Ik vind, dat het gebruik van softdrugs (hasj en weed) niet ondergeschoffeld hoeft te worden. Het gebruik van alcohol is immers ook vrijelijk toegestaan. Maar juist jullie eigen stiekume houding hierin, maakt het allemaal heel vreemd. Nog vreemder is het, dat het gebruik van hasj en weed gebasseerd lijkt te zijn op persoonlijke voorkeur van redactieleden.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:58 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Er zegt ook niemand dat dat wordt uigezonden.
Ff een gewetensvraag: We kunnen ook de streams op zwart gooien. Dan heb je alleen het TV programma. Via de streams kijk je mee met de regie en redactie, je kijkt mee hoe het programma gemaakt wordt. Lijkt me leuk. Veel leuker dan bijv. Die strenge streams van een niet nader te noemen andere reallife show.![]()
Nou ga ik weer wat doen. Veel plezier met het live kijken naar de Miljonairs!!!![]()
alleen het kontje van Brian gezienquote:Op zondag 28 januari 2007 21:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heeft ons toch een mooi beeld van een 'doggy style' Nena gekost
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:04 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik vind, dat het gebruik van softdrugs (hasj en weed) niet ondergeschoffeld hoeft te worden. Het gebruik van alcohol is immers ook vrijelijk toegestaan. Maar juist jullie eigen stiekume houding hierin, maakt het allemaal heel vreemd. Nog vreemder is het, dat het gebruik van hasj en weed gebasseerd lijkt te zijn op persoonlijke voorkeur van redactieleden.
En vervolgens een redactie die het gebruik ervan straal gaat ontkennen, terwijl de bewoners in zowel gedrag als tekst allang hebben laten weten dat dit gebeurd.
Ik vind dat schijnheilig en hypocriet. Doe het of wel, of niet. En als wel, doe het dan openlijk.
Dat het is gebeurd (en al vele malen vaker), is een gegeven.
Een interessant gesprek? Met NL als een van de gesprekspartners? Mwhuuuuuhaaahaaahaaa.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:42 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Er was een interressant gesprek gaande in het kantoor. .
Verder staat er in het kantoor ook een grote drankkast. De fles whisky was vanochtend leeg.
Nou, dat dus.![]()
ALs je Huub gisteravond in een boze (en dronken) bui hoort zeggen tegen Ilona dat hij wel ff iemand alle hoeken van de kamer zal laten zien, geloof je dat toch ook niet?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:04 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik vind, dat het gebruik van softdrugs (hasj en weed) niet ondergeschoffeld hoeft te worden. Het gebruik van alcohol is immers ook vrijelijk toegestaan. Maar juist jullie eigen stiekume houding hierin, maakt het allemaal heel vreemd. Nog vreemder is het, dat het gebruik van hasj en weed gebasseerd lijkt te zijn op persoonlijke voorkeur van redactieleden.
En vervolgens een redactie die het gebruik ervan straal gaat ontkennen, terwijl de bewoners in zowel gedrag als tekst allang hebben laten weten dat dit gebeurd.
Ik vind dat schijnheilig en hypocriet. Doe het of wel, of niet. En als wel, doe het dan openlijk.
schijnheiligheid ten topquote:Op zondag 28 januari 2007 21:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ALs je Huub gisteravond in een boze (en dronken) bui hoort zeggen tegen Ilona dat hij wel ff iemand alle hoeken van de kamer zal laten zien, geloof je dat toch ook niet?
Maar goed, laatste posting voor vanavond: Als jij perse wil geloven dat er gisteravond drugs is gebruikt moet je dat vooral blijven geloven. onze zegen heb je![]()
Quote van Nathanaël: doe een emmer over je hoofd!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ALs je Huub gisteravond in een boze (en dronken) bui hoort zeggen tegen Ilona dat hij wel ff iemand alle hoeken van de kamer zal laten zien, geloof je dat toch ook niet?
Maar goed, laatste posting voor vanavond: Als jij perse wil geloven dat er gisteravond drugs is gebruikt moet je dat vooral blijven geloven. onze zegen heb je![]()
Petje af hoor, jullie laten ALLES zien voor zover dat mogelijk is en er zal altijd wel iemand zijn om jullie af te zeiken (heb ik ook wel eens gedaan) Er is trouwens nog een blindspot: helemaal rechts in het voederhok. Hang daar maar eens een onzichtbaar cameraatje op.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, maak ons vooral uit voor leugenaars. Dat maakt het nog leuker om dit programma voor jullie te makenquote:Op zondag 28 januari 2007 21:13 schreef Tissik het volgende:
[..]
Quote van Nathanaël: doe een emmer over je hoofd!
Of leen een paar oogkleppen van Lesley.
Djeez!
Wat heeft het roken van een joint nou weer met niveau te maken:?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
,
ik ben echt geen moraalridder maar als dit soort dingen uitgezonden worden om 19.30 uur word ik echt niet blij.
Hou ook van een joint maar dit gaat toch echt te ver met een programma vanzgn nivo![]()
Als jullie werkelijk willen ontkennen dat jullie bepaalde (niet alle!) bewoners op verzoek van joints voorzien (en wij allen daar getuige van zijn), ja dan zijn jullie leugenaars. Maar wel domme leugenaars.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, maak ons vooral uit voor leugenaars. Dat maakt het nog leuker om dit programma voor jullie te maken![]()
(laat me nog opnaaien ook.... moet grappig zijn.....)
Publiekelijk toegeven dat er drugs gebruikt worden kan grote gevolgen hebben ivm imago van zowel het programma als de zender (hoewel dat bijna niet slechter kan). De bewoners beweren dat er af en toe een joint gerookt wordt en de redaktie ontkent het. Wie er gelijk heeft is eigenlijk onbelangrijk, maar wij zullen de waarheid waarschijnlijk nooit achterhalenquote:Op zondag 28 januari 2007 21:04 schreef Tissik het volgende:
Niet doen!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, maak ons vooral uit voor leugenaars. Dat maakt het nog leuker om dit programma voor jullie te maken![]()
en ik ookquote:Op zondag 28 januari 2007 21:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan val ik vast uit de toon als ik zeg nog nooit zoiets te hebben gehad.
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet doen!Je hebt altijd een paar zeikers ertussen zitten maar er zijn genoeg mensen hier (tenminste naar ik aanneem) die jullie werk waarderen en ook het programma + streams
En die paar blijven toch kijken.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet doen!Je hebt altijd een paar zeikers ertussen zitten maar er zijn genoeg mensen hier (tenminste naar ik aanneem) die jullie werk waarderen en ook het programma + streams
In principe natuurlijk nix maar als Tien uitzendt op een tijd dat ook kids kijken en jullie dan zgn filteren, denk je nou echt dat de new age kids gek zijn, sorry hoor, maar dan kun je beter stoppen met uitzenden, of op een andere tijd, hou toch op zeg.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat heeft het roken van een joint nou weer met niveau te maken:?
vrede en liefde, is dat allemaal weer te veel gevraagd? Of is dat weer 'zooo 1999'...quote:Op zondag 28 januari 2007 21:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeker weten en ook dat ze hier mee praten toppiequote:Op zondag 28 januari 2007 21:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
en dan zo dat het niet opvalt ! zodat ze nog steeds denken dat ze een cameravrij hoekje hebben ....quote:Op zondag 28 januari 2007 20:59 schreef farceman het volgende:
[..]
Gaan jullie nog wat neiuwe camera's ophangen?!![]()
![]()
Ha die Bart, Zet nog ff een cd'tje Bob Marley erbij op. Jah Manquote:Op zondag 28 januari 2007 21:19 schreef dieenebart het volgende:
[..]
vrede en liefde, is dat allemaal weer te veel gevraagd? Of is dat weer 'zooo 1999'...
ik rook er nog een![]()
Dat vind ik idd nog steeds SUPERquote:Op zondag 28 januari 2007 21:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeker weten en ook dat ze hier mee praten toppie![]()
Gaan we dreigen?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:58 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Er zegt ook niemand dat dat wordt uigezonden.
Ff een gewetensvraag: We kunnen ook de streams op zwart gooien. Dan heb je alleen het TV programma. V
NIet als het om hasj of weed gaat (ik krijg dat zelfs gewoon op recept voorgeschreven bij de dokter). Als er coke gesnoven wordt, ok... Maar wat de bewoners nu hebben laten weten, gaat het om joints (en hun gedrag is in overeenstemming daarmee).quote:Op zondag 28 januari 2007 21:16 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Publiekelijk toegeven dat er drugs gebruikt worden kan grote gevolgen hebben ivm imago van zowel het programma als de zender (hoewel dat bijna niet slechter kan). De bewoners beweren dat er af en toe een joint gerookt wordt en de redaktie ontkent het. Wie er gelijk heeft is eigenlijk onbelangrijk, maar wij zullen de waarheid waarschijnlijk nooit achterhalen
Ik vind het eerder naïef om te verwachten dat ze dat hier openlijk zouden gaan toegeven.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:16 schreef Tissik het volgende:
[..]
Als jullie werkelijk willen ontkennen dat jullie bepaalde (niet alle!) bewoners op verzoek van joints voorzien (en wij allen daar getuige van zijn), ja dan zijn jullie leugenaars. Maar wel domme leugenaars.
't wordt vandaag Curtis Mayfield. Weten jullie bij de redactie dat de COS leuker is dan de stream? Tenminste wel bij mij (8kB p/s)quote:Op zondag 28 januari 2007 21:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ha die Bart, Zet nog ff een cd'tje Bob Marley erbij op. Jah Man![]()
![]()
Precies.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat vind ik idd nog steeds SUPEREn het zou zonde zijn als ze door een paar zeikstralen weggejaagd worden
Natuurlijk kunnen ze niet overal een open antwoord op geven, maar iets is beter dan helemaal NIETS toch?
Ik voel me beslist geen zeikstraal. Ik vind het alleen maar vreemd dat het gebruik van een joint anno 2007, in de kaders van een eeuw geleden worden geplaatst.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat vind ik idd nog steeds SUPEREn het zou zonde zijn als ze door een paar zeikstralen weggejaagd worden
Natuurlijk kunnen ze niet overal een open antwoord op geven, maar iets is beter dan helemaal NIETS toch?
Doel van JdM is om het programma door te verkopen aan het buitenland, en dan wil je niet met drugs geassocieerd worden...Als de media dingen gaat zeggen zoals "dgk redactie geeft drugs aan deelnemers" is dat gewoon slecht, en voor het buitenland is er geen verschil tussen coke of weed...quote:Op zondag 28 januari 2007 21:23 schreef Tissik het volgende:
NIet als het om hasj of weed gaat (ik krijg dat zelfs gewoon op recept voorgeschreven bij de dokter). Als er coke gesnoven wordt, ok... Maar wat de bewoners nu hebben laten weten, gaat het om joints (en hun gedrag is in overeenstemming daarmee).
spoor jij wel?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:24 schreef Meneermax het volgende:
Niks geen geheime cams op die plaatsen. Gewoon zo'n metalen rooster op de grond. Wordt er illegaal 'gecamped' op zo'n camvrije zone dan meteen 220v erop en een nieuwe bewoner erin. Lesley als collateral damage, tja, daar komen we ook wel weer overheen. Binnen een minuut schat ik zo in.
Ik zeg alleen maar dat er vanacht niet geblowd is. Ik zeg nergens dat ik roomser dan de paus ben. Ik werk niet voor BB....quote:Op zondag 28 januari 2007 21:26 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik voel me beslist geen zeikstraal. Ik vind het alleen maar vreemd dat het gebruik van een joint anno 2007, in de kaders van een eeuw geleden worden geplaatst.
Dan is het heel simpel Mika: geen drugs. Ook niet voor sommige bewoners wel.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Doel van JdM is om het programma door te verkopen aan het buitenland, en dan wil je niet met drugs geassocieerd worden...Als de media dingen gaat zeggen zoals "dgk redactie geeft drugs aan deelnemers" is dat gewoon slecht, en voor het buitenland is er geen verschil tussen coke of weed...
Dan zijn wij hier met een clubje mensen echt helemaal de weg kwijt geweest toen we nuchter en wel een viertal knetterstonede mensen aan het bekijken waren.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:28 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat er vanacht niet geblowd is. Ik zeg nergens dat ik roomser dan de paus ben. Ik werk niet voor BB....![]()
Genoeg bedrijven waar e.e.a. niet op prijs wordt gesteld, weten we allemaal toch? Waar je niet bij de koffie de laatste coffee-shoproddels doorneemt. Het gebeurt wel, maar je lult er niet over.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:27 schreef Sonique het volgende:
Who cares of ze jointjes hebben gerookt...
Als het allemaal zo 'niet belangrijk' is, dan snap ik niet waarom men het zo nodig vind om van de Redactie te horen of het waar is of niet...
Het is ook vrij dom om er van uit te gaan dat de normen en waarden van jezelf bij anderen op te dringen trouwens, ook al zijn deze normen en waarden bij dit voorbeeld door de overheid 'gedoogd'
DREAM ON DUDEquote:Op zondag 28 januari 2007 21:28 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat er vanacht niet geblowd is. Ik zeg nergens dat ik roomser dan de paus ben. Ik werk niet voor BB....![]()
Na prison Break, hoop ik.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:27 schreef Suikeroom het volgende:
maar ehh gaan ze de rest nog het filmpje van Brian en Nena laten zien?
Goed idee !quote:Op zondag 28 januari 2007 21:19 schreef dieenebart het volgende:
[..]
vrede en liefde, is dat allemaal weer te veel gevraagd? Of is dat weer 'zooo 1999'...
ik rook er nog een![]()
Ik ga daar iig gevoegelijk vanuit, en mocht het niet zo zijn, whatever, ik heb iig een leuke avond gehad op de streams gisterenquote:Op zondag 28 januari 2007 21:28 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Maakt allemaal weer een hoop tongen los. waar het hart van vol is, loopt het toetsenbord van overquote:
Als je op zaterdagnacht na 4 uur nog naar de streams zit te kijken heb je de schijn wel tegen jequote:Op zondag 28 januari 2007 21:29 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dan zijn wij hier met een clubje mensen echt helemaal de weg kwijt geweest toen we nuchter en wel een viertal knetterstonde mensen aan het bekijken waren.
Woon je nou nog steeds in die veenkolonie joh?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:24 schreef dieenebart het volgende:
Tenminste wel bij mij (8kB p/s)
Check mijn onderschrift. Ik heb andere redenen om lang wakker te zijn.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Als je op zaterdagnacht na 4 uur nog naar de streams zit te kijken heb je de schijn wel tegen je![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |