Een TVP is een TerugVindPost.... dan staat het topic in je My Active Topics lijst.... kan soms wel eens nuttig zijn, maar een TVP in iedere COS van DGK lijkt me zwaar overdreven, vooral ook omdat er een heel DGK subforum is, wat je toch vrij simpel kunt vinden in de Fok! index.quote:
oke..en het is dan handiger om TVP neer tezetten? ik snap hetquote:Op zondag 28 januari 2007 19:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een TVP is een TerugVindPost.... dan staat het topic in je My Active Topics lijst.... kan soms wel eens nuttig zijn, maar een TVP in iedere COS van DGK lijkt me zwaar overdreven, vooral ook omdat er een heel DGK subforum is, wat je toch vrij simpel kunt vinden in de Fok! index.
Daarentegen kun je een topic natuurlijk ook gewoon bookmarken, maar ik zal direct toegeven dat dat minder handig werkt.
op bed nog/.?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:01 schreef Kaleddis het volgende:
Waar is Nena eigenlijk ?
Dat vraag ik me ook al een tijdje afquote:Op zondag 28 januari 2007 20:01 schreef Kaleddis het volgende:
Waar is Nena eigenlijk ?
doet ze het misschien met de cameraman achter het muurtje?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:06 schreef Scarabee het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al een tijdje af![]()
Of mischien rookt ze wel een stickie hahaquote:Op zondag 28 januari 2007 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
doet ze het misschien met de cameraman achter het muurtje?![]()
Mwah, gisternacht was ie opzich wel gezelligquote:Op zondag 28 januari 2007 20:25 schreef scanman01 het volgende:
Bart viert weer een feestje in z'n eentje. Dikke pret die jongen
[afbeelding]
Alleen maar triester als je enkel prettig gezelschap kan zijn onder invloed van drugs.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mwah, gisternacht was ie opzich wel gezelligDenk toch dat ie wel geluisterd had naar Natasia die er gisteravond over begon tegen Bart dat ie wat minder saai moest doen etc.
Dus vanavond mag hij wmb knettersaai zijn
nou, het kostte wel veel moeite...quote:Op zondag 28 januari 2007 20:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mwah, gisternacht was ie opzich wel gezelligDenk toch dat ie wel geluisterd had naar Natasia die er gisteravond over begon tegen Bart dat ie wat minder saai moest doen etc.
Bart hád ook optijd naar bed kunnen gaan (was dat wel van plan aanvankelijk) maar bleef hangen in kantoor en later kwam de rest erbijquote:Op zondag 28 januari 2007 20:27 schreef Tissik het volgende:
[..]
Alleen maar triester als je enkel prettig gezelschap kan zijn onder invloed van drugs.
Bart en drugs, heb ik wat gemist?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:27 schreef Tissik het volgende:
[..]
Alleen maar triester als je enkel prettig gezelschap kan zijn onder invloed van drugs.
Alcohol? Hasj bedoel je.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bart hád ook optijd naar bed kunnen gaan (was dat wel van plan aanvankelijk) maar bleef hangen in kantoor en later kwam de rest erbijEn alcohol maakt meestal vrolijk en haalt de remmingen weg, Bart heeft veel remmingen dus bij hem is het kennelijk nodig eerst wat te nuttigen voordat die remmingen wegvallen.
Ook vóór dat ie een blowtje nam was ie al in een gezellige stemmingquote:
Is heb gisternacht niet alles gezien, maar de keren dat ik de streams aan had zag ik dat Bart zich ook van de rest afzonderde.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, hij zat ook een hele tijd in het kantoor maar later zocht Nena hem op, en ontdooide zijn stemming, later kwamen ook Brian NL en Huub, toen draaide die toch wel wat bijquote:Op zondag 28 januari 2007 20:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is heb gisternacht niet alles gezien, maar de keren dat ik de streams aan had zag ik dat Bart zich ook van de rest afzonderde.
Ja, blijkbaar. Huub werd door de redactie weggestuurd uit het kantoor (hij was piano aan het oefenen). De reden van het wegsturen bleek al snel, toen de redactie het kantoor daarop betrad en Bart, Nathanaël, Nena en Brian voorzag van joints. Een paar uur later was het hele gezelschap knetterstoned in het huis te bezichtigen, waarbij ze de andere bewoners probeerden te wekken en boos te maken. Compleet met lachkicks en de daaropvolgende vreetkicks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |