Idd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:38 schreef Day het volgende:
NL kan het volgens mij niet zo goed hebben dat Brian niet met z'n plan mee wil.
Ze moet preventief opgesloten worden die psychopaat.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:40 schreef kijhart het volgende:
Een hete pan olie over zich heen. Is dat mens wel goed bij der hoofd!
Paar maandjes, en dat vertaald Natasia ws naar 8 maanden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:40 schreef scanman01 het volgende:
Had Wilgo niet gezegd dat ze nog hooguit een maandje ofzo mocht blijven???
ja maar ze vinden het goed zo hoor..ze zitten er niet meequote:Op donderdag 25 januari 2007 23:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lollig he die Ilona en Sylvia die super relaxed een boekje liggen te lezen en een Huub en Nena die voor de pc zitten...
En dan ondertussen 4 mensen in een andere ruimte die momenteel bezig zijn een maagzweer te krijgen vd stress![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
En hij heeft ook door dat als hij zich daaraan commiteert, hij niet bij de meisjes in de jacuzzi gaat belanden, en het bezoek van die hoertjes is wat momenteel 75% van Brians brain in beslag neemt.
Helemaal geweldig. Deze avond is overduidelijk KEIHARD aangekomen. Ze laten zich zó enorm kennen nuquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lollig he die Ilona en Sylvia die super relaxed een boekje liggen te lezen en een Huub en Nena die voor de pc zitten...
En dan ondertussen 4 mensen in een andere ruimte die momenteel bezig zijn een maagzweer te krijgen vd stress![]()
Als ik Lesley was, had ik nu na de afgelopen maanden allang een eind eraan gebreid...........Als je al zo saai en serieus op de 27e bent, hoe ben je dan op je 45-55 als je het allemaal wat rustiger aan gaat doen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:41 schreef farceman het volgende:
Ik heb Bart zijn taktiek al lang door, die wil het spel zo saai mogelijk maken zodat het stopt. En hij de prijs kan verdelen.
Vandaar dat negeren, zorgt nl. voor geen tv.
Ja hij Huub en Bart alleen Nena........quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:44 schreef Gert het volgende:
NL is nu niet helder aan het analyseren hoor. Die zit helemaal vol met gefrustreerde nijd.
Hij is constant bezig om Huub's akties naar beneden te praten, maar vergeet daarbij te kijken naar de stérke punten van zijn tegenstander. NL laat zich door emoties leiden, maar doet alsof-ie de coole strateeg is. Misschien denkt hij dat ook wel echt, dat hij dat is.
Godzijdank zit ze in feite al opgesloten. Die moet echt nooit meer los kunnen lopen. Een wandelende tijdbom.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Ze moet preventief opgesloten worden die psychopaat.
Zo jij bent echt helemaal uitgeslapen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:44 schreef uitgeslapen het volgende:
Natasia om een uur of tien: Huub heeft nena helemaal in zijn macht
Natasia om elf uur 44: Nena heeft Huub helemaal om der vingertje gewonden
Wat treft haar kids, vriend en de buren van die psychopate voor blaam om zoiets te willen doenquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:42 schreef Gigageil het volgende:
Dat wijf is echt Psychopaat......
"Dan gooi ik zo een pan kokende olie over ze heen......."
Is goed NastyAss.....dan steek ik een huis in Almere in de fik.......![]()
Ja, maar daar maakte Nat-asociaal al direct twee maanden van toen Wilgo de oprijlaan afreed, en de afgelopen dagen zijn die twee maanden er al acht geworden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:40 schreef scanman01 het volgende:
Had Wilgo niet gezegd dat ze nog hooguit een maandje ofzo mocht blijven???
En dan lopen janken dat Huub NL een duwtje gaf.... Echt zo triest..quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:42 schreef Gigageil het volgende:
Dat wijf is echt Psychopaat......
"Dan gooi ik zo een pan kokende olie over ze heen......."
oh en Syl kan er ook wat van natuurlijkquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:45 schreef tipsch het volgende:
wat zo grappig is, is dat de enige echte profi "negeerder" onze Huubster is gebleken - chapeau Huub!
niemand uit de Satanael groep gaat hem dat nadoen. lukt ze niet, want dat is namelijk heel erg moeilijk om te doen
Ja, ik had er al een zinnetje onder gezet......ik ben geen psychopaatquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat treft haar kids, vriend en de buren van die psychopate voor blaam om zoiets te willen doen![]()
![]()
![]()
Hij is op de andere aan het inpraten. Hij weet zelf echt wel beter...quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:44 schreef Gert het volgende:
NL is nu niet helder aan het analyseren hoor. Die zit helemaal vol met gefrustreerde nijd.
Hij is constant bezig om Huub's akties naar beneden te praten, maar vergeet daarbij te kijken naar de stérke punten van zijn tegenstander. NL laat zich door emoties leiden, maar doet alsof-ie de coole strateeg is. Misschien denkt hij dat ook wel echt, dat hij dat is.
Zou het voorgeschreven tekst zijn?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:48 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Het voelt zo goed dat je weet dat je niet voor altijd met ze opgescheept zit"
Ze zetten zichzelf bij iedere zin meer in de zeik
Je moet niet alles zo serieus nemen trouwens.....quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat treft haar kids, vriend en de buren van die psychopate voor blaam om zoiets te willen doen![]()
![]()
![]()
Jij ziet NL echt als een soort superman hè.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:49 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hij is op de andere aan het inpraten. Hij weet zelf echt wel beter...
De andere moeten natuurlijk wel in 'de waan' blijven. De waan dat je met arrogantie en wraak het spel kan winnen...
Sterker nog, het verhaal waarmee NL op het inpraat is eigenlijk best zwak, en zit vol met haken en ogen, en toch pakken ze het zonder moeite op. Maar dat maakt opzich niet uit. Ze horen wat ze horen willen.
Het is ook duidelijk te zien dat NL begint te balen van dit gedoe om ze in die waan te houden. 'Dit simpele spel' zegt hij een paar keer...
Idd, degene die het moelijk gaat krijgen is Natasia...quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:51 schreef kijhart het volgende:
morgenochtend loop ze toch weer te schreeuwen en te mekkeren.
En vooral 16 keer alles te herhalen!
Klopt en dat kunnen ze niet...........ze leven op een hele kleine ruimte in een heel klein wereldje........stel dat ze het volhouden en het negeren lukt, wedden dat hun eigen groepje dan aan de beurt is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:50 schreef Yvet_te het volgende:
negeren is het stomste wat ze kunne doen...dan laat je jezelf zo kennen..toch??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |