Dat weet je niet, dat is een aanname.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
de regie doet er zelf ook aan mee.
Die drie hoeren was echt geleid door de regie.
Moeten ze de streams dan wegdraaien, of Brian een standje geven?quote:Brian gisteren met die vieze gore taal was echt te erg.
Als ik zulke dingen wil horen huur ik wel een film.
Dit was het weekend. En het zijn daar net mensen, ze doen daar dingen die andere mensen ook in het weekend doen.quote:Dit programma is nog alleen maar seks,zuipen en mensen afzeiken.
En ook dat verveelt een keer.
Klopt, maar iedereen is verschillend. Huub merkte waarschijnlijk aan Nena dat ze die opmerkingen alles behalve erg vindt. Sterker nog, ze bleef dat soort opmerkingen de rest van de avond uitlokken.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:38 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Vond je. In iemand oor lebberen, aan haar kont en middel zitten, om haar heen hangen en ZEGGEN dat je haar wilt neuken vind ik nou niet echt netjes. Als het mijn vriend was, zou ik 'm wegduwen en hem een snauw geven. Opzouten.
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:33 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af. Waarom moet hij ook ineens met haar neuken etc. Als je een echte vriend ben, blijf je van haar af.
Ze had het over Huub. Niet over Brian.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Hij wil al vanaf dag 1 met haar neuken en ze weet toch dat hij geen echte vriend is? als ze dat nu nog niet weet.
Blijkbaar wilde zij ook graag door hem gepakt worden![]()
Wanneer heeft hij staan afluisteren dan? Bedoel je vannacht toen Huub en Nena aan het lullen waren? Of heeft ie nog meer op z'n kerfstok?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:39 schreef bunnyma het volgende:
Ik ben reuze benieuwd wat ze gaan doen met dat afluisteren van Brian.
Ik denk niet dat ze "achter" daar zo gelukkig mee zijn.
Het tekent wel weer de rat.... wat een vuile viezerik is het toch.![]()
Juist dan moet je dus als vriend er een stop op zetten. Huub is gewoon geil en dacht dat hij haar kon krijgen. Hij moet als vriend haar beschermen en niet doen wat Brian doet.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar iedereen is verschillend. Huub merkte waarschijnlijk aan Nena dat ze die opmerkingen alles behalve erg vindt. Sterker nog, ze bleef dat soort opmerkingen de rest van de avond uitlokken.
kwam er al achter.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze had het over Huub. Niet over Brian.
Wie weet gebeurd dat met Nena ook nog wel.. je weet niet hoe ver JdeM gaat voor kijkcijfers ..quote:Op zondag 28 januari 2007 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mata Hari is dan ook geëxecuteerd omdat ze een dubbelspionne was....
Hij gaf net aan zdngmw dat hij 12 gesprekken heeft opgenomen.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Wanneer heeft hij staan afluisteren dan? Bedoel je vannacht toen Huub en Nena aan het lullen waren? Of heeft ie nog meer op z'n kerfstok?
Wil je mij de logica daarachter eens proberen uit te leggen, waarom een jongen geen oprechte vriendschappelijke gevoelens kan koesteren voor iemand waar hij tevens wel mee naar bed zou willen?quote:
Heee, die opmerking verbaasd me uit jouw mond. Dacht dat juist jij dacht dat die twee voor elkaar gemaakt waren?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:35 schreef scanman01 het volgende:
Is de relatie Bart/Lesley al langzaam aan het doodbloeden? Het zal me niets verbazen.
Er staan volgens Brian 12 (twaalf) gesprekken op! Hij heeft er nog niet naar geluisterd, zegt hij, maar hij weet wel dat de gesprekken van wisselende kwaliteit zijn.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Wanneer heeft hij staan afluisteren dan? Bedoel je vannacht toen Huub en Nena aan het lullen waren? Of heeft ie nog meer op z'n kerfstok?
Hij heeft bij Kijkshop een voicerecorder besteld en gekregen.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Wat sick!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij gaf net aan zdngmw dat hij 12 gesprekken heeft opgenomen.
Sex is dit weekend wel de boventoon geweest.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat weet je niet, dat is een aanname.
Wat wij hebben gezien, is dat Huub een kaartje kreeg van wat hoeren die zichzelf in de schijnwerpers wilden neuken.
[..]
Moeten ze de streams dan wegdraaien, of Brian een standje geven?
Alsjeblieft niet zeg.
[..]
Dit was het weekend. En het zijn daar net mensen, ze doen daar dingen die andere mensen ook in het weekend doen.
En verder deel ik je mening ook totaal niet over dat het 'alleen nog maar sex en zuipen' is. Dat is het namelijk 95% van de tijd niét.
En het verveelt me ook zeker niet. Het zet de boel juist een beetje op scherp, m.i.
Tot slot: je kunt ook van stream wisselen, als je de sex niet wil zien.
En hebben ze eventuele bandjes (of wat voor materiaal ze daar tegenwoordig ook voor gebruikenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hij heeft bij Kijkshop een voicerecorder besteld en gekregen.
Daarmee heeft hij 12 gesprekken opgenomen. o.a.het gesprek tussen Nena en Huub, gisteren op de trap.
Hij vertelde Natasia dat hij die gesprekken wilde gaan gebruiken bij eventuele ontslaggesprekken.
Voice-recorder is ingevorderd door de redactie.
Dat denk ik ook nog steeds, maar als Bart zich zo blijft opstellen als hij de laatste tijd doet is de kans vrij groot dat het toch misgaat.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heee, die opmerking verbaasd me uit jouw mond. Dacht dat juist jij dacht dat die twee voor elkaar gemaakt waren?![]()
Die logica is er niet, want dát ben ik met je eens! Alleen, zou jij het meisje waar je oprechte vriendschappelijke gevoelens voor koestert ook proberen het bed in te lullen, zonder dat je daartoe door haar wordt aangemoedigd (want dan is het niet echt nodig, dunkt me!)?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Wil je mij de logica daarachter eens proberen uit te leggen, waarom een jongen geen oprechte vriendschappelijke gevoelens kan koesteren voor iemand waar hij tevens wel mee naar bed zou willen?
Ik zal ook wel slecht zijn, want ik snap het niet.![]()
Nou het is natuurlijk ook niet zo dat ze van helemaal niets weet.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:49 schreef ruby het volgende:
En ja hoor, glijmiddel ligt weer in Nena haar armen. Onbegrijpelijk dat ze die rioolrat dicht in haar buurt laat komen. Ze zou eens moeten weten wat hij allemaal over haar gezegd heeft.
dat meisje wat de hele tijd tegen je op zat te rijen bedoel je?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:51 schreef demins het volgende:
[..]
Die logica is er niet, want dát ben ik met je eens! Alleen, zou jij het meisje waar je oprechte vriendschappelijke gevoelens voor koestert ook proberen het bed in te lullen, zonder dat je daartoe door haar wordt aangemoedigd (want dan is het niet echt nodig, dunkt me!)?
Buiten zal het pas blijken. Ik geloof dat Lesley wel wacht en dan moeten ze buiten gewoon kijken hoever ze komen.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook nog steeds, maar als Bart zich zo blijft opstellen als hij de laatste tijd doet is de kans vrij groot dat het toch misgaat.
Ze gaf net nog aan dat ze de laatste dagen heel graag iets in zich wilde voelen, dus die kloppende klit heeft ze nog.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:45 schreef scanman01 het volgende:
Nena ligt vast weer te kwijlen daar in bed.
Het was iook zeer opvallend wat voor taal nena er gisteren allemaal uitgooide. Ze kwam nog net neit aan het niveau van Brian, maar was aardig op weg. Om met de woorden van Marcia te spreken: Nena had gisteren duidelijk een kloppende klit
Precies, dat was jij toch!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:52 schreef itsme het volgende:
[..]
dat meisje wat de hele tijd tegen je op zat te rijen bedoel je?![]()
Ik denk nog niet tot de overkant van de straat!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:53 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Buiten zal het pas blijken. Ik geloof dat Lesley wel wacht en dan moeten ze buiten gewoon kijken hoever ze komen.
Dat wilde ze doen, maar Nena wilde niet over Brian praten.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:55 schreef farceman het volgende:
Misschien een beetje lullige opmerking, maar snapt erhier nu iemand dat die moeder van Nena haar niet voor Brian gewaarschuwd heeft? Wat ben je dan voor moeder?
Nena zat ze afgelopen nacht allemaal geil te maken. Op een gegeven moment flikte ze het zelfs weer even bij Natasia.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:52 schreef itsme het volgende:
[..]
dat meisje wat de hele tijd tegen je op zat te rijen bedoel je?![]()
Risotto glee zelf op Brian!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:55 schreef farceman het volgende:
Misschien een beetje lullige opmerking, maar snapt erhier nu iemand dat die moeder van Nena haar niet voor Brian gewaarschuwd heeft? Wat ben je dan voor moeder?
Niet op een listige manier, nee.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:51 schreef demins het volgende:
[..]
Die logica is er niet, want dát ben ik met je eens! Alleen, zou jij het meisje waar je oprechte vriendschappelijke gevoelens voor koestert ook proberen het bed in te lullen, zonder dat je daartoe door haar wordt aangemoedigd (want dan is het niet echt nodig, dunkt me!)?
Ik niet, het is zelfs wettelijk verboden.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:58 schreef Gert het volgende:
Iets anders: ik vind dat opnemen van die gesprekken juist hilarisch!
Hoort helemaal bij het spel, dit soort kutgeintjes.
Dr. Brianquote:Op zondag 28 januari 2007 16:53 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze gaf net nog aan dat ze de laatste dagen heel graag iets in zich wilde voelen, dus die kloppende klit heeft ze nog.
Toen ze dat zei begonnen de ratteoogjes van Brian te glimmen en zei hij dat neuken iets heel natuurlijks was.
Brrr.. ik zie het helemaal voor me.. geile valse glimmende rattenoogjes.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:53 schreef bunnyma het volgende:
Toen ze dat zei begonnen de ratteoogjes van Brian te glimmen
Niks mis mee. Daar zou hij het wel bij moeten laten, in woord en daad... Vind ik. En stilletjes hopen...quote:Op zondag 28 januari 2007 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet op een listige manier, nee.
Maar Huub heeft Nena onomwonden laten weten dat hij haar sexueel aantrekkelijk vindt.
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
'Hilarisch' zou niet mijn woordkeuze zijn geweest. Eerder 'diep triest'.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:58 schreef Gert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |