euh wij ook !!!!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:28 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Ik vind dat negeren wel prettig. Ik heb daar geen moeite mee"
nataas... ik denk dat Nena, Huub en Sylvia het ook heel prettig zouden vinden.
Mwah, denk niet dat het uit de hand gaat lopen, en Security is er 24/7quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:26 schreef Lieve het volgende:
Ik hoop wel dat de security in dat huis aanwezig is. Want.... het is best gevaarlijk zo! Ik zou zo graag op willen blijven, maar dat kan niet.
Ze nemen zichzelf (nog steeds) te serieus joh.....quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan echt niet geloven dat dat viertal nu totaal niet doorheeft hoe enorm belachelijk en zielig ze overkomen.
Hmnm... hij doet het nu weer even niet inderdaad. Daarnet nog wel. Even blijven proberen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:28 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien ben ik gek, maar ik krijg alleen http://www.megaupload.com/?d=QZ4HG6P4?
Wat jij hebt gedaan weet ik niet, maar wat ik heb gedaan weet ik wel....... en in dit geval zou ik mijn text letterlijk nemenquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:28 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dat klopt. Maar hoe weet jij dat zo zeker?
Wat zou er toch met 'm aan de hand zijn?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:34 schreef Gert het volgende:
Brian is momenteel -hoe is het mogelijk- de énige die wat zinnige dingen zegt af en toe, momenteel..
Die heb ik al tijden niet meer in beeldquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:32 schreef Gert het volgende:
Maar weer even naar Huub en Nena..
Ik had nog een keer wat geopperd maar dat werd niet goed genoeg bevonden, en vorige week donderdag lag ik op de operatietafel...... ik had dus wat andere dingen aan m'n hoofd.....quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
Je hebt wat je wel hebt gedaan aardig verwaarloosd anders.
Komt er nog wat nieuws....?
Hij heeft als enige door dat ze ze daar absoluut niet mee hebben.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:34 schreef Day het volgende:
Als ik het goed hoor, wil Brian dus niet meedoen aan het negeren.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:28 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Ik vind dat negeren wel prettig. Ik heb daar geen moeite mee"
nataas... ik denk dat Nena, Huub en Sylvia het ook heel prettig zouden vinden.
Maar, Huub trekt hij echt nog wel hoor imo...quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael: "Ik praat niet met mensen die ik niet trek"
Maar wel over mensen die hij niet trekt![]()
![]()
Ik weet niet waarom we naar twee bedden kijken op 3+4.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:35 schreef IkWeetNiets het volgende:
Huub en Nena zijn weer offstream. Omdat ze op de fakeblogs keken?
sublockquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom we naar twee bedden kijken op 3+4.
Denk dat hij wil overlopen...quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:34 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat zou er toch met 'm aan de hand zijn?![]()
En hij heeft ook door dat als hij zich daaraan commiteert, hij niet bij de meisjes in de jacuzzi gaat belanden, en het bezoek van die hoertjes is wat momenteel 75% van Brians brain in beslag neemt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft als enige door dat ze ze daar absoluut niet mee hebben.
Dat heb ik dan eve allemaal gemist. Probeer ook nog te werken tussendoor. Alhoewel, dat schiet er nog bij in.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had nog een keer wat geopperd maar dat werd niet goed genoeg bevonden, en vorige week donderdag lag ik op de operatietafel...... ik had dus wat andere dingen aan m'n hoofd.....
Hoewel ik daarvoor en daarna hier wel heb zitten posten natuurlijk, dus eigenlijk is het geen steekhoudend argument![]()
Idd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:38 schreef Day het volgende:
NL kan het volgens mij niet zo goed hebben dat Brian niet met z'n plan mee wil.
Ze moet preventief opgesloten worden die psychopaat.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:40 schreef kijhart het volgende:
Een hete pan olie over zich heen. Is dat mens wel goed bij der hoofd!
Paar maandjes, en dat vertaald Natasia ws naar 8 maanden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:40 schreef scanman01 het volgende:
Had Wilgo niet gezegd dat ze nog hooguit een maandje ofzo mocht blijven???
ja maar ze vinden het goed zo hoor..ze zitten er niet meequote:Op donderdag 25 januari 2007 23:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lollig he die Ilona en Sylvia die super relaxed een boekje liggen te lezen en een Huub en Nena die voor de pc zitten...
En dan ondertussen 4 mensen in een andere ruimte die momenteel bezig zijn een maagzweer te krijgen vd stress![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
En hij heeft ook door dat als hij zich daaraan commiteert, hij niet bij de meisjes in de jacuzzi gaat belanden, en het bezoek van die hoertjes is wat momenteel 75% van Brians brain in beslag neemt.
Helemaal geweldig. Deze avond is overduidelijk KEIHARD aangekomen. Ze laten zich zó enorm kennen nuquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lollig he die Ilona en Sylvia die super relaxed een boekje liggen te lezen en een Huub en Nena die voor de pc zitten...
En dan ondertussen 4 mensen in een andere ruimte die momenteel bezig zijn een maagzweer te krijgen vd stress![]()
Als ik Lesley was, had ik nu na de afgelopen maanden allang een eind eraan gebreid...........Als je al zo saai en serieus op de 27e bent, hoe ben je dan op je 45-55 als je het allemaal wat rustiger aan gaat doen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:41 schreef farceman het volgende:
Ik heb Bart zijn taktiek al lang door, die wil het spel zo saai mogelijk maken zodat het stopt. En hij de prijs kan verdelen.
Vandaar dat negeren, zorgt nl. voor geen tv.
Ja hij Huub en Bart alleen Nena........quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:44 schreef Gert het volgende:
NL is nu niet helder aan het analyseren hoor. Die zit helemaal vol met gefrustreerde nijd.
Hij is constant bezig om Huub's akties naar beneden te praten, maar vergeet daarbij te kijken naar de stérke punten van zijn tegenstander. NL laat zich door emoties leiden, maar doet alsof-ie de coole strateeg is. Misschien denkt hij dat ook wel echt, dat hij dat is.
Godzijdank zit ze in feite al opgesloten. Die moet echt nooit meer los kunnen lopen. Een wandelende tijdbom.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Ze moet preventief opgesloten worden die psychopaat.
Zo jij bent echt helemaal uitgeslapen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:44 schreef uitgeslapen het volgende:
Natasia om een uur of tien: Huub heeft nena helemaal in zijn macht
Natasia om elf uur 44: Nena heeft Huub helemaal om der vingertje gewonden
Wat treft haar kids, vriend en de buren van die psychopate voor blaam om zoiets te willen doenquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:42 schreef Gigageil het volgende:
Dat wijf is echt Psychopaat......
"Dan gooi ik zo een pan kokende olie over ze heen......."
Is goed NastyAss.....dan steek ik een huis in Almere in de fik.......![]()
Ja, maar daar maakte Nat-asociaal al direct twee maanden van toen Wilgo de oprijlaan afreed, en de afgelopen dagen zijn die twee maanden er al acht geworden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:40 schreef scanman01 het volgende:
Had Wilgo niet gezegd dat ze nog hooguit een maandje ofzo mocht blijven???
En dan lopen janken dat Huub NL een duwtje gaf.... Echt zo triest..quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:42 schreef Gigageil het volgende:
Dat wijf is echt Psychopaat......
"Dan gooi ik zo een pan kokende olie over ze heen......."
oh en Syl kan er ook wat van natuurlijkquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:45 schreef tipsch het volgende:
wat zo grappig is, is dat de enige echte profi "negeerder" onze Huubster is gebleken - chapeau Huub!
niemand uit de Satanael groep gaat hem dat nadoen. lukt ze niet, want dat is namelijk heel erg moeilijk om te doen
Ja, ik had er al een zinnetje onder gezet......ik ben geen psychopaatquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat treft haar kids, vriend en de buren van die psychopate voor blaam om zoiets te willen doen![]()
![]()
![]()
Hij is op de andere aan het inpraten. Hij weet zelf echt wel beter...quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:44 schreef Gert het volgende:
NL is nu niet helder aan het analyseren hoor. Die zit helemaal vol met gefrustreerde nijd.
Hij is constant bezig om Huub's akties naar beneden te praten, maar vergeet daarbij te kijken naar de stérke punten van zijn tegenstander. NL laat zich door emoties leiden, maar doet alsof-ie de coole strateeg is. Misschien denkt hij dat ook wel echt, dat hij dat is.
Zou het voorgeschreven tekst zijn?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:48 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Het voelt zo goed dat je weet dat je niet voor altijd met ze opgescheept zit"
Ze zetten zichzelf bij iedere zin meer in de zeik
Je moet niet alles zo serieus nemen trouwens.....quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat treft haar kids, vriend en de buren van die psychopate voor blaam om zoiets te willen doen![]()
![]()
![]()
Jij ziet NL echt als een soort superman hè.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:49 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hij is op de andere aan het inpraten. Hij weet zelf echt wel beter...
De andere moeten natuurlijk wel in 'de waan' blijven. De waan dat je met arrogantie en wraak het spel kan winnen...
Sterker nog, het verhaal waarmee NL op het inpraat is eigenlijk best zwak, en zit vol met haken en ogen, en toch pakken ze het zonder moeite op. Maar dat maakt opzich niet uit. Ze horen wat ze horen willen.
Het is ook duidelijk te zien dat NL begint te balen van dit gedoe om ze in die waan te houden. 'Dit simpele spel' zegt hij een paar keer...
Idd, degene die het moelijk gaat krijgen is Natasia...quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:51 schreef kijhart het volgende:
morgenochtend loop ze toch weer te schreeuwen en te mekkeren.
En vooral 16 keer alles te herhalen!
Klopt en dat kunnen ze niet...........ze leven op een hele kleine ruimte in een heel klein wereldje........stel dat ze het volhouden en het negeren lukt, wedden dat hun eigen groepje dan aan de beurt is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:50 schreef Yvet_te het volgende:
negeren is het stomste wat ze kunne doen...dan laat je jezelf zo kennen..toch??
Ja hoor, en ik heb de pijnstillers alweer terug kunnen brengen naar 1 a 2 x daags ipv 3 x daags, dus dat gaat prima.........quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dat heb ik dan eve allemaal gemist. Probeer ook nog te werken tussendoor. Alhoewel, dat schiet er nog bij in.
Ik kan je ook het emailadres geven waarmee je direct kan posten op de huublog.
Alles weer goedgeopereerd by the way
Ik heb het idee dat Nena het spel nu pas leuk gaat vindenquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:51 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Eén van ze gaat moe worden en één van ze gaat weglopen"
Daar gaan ze dus op zitten wachten
Ze zijn inderdaad elkaars valkuil.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij ziet NL echt als een soort superman hè.
Maar NL heeft een dusdanige bloedhekel aan Huub, dat hij daar niet meer koel en afstandelijk naar kan kijken.
Vice versa ook trouwens: áls Huub een taktische fout begaat in de toekomst, zal dat zijn omdat hij zijn afkeer van Nathanael niet onder controle heeft.
Nou ja, daar zie het dus anders.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij ziet NL echt als een soort superman hè.
Maar NL heeft een dusdanige bloedhekel aan Huub, dat hij daar niet meer koel en afstandelijk naar kan kijken.
Vice versa ook trouwens: áls Huub een taktische fout begaat in de toekomst, zal dat zijn omdat hij zijn afkeer van Nathanael niet onder controle heeft.
zzo had ik het ook nog niet eens bekeken..maar meer dat de overwinning voor huub en co zo alleen maar grootser voelt (wat ik niet erg vind hoor)quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:54 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Klopt en dat kunnen ze niet...........ze leven op een hele kleine ruimte in een heel klein wereldje........stel dat ze het volhouden en het negeren lukt, wedden dat hun eigen groepje dan aan de beurt is.![]()
Als je nog maar met 4 mensen praat, dan is dat je wereldje.........dan zie je helemaal teveel en dan ga je je nog meer ergeren dan dat je nu al doet..........alleen dan onder elkaar.
Dus Ja........doodnegeren van de huub groep is goed.
![]()
Ik ben het op vele gebeiden met je eens, maar Huub en NL trekken elkaar echt niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou ja, daar zie het dus anders.
Twee mensen die zo duidelijk met het spel bezig zijn, kan je niet persoonlijk beoordelen, en dus ook niet leuk of niet leuk vinden.
En het lijkt mij dat ze alletwee dusdanig slim genoeg zijn om die twee dingen niet doorelkaar te halen, iets waar ze allebij meester in zijn; hun ware zelf niet te laten zien (pokerface if you will)
LOL... Geweldigquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
Van de tien site ... vond 'm wel leuk:
In het kantoor wordt de overwinning gevierd. Nena’s glimlach is niet van haar gezicht te krijgen. Ilona en Huub maken een dansje en Sylvia heeft vandaag de rol van haar leven gespeeld. Want Natasia legt Nathanael nog maar eens uit: “Als ik Sylvia analyseer. Die wordt echt bespeeld door Huub!” Nou, analyticus kunnen we ook van de loopbanenlijst schrappen...
Iedereen mag vinden wat hij wil van iemand. ik beoordeel de bewoners op hun spel, niet op hun persona zelf (behalve Natasia, das gewoon een kutwijf)quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad elkaars valkuil.
Omdat het allebei klootzakken zijn, maar dat mag ik hier niet zeggen, geloof ik!![]()
Het jammere is, dat hun persoonlijkheid dit nooit langer dan 1 dag volhoud ............zeker natasia niet, die gaat vanaf morgen alleen maar gillen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:56 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
zzo had ik het ook nog niet eens bekeken..maar meer dat de overwinning voor huub en co zo alleen maar grootser voelt (wat ik niet erg vind hoor)
Dat zal, maar ze moeten wel...quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben het op vele gebeiden met je eens, maar Huub en NL trekken elkaar echt niet.
Dat vond ik DE klapper van de avondquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:40 schreef Ace1 het volgende:
Is er nu al een filmpje met de reactie van nena daar aan tafel? Dat ze tegen natasia zegt dat ze aan "make me beautiful moet meedoen"
Halen ze nooit, ook je goede vriend Satanael echt niet, die heeft al bewezen een kort lontje te hebben.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:54 schreef Sonique het volgende:
[..]
Idd, degene die het moelijk gaat krijgen is Natasia...
Moet jij eens opletten als Nena wat zegt of doet wat haar niet aanstaat. Sterker nog, als nena expres dingen zegt of doet die Natsia niet aanstaan.
vanaf morgen?? ze doet niet andersquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:59 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Het jammere is, dat hun persoonlijkheid dit nooit langer dan 1 dag volhoud ............zeker natasia niet, die gaat vanaf morgen alleen maar gillen.![]()
Ja ik zit me daar ook x op x over te verbazenquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:59 schreef scanman01 het volgende:
Brian had het eindelijk een keer goed... en nu vinden ze hem alledrie fout bezig
Die luitjes nemen echt consequent de verkeerde beslissingen
Je doelt waarschijnlijk op die gespeelde aanval op Huub waarbij hij gestopt werdt door Natasia en als noodrem z'n knie verdraaide...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
Halen ze nooit, ook je goede vriend Satanael echt niet, die heeft al bewezen een kort lontje te hebben.
Ik ben benieuwd of Satanael die andere manier van -negeren- kan bijbrengen bij de anderen, lijkt me niet.
Er werkt maar één ding en dat is doen alsof er NIETS gebeurd is. En juist dát hebben ze niet doorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:04 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia wil vanaf nu alles blocken dus alles down the drain laten gaan
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:05 schreef ruby het volgende:
Als je wraakzuchtig bent als bijvoorbeeld Natasia, dan ben je toch eigenlijk een heel ongelukkig mens?
Lol, orgineel...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:04 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia wil vanaf nu alles blocken dus alles down the drain laten gaan
juist..hoe dom:Pquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er werkt maar één ding en dat is doen alsof er NIETS gebeurd is. En juist dát hebben ze niet door
Deze vrouw is niet goed, lees het artikel van haar zusters op VOL maar. Zij is ongelukkig met haar zelf, haar eigen leven, haar kindjes, haar omgeving.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:05 schreef ruby het volgende:
Als je wraakzuchtig bent als bijvoorbeeld Natasia, dan ben je toch eigenlijk een heel ongelukkig mens?
Gert denkt nu: "Verrek ja, dat is mijn taak ook "quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
Gert?? pas je het nummer van deze COS nog ff aan?? Het moet 231 zijn
Dat was m.i. geen gespeelde aanval, maar we zullen zienquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:02 schreef Sonique het volgende:
[..]
Je doelt waarschijnlijk op die gespeelde aanval op Huub waarbij hij gestopt werdt door Natasia en als noodrem z'n knie verdraaide...
Tja, wat zal ik daarover zeggen....
Die was ingecalculeerd...
Maar dat heeft ze zelf (nog) niet doorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:05 schreef ruby het volgende:
Wacht maar tot er iets bij zit wat ZIJ wil hebben .... dan begint het gekrijs van voren af aanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:06 schreef scanman01 het volgende:
Natasia heeft een idee: "Alles wat nu voorbij komt... blokkeren. Ook al is het nog zo leuk, blokken. Dan ben je ook goed vervelend bezig toch?"
Nee zelf heeft ze immers "Normen en waarden" en is "Recht door zee"....quote:
Natasia "MEnsne ik wil 12 uur hebben want Wilgo dit en de kinderen dat"quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:06 schreef scanman01 het volgende:
Natasia heeft een idee: "Alles wat nu voorbij komt... blokkeren. Ook al is het nog zo leuk, blokken. Dan ben je ook goed vervelend bezig toch?"
Dus NL verloor z'n gedult, terwijl hij dat zelf uitlokte bij Huub?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat was m.i. geen gespeelde aanval, maar we zullen zien
ja errug he !! die domme koe denkt weer eens niet door !! geen benji voor nena ...geen kids voor natasiaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:11 schreef blomst het volgende:
Natasia vergelijkt haar kinderen met een hond
Lijkt me duidelijk ja. Huub zei dingen die Nathanael niet kon verdragen. De dingen die Nathanael tegen huub zei, deden huub helemaal niets. Dat was die avond het enorme verschilquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:11 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dus NL verloor z'n gedult, terwijl hij dat zelf uitlokte bij Huub?
En tóch denk ik dat Huub, als de situatie andersom was geweest, nooit een dergelijke terreurcampagne tegen NL was gestart bij diens aantreden in het huis.Dat is zijn stijl niet. En dáár is alle ellende begonnen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad elkaars valkuil.
Omdat het allebei klootzakken zijn, maar dat mag ik hier niet zeggen, geloof ik!![]()
Ze vraagt ze niet omdat ze hen nou zo mist, hoe triest ben je dan om je kinderen te gebruiken ...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:11 schreef Leandra het volgende:
Natasia wil nu Cheyenne en Yairo ook komen als Benji komt.... die kunnen ook wel een "behendigheidscursus" gebruiken.
En dan verwijt ze een ander dat die iets over haar kinderen zegt?? Je gebruikt ze gewoon.
negeren is ook uitlokking en zal leiden tot een hopelijk effectieve reactie bij Huub (en waarschijnlijk, daar heb ik alle vertrouwen in - er vind eigenlijk helemaal niet echt een verandering plaats als ze tezamen zeggen "we gaan nu met z'n allen "op ignore")quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:11 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dus NL verloor z'n gedult, terwijl hij dat zelf uitlokte bij Huub?
Nou ja, ik geloof dat niet...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk ja. Huub zei dingen die Nathanael niet kon verdragen. De dingen die Nathanael tegen huub zei, deden huub helemaal niets. Dat was die avond het enorme verschil
Deel 1: hoe ontwijk ik mijn moeder zo lang mogelijk??quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:12 schreef avonne het volgende:
Hoe zal dat overkomen op TV
"Hallo, mijn kinderen kunnen ook wel een behendigheidscursus gebruiken."
en dan de context weglaten
Ik zeg het niet snel, maar daar is inderdaad geen twijfel over mogelijkquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:13 schreef Gert het volgende:
NL is echt een veeeel grotere klootzak dan Huub, als je het mij vraagt.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deel 1: hoe ontwijk ik mijn moeder zo lang mogelijk??
De opmerkingen in het huis zijn echt nog véél leukerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:13 schreef avonne het volgende:
Ik ben de Cos-sen van vanavond eens goed aan het lezen, en ik lig in een deuk
sommige posts zijn werkelijk hilarisch
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deel 1: hoe ontwijk ik mijn moeder zo lang mogelijk??
Hahaha, lees jij alle COS-sen nog een keer door?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:13 schreef avonne het volgende:
Ik ben de Cos-sen van vanavond eens goed aan het lezen, en ik lig in een deuk
sommige posts zijn werkelijk hilarisch
you wish you wish. SL is echt vrij gemakkelijk te ontsteken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:14 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou ja, ik geloof dat niet...
NL wist dat Huub ook stom dronken was etc...
Het is mij net even TE toevallig allemaal...
Ze zijn niet hetzelfde, nee, maar hebben allebei iets waarvan ik de kriebels krijg. Grootheidswaanzin is geen van beide vreemd.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:13 schreef Gert het volgende:
[..]
En tóch denk ik dat Huub, als de situatie andersom was geweest, nooit een dergelijke terreurcampagne tegen NL was gestart bij diens aantreden in het huis.Dat is zijn stijl niet. En dáár is alle ellende begonnen.
Wat ik ook veelzeggend vind, is dat er rond Huubs clubje altijd een relaxt en vrolijk sfeertje hangt, en rond NL s clubje is het altijd ongezellig. Hoogmoedig, superieur gedoe, cynisch, nooit eens lekker ongecompliceerd. Niet leuk gewoon. Dus tjaa... NL is echt een veeeel grotere klootzak dan Huub, als je het mij vraagt.
Deel 3: Aan de lijn.... nee mama je mag geen chips meer.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:16 schreef Sug4r het volgende:
![]()
Deel 2 : hoe doe ik net alsof ik doof ben
Ze houden het toch niet lang vol en als Huub hoort van het negeren gaat hij Natasia juist uit de tent lokkenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:17 schreef Sonique het volgende:
Kijk, het negeren wordt echt lastig de volgende keer, als huub en de rest naar bed gaan, en hun liggen te slapen...
Zo dom dit...
Wanhoops daad lijkt het...
Een vriend zei tegen me, en ik quote 'Ga eens wat nuttigs doen, gamen ofzo!'quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:16 schreef Gert het volgende:
(als je een héle hilarische tegenkomt, quote m dan ff als je wilt)
Zeker weten.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De opmerkingen in het huis zijn echt nog véél leuker
Dit is ook niet het soort negeren dat NL voor ogen heeft gehad denk ik. Maar die andere soort, is moeilijk uit te leggen aan mensen als Natasia, Bert en Briaan. Leuke is wel weer dat SL nu wel mee móet gaan om geen gezichtsverlies te lijden (hij heeft verzuimd de echte truc - die Huub als geen ander beheert - aan de anderen uit te leggen. SL is moe en moet gaan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:17 schreef Sonique het volgende:
Kijk, het negeren wordt echt lastig de volgende keer, als huub en de rest naar bed gaan, en hun liggen te slapen...
Zo dom dit...
Wanhoops daad lijkt het...
dat is nu het voordeel van huub !! die neemt iets van een ander aan en weet dat hij nog veel van een ander kan leren ...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:15 schreef Sug4r het volgende:
[..]
hij heeft wel geluisterd naar Sylvia, hij houdt wijselijk zijn mond
En dat meende hij serieus?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Een vriend zei tegen me, en ik quote 'Ga eens wat nuttigs doen, gamen ofzo!'![]()
Ik krijg maagpijn/stress als ik Natasia hoor tekeer gaanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeker weten.
wat een stel domme dombo,s zitten daar.
Heb er koppijn van gekregen.
Denk iets te veel alles gevolgd.
Hebben jullie nooit ergens last van als je zo intensief zit te kijken.![]()
Ik hoop dat Natasia inziet dat de wereld beter af is zonder haar en dat ze dit doet:quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En hierbij voorspel ik dat Natasia er op een dag 'uitvliegt' omdat ze iemand is 'aangevlogen'...
Die gaat echt een keer compleet flippen en eindigt in een psychose
Deel 4 : het kindertelefoonnummer overal in noteren !!! 112 is belangrijk ! maar die ook !!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:16 schreef Sug4r het volgende:
[..]
![]()
Deel 2 : hoe doe ik net alsof ik doof ben
Het is dan ook grootspraak van een stel mensen dat wanhopig probeert te doen alsof ze de winners in het huis zijn, de coole gasten, terwijl ze in werkelijkheid (en dat voelen ze ook wel knagen hoor, diep van binnen) de losers zijn, de sukkels.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:22 schreef Sonique het volgende:
En als Huubje nu eens wat remsporen achterlaat in de WC pot, of de wasbak onderkotst en niet opruimt...
HOe moet je dat negeren?
Je moet er maar zin in hebben..
Ik ben enorm tégen geweld, maar krijg om de een of andere reden erg gewelddadige gevoelens als ik naar de streams (lees: Natasia) zit te kijken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeker weten.
wat een stel domme dombo,s zitten daar.
Heb er koppijn van gekregen.
Denk iets te veel alles gevolgd.
Hebben jullie nooit ergens last van als je zo intensief zit te kijken.![]()
Jeetje scan..... ze heeft je wel heel erg pissed gemaakt hè.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop dat Natasia inziet dat de wereld beter af is zonder haar en dat ze dit doet:
[afbeelding]
Damn, zoiets schrijf ik niet snel, maar dat mens is gewoon té erg.
Wel nee joh, ze moeten juist doen alsof er niks aan de hand is, gewoon onderdeel van het spel (wat het ook was).quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:24 schreef Suikeroom het volgende:
negeren is echt de beste optie.. Huub doet alleen maar dingen om dan te kijken hoe andere reageren als ie van die kant geen input meer heeft kakt hij ook vanzelf in..
Je hoeft alleen maar de vuilnisbak niet te verwisselen en ze gaat al uit haar dak, er is dus niet zoveel voor nodig..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:22 schreef Sonique het volgende:
En als Huubje nu eens wat remsporen achterlaat in de WC pot, of de wasbak onderkotst en niet opruimt...
HOe moet je dat negeren?
Je moet er maar zin in hebben...
Hey, Natasia... Moeder van niks.... Je bent een egocentrische feeks!!'![]()
huh
Zei je wat?
huh huh...
Of een glas wijn in haar bek smijten...
'Hier, negeer dit maar eens!'
Nou Scan!!!!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben enorm tégen geweld, maar krijg om de een of andere reden erg gewelddadige gevoelens als ik naar de streams (lees: Natasia) zit te kijken.
Je voelt inderdaad gewoon duidelijk aan dat ze dat zelf eigenlijk ook wel doorhebben, maar nu nog wanhopig zoeken naar een laatste redmiddel.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is dan ook grootspraak van een stel mensen dat wanhopig probeert te doen alsof ze de winners in het huis zijn, de coole gasten, terwijl ze in werkelijkheid (en dat voelen ze ook wel knagen hoor, diep van binnen) de losers zijn, de sukkels.
Zo, 231. Lekker op tijd.
het ging allemaal te snel om de cos bij te houden, want ik wilde vooral de gezichten op de streams zien.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, lees jij alle COS-sen nog een keer door?![]()
En ik vond mezelf al ziekelijk fanatiek, qua DGK.
(als je een héle hilarische tegenkomt, quote m dan ff als je wilt)
Is dus eigenlijk heel niet gezond dat kijken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik krijg maagpijn/stress als ik Natasia hoor tekeer gaan![]()
Ik kreeg serieus hartkloppingen toen ik de reguliere van vandaag bekeek.. (hoe ze tegen Nena uitviel en ze eigenlijk een hoer was als het niet aan haar lag. En dit omdat Sylvia nog niet veel had gedaan met de spaarlamp actie)quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben enorm tégen geweld, maar krijg om de een of andere reden erg gewelddadige gevoelens als ik naar de streams (lees: Natasia) zit te kijken.
Ik heb de laatste dagen de tv uitzendingen gezien en moet gewoon toegeven dat ik nog nooit zo'n verschrikkelijk mens heb meegemaakt. Ik denk ook oprecht dat de kinderen beter af zijn zonder haar. Het zal even beroerd zijn, maar voor de toekomst lijkt het me beter. Ik kan geen juiste woorden vinden om haar te beschrijven, zo erg vind ik haar.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jeetje scan..... ze heeft je wel heel erg pissed gemaakt hè.
Ik voel een topic aankomen: Hoe krijg je Natsia over de zeik...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar de vuilnisbak niet te verwisselen en ze gaat al uit haar dak, er is dus niet zoveel voor nodig..
Kwam in de uitzending van vandaag ook ter sprake, nog één gele kaart en hij ligt eruit.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:18 schreef Day het volgende:
En ik ben er heilig van overtuigd dat Huub van zijn troon gaat vallen, maar ben ook wel zo realistisch om te zeggen dat hij nu ver voor staat.
Waar zijn de romantische tijden met Bart & Lesley hequote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Ik ben ook heel erg tegen geweld maar ik ben heel erg blij dat ik niet in dat huis zit want dan was ik er al uitgegooid zeker wetenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn kids roepen al o jee loopt dat rare mens weer te schreeuwen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste dagen de tv uitzendingen gezien en moet gewoon toegeven dat ik nog nooit zo'n verschrikkelijk mens heb meegemaakt. Ik denk ook oprecht dat de kinderen beter af zijn zonder haar. Het zal even beroerd zijn, maar voor de toekomst lijkt het me beter. Ik kan geen juiste woorden vinden om haar te beschrijven, zo erg vind ik haar.
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:28 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik kreeg serieus hartkloppingen toen ik de reguliere van vandaag bekeek.. (hoe ze tegen Nena uitviel en ze eigenlijk een hoer was als het niet aan haar lag. En dit omdat Sylvia nog niet veel had gedaan met de spaarlamp actie)
Zonder dollen...
Wat denk je dat die kinderen van haar wel niet te horen krijgen..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mijn kids roepen al o jee loopt dat rare mens weer te schreeuwen.
de kleinste doet zijn vingers in zijn oren.
joehoe HiDiHo - is er nog een deel 2 van 'tfilmpje?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waar zijn de romantische tijden met Bart & Lesley he![]()
![]()
je kakt in ....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:24 schreef Suikeroom het volgende:
negeren is echt de beste optie.. Huub doet alleen maar dingen om dan te kijken hoe andere reageren als ie van die kant geen input meer heeft kakt hij ook vanzelf in..
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:29 schreef Katewalker het volgende:
Oei, natasia staat nu vlak voor Huub...ik heb het geluid uit hoor ( ik weet, ik ben een schijterd) hahahaha
Wat zegt ze allemaal?..
Ik vraag me gewoon weleens af hoe het mogelijk is dat zo'n Wilgo die toch heel aardig over komt van zo'n vrouw kan houden...of hoe ze zulke leuke kids kan hebben.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is dus eigenlijk heel niet gezond dat kijken.
Soms ga ik tureluurs me bed in en droom dan over die zooi.
Word denk tijd voor minderen![]()
Ik heb op één of andere manier een mechanisme ontwikkeld, dat ik er tegen kan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik krijg maagpijn/stress als ik Natasia hoor tekeer gaan![]()
mijn man ook !! en ja zo krijg je dan ook geen nieuwe kijkers !!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mijn kids roepen al o jee loopt dat rare mens weer te schreeuwen.
de kleinste doet zijn vingers in zijn oren.
Mag toch hopen dat ze niet zo tegen haar kids schreeuwt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:32 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Wat denk je dat die kinderen van haar wel niet te horen krijgen..
Nee, maar hij kwam daar meteen, en overtuigend, op terug. Hij vertelde over een kennis die eenzelfde knie-kwetsuur had als NL, en zei: welnee, natúúrlijk gun ik NL dat niet echt, maar ik roep dat soort dingen nou eenmaal omdat ik een pik heb.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
En ook die opmerking over het Nathanael een kunstknie bezorgen, viel niet bij Sylvia, Ilona en Nena in de smaak.
Die is wel leuk ja.quote:
Ik heb er de afgelopen week ook al 2 keer van gedroomd..... Ik werd zelfs wakker met de kreet "Huub Hefner" nadat duidelijk werd dat hij bezoek van 3 dames kon verwachten....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:27 schreef rooie3 het volgende:
Is dus eigenlijk heel niet gezond dat kijken.
Soms ga ik tureluurs me bed in en droom dan over die zooi.
Word denk tijd voor minderen![]()
Dat MegaUpload, is mega lanzaam.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
joehoe HiDiHo - is er nog een deel 2 van 'tfilmpje?
Nou dat vind ik heel erg knap hoor, misschien kan jij haar kinderen die behendigheidscursus beter geven danquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb op één of andere manier een mechanisme ontwikkeld, dat ik er tegen kan.
Dat ik het zeg maar op een bepaald niveau langs me heen kan laten gaan.
Meestal dan dus.
Haha.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb er de afgelopen week ook al 2 keer van gedroomd..... Ik werd zelfs wakker met de kreet "Huub Hefner" nadat duidelijk werd dat hij bezoek van 3 dames kon verwachten....
Dit begint echt heel fout te worden.
oh, ik wacht het af. nog erg bedankt!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat MegaUpload, is mega lanzaam.![]()
(hij is nu op 62 van 101 MB)
jawel !! ik ken dit soort types ...en geloof me op tv houdt ze zich juist nog in !!! tegen de kids gaat het nog 10 keer harder !!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ze niet zo tegen haar kids schreeuwt.
![]()
Download van megaupload is net zo beroerd. Waarom gebruik je die dan ook?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat MegaUpload, is mega lanzaam.![]()
(hij is nu op 62 van 101 MB)
En ook voor tal van andere, pijnlijke en blijvende schade aanrichtende proeven trouwens.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:35 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij moeten ze natasia als standaard proefpersoon gebruiken voor iedereen die psychiater wil worden.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
En ook voor tal van andere, pijnlijke en blijvende schade aanrichtende proeven trouwens.
O ja verrek! Ik heb het filmnpje hier nog liggen.. toch maar ff kijken. nog.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:38 schreef CarOnline het volgende:
Alles terug gelezen en wat goedddd!!! Prachtig, hulde en hoera enzo
Vooral toen het begon moest ik zo lachen, allemaal posts met 'Showtime!!'
De spanning kan je gewoon voelen
Morgen maar even t filmpje kijken
100 MB ja (rapidshare)quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Download van megaupload is net zo beroerd. Waarom gebruik je die dan ook?
Of is er geen andere waar je ook grote files kunt uppen? Rapidshare iig wel.
Krijg je dus wel hele lieve zoete kindjes mee.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:38 schreef snetje het volgende:
[..]
jawel !! ik ken dit soort types ...en geloof me op tv houdt ze zich juist nog in !!! tegen de kids gaat het nog 10 keer harder !!
Nou inderdaad, laat alle diertjes maar lekker vrijuit gaanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Wat nou proefdieren... Gebruik Natasia
Ja, tis heel verleidelijk maar tis ook wel bedtijd eigenlijk...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja verrek! Ik heb het filmnpje hier nog liggen.. toch maar ff kijken. nog.![]()
Ik ben bang dat ze best een lieve moeder is. Ik wil ook graag dat ze een verschrikkelijk slechte moeder is, maar als ik die kindjes zo zag kan dat haast niet. Alleen zal ze steeds harder tegen ze worden naarmate ze ouder worden.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Krijg je dus wel hele lieve zoete kindjes mee.
Morgen ook maar eens proberen als ze hier ondeugend doen![]()
Had zo een gedicht van brian kunnen zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, tis heel verleidelijk maar tis ook wel bedtijd eigenlijk...
ik heb vanmiddag gezien hoe Sylvia dat vertelde aan Nena, Huub en Ilona.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:48 schreef itsme het volgende:
haha syl had zo veel moeite om nena en huub samen op bed te zien liggen.
Natasia gelooft het helemaal. NL ook
Zij is het voorbeeld van iemand die lijdt aan narcisme, vind ikquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:35 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij moeten ze natasia als standaard proefpersoon gebruiken voor iedereen die psychiater wil worden. Zo'n exemplaar is zeldzaam (hoop ik)
Ja! Nou je t zegt!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Had zo een gedicht van brian kunnen zijn.![]()
Zei ze niet in een interview (weet effe niet meer welk blad) dat ze die kinderen juist vreselijk verwend heeft? Wat ik me ook wel weer kan voorstellen als er 1 ernstig ziek is.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze best een lieve moeder is. Ik wil ook graag dat ze een verschrikkelijk slechte moeder is, maar als ik die kindjes zo zag kan dat haast niet. Alleen zal ze steeds harder tegen ze worden naar mate ze ouder worden.
Hmm.. vanavond lukte dat niet helemaal hè.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb op één of andere manier een mechanisme ontwikkeld, dat ik er tegen kan.
Dat ik het zeg maar op een bepaald niveau langs me heen kan laten gaan.
Meestal dan dus.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:57 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia is een hoop stront, die wat mij betreft mag worden afgemaakt.
Er aan lijdt? Damn als ze 100 jaar geleden geleefd had, dan hadden ze het naar haar genoemd.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:43 schreef Sug4r het volgende:
Zij is het voorbeeld van iemand die lijdt aan narcisme, vind ik
Mijn vrouw trok laatst ook al zo leuk met haar wenkbrauw toen ik opeens met een denkbeeldig pistool onze tv aan het bestoken was.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:46 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Mijn vrouw trok laatst ook al zo leuk met haar wenkbrauw toen ik opeens met een denkbeeldig pistool onze tv aan het bestoken was.
Verwennen in de zin van: alles geven wat ze hebben willen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:44 schreef Day het volgende:
Zei ze niet in een interview (weet effe niet meer welk blad) dat ze die kinderen juist vreselijk verwend heeft? Wat ik me ook wel weer kan voorstellen als er 1 ernstig ziek is.
Het zou ook niet mijn manier zijn, maar er zijn heel veel ouders die denken dat het daarom draait, hoor.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verwennen in de zin van: alles geven wat ze hebben willen.
Dat heeft niets met een goede moeder zijn te maken...
Als je zoontje zo ernstig ziek is ga je niet vlak voor een operatie weg voor weet ik he hoe lang. Ik heb nog niet een keer gezien dat ze in een dip zat omdat ze haar kinderen zo vreselijk miste. Ze is alleen met haarzelf bezig.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:44 schreef Day het volgende:
[..]
Zei ze niet in een interview (weet effe niet meer welk blad) dat ze die kinderen juist vreselijk verwend heeft? Wat ik me ook wel weer kan voorstellen als er 1 ernstig ziek is.
Pannetje melk zeker, kan me niets meer voorstellen bij iets van maar 2 euri tegenwoordigquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:45 schreef Hanekrooi het volgende:
Zo meteen op Ned 3 in "De Wereld Draait Door". Kok Martin, die afgelopen woensdag in DGK kookte. Hij gaat koken voor twee euro![]()
Hoe herkenbaar.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:46 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Mijn vrouw trok laatst ook al zo leuk met haar wenkbrauw toen ik opeens met een denkbeeldig pistool onze tv aan het bestoken was.
Zeg, jullie hoeven me niet zo aan te vallen! Ik geef alleen maar weer wat zij gezegd heeft.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:49 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als je zoontje zo ernstig ziek is ga je niet vlak voor een operatie weg voor weet ik he hoe lang. Ik heb nog niet een keer gezien dat ze in een dip zat omdat ze haar kinderen zo vreselijk miste. Ze is alleen met haarzelf bezig.
Toen Wilgo wilde dat ze naar huis kwam en dreigde dat hij hij zou opgeven, vroeg ze om haar zus en toen die zei dat zij wel op de kinderen zou passen was het goed voor mevrouw. Ze is alleen met zichzelf bezig. Welke moeder laat haar kinderen zolang in de steek en zeker wanneer er eentje zo ziek is....
Inderdaad!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er aan lijdt? Damn als ze 100 jaar geleden geleefd had, dan hadden ze het naar haar genoemd.
Je bent in mijn ogen een goede ouder als je je kinderen geeft wat ze nodig hebben..... en dat is meestal iets anders dan wat ze hebben willen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:49 schreef Day het volgende:
Het zou ook niet mijn manier zijn, maar er zijn heel veel ouders die denken dat het daarom draait, hoor.
En Natasia is een vreselijk mens, maar ik zie wel dat ze graag voor anderen zorgt.
Ik vind deze types en vooral Natasia echt 100x erger dan Seki.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Seki is legendarisch..superagressief was hij..die vertrok ook zomaar ineens...
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:48 schreef CarOnline het volgende:
Mijn dochters van 7 vanavond: 'Waar kijk je toch naar!'
Natasia was aan het schreeuwen.
Sorry hoor Dayquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:51 schreef Day het volgende:
[..]
Zeg, jullie hoeven me niet zo aan te vallen! Ik geef alleen maar weer wat zij gezegd heeft.
Ik heb vanaf dag 1 gezegd dat ik vind dat ouders niet in zo'n programma thuis horen.
Die uitspraak was van een van de zussen van Natasia in het interview "Haar zorg kent geen grenzen".quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:44 schreef Day het volgende:
[..]
Eén van de leukste avonden in DGK!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die kok Martin moeten ze gewoon dagelijks daar in DGK hebben, die is te grappig![]()
Whaahaa, het kan nog erger!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar.![]()
Gelukkig "kent" mijn vriendin Nataasia, en heeft ze er alle begrip voor.
Soms gaat het geluid ook ineens uit, omdat ik het echt niet meer trek.
Of ik roep ineens iets van "HOUD JE BÉK, GORE VIEZE KUTHOER!!!"
Tot nu toe is het wél gelukt om niet te spugen naar het beeldscherm, hoewel het soms weinig scheelt.
Ik heb bij geen enkele post van jou het idee gehad dat je probeert Natasia te vertegenwoordigen of verdedigen, dus het is (van mij iig) ook geen aanval op jou.... meer een, idd.... en dan nog even door op dat onderwerp.quote:[b]Op vrijdag 26 januari 2007 00:51 schreef Day het volgende:[/b
Zeg, jullie hoeven me niet zo aan te vallen! Ik geef alleen maar weer wat zij gezegd heeft.
Ik heb vanaf dag 1 gezegd dat ik vind dat ouders niet in zo'n programma thuis horen.
Zorgzaam mannetje heb jij.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:55 schreef Day het volgende:
[..]
Eén van de leukste avonden in DGK!![]()
Ik lag met koorts en keelpijn met m'n laptop op bed en bleef er bijna in. Mijn vriend heeft de laptop op gegeven moment maar weggehaald, anders zou ik uit bed zijn gevallen.
Ze weten er op een creatieve manier een draai aan te geven.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die uitspraak was van een van de zussen van Natasia in het interview "Haar zorg kent geen grenzen".
Haar kinderen willen haar gewoon thuis hebben hoe ze ook is, maar ze laat ze in de steek en dat heeft meer impact dan ze zich nu realiseert. Mama is ergens anders waar ze liever is dan thuis bij ons.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent in mijn ogen een goede ouder als je je kinderen geeft wat ze nodig hebben..... en dat is meestal iets anders dan wat ze hebben willen.
Wat ze nodig hebben is een stabiele, veilige omgeving.... en al gaat ze niet zo tegen haar kinderen tekeer, het lijkt me niet eens gezond dat ze meemaken dat mama tegen anderen wel zo tekeer gaat.
Dus geven wat ze hebben willen is meestal verbloemen dat je ze niet geeft wat ze nodig hebben.
Seki sloeg je gewoon in elkaar en dan was je een paar weken van hem af.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind deze types en vooral Natasia echt 100x erger dan Seki.
Dat wordt feest als de puberteit arriveert...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:58 schreef Sug4r het volgende:
Haar kinderen willen haar gewoon thuis hebben hoe ze ook is, maar ze laat ze in de steek en dat heeft meer impact dan ze zich nu realiseert. Mama is ergens anders waar ze liever is dan thuis bij ons.
Ach, DGK is voor hem Natasia en die trekt ie heel slecht! Raar hè?!quote:
what comes around goes aroundquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wordt feest als de puberteit arriveert...![]()
Precies!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:58 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Seki sloeg je gewoon in elkaar en dan was je een paar weken van hem af.
Ik denk echt dat Natasia zware psychische problemen heeft. Ik denk ook dat ze voor de redactie handig is om lekker aan te sturen. Het is bij haar ook allemaal materialisme of dingen krijgen, nieuwe tieten, nieuwe buik, afvallen, autorijlessen (waar gaat ze een auto van betalen)? Die relatie met Wilgo gaat toch wel uit aangezien zij toch heel lang wil blijven. Over 5 maanden zegt ze.."maar lieverd de villa is bijna van mij" .
Er zit echt nergens "werken aan jezelf" bij. Ze had geen autolessen moeten nemen maar een cursus opvoeden, omgaan met stress, communiceren zonder schreeuwen..ik noem maar wat..ze gaat er qua persoonlijkheid precies zo uit als dat ze erin ging..terwijl zij echt werk aan de winkel heeft.
Ze heeft soms een hele zorgzame kant naar bewoners, dan vind ik haad wel lief, voor de rest heeft deze vrouw dringen hulp nodig.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:54 schreef Gert het volgende:
[..]En wat zei je toen? (nadat je het schuim van je mond had weggeveegd)
"MAMA KIJKT NAAR EEN VUILE VIEZE KUTHOER!!" "Oh, gewoon... een serie."
Omdat ze dat gisteren of eergisteren al zei waar Nathanael en Bart bij waren...... HINS zal het nog wel niet te horen hebben gekregen, en BBN weet het al en trekt zich sowieso weinig van Nathasia aan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:02 schreef farceman het volgende:
Waarom zegt er eigenlijk helemaal niemand iets als Natasia het opeens over nog 8 maanden heeft..?!!!
Onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:00 schreef Day het volgende:
[..]
Ach, DGK is voor hem Natasia en die trekt ie heel slecht! Raar hè?!
Nou.. ik weet het niet hoor, ik kan er echt zó slecht tegen!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk.
Ze krijgt momenteel té veel aandacht tijdens de uitzendingen, maar mijn god wat zullen we haar nog missen als ze daadwerkelijk pleite gaat.![]()
Ja.... zo gruwelijk adrem, en dan nog denkt Natasia dat alle woorden van Nena door Huub voorgezegd zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:06 schreef Sug4r het volgende:
Mijn moment van de avond vond ik toch wel dat Nena zei tegen Natasia dat ze beter in Extreme Makeover kon meedoen ipv DGK![]()
![]()
Ik kijk om Natasia al weken niet meer naar de uitzendingen. Deels voor mezelf, maar vooral omdat het niet goed is voor het humeur van mijn vriend.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk.
Ze krijgt momenteel té veel aandacht tijdens de uitzendingen, maar mijn god wat zullen we haar nog missen als ze daadwerkelijk pleite gaat.![]()
Nee dat denk ik niet, ik weet dat er veel mensen niet meer kijken juist door haarquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk.
Soms denk ik ook weleens: mag dat "mens" alsjeblieft weg, ik wil haar niet meer zien, niet op de streams, niet op TV, niks meer. WEG!!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou.. ik weet het niet hoor, ik kan er echt zó slecht tegen!
Ik wil hier allemaal scheldwoorden neerzetten maar niets dekt de lading![]()
Nee, die weet nu dat ie een back-stabber is.....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:10 schreef anno-i-mus het volgende:
brian kan weer eens niet slapen ;-)
Oh ja!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:11 schreef Sug4r het volgende:
Day, je hebt nog steeds een kerst-outfit![]()
Je moet die nieuwe van Justin Timberlake even luisteren "what goes around..."quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, die weet nu dat ie een back-stabber is.....
En.... what goes around, comes aroud.... die is bang dat t letterlijk gebeurt![]()
Ik verwacht niet dat er iemand is die haar te grazen gaat nemen, ik heb nog nooit iemand als haar gezien en hoop dat ze heeel erg snel weggestemt of op wat voor mannier dan ook weg gaat.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Soms denk ik ook weleens: mag dat "mens" alsjeblieft weg, ik wil haar niet meer zien, niet op de streams, niet op TV, niks meer. WEG!!!
Maar het zou ook wel een stuk saaier worden toch? De ergernis is ook wel lekker, vaak. En het ongeloof, dat er zulke mensen bestaan. En dat je dan zo blij bent dat jij niemand in je omgeving hebt die zo is.
Bovendien wacht ik er nog steeds op dat iemand haar ongenadig hard te grazen neemt, als ze weer zo'n grootsmoel geeft. Maar ja, dat zou dan onderhand al wel gebeurd zijn dus dat zit er niet meer in waarschijnlijk.![]()
Damn, ik dacht dat ik laat was omdat ik vorige week de kerstboom pas afgetuigd had... en m afgelopen maandag pas van de woonkamer naar de schuur verhuisd heb...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:11 schreef Sug4r het volgende:
Day, je hebt nog steeds een kerst-outfit![]()
Neuh, want dan kan ze haar doelen niet bereiken en dat is het enige waar ze mee bezig is.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Aan de ene kant vind ik de gestoorde Natasia wel leuk. Aan de andere kant zie ik een psychische zieke vrouw die dringend hulp nodig heeft. Die eindigt nog wel een keer aan de voet van de Martini toren.
Oke, maar in kleine porties graag. Ik kan er niet tegen als ze zo lang en zo hard en zo fel en zo belachelijk en onzinnig te keer gaat. IK KAN DAAR NIET MEER TEGEN!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Soms denk ik ook weleens: mag dat "mens" alsjeblieft weg, ik wil haar niet meer zien, niet op de streams, niet op TV, niks meer. WEG!!!
Maar het zou ook wel een stuk saaier worden toch? De ergernis is ook wel lekker, vaak. En het ongeloof, dat er zulke mensen bestaan. En dat je dan zo blij bent dat jij niemand in je omgeving hebt die zo is.
Bovendien wacht ik er nog steeds op dat iemand haar ongenadig hard te grazen neemt, als ze weer zo'n grootsmoel geeft. Maar ja, dat zou dan onderhand al wel gebeurd zijn dus dat zit er niet meer in waarschijnlijk.![]()
Als zij weg is ga jij dan nog kijken?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:15 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat er iemand is die haar te grazen gaat nemen, ik heb nog nooit iemand als haar gezien en hoop dat ze heeel erg snel weggestemt of op wat voor mannier dan ook weg gaat.
Ze zou dan misschien wel betere resultaten behalen, dan met de doelen die ze zichzelf nu gesteld heeft.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:16 schreef Morwen het volgende:
Neuh, want dan kan ze haar doelen niet bereiken en dat is het enige waar ze mee bezig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |