quote:5:30
Alonso wakes up. Carefully makes his bed nursing all the structure
9:00
.
Fisichella wake up. Starts crying.
Hamilton wakes up. Ron Dennis helps him take the shower and get dress.
Felipe Massa wakes up. When he gets up the bed, crashes against the bathroon door.
David Coulthatd wakes up. Puts aside 2 of the 5 girls he spent the night with. Goes to the bathroom and shaves with a 30 cm knife.
Tiago Monteiro wake up. Doesn’t get up c'os he doesn't know if he is still a F1 driver.
Mark Webber wakes up. ups. he's already dressed.. oh.. look taking his breakFAST...
Jenson Button wake up. Calls David Coulthard to ask for a girl.
9:30
Alonso eats breakfast. Milk, orange juice, vitamins.
Fisichella stops crying and puts something in his mouth.
Ron Dennis Gives Hamilton the food on his mouth
Coulthard eats a girl.
Button eats a girl Coulthard didn’t want.
Massa is at the hospital
Raikkonen wakes up. Breaks the bed with his bare hands. while drinking water
10:00
Alonso starts his test. Drives quick an steady.
Hamilton asks Ron to pee
Fisichella offers Flavio to paint the new Renault. flavio accepts and the car was revealed on jan. 24
david on the shower
jenson on the shower.
kimi reaches the breakfast. refuses the Italian food. Drinks a bit more of that watter. Pushes the waitress
10:30
Alonso clocks big
David cocks big
Jenson realises he lacks a bit of both
Kovalainen is turned "on"
Hamilton has a little fever. Ron takes him to the hospital.
Fisichella claims the new Renault design is not suited to his driving.
Raikkonen listen in his I-pod "lets work... be proud..."
12:00
Alonso lunch. Healthy food. Gives an interview with poor children.
Hamilton gets confused with a poor children
Kovalainen is turned "off" meaning he doesn't eat.
Fisichella dreams of becoming world champion
Webber is already dinning.
Massa was put in the shrink co's he was making races with a wheel chair in the hospital.
Raikkonen reaches the circuit. Ferrari mecs give him a fiat Stilo JTD saying its the new Ferrari. Kimi goes out and comes in a bit disappointed as the car broke down and he was 2 secs off the pace.
Monteiro calls Berger to know if he is still a F1 driver.
Coulthard eats for the first time.
14:30
Alonso is developing the Mclaren and gives a ride to hamilton so that the boy understands how it's done.
Fisichella dreams of becoming world champion.
Frank Williams thinks of hiring Massa.
Button goes shopping before someone calls him and says he is a F1 driver
Monteiro would like to receive an identical call
Renault engeniers download from the internet an upgrade for kovalainen meaning he might develop a personality. or at least to make is hair go down.
Raikkonen got drunk with water.
18:00
Alonso has dinner and is ready to go to bed.
Hamilton sees cartoons
Fisichella tries new colour schemes to the renault
Kovalainen hair didn't go down
Coulthard's kilt attracts some men in the red bull team
Felipe Massa calls todt. The French manager says he didn't miss anything from the testing as Schumacher came and developed the car until 2012.
Raikkonen breaks his I-pod because he always listens in max volume.
22:30
David Coulthard is in bed. he needs to sleep. Meaning he gave Jenson Buttton 2 girls and 1 to Hamilton so that he can lose virginity. Ron is there to help. And to lose it too.
Fisichella goes to bed. Dreams of something.
Kovalainen turned "off".
Raikkonen goes for a ride in a bike. Gently passes a few cars on the high way.
Tiago Monteiro goes to bed and thinks .. " I wonder....?"
Het zal mij juist niks verbazen als DC dit jaar echt een top jaar gaat mee maken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:14 schreef TJDoornbos het volgende:
DC moeten ze gewoon uit zelfbescherming uit die auto halen!! Maar mag toch aannemen dat RD en zn manager een claussule voor 2008 hebben want anders snap ik de move niet!!
Wel ooit voor Schumiquote:Op zondag 28 januari 2007 15:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
Is DC ooit lastig voor iemand geweest dan?
Spa 98quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:33 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=8pcTUbijrGA![]()
http://youtube.com/watch?v=hsfQScvC5oIquote:Op zondag 28 januari 2007 19:47 schreef Der_Michael het volgende:
[..]
Spa 98En Indianapolis dacht 2000 (1e race) DC maakte een jumpstart en ramde schumi bijna van de baan
En voor Hakkinen toch ook ooit?quote:
Hij blijft leuk.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:13 schreef flubub het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=hsfQScvC5oI![]()
oud maar blijft leukquote:Op zondag 28 januari 2007 20:13 schreef flubub het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=hsfQScvC5oI![]()
Bronquote:FIA wil openheid over bandenkeuze
Als het aan de FIA ligt, moeten teams komend seizoen bekendmaken op welke banden hun coureurs rijden. Op die manier wil de autosportfederatie de strategieën van de teams inzichtelijk maken voor het publiek.
Volgens het Britse blad Autosport is het plan afkomstig van Charlie Whiting, de technische man van de FIA. In 2007 krijgen teams de beschikking over twee verschillende soorten Bridgestone-banden. De coureurs moeten tijdens de race zowel de harde als de zachte set gebruiken. Aanvankelijk werd eraan gedacht de verschillende typen te merken met een kleurtje, zoals ook in Champ Car gedaan wordt. Hiertegen werd echter geprotesteerd door de teams, die niet willen dat hun bandenstrategie zichtbaar wordt voor de concurrentie.
Whiting heeft nu bedacht dat de bandenkeuze direct na de start van een Grand Prix openbaar gemaakt wordt, een tactiek die MotoGP al langer gebruikt. Op die manier kunnen teams hun strategie geheim houden tot na de start van de race. Onduidelijk is nog wel hoe de FIA het publiek op de tribunes denkt te gaan informeren over de bandenkeuzes van de teams.
Geen idee.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
Is DC ooit lastig voor iemand geweest dan?
quote:Op maandag 29 januari 2007 17:09 schreef Atreidez het volgende:
Ik vat niet waarom die banden nou weer een hoofdrol moeten gaan spelen.. Ik wil iedereen op dezelfde banden, de hele race
Dat is het ook,hoop ikquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:53 schreef sanger het volgende:
het lijkt mij ook de bolide van 2006.....
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:10 schreef flubub het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom ze bij redbull met een witte helm rijden atm?
Zal dus wel gewoon Coulthard of Webber zijn..quote:... on Tuesday 30th January with both race drivers in attendance for the test.
Bronquote:Adrian Valles testcoureur Spyker
Spyker heeft Adrian Valles aangetrokken als testcoureur. Dat meldt FORMULE 1 RaceReport-medewerker Adam Cooper.
De 20-jarige Spanjaard testte vorig jaar september op Silverstone al een keer voor het Nederlandse team. Zijn aanstelling zal 5 februari tijdens de teampresentatie in Engeland officieel bekend worden gemaakt, zo is de verwachting.
Valles wordt alom gezien als een van de grootste talenten uit Spanje. In 2005 eindigde hij in de Renault World Series als tweede, achter Robert Kubica. Valles reed vorig seizoen voor Campos Racing in de GP2 en eindigde het seizoen als achttiende. Hij scoorde voor het achterhoedeteam desondanks eenmaal een podiumplaats en liet ook twee snelste ronden notoren.
Whehehe.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:50 schreef SupaMario het volgende:
Badoer stond stil omdat alonso hem eraf reed!!
hier staat een filmpje:
http://www.f1club.be/nieuws/verslag.php?id=276
Mooi statement van Alonso!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:50 schreef SupaMario het volgende:
hier staat een filmpje:
Noem het maar mooiquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:04 schreef LeXX het volgende:
[..]
Mooi statement van Alonso!![]()
Als de Ferrari niet opzij gaat, dan ram ik ém er wel vanaf....![]()
het is gewoon lomp, het is totaal nutteloos om zo in te halen met testen!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:04 schreef LeXX het volgende:
[..]
Mooi statement van Alonso!![]()
Als de Ferrari niet opzij gaat, dan ram ik ém er wel vanaf....![]()
huh..f1racing heeft een ander lijstje, of ben ik nou gek?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:16 schreef SupaMario het volgende:
[..]
het is gewoon lomp, het is totaal nutteloos om zo in te halen met testen!!
Uitslag valencia dag 1:
1 Fernando Alonso SPA McLaren 1:12.563 65
2 Kimi Raikkonen FIN Ferrari 1:13.529 + 0.966 47
3 Nelson Piquet Jr. BRA Renault 1:13.549 + 0.986 27
4 Franck Montagny FRA Toyota 1:13.672 + 1.109 33
5 Sebastian Vettel DUI BMW Sauber 1:13.683 + 1.120 75
6 Jarno Trulli ITA Toyota 1:13.735 + 1.172 60
7 Nick Heidfeld DUI BMW Sauber 1:13.848 + 1.285 49
8 Giancarlo Fisichella ITA Renault 1:13.867 + 1.304 34
9 Rubens Barrichello BRA Honda 1:14.026 + 1.463 29
10 Kazuki Nakajima JAP Williams 1:14.520 + 1.957 51
11 James Rossiter ENG Honda 1:14.643 + 2.080 37
12 Takuma Sato JAP Super Aguri 1:15.674 + 3.111 27
13 Mark Webber AUS Red Bull Racing 1:15.726 + 3.163 27
14 Luca Badoer ITA Ferrari 1:16.334 + 3.771 35
En dat lijstje wat op F1racing staat, staat ook op autosport.com. Overigens kwam er wel weer rook uit een McLaren.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:57 schreef flubub het volgende:
[..]
huh..f1racing heeft een ander lijstje, of ben ik nou gek?
Mja weet het ook niet bij F1club staat ook dat ie 2 ronden meer heeft gereden...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:57 schreef flubub het volgende:
[..]
huh..f1racing heeft een ander lijstje, of ben ik nou gek?
Red Bull-rijder Mark Webber, met witte helm, en Luca Badoer spinden beiden even van de baan, waarna hun bolides per truck weer naar de pits werden gebracht.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:23 schreef roelofjan het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is dus wel gewoon Webber..
Kansloos die Alonsoquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:50 schreef SupaMario het volgende:
hier staat een filmpje:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:39 schreef flubub het volgende:
[..]
Red Bull-rijder Mark Webber, met witte helm, en Luca Badoer spinden beiden even van de baan, waarna hun bolides per truck weer naar de pits werden gebracht.
De Williams-testrijder was niet de enige met zorgen. De McLaren-auto van Fernando Alonso hield er bij de uitgang van de pitstraat ook een keer mee op en Ferrari-testcoureur Luca Badoer kampte eveneens met technische problemen. Verder was er nog een technisch mankement bij de Toyota van Franck Montagny en blies Sebastian Vettel een BMW-motor op.
omgquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:50 schreef SupaMario het volgende:
hier staat een filmpje:
Hij is inderdaad mooi ja. Honda heeft al aangekondigt dat er een heel verrassende livery zal komen. De verwachting is BP groen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:42 schreef Sally het volgende:
En ik maar denken daat mooi zwart niet lelijk is... (de Honda-test)
Ik vond 'm eerlijk gezegd wel mooi. Maar ik begrijp dat het nog niet de nieuwe kleuren zijn....
quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Hij is inderdaad mooi ja. Honda heeft al aangekondigt dat er een heel verrassende livery zal komen. De verwachting is BP groen.
Renault look-a-likequote:Op woensdag 31 januari 2007 10:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
De race kleuren van Honda zijn wit en rood..., ik vraag me af of ze het rood ook nog in de livery gaan verwerken.. dat lijkt me toch iets minder in combinatie met het groen..
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:10 schreef flubub het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom ze bij redbull met een witte helm rijden atm?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:03 schreef roelofjan het volgende:
Nieuwe helm aan het proberen ofzo?
quote:Webber: "Witte helm was probeersel"
31 januari 2007
De witte helm die Mark Webber gisteren droeg tijdens zijn test in Valencia, is niets meer dan een probeersel van Adrian Newey. Die wilde graag dat Webber een nieuw merk uitprobeerde, voor aerodynamische doeleinden.
"Ik probeer een helm uit van Arai", zei Webber tegen F1Racing.net. "Adrian wilde dat graag, omdat het beter zou zijn voor de luchtstroom langs de auto. Ik heb er geen verstand van, maar het was een idee van Adrian. Het werkte prima, maar er zat natuurlijk nog geen helmdesign op."
Heeft maar 4 ronden gereden vandaag. Dus net niet gehaald.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:38 schreef rubbereend het volgende:
heeft van der Garde vandaag wel zn 300km gehaald?
Moet ie morgen nog wel ffkes aan de bak.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heeft maar 4 ronden gereden vandaag. Dus net niet gehaald.
[afbeelding]
Ik neem aan dat Giedo met meer rondes en meer ervaring dichter bij de top kan komen, want 14 seconden is niet echt om over naar huis te schrijven...quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heeft maar 4 ronden gereden vandaag. Dus net niet gehaald.
[afbeelding]
Hij heeft nog geen fatsoenlijke ronde gereden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:50 schreef LeXX het volgende:
[..]
want 14 seconden is niet echt om over naar huis te schrijven...![]()
quote:"Eerst deed ik natuurlijk een installatieronde en dat stelt op zich niet zoveel voor, maar je voelt gelijk wel die power van zo'n wagen."
"Daarna doe je twee rondjes en mag je een keer volgas over het rechte stuk en dat geeft echt een enorme kick. Toen kregen we echter het probleem met het stuur, dat op het rechte stuk scheef stond. Als ik linksaf stuurde, stond het stuur recht en dat is niet helemaal de bedoeling", vervolgde hij.
Inderdaad. Had al vrij snel last van een afgebroken stuurstang. Dus de rondes die hij reed zijn meer installatierondes.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:53 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen fatsoenlijke ronde gereden.
Laten zien dat Newey alleen in een topteam een topauto kan ontwikkelenquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:58 schreef TJDoornbos het volgende:
Wat doen die Bulls onderin (voor wat het waard is natuurlijk)
quote:Spa-Francorchamps krijgt grootschalige test in juli
Volgens een bron bij één van de in Valencia aanwezige teams zal er in juli een grote test plaatsvinden op Spa-Francorchamps, waar alle teams aan zullen deelnemen. Een persvoorlichter in Spa kon bevestigen dat er inderdaad contact is met de teams over een test in juli, en dat die na een teammeeting volgende week bevestigd kan worden.
Op Spa-Francorchamps is echter nooit eerder getest door Formule 1-teams, op Toyota na die maandelijks een shakedown op het circuit uitvoert. Een bron bij één van de teams meldde tegen F1Today.nl in Valencia: “In juli was het plan dat alle teams in Barcelona zouden gaan testen, zoals gewoonlijk in die periode, maar op onze kalender is deze test nu vervangen door een driedaagse test op Spa-Francorchamps. Waarschijnlijk zullen alle teams dan deelnemen en kennismaken met het nieuwe circuit.”
Een woordvoerder van het Belgische circuit sprak met enige voorzichtigheid omdat het nog niet officieel bekend is, maar gaf toe dat er contacten zijn met de teams: “Ja, er is een mogelijkheid dat er een test zal komen op Spa-Francorchamps. Maar de teams gaan daar volgende week nog over in bespreking, en daarna kan ik het bevestigen.”
Het Belgische circuit van Spa-Francorchamps wordt momenteel onderworpen aan een flinke verbouwing. Van de busstop tot aan de eerste bocht wordt het circuit veranderd, de paddock krijgt een nieuw uiterlijk en wordt groter gemaakt, en bovendien wordt het pitcomplex helemaal vernieuwd. Naar verwachting zijn de verbouwingen medio mei klaar.
Voorheen werd er voornamelijk getest op de Spaanse circuits in Barcelona, Jerez en Valencia, en over enkele weken zal er ook getest gaan worden in Bahrein en Maleisië. De juli-test in Spa zal waarschijnlijk plaatsvinden op 10, 11 en 12 juli.
Bron
Vier!!quote:Spyker F1 presenteert vier testcoureurs
01 februari 2007
Giedo van der Garde wordt Spyker F1. Zo heeft het Nederlandse team donderdag bekendgemaakt. De 21-jarige Nederlander was deze week nog in het Spaanse Valencia om te testen voor Super Aguri. Ook Adrián Vallés, Markus Winkelhock en Fairuz Fauzy behoren komend seizoen tot de vaste testcoureurs van Spyker F1. Vallés en Winkelhock zijn al bekend met het team.
"Ik ben erg trots dat ik mijn Formule 1-loopbaan zal beginnen bij het Spyker F1-team", reageerde Van der Garde. "Ik heb nog veel te leren, maar deze kans stelt mij hiertoe in de gelegenheid." De bekendmaking van Van der Garde is opvallend. De coureur uit Veenendaal tekende eerder een contract bij Super Aguri, als reserverijder. Van der Garde zou deze week proberen om zijn superlicentie te halen bij de Japanse renstal. Door de slechte weersomstandigheden in Valencia lukte dat niet.
Vallés maakte september vorig jaar zijn debuut in de Formule 1 op de baan van Silverstone. De Spanjaard deed dat met een oranje Spyker F1-bolide. "Ik heb vorig jaar een goede test met het team gehad en ik ben erg blij dat zij me hebben uitgenodigd om een belangrijke rol te spelen in hun ambitieuze Formule 1-programma", zei Vallés. Markus Winkelhock was vorig seizoen al tijdens vier races derde coureur van het team. Fairuz Fauzy is een geheel nieuwe naam in de Formule 1. De 24-jarige Maleisiër is bekend van de GP2-serie en de A1GP-klasse.
ze bouwen gewoon een 2-zitter!quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:40 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Vier!!![]()
Hoe vaak gaan ze dan wel niet testen?
Dat hebben ze bijna allemaal. De enige die weer echt anders is, is de McLarenquote:Op woensdag 31 januari 2007 01:58 schreef MIster911 het volgende:
[..]
Wat loopt die achter/motorkap recht af bij die bmw zeg, het lijkt wel gewoon 1 rechte lijn![]()
Bronquote:Aguri say van der Garde under contract
Super Aguri insist that Giedo van der Garde remains under contract to them, despite the Dutchman signing for Spyker as a test driver today.
Van der Garde was announced as Super Aguri's third driver at the end of last year and had his first test for the team at Valencia in Spain yesterday.
However, he was one of four test drivers announced by Spyker this evening after signing a deal with the Dutch-owned outfit late last night.
That news has astonished Super Aguri, who are adamant that the Dutchman remains part of their outfit.
Wayne Humphreys, Super Aguri's Chief Financial Officer, told autosport.com: "We are surprised to read the press release issued today as we have a contract with Giedo van der Garde to drive with the Super Aguri F1 team."
Should there be a dispute between Super Aguri and Spyker over who has the right to van der Garde's services then the matter could go to Formula One's Contract Recognition Board.
The last time the body was called into action was when Williams and BAR disputed Jenson Button's services in 2004.
Alsof de CRB bekend staat als betrwoubaar. In het dispuut van Verstappen met Arrows deden ze ook geen uitspraak, terwijl Verstappen een waterdicht contract had.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:18 schreef ElmarO het volgende:
Inderdaad vrij vaag dat het contract van Van der Garde bij SA ontbonden is. Maar ik betwijfel of we de ware reden daarachter te horen krijgen.
De tijden van vandaag:
[afbeelding]
En dit bericht maakt het gebeuren rond Van der Garde helemaal vaag.
[..]
Bron
Triest. Zijn carriere lijkt nu al om zeep geholpen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:18 schreef ElmarO het volgende:
Inderdaad vrij vaag dat het contract van Van der Garde bij SA ontbonden is. Maar ik betwijfel of we de ware reden daarachter te horen krijgen.
En dit bericht maakt het gebeuren rond Van der Garde helemaal vaag.
[..]
Bron
Bronquote:Teampresentatie :: FW29 gepresenteerd
Het Formule 1-team van Williams heeft vandaag haar nieuwe bolide gepresenteerd aan de wereld. De FW29 moet de prestaties van diens voorganger snel doefoton vergeten, aangezien 2006 een van de minst succesvolle jaren voor de renstal uit Grove was sinds jaren. De vooruitzichten zijn echter al een stuk beter dan die van twaalf maanden geleden.
Het team heeft een hoofdsponsor in de vorm van AT&T weten te strikken. Voorts blijken de geruchten over een grote deal met het computerconcern Lenovo waarheid te zijn en heeft het in de vorm van Toyota een motorleverancier gevonden die wel genoeg financiën heeft om de krachtbronnen van de mogelijke updates te voorzien. Hoewel de motorenontwikkeling de komende jaren wel zo goed als bevroren zal zijn.
De technisch directeur van de privateer, Sam Michael, legt het een en het ander uit over Williams’ nieuwe paradepaardje. “De FW29 zet de filosofie van de FW28 door met de zero keel configuration”, vertelt de Brit. “Andere noemenswaardige elementen van het nieuwe ontwerp zijn het boller worden van de side-pods, wat goed is voor de koeling van de bolide.”
“Verder is het motor- en versnellingsbakpakket met betrekking tot de betrouwbaarheid in 2006 verbeterd. De bovenkant van de bolide is ook nauwer, wat positieve gevolgen heeft voor de aerodynamica van de bolide. Andere prominente verschillen ten opzichte van de FW28 zijn de grote chimneys, die er met name voor bedoeld zijn de wagen in de eerste drie races goed te koelen (die vinden namelijk plaats in het warme Australië, Bahrein en Maleisië, red.). Ook is de motorkap smaller.”
“Aan de achterkant van de bolide vinden we een structuur van twee ‘palen’, die een lichtere achtervleugel ondersteunen. Verder zijn er ook nog enkele aanpassingen aan de wagen gedaan met betrekking tot nieuwe voorschriften van de FIA.”
De bolide is door de crashtest van de FIA heen gekomen. Zo moest de wagen beter bestemd zijn tegen een impact vanaf de zijkant.
Voor zover ik weet krijgt Williams inderdaad dezelfde specificatie als het team van Toyota.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:53 schreef Atreidez het volgende:
Wie doet die overzichtjes van alle auto's van de zijkant, wil deze er wel bij zien; Ziet er strak uit iig
Trouwens, met die klantmotoren van Toyota, is dat echt precies dezelfde motor als het Toyota team?
Dat wordt inderdaad wel beweerd, al werd dat over Midland ook beweert.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Voor zover ik weet krijgt Williams inderdaad dezelfde specificatie als het team van Toyota.
Is inderdaad afwachten natuurlijk. Al heb je nu natuurlijk het voordeel van de homologatie. Dus er zullen in vergelijking met vorig seizoen weinig tot geen updates aan de motor plaats vinden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad wel beweerd, al werd dat over Midland ook beweert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |