Ik heb gisteren tijdens de sessie van Huub geleerd dat je niet spuitend kan klaarkomen van orale bevrediging.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
En Brian daarvoor "Ik wil je beffen tot je spuitend klaarkomt"![]()
Leuk. Zit je achter het raam of ben je een call girl ?quote:Op zondag 28 januari 2007 02:53 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik heb gisteren tijdens de sessie van Huub geleerd dat je niet spuitend kan klaarkomen van orale bevrediging.
Daar gaat het idd om de G-Spot, maare mix van bijde is altijd goed!quote:Op zondag 28 januari 2007 02:53 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik heb gisteren tijdens de sessie van Huub geleerd dat je niet spuitend kan klaarkomen van orale bevrediging.
sex momentje van nena en brianquote:Op zondag 28 januari 2007 02:48 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ik heb dat neuk gedeelte gemist, iemand linkje?
Is daar een filmpje van?quote:Op zondag 28 januari 2007 03:01 schreef Likkende_Lassie het volgende:
dat wijf begon helemaal bijdehand te worden en grote bek te geven....dat i hem nog omhoog hield met zo'n kutwijf....respect!
Ja, dat.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:59 schreef tong80 het volgende:
Leuk. Zit je achter het raam of ben je een call girl ?
En dat weet een man over het vrouwelijk orgasme te vertellen ?quote:Op zondag 28 januari 2007 02:53 schreef elcastel het volgende:
[..]
BJ geluiden....in het begin??quote:Op zondag 28 januari 2007 09:18 schreef bblurker het volgende:
Ik heb net nog ff het filmpje gekeken van het sexmoment tussen Brian en Nena en vraag me af of het echt tot de daad is gekomen. Zie het filmpje van Kitek, die is van betere kwaliteit dan YouTube: http://ul69.rapidshare.co(...)x_Jan27-07_kitek.asf Net voordat ze gestoord worden, echt net de seconde voordat wordt gezegd dat ze weg moeten gaan zegt Nena: Ik hoop dat ik je voel. Daarna kost het Brian wat tijd zijn broek dicht te maken en is Nena zo klaar. Dus ik vraag me af of het Brian gelukt is om meer kennis te maken met de binnenkant van Nena. Ik denk dat Nena hem een handjob heeft gegeven en dat ze net zouden beginnen toen ze gestoord werden.
Je hoort Brian op een gegeven moment toch echt stootgeluiden maken en niet zo rustig ook. Dan is het nog de vraag wat er precies gebeurde, misschien stond Brian alleen maar rijden tegen Nena aan en heeft zij d'r broek niet los gehad...quote:Op zondag 28 januari 2007 09:18 schreef bblurker het volgende:
Ik heb net nog ff het filmpje gekeken van het sexmoment tussen Brian en Nena en vraag me af of het echt tot de daad is gekomen. Zie het filmpje van Kitek, die is van betere kwaliteit dan YouTube: http://ul69.rapidshare.co(...)x_Jan27-07_kitek.asf Net voordat ze gestoord worden, echt net de seconde voordat wordt gezegd dat ze weg moeten gaan zegt Nena: Ik hoop dat ik je voel. Daarna kost het Brian wat tijd zijn broek dicht te maken en is Nena zo klaar. Dus ik vraag me af of het Brian gelukt is om meer kennis te maken met de binnenkant van Nena. Ik denk dat Nena hem een handjob heeft gegeven en dat ze net zouden beginnen toen ze gestoord werden.
@Pokerjoker: zou kunnen.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:10 schreef itsme het volgende:
nou het zal wel. Vind Nena echt een beetje dom.
Als ze dan zo geil was had het dan desnoods met Huub of Bart aangelegd.
Nu heult ze met de vijand en geeft die zijn zin. Die is de winnaar nu.
Na alles wat hij over en tegen haar heeft gezegd. Ongelooflijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:10 schreef itsme het volgende:
nou het zal wel. Vind Nena echt een beetje dom.
Als ze dan zo geil was had het dan desnoods met Huub of Bart aangelegd.
Nu heult ze met de vijand en geeft die zijn zin. Die is de winnaar nu.
bblurker. Ik denk dat je Nena nu meer intelligentie en strategie toewijst dan ze heeft.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:37 schreef bblurker het volgende:
[..]
@Pokerjoker: zou kunnen.
@Itsme: Op haar manier denkt ze volgens mij slim bezig te zijn. Volgens mij wil ze met dit gedrag voorkomen dat Brian haar een volgende keer er weer uit wil stemmen. Tot 3 of 4x toe heeft ze het in het filmpje erover. Ze gebruikt haar vrouwelijke charmes (iets anders heeft ze niet) om te manipuleren. En Brian trapt er met open ogen weer in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |