken?
Zeker na zo'n heftige nachtquote:Op zondag 28 januari 2007 20:41 schreef scanman01 het volgende:
Wat kan een hoofd soms toch zwaar zijn
[afbeelding]
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:32 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. Huub werd door de redactie weggestuurd uit het kantoor (hij was piano aan het oefenen). De reden van het wegsturen bleek al snel, toen de redactie het kantoor daarop betrad en Bart, Nathanaël, Nena en Brian voorzag van joints. Een paar uur later was het hele gezelschap knetterstoned in het huis te bezichtigen, waarbij ze de andere bewoners probeerden te wekken en boos te maken. Compleet met lachkicks en de daaropvolgende vreetkicks.
De liefde stráált er vanafquote:Op zondag 28 januari 2007 20:41 schreef scanman01 het volgende:
Wat kan een hoofd soms toch zwaar zijn
[afbeelding]
Begrijpelijkquote:Op zondag 28 januari 2007 20:42 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Ff een kijkje in de keuken: Er was een interressant gesprek gaande in het kantoor. Als dan iemand daar piano doorheen zit te spelen zijn daar geen fragmenten voor de uitzending uit te halen, dus werd Huub verzocht te stoppen. Dat vond hij lullig (snappen wij ook wel) en ging dus meteen naar bed.
Verder staat er in het kantoor ook een grote drankkast. De fles whisky was vanochtend leeg.
Nou, dat dus.![]()
Ach komop nou. Het gebruik van drugs en de effecten daarvan, zijn inmiddels tot algemeen goed geworden. De lach- en vreetkicks die bij het gebruik van een joint horen, horen niet bij een borrel.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:42 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Ff een kijkje in de keuken: Er was een interressant gesprek gaande in het kantoor. Als dan iemand daar piano doorheen zit te spelen zijn daar geen fragmenten voor de uitzending uit te halen, dus werd Huub verzocht te stoppen. Dat vond hij lullig (snappen wij ook wel) en ging dus meteen naar bed.
Verder staat er in het kantoor ook een grote drankkast. De fles whisky was vanochtend leeg.
Nou, dat dus.![]()
Was dat een goed gesprek? geschikt voor de romantische aflevering: Op zoek naar geluk en de nieuwe vaatdoek aan de telefoon? Laten jullie ook de beelden zien waar brainless braajen tijdens het gesprek naar keek?quote:
Ff een kijkje in de keuken: Er was een interessant gesprek gaande in het kantoor. Als dan iemand daar piano doorheen zit te spelen zijn daar geen fragmenten voor de uitzending uit te halen, dus werd Huub verzocht te stoppen. Dat vond hij lullig (snappen wij ook wel) en ging dus meteen naar bed.
Nou, dat dus.
Echt wel.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:46 schreef beequeen het volgende:
[quote]Op zondag 28 januari 2007 20:42 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
dus geen joints?![]()
Ach laat ze toch een beetje lol hebbenquote:Op zondag 28 januari 2007 20:51 schreef Darklight het volgende:
Vind het toch al neregens op slaan, dat de redactie meedoet met zuipen en blowen, beetje triest
Ja de slaapkamers zijn geblokkeerd.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:50 schreef BONG4002 het volgende:
Huub en Nena gaan in de private kijken naar Prison Break
Ik krijg ook meestal wel trek als ik wat teveel op heb, dus ja, bij mij werkt het iig wel zoquote:Op zondag 28 januari 2007 20:52 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Iedereen heeft recht op zijn/haar eigen waarheid. Nooit een vreetkick gehad na een goed avondje doorzakken? Snap niet dat al die snackbars rond het Leidse zo lang openblijven...
Absoluut!quote:Anyway; ik dacht dat er gisteravond toch een hoop leuks te kijken was op de streams![]()
Zo is het! Laat ze maar zeiken. Het is toch nooit goed.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:52 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Iedereen heeft recht op zijn/haar eigen waarheid. Nooit een vreetkick gehad na een goed avondje doorzakken? Snap niet dat al die snackbars rond het Leidse zo lang openblijven...
Anyway; ik dacht dat er gisteravond toch een hoop leuks te kijken was op de streams![]()
Zo Brian kan het echt niet hebben dat Nena en Huub samen Prison Break gaan kijken. Woeiquote:Op zondag 28 januari 2007 20:52 schreef Lieve het volgende:
Brainless is weer een beetje fokt up? Jaloers misschien?
* BONG4002 sluit zich hier naadloos bij aanquote:Op zondag 28 januari 2007 20:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo is het! Laat ze maar zeiken. Het is toch nooit goed.
,quote:Op zondag 28 januari 2007 20:51 schreef Darklight het volgende:
Vind het toch al neregens op slaan, dat de redactie meedoet met zuipen en blowen, beetje triest
Hij moet Huub juist dankbaar zijn.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:54 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Zo Brian kan het echt niet hebben dat Nena en Huub samen Prison Break gaan kijken. Woei
Ooit een lachkick gehad na een borrel?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:52 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Anyway; ik dacht dat er gisteravond toch een hoop leuks te kijken was op de streams![]()
Dat zal ook wel op een subtiele manier worden gefilterd zodat het voor alle leeftijden geschikt is om te bekijkenquote:Op zondag 28 januari 2007 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
,
ik ben echt geen moraalridder maar als dit soort dingen uitgezonden worden om 19.30 uur word ik echt niet blij.
Hou ook van een joint maar dit gaat toch echt te ver met een programma vanzgn nivo![]()
Nena had haar DVD box die ze van sint had gekregen cadeau gedaan aan Eveline toen ze weg ging. Als wederdienst kreeg ze de box van de redactie en dat ze elke zondagavond met een medebewoner naar keuze een aflevering mag kijken.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:55 schreef Darklight het volgende:
Prison Break is wel vet
Waarom mogen ze een dvd kijken, waar hebben ze dat aan te danken?
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
,
ik ben echt geen moraalridder maar als dit soort dingen uitgezonden worden om 19.30 uur word ik echt niet blij.
Hou ook van een joint maar dit gaat toch echt te ver met een programma vanzgn nivo![]()
Moeten ze ook zelf weten, als ik in dat huis zou zitten, zou ik ook om een joint vragenquote:Op zondag 28 januari 2007 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
,
Ik wel, maarja wie ben ikquote:Op zondag 28 januari 2007 20:56 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ooit een lachkick gehad na een borrel?![]()
Beetje overdreven, het was allemaal best vermakelijk vond ikquote:Er was gisteren NIETS leuks te bekijken op de streams. Het was allemaal plat, goedkoop, triest, sneu, en vooral heel erg genant.
ok, vandaarquote:Op zondag 28 januari 2007 20:56 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nena had haar DVD box die ze van sint had gekregen cadeau gedaan aan Eveline toen ze weg ging. Als wederdienst kreeg ze de box van de redactie en dat ze elke zondagavond met een medebewoner naar keuze een aflevering mag kijken.
That's life.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:56 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ooit een lachkick gehad na een borrel?![]()
Er was gisteren NIETS leuks te bekijken op de streams. Het was allemaal plat, goedkoop, triest, sneu, en vooral heel erg genant.
Er zegt ook niemand dat dat wordt uigezonden.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
,
Kan vanavond ook nog hoor: Nena en Huub Prison Break, de rest het filmpje van Nena en Brian.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:52 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Gaan jullie nog wat neiuwe camera's ophangen?!quote:Op zondag 28 januari 2007 20:52 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Dan val ik vast uit de toon als ik zeg nog nooit zoiets te hebben gehad.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:57 schreef Darklight het volgende:
[..]
Moeten ze ook zelf weten, als ik in dat huis zou zitten, zou ik ook om een joint vragen
4 maanden zonder wiet![]()
Ik vind dat jullie het PERFECT doen, en idd veel minder gecensureerd dan het andere programmaquote:Op zondag 28 januari 2007 20:58 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Er zegt ook niemand dat dat wordt uigezonden.
Ff een gewetensvraag: We kunnen ook de streams op zwart gooien. Dan heb je alleen het TV programma. Via de streams kijk je mee met de regie en redactie, je kijkt mee hoe het programma gemaakt wordt. Lijkt me leuk. Veel leuker dan bijv. Die strenge streams van een niet nader te noemen andere reallife show.![]()
Nou ga ik weer wat doen. Veel plezier met het live kijken naar de Miljonairs!!!![]()
Ja, was dát schrikkenquote:Op zondag 28 januari 2007 20:59 schreef farceman het volgende:
[..]
Gaan jullie nog wat neiuwe camera's ophangen?!![]()
![]()
Dat heeft ons toch een mooi beeld van een 'doggy style' Nena gekostquote:
Dan ook maar ff een gewetensvraag voor julliequote:Op zondag 28 januari 2007 20:58 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Er zegt ook niemand dat dat wordt uigezonden.
Ff een gewetensvraag: We kunnen ook de streams op zwart gooien. Dan heb je alleen het TV programma. Via de streams kijk je mee met de regie en redactie, je kijkt mee hoe het programma gemaakt wordt. Lijkt me leuk. Veel leuker dan bijv. Die strenge streams van een niet nader te noemen andere reallife show.![]()
Nou ga ik weer wat doen. Veel plezier met het live kijken naar de Miljonairs!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |