Het hoort er ook bij om daar superverontwaardigd om te zijn!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Iets anders: ik vind dat opnemen van die gesprekken juist hilarisch!
Hoort helemaal bij het spel, dit soort kutgeintjes.
Ik heb vrijdagavond expres niet gekeken omdat ik daar geen behoefte aan had. Op zich kun je dan wel van stream wisselen, wat Gert zegt, maar voor mij werkt dat niet. Net zoals BB vind ik het leuke van DGK volgen dat je op FOK meeleest/meepraat en op een avond dat er 3 hoeren komen kun je daar dan gewoon niet onderuit. Toevallig heb ik gisteravond ook niet lang meegekeken zodat ik het gevoos van Brian en Nena ook niet heb gezien. Het weekend bestond uit meer dan seks, maar savonds voerde het wel de boventoon.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Sex is dit weekend wel de boventoon geweest.
En die hoertjes hadden toch ook geweigerd kunnen worden of later in het programma.
Het is moeilijk uit te leggen maar ik voel me gewoon niet op mijn gemak als ik daar naar kijk.
Heb hem ook uitgezet op een gegeven moment.
-knip-
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik niet, het is zelfs wettelijk verboden.
Dat is ook wel weer zo natuurlijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:58 schreef Gert het volgende:
Iets anders: ik vind dat opnemen van die gesprekken juist hilarisch!
Hoort helemaal bij het spel, dit soort kutgeintjes.
Vanaf het begin vind ik Brian en Nena wel gewaagd aan elkaar.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:08 schreef Darklight het volgende:
Nena verdient niet beter, wat een hoer
Match made in heavenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vanaf het begin vind ik Brian en Nena wel gewaagd aan elkaar.
straf ????quote:Op zondag 28 januari 2007 17:03 schreef happyme28 het volgende:
De redactie zou aan tafel eens een paar opgenomen gesprekken van Brian moeten laten horen als straf !!
Inderdaad ja , wat hij allemaal over Nena verteld end at hij alleen maar gesprekken aangaat om dat later tegen mensen te kunnne gebruiken, getuige ook de voice recorder.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:03 schreef happyme28 het volgende:
De redactie zou aan tafel eens een paar opgenomen gesprekken van Brian moeten laten horen als straf !!
Kunnen ze daar geen aparte serie van maken? Misschien iets voor Nickelodeon... ?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vanaf het begin vind ik Brian en Nena wel gewaagd aan elkaar.
Zoals alles bij Talpa: van de KijkShop!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:12 schreef avonne het volgende:
[..]
straf ????
Hoe komt hij aan die voice recorder?
Hebben de kaboutertjes die gebracht?
Ik heb Brian en Bart in oktober of zo al horen praten over het bestellen van afluisterapparatuur.
En daarna is het ook nog een paar keer voorbij gekomen.
Zeker weten dat de productie er van af weet.
Voor zover ik weet had hij gezegd dat hij dat wilde gebruiken voor gedichten en ideeen die bij hem opkwamen.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:12 schreef avonne het volgende:
[..]
straf ????
Hoe komt hij aan die voice recorder?
Hebben de kaboutertjes die gebracht?
Ik heb Brian en Bart in oktober of zo al horen praten over het bestellen van afluisterapparatuur.
En daarna is het ook nog een paar keer voorbij gekomen.
Zeker weten dat de productie er van af weet.
Niet dat hij ooit van plan was om de memorecorder daarvoor te gebruiken... Het was een goed bedachte smoes, met anderen (Bart of Nathanael) doorgesproken.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:15 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet had hij gezegd dat hij dat wilde gebruiken voor gedichten en ideeen die bij hem opkwamen.
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:18 schreef farceman het volgende:
Denk dat de redactie erg moet oppassen dat de geloofwaardigheid van het programma geen gevaar loopt. Ene moment grootste ruzie's en andere moment alles koek en ei. bv. Natasia (alles wat ze diet) en Nena en brian. OM maar niet te spreken over de gescripte aktie van .NL en de kapster
is het al niet een grote poppenkastquote:Op zondag 28 januari 2007 17:18 schreef farceman het volgende:
Denk dat de redactie erg moet oppassen dat de geloofwaardigheid van het programma geen gevaar loopt. Ene moment grootste ruzie's en andere moment alles koek en ei. bv. Natasia (alles wat ze diet) en Nena en brian. OM maar niet te spreken over de gescripte aktie van .NL en de kapster
Opgesloten in zo'n huis wisselen emoties enzo elkaar gewoon zeer snel af. Dat is met niets te vergelijken.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:18 schreef farceman het volgende:
Het zal ongetwijfeld in het contract van Talpa staan dat de stemmen van de bewoners ten alle tijden opgenomen mag worden door opnameapparatuur van Talpa.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik niet, het is zelfs wettelijk verboden.
ene moment alles negeren en een dag later groot verzoen feest, waarin iedereen met elkaar praat.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:22 schreef doesss het volgende:
[..]
![]()
Dat gevoel bekruipt mij ook.
De chronologische ontwikkelingen kloppen gewoon niet.
Net of gaten in zitten.En juist in die gaten schijnen gedragsbepalende dingen te gebeuren cq te worden verteld.![]()
Tuurlijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:23 schreef pluisje78 het volgende:
[..]
is het al niet een grote poppenkast
Juist. En als ik de redactie was, had ik óók die recorder ter beschikking gesteld.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld in het contract van Talpa staan dat de stemmen van de bewoners ten alle tijden opgenomen mag worden door opnameapparatuur van Talpa.
You don't get it: Brian deed het met medewerking van Talpa
Laat ik het nog maar eens zeggen:quote:Op zondag 28 januari 2007 17:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld in het contract van Talpa staan dat de stemmen van de bewoners ten alle tijden opgenomen mag worden door opnameapparatuur van Talpa.
You don't get it: Brian deed het met medewerking van Talpa
Alsof Anton ooit sex heeft gehad met die lesbische wijvenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:29 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Anton Heyboer was een held"
seks!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:34 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Alsof Anton ooit sex heeft gehad met die lesbische wijven![]()
Ik vind eens een keer een post niet zo erg. Vind het altijd leuk om iets op te steken maar 2 posts achter elkaar, ja dan vind ik het al iets minder.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:37 schreef scanman01 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan die taalpuristen?
ja man datgezijk het gaat erom dat je weet wat iemant bedoelt lekjker belangrijjki verder hoe je het schrijfd of sow..:rquote:Op zondag 28 januari 2007 17:37 schreef scanman01 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan die taalpuristen?
De tweede was om Dynabite te pesten, die dat zelf altijd doet! Zelf heb ik in vier maanden tijd maar twee taalpuristische postings gedaan! Vandaag dus! Dat hadden er makkelijk 2000 kunnen zijn! Dus niet aan mijn kop zijken!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind eens een keer een post niet zo erg. Vind het altijd leuk om iets op te steken maar 2 posts achter elkaar, ja dan vind ik het al iets minder.![]()
ha Ja ik moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat de meeste posters hier niet zo erg zijn als op sommige sites. Ik ken sites waar ze inderdaad zoals Gert hier boven schrijven.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:41 schreef Gert het volgende:
[..]
ja man datgezijk het gaat erom dat je weet wat iemant bedoelt lekjker belangrijjki verder hoe je het schrijfd of sow..:r
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:44 schreef demins het volgende:
[..]
De tweede was om Dynabite te pesten, die dat zelf altijd doet! Zelf heb ik in vier maanden tijd maar twee taalpuristische postings gedaan! Vandaag dus! Dat hadden er makkelijk 2000 kunnen zijn! Dus niet aan mijn kop zijken!![]()
Kan jij straks even op mijn kamer komen. Ik wil iets met je bespreken.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:41 schreef Gert het volgende:
[..]
ja man datgezijk het gaat erom dat je weet wat iemant bedoelt lekjker belangrijjki verder hoe je het schrijfd of sow..:r
Ik krijg er toch wel interessante fantasieen bij!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:49 schreef scanman01 het volgende:
Er zijn trio's waar je als man zijnde niet aan moet denken
[afbeelding]
komaar op mij kamer ouwe gek.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:47 schreef demins het volgende:
[..]
Kan jij straks even op mijn kamer komen. Ik wil iets met je bespreken.
Die "gulle lach" van Natasia die komt zo nep op mij over. Maar nep of niet, tis niet om aan te horen zoveel decibel als dat met zich meebrengt.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:52 schreef Gert het volgende:
[..]
komaar op mij kamer ouwe gek.![]()
En even een braaf on topic-plaatje.
[afbeelding]
Omdat het piano-geneuzel al snel begint te irriteren, maar overgeschakeld op stream 3, om daar vergast te worden op de "gulle lach" van Nataasia.![]()
Als niemand anders het doet, moet ik het zelf doen!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:44 schreef demins het volgende:
[..]
De tweede was om Dynabite te pesten, die dat zelf altijd doet! Zelf heb ik in vier maanden tijd maar twee taalpuristische postings gedaan! Vandaag dus! Dat hadden er makkelijk 2000 kunnen zijn! Dus niet aan mijn kop zijken!![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:51 schreef demins het volgende:
[..]
Ik krijg er toch wel interessante fantasieen bij!
Met zijn tweeen moet het lukken om Brian behoorlijk uit elkaar te scheuren! (Ik ben een man, ik ben een jager).
De hoeveelheid ruimte die iemand met zo'n overdreven harde lach meent te kunnen innemen, is alleen al ergerlijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die "gulle lach" van Natasia die komt zo nep op mij over. Maar nep of niet, tis niet om aan te horen zoveel decibel als dat met zich meebrengt.
Ik zei al. Ze kunnen haar over 8 maanden weer gewoon de deur uit rollen.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:25 schreef Sonique het volgende:
Zo, wat krijgt Natasia weer een dikke reet.
Ik zie haar niet meer 'gewoon' gezond eten. Als ze wat eet, is het alleen maar van die ranzige vette troep...
Ja kinders, Jullie moeten jullie moeder missen omdat ze aan het afvallen is... Anders was ze allang thuis geweest om voor jullie klaar te staan...
Gelukkig heeft ze doorzettingsvermogen zodat het allemaal niet zolang hoeft te duren, en jullie weer fijn bij haar kunnen zijn...
Niet zonder enig breekwerk!quote:Op zondag 28 januari 2007 18:31 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik zei al. Ze kunnen haar over 8 maanden weer gewoon de deur uit rollen.
Nog even en er past een fust bier opquote:Op zondag 28 januari 2007 18:25 schreef Sonique het volgende:
Zo, wat krijgt Natasia weer een dikke reet.
brengt dus natuurlijk voordelen met zich meequote:
Datzelfde heb ik nu ook. Ik was altijd pro-Nena. Maar zoals ze zich nu laat zien, is wel een enorme tegenvaller. Natasia heeft wat dat betreft groot gelijk: Nena zit niet op haar plek bij de leuke mensen van HIS. Ze hoort duidelijk bij de sukkels en Tokkies van BBNNN.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:36 schreef noekje het volgende:
Binnen een dag heb ik Nena wederom helemaal afgeschreven. Gek is dat want ik werd enorm pro Nena. Nu vind ik alle dingetjes die ze doet irritant. Zoals zelf niet eens een stukje koek pakken. Gewoon aanwijzen en Brian laten pakken. Normaalste zaak van de wereld, dat weet ik maar ik vind haar nu echt heel erg vervelend.
Heel jammer, want ze is intelligent genoeg om er wel bij te horen.... voordeel voor BBNN: ze hebben er nu weer iemand bij die het gemiddelde IQ van hun groepje omhoog haalt, alleen jammer dat je dat bij Nena niet meer merkt zodra ze met die stumpers omgaat.quote:
En nu HIS weer in de minderheid is, zal het binnenkort, dankzij de opportunitische I, wel weer HS worden, en zijn we weer terug bij af.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:27 schreef Tissik het volgende:
Nena zit niet op haar plek bij de leuke mensen van HIS. Ze hoort duidelijk bij de sukkels en Tokkies van BBNNN.
Blijkbaar toch niet. Ik heb haar iig enorm overschat. Nena is inderdaad het domme blondje wat ze op het eerste gezicht ook lijkt te zijn.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heel jammer, want ze is intelligent genoeg om er wel bij te horen....
HS leuke afkorting voor High Score! Wellicht (als ook Ilona de overstap weer gaat maken), wederom een kaartenactie om de moed er vooral in te houden bij het dappere tweetal Huub en Sylvia?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:30 schreef Gert het volgende:
[..]
En nu HIS weer in de minderheid is, zal het binnenkort, dankzij de opportunitische I, wel weer HS worden, en zijn we weer terug bij af.
Heet Brian trouwens die opmerking van Nena over het hoofd van Huub ook met zijn recordertje opgenomen?
In dit topic staan url's naar filmpjes van gisteravond:quote:Op zondag 28 januari 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
Iemand al het filmpje gevonden van B en N van gisteravond? Op het forum van Talpa zeggen ze dat het op YouTube staat, maar ik heb het nog niet kunnen vinden![]()
In een voorgaande COS van vannacht staat de juiste url. Mgoed, wat je ziet en hoort is kortsamengevat ranzige taal van Nena: "Ik wil je pik in me voelen, en ik vermoord je als je dit aan Bart vertelt". Dan zie je Brian als een konijn tekeer gaan, en komt er iemand aan die ze tijdens het gerampetamp betrapt en wegstuurt.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
Iemand al het filmpje gevonden van B en N van gisteravond? Op het forum van Talpa zeggen ze dat het op YouTube staat, maar ik heb het nog niet kunnen vinden![]()
Hier kun je hem vinden.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
Hou toch eens op met die eeuwige zeikerige TVP's in vrijwel iedere COS..... zet gewoon het subforum De Gouden Kooi in je favorieten...quote:Op zondag 28 januari 2007 19:40 schreef F04 het volgende:
tvp
Thank youquote:Op zondag 28 januari 2007 19:37 schreef Gert het volgende:
[..]
In dit topic staan url's naar filmpjes van gisteravond:
'Er moet geneukt worden...ik wil je pikkie'
zoooooooooooo irriquote:Op zondag 28 januari 2007 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou toch eens op met die eeuwige zeikerige TVP's in vrijwel iedere COS..... zet gewoon het subforum De Gouden Kooi in je favorieten...
De lopende COS staat altijd vrijwel bovenaan en de gesloten een stuk lager.
wat zijn dat danquote:Op zondag 28 januari 2007 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou toch eens op met die eeuwige zeikerige TVP's in vrijwel iedere COS..... zet gewoon het subforum De Gouden Kooi in je favorieten...
De lopende COS staat altijd vrijwel bovenaan en de gesloten een stuk lager.
Een TVP is een TerugVindPost.... dan staat het topic in je My Active Topics lijst.... kan soms wel eens nuttig zijn, maar een TVP in iedere COS van DGK lijkt me zwaar overdreven, vooral ook omdat er een heel DGK subforum is, wat je toch vrij simpel kunt vinden in de Fok! index.quote:
oke..en het is dan handiger om TVP neer tezetten? ik snap hetquote:Op zondag 28 januari 2007 19:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een TVP is een TerugVindPost.... dan staat het topic in je My Active Topics lijst.... kan soms wel eens nuttig zijn, maar een TVP in iedere COS van DGK lijkt me zwaar overdreven, vooral ook omdat er een heel DGK subforum is, wat je toch vrij simpel kunt vinden in de Fok! index.
Daarentegen kun je een topic natuurlijk ook gewoon bookmarken, maar ik zal direct toegeven dat dat minder handig werkt.
op bed nog/.?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:01 schreef Kaleddis het volgende:
Waar is Nena eigenlijk ?
Dat vraag ik me ook al een tijdje afquote:Op zondag 28 januari 2007 20:01 schreef Kaleddis het volgende:
Waar is Nena eigenlijk ?
doet ze het misschien met de cameraman achter het muurtje?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:06 schreef Scarabee het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al een tijdje af![]()
Of mischien rookt ze wel een stickie hahaquote:Op zondag 28 januari 2007 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
doet ze het misschien met de cameraman achter het muurtje?![]()
Mwah, gisternacht was ie opzich wel gezelligquote:Op zondag 28 januari 2007 20:25 schreef scanman01 het volgende:
Bart viert weer een feestje in z'n eentje. Dikke pret die jongen
[afbeelding]
Alleen maar triester als je enkel prettig gezelschap kan zijn onder invloed van drugs.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mwah, gisternacht was ie opzich wel gezelligDenk toch dat ie wel geluisterd had naar Natasia die er gisteravond over begon tegen Bart dat ie wat minder saai moest doen etc.
Dus vanavond mag hij wmb knettersaai zijn
nou, het kostte wel veel moeite...quote:Op zondag 28 januari 2007 20:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mwah, gisternacht was ie opzich wel gezelligDenk toch dat ie wel geluisterd had naar Natasia die er gisteravond over begon tegen Bart dat ie wat minder saai moest doen etc.
Bart hád ook optijd naar bed kunnen gaan (was dat wel van plan aanvankelijk) maar bleef hangen in kantoor en later kwam de rest erbijquote:Op zondag 28 januari 2007 20:27 schreef Tissik het volgende:
[..]
Alleen maar triester als je enkel prettig gezelschap kan zijn onder invloed van drugs.
Bart en drugs, heb ik wat gemist?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:27 schreef Tissik het volgende:
[..]
Alleen maar triester als je enkel prettig gezelschap kan zijn onder invloed van drugs.
Alcohol? Hasj bedoel je.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bart hád ook optijd naar bed kunnen gaan (was dat wel van plan aanvankelijk) maar bleef hangen in kantoor en later kwam de rest erbijEn alcohol maakt meestal vrolijk en haalt de remmingen weg, Bart heeft veel remmingen dus bij hem is het kennelijk nodig eerst wat te nuttigen voordat die remmingen wegvallen.
Ook vóór dat ie een blowtje nam was ie al in een gezellige stemmingquote:
Is heb gisternacht niet alles gezien, maar de keren dat ik de streams aan had zag ik dat Bart zich ook van de rest afzonderde.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, hij zat ook een hele tijd in het kantoor maar later zocht Nena hem op, en ontdooide zijn stemming, later kwamen ook Brian NL en Huub, toen draaide die toch wel wat bijquote:Op zondag 28 januari 2007 20:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is heb gisternacht niet alles gezien, maar de keren dat ik de streams aan had zag ik dat Bart zich ook van de rest afzonderde.
Ja, blijkbaar. Huub werd door de redactie weggestuurd uit het kantoor (hij was piano aan het oefenen). De reden van het wegsturen bleek al snel, toen de redactie het kantoor daarop betrad en Bart, Nathanaël, Nena en Brian voorzag van joints. Een paar uur later was het hele gezelschap knetterstoned in het huis te bezichtigen, waarbij ze de andere bewoners probeerden te wekken en boos te maken. Compleet met lachkicks en de daaropvolgende vreetkicks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |