Nou ja, ik geloof dat niet...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk ja. Huub zei dingen die Nathanael niet kon verdragen. De dingen die Nathanael tegen huub zei, deden huub helemaal niets. Dat was die avond het enorme verschil
Deel 1: hoe ontwijk ik mijn moeder zo lang mogelijk??quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:12 schreef avonne het volgende:
Hoe zal dat overkomen op TV
"Hallo, mijn kinderen kunnen ook wel een behendigheidscursus gebruiken."
en dan de context weglaten
Ik zeg het niet snel, maar daar is inderdaad geen twijfel over mogelijkquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:13 schreef Gert het volgende:
NL is echt een veeeel grotere klootzak dan Huub, als je het mij vraagt.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deel 1: hoe ontwijk ik mijn moeder zo lang mogelijk??
De opmerkingen in het huis zijn echt nog véél leukerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:13 schreef avonne het volgende:
Ik ben de Cos-sen van vanavond eens goed aan het lezen, en ik lig in een deuk
sommige posts zijn werkelijk hilarisch
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deel 1: hoe ontwijk ik mijn moeder zo lang mogelijk??
Hahaha, lees jij alle COS-sen nog een keer door?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:13 schreef avonne het volgende:
Ik ben de Cos-sen van vanavond eens goed aan het lezen, en ik lig in een deuk
sommige posts zijn werkelijk hilarisch
you wish you wish. SL is echt vrij gemakkelijk te ontsteken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:14 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou ja, ik geloof dat niet...
NL wist dat Huub ook stom dronken was etc...
Het is mij net even TE toevallig allemaal...
Ze zijn niet hetzelfde, nee, maar hebben allebei iets waarvan ik de kriebels krijg. Grootheidswaanzin is geen van beide vreemd.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:13 schreef Gert het volgende:
[..]
En tóch denk ik dat Huub, als de situatie andersom was geweest, nooit een dergelijke terreurcampagne tegen NL was gestart bij diens aantreden in het huis.Dat is zijn stijl niet. En dáár is alle ellende begonnen.
Wat ik ook veelzeggend vind, is dat er rond Huubs clubje altijd een relaxt en vrolijk sfeertje hangt, en rond NL s clubje is het altijd ongezellig. Hoogmoedig, superieur gedoe, cynisch, nooit eens lekker ongecompliceerd. Niet leuk gewoon. Dus tjaa... NL is echt een veeeel grotere klootzak dan Huub, als je het mij vraagt.
Deel 3: Aan de lijn.... nee mama je mag geen chips meer.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:16 schreef Sug4r het volgende:
![]()
Deel 2 : hoe doe ik net alsof ik doof ben
Ze houden het toch niet lang vol en als Huub hoort van het negeren gaat hij Natasia juist uit de tent lokkenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:17 schreef Sonique het volgende:
Kijk, het negeren wordt echt lastig de volgende keer, als huub en de rest naar bed gaan, en hun liggen te slapen...
Zo dom dit...
Wanhoops daad lijkt het...
Een vriend zei tegen me, en ik quote 'Ga eens wat nuttigs doen, gamen ofzo!'quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:16 schreef Gert het volgende:
(als je een héle hilarische tegenkomt, quote m dan ff als je wilt)
Zeker weten.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De opmerkingen in het huis zijn echt nog véél leuker
Dit is ook niet het soort negeren dat NL voor ogen heeft gehad denk ik. Maar die andere soort, is moeilijk uit te leggen aan mensen als Natasia, Bert en Briaan. Leuke is wel weer dat SL nu wel mee móet gaan om geen gezichtsverlies te lijden (hij heeft verzuimd de echte truc - die Huub als geen ander beheert - aan de anderen uit te leggen. SL is moe en moet gaan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:17 schreef Sonique het volgende:
Kijk, het negeren wordt echt lastig de volgende keer, als huub en de rest naar bed gaan, en hun liggen te slapen...
Zo dom dit...
Wanhoops daad lijkt het...
dat is nu het voordeel van huub !! die neemt iets van een ander aan en weet dat hij nog veel van een ander kan leren ...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:15 schreef Sug4r het volgende:
[..]
hij heeft wel geluisterd naar Sylvia, hij houdt wijselijk zijn mond
En dat meende hij serieus?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Een vriend zei tegen me, en ik quote 'Ga eens wat nuttigs doen, gamen ofzo!'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |