LOL ... ik heb hier tot morgenavond eten en drinken naast me staan. Heb me vol zitten proppen van de zenuwen!!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:23 schreef Lieve het volgende:
OH wat een leuke avond alweer! Hahaha, ik kom niet meer van de streams weg! Ik ben bang dat ik hier straks uitgedroogd weggeveegd moet worden. Kan niet weg hier.
ik vergat gewoon te typen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:23 schreef Lieve het volgende:
OH wat een leuke avond alweer! Hahaha, ik kom niet meer van de streams weg! Ik ben bang dat ik hier straks uitgedroogd weggeveegd moet worden. Kan niet weg hier.
Dat is een behoorlijke gedragsverandering.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:25 schreef scanman01 het volgende:
Huub kan zich soms gewoon echt niet meer inhouden, wat ik me heel groep kan voorstellen. Sylvia kan zich tegen Natasia altijd zo goed inhouden... het is gewoon ongelooflijk. Huub gaat zijn best doen dat ook te doen, maar of hij dat weet vol te houden....
Ja, soms is kijken met je mond open het enige dat je kunt doen he ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ik vergat gewoon te typen.
Prachtig was het![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:26 schreef kijhart het volgende:
Nou jongens ik dacht echt wat is die bart een lul, maar hijs echt de enige die het een beetje toegeeft. En netjes zen mond dicht houden en zelfs Brian corrigeren.
nee natasia komt binnen...quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:28 schreef Peter6000 het volgende:
Het gesprek tussen de 4 winnaars zakt wat in, in herhalingen.
Ik schakel over naar Brian, Bart en Nathanael.
Wel jammer als z'n gitaarleraar dan niet meer komt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:28 schreef partyyboyy het volgende:
Volgende keer Brian eruit denk ik
Geweldigquote:
Hij heeft het wel gezegd, ik heb het op tv gezien.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:30 schreef Brici het volgende:
ze denkt dat huub gezegd heeft dat natasie uit de ouderlijke macht moest maar hij zegt dat hij dat niet gezegd heeft en hij verteld wat die wel heeft gezegd
ik twijfel hoor....vlgs mij welquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:31 schreef Leandra het volgende:
Natasia komt verhaal halen bij Huub over de opmerking van Nathanael dat Huub gezegd zou hebben dat ze uit de ouderlijke macht gezet zou moeten worden.
Zo moet Huub ook blijven. Dat is nu net wat Sylvia bedoelde en dat moet hij vasthouden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:31 schreef scanman01 het volgende:
En weer lult Huub zich er perfect uit. Natasia was van plan kwaad te gaan worden, maar dat is dus mislukt.
Bewijst weer eens dat ze echt een meters dikke plaat voor haar kop heeft. Dat ze zelfs daar schijt aan heeft.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:31 schreef Gert het volgende:
Toch wel stoer , dat Natasia verhaal komt halen in het hol van de leeuw.
geen chips ?quote:
Nou, als je een telefoontje krijgt vanavond of vannacht en iemand zegt 10x, Ja Hallo!! Ja Hallo!!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:32 schreef Lieve het volgende:
HAAR SCHAAPJES???? Haar kids zijn allang niet meer HAAR schaapjes. Want schaapjes hebben verzorging nodig en ze zijn nog lang niet zover. Ze maakt zich eerder belangrijk om haar eigen schaapjes op het droge te krijgen in finaciele en eigen lichamelijke zin.
NATASIA ZOU UIT DE OUDELIJKE MACHT ONTHEVEN MOETEN WORDEN!
DAT ZEG I K !!!!!!
Ik weet zeker dat hij dat zei.quote:
Ook al heeft hij het wel gezegd (waar wij het met z'n allen toch wel mee eens zijn), hij lult zich er prima uit.quote:
Dat gaat wel om nuances hè........ Natasia blijft zelf ook volhouden dat ze nooit "god straf onmiddelijk" heeft gezegd.... dat heeft ze ook niet gezegd, maar ze heeft wel iets gezegd wat op hetzelfde neerkomt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
Hij heeft het wel gezegd, ik heb het op tv gezien.
Klopt. Maar ze heeft wel ballen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bewijst weer eens dat ze echt een meters dikke plaat voor haar kop heeft. Dat ze zelfs daar schijt aan heeft.
Idd, (ook) murmelde hij het in zichzelf toen niemand het hoorde.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:32 schreef Flyduck het volgende:
maar huub heeft het wel degelijk gezegt...
klopt, zonder dat hij in beeld was...meer soort cliffhanger.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij dat zei.
Aan het einde van een uitzending, waarop je zijn stem (beeld weet ik niet meer zeker) het hoorde zeggen.
Dat is wel waar. Zij is wel de enige die verhaal komt halen. De rest slikt het in en komt daar later op een moment die strategisch beter is op terug.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt. Maar ze heeft wel ballen.
Laat mij nou eens wat positiefs zeggen over die lelijke heks.
Dat betekent dat Natasia het Nederlands niet beheerst want ze bedoelt "opstoken"quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:35 schreef Sug4r het volgende:
wat betekent dat eigenlijk; Ik laat me niet opsteken???![]()
![]()
niet opstoken ,mss?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:35 schreef Sug4r het volgende:
wat betekent dat eigenlijk; Ik laat me niet opsteken???![]()
![]()
Nu alleen nog de hormoon kuurquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies, na de 12 uur-kwestie.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:34 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Idd, (ook) murmelde hij het in zichzelf toen niemand het hoorde.
Dat heeft ze wel degelijk gezegd Leandra .... ik zat streams te kijken toen ze destijds los ging in de sportzaalquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gaat wel om nuances hè........ Natasia blijft zelf ook volhouden dat ze nooit "god straf onmiddelijk" heeft gezegd.... dat heeft ze ook niet gezegd,
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:34 schreef 2live het volgende:
huub zijn zwakke plek; vrouwen....
Nee, Natasia heeft inderdaad niet letterlijk "god straf onmiddelijk" gezegd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:35 schreef Peter6000 het volgende:
Dat heeft wel ze wel letterlijk gezegd.
Maar idd, je kan elke uitspraak van iedereen onder de loep houden, het zijn oude koeien.
ik ook, maar ze zei toch echt; en wat doet god, bam opa dood.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Dat heeft ze wel degelijk gezegd Leandra .... ik zat streams te kijken toen ze destijds los ging in de sportzaal
Hee man, ik had meteen op jouw Black Witch-pagina moeten kijken: streams zonder gebuffer.quote:
Tot het einde want ze heeft het veel te veel naar haar zin, al die aandachtquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Huub en Sylvia gaan echt niet winnen van mij. En Nena ook niet"
Hoe lang is dat mens nog van plan te blijven dan?
September.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Huub en Sylvia gaan echt niet winnen van mij. En Nena ook niet"
Hoe lang is dat mens nog van plan te blijven dan?
Maar ik weet nog steeds niet in welke contekst Natasia "Zo gaat dat, ze gunt mij dr kinderen niet, en wat doet god? Bam, opa overleden" dan wel wilt plaatsen. Want volgnes mij komt het nog steeds op "god straft onmiddelijk'quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, Natasia heeft inderdaad niet letterlijk "god straf onmiddelijk" gezegd.
het ging zo:
"Zo gaat dat, ze gunt mij dr kinderen niet, en wat doet god? Bam, opa overleden"
Ze heeft dus echt niet letterlijk gezegd "god straft onmiddelijk" en dit verhaal met Huub is op hetzelfde terug te halen..... het mooie is dat zij begon met de letterlijke uitspraken en niet met de betekenis van die uitspraken.
Hier krijg ik die melding ook. maargoed, overigs ben ik niet van plan om de opgenomen streams online te zetten omdat het uploaden naar megaupload zo lang duurt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:39 schreef HiDiHo het volgende:
Stemmingsronde tegen Nena deel 1
(maar ik krijg hier de melding:
De toegang tot het bestand is tijdelijk onmogelijk. )
Alleen jammer dat ik niet beide kampen tegelijkertijd kan volgen nu.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:41 schreef BONG4002 het volgende:
Spannend avondje zo, heb iig genoten
Het komt op hetzelfde neer...... maar ze zal tot aan de dag van haar dood blijven volhouden dat ze niet heeft gezegd "god straft onmiddelijk" en dat heeft ze dus ook niet letterlijk gezegd, dus in dit geval, waar ze verhaal komt halen bij Huub, kun je dus een zelfde situatie krijgen........ zolang hij in dat gesprek met kerst niet letterlijk tegen Nathanael heeft gezegd dat ze uit de ouderlijke macht ontzet zou moeten worden liegt hij niet........ en dat zijn toch Natasia haar criteria?? de letterlijke woorden?!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:39 schreef 2live het volgende:
ik ook, maar ze zei toch echt; en wat doet god, bam opa dood.
komt op hetzelfde neer, maar toch.
Lelijke heks??? Ze zei zelf dat ze een mooi gezicht heeft, met haar gezicht is helemaal niets mis...quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben em gewoon aant downloaden hoor.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:42 schreef F04 het volgende:
[..]
Hier krijg ik die melding ook. maargoed, overigs ben ik niet van plan om de opgenomen streams online te zetten omdat het uploaden naar megaupload zo lang duurt.
Ik houd het kwade kamp (BBNN) continu in de gaten iigquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik niet beide kampen tegelijkertijd kan volgen nu.![]()
de slimste van de 4 veruit.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:42 schreef rooie3 het volgende:
ik wil Bart horen.
Die slabek en die looser weten we nou wel.
Ik het goede. Elkaar bijpraten en we weten allesquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik houd het kwade kamp (BBNN) continu in de gaten iig
das waar. wow wat goed van Je gertjequote:Op donderdag 25 januari 2007 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Inderdaad pijngrens alweer overschreden met zijn gejankquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:44 schreef partyyboyy het volgende:
Haal die stream van Brian af!!! Ik ga anders zo slapen, want ik wordt echt moe van dat gezeur!
Precies.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef kijhart het volgende:
[..]
Ik het goede. Elkaar bijpraten en we weten alles
Maar NL kan ook niet veel aangepraat worden...quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:46 schreef Sarah-Louise het volgende:
Heerlijk zoals Nena team BBNN stuk voor stuk op hun zwakke plekken pakte .. behalve Nathanael, die kwam nog leuk weg. Maar Brian, Bart en Natasia had ze wel te pakken zeg ... ai ai ai (zou Brian zeggen)
Behalve als ze ze kan gebruiken om zich te positioneren. Zoals nu.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:47 schreef CartWOman het volgende:
Pfff, die kinderen zijn allang blij dát er over ze gepraat wordt; mama doet het namelijk niet.![]()
een lichtekooi?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar ik weet nog steeds niet in welke contekst Natasia "Zo gaat dat, ze gunt mij dr kinderen niet, en wat doet god? Bam, opa overleden" dan wel wilt plaatsen. Want volgnes mij komt het nog steeds op "god straft onmiddelijk'
Maar goed, als je alles letterlijk moet gaan nemen,
Ik vind Natasia een vrouw van lichte zeden...
Ze is geen hoer ofzo...
Een vrouw van lichte zeden, precies dat...
Hij heeft het een beetje verspeelt. Als hij echt "speltechnisch" had gedacht was hij met huub gaan hangen, want huub was altijd al sterker dan nathanael in de confrontatie. Maar aanpappen met huub zal nou niet meer lukken, en daar denkt hij echt wel over na.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoop nog steeds dat hij een keer het licht gaat zien.
Raar he.![]()
ik moet er toch niet aan denken dat ze zo dag in dag uit met elkaar omgaan...over saai gesproken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:48 schreef Gert het volgende:
Pff... ik zat éven bij de klootzakken te luisteren, waar ze het uiteraard (nog) hadden over Huub en wat hij over de kinderen zou hebben gezegd, maar bah wat wordt je daar chagrijnig van. Snel terug naar het gezellige clubje.
Hij doet het nu!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:39 schreef HiDiHo het volgende:
Stemmingsronde tegen Nena deel 1
(maar ik krijg hier de melding:
De toegang tot het bestand is tijdelijk onmogelijk. )
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:50 schreef Brici het volgende:
bart besteld een screampak om team huub de stuipen op het lijf te jagen
ik vraag het me af of het lukt, ze zijn Natasia immers gewend nu...quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:50 schreef Brici het volgende:
bart besteld een screampak om team huub de stuipen op het lijf te jagen
Die denkt: 'nou moet ik toch ook iets echt leuks gaan doen voor de kijkers!'quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:51 schreef Sug4r het volgende:
Bart wilt een scream-pak bestellen om iedereen 's nachts bang te maken
Ja, dan doen we een luxe kant en een pauper kant.... daar mogen de Tokkies dan...quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
Het maakt de boel wel zo overzichtelijk die twee kampen, toch?
Misschien komt er een streep door het huis ofzo ...
Kan alleen maar B-choice als naam krijgenquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:03 schreef noekje het volgende:
Brain vraagt of Nena daar geen riem bij heeft. Nog even en hij gaat ook werken aan een eigen kledinglijn. B-style of zoiets.
precies. en bart die loopt zo over om een Nl weg te stemmen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:52 schreef marky het volgende:
De reaktie van NL en Natasia dat ze niets meer voor de andere willen doen geeft alleen maar meer tweedeling en houdt de groepen in stand en gaat uiteindelijk de groep Bart en NL dit verliezen.
Inderdaad, ze zijn heel zwaar geirriteerdquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:53 schreef uitgeslapen het volgende:
Hmmm, de eerste scheurtjes in het verbond beginnen nu al te komen... das nog eerder dan ik dacht
mis ik wat?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:53 schreef uitgeslapen het volgende:
Hmmm, de eerste scheurtjes in het verbond beginnen nu al te komen... das nog eerder dan ik dacht
idd, ze zeggen dat er zo niks gaat gebeuren, maar die groep is echt aan het wankelen!!!!!!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:53 schreef endr0me het volgende:
Haha genieten dit, nu gaan ze weer op Bart.. die groep valt ook uit elkaar
Mee eens !!!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dan doen we een luxe kant en een pauper kant.... daar mogen de Tokkies dan...
Koning Huub de master bedroom, Koninginnen Sylvia, Ilona en Nena alle 3 een eigen bed beneden (de harem)
BBNN mogen met z'n 4en in t kantoor slapen.
Onderschat NL niet...quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:50 schreef kijhart het volgende:
[..]
Hij heeft het een beetje verspeelt. Als hij echt "speltechnisch" had gedacht was hij met huub gaan hangen, want huub was altijd al sterker dan nathanael in de confrontatie. Maar aanpappen met huub zal nou niet meer lukken, en daar denkt hij echt wel over na.
NL ook tegen Bart nuquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zijn heel zwaar geirriteerd![]()
Bart heeft wel in de gaten dat hij bij het verkeerde clubje zit, bij de uiteindelijke losers.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:52 schreef itsme het volgende:
haha Bart speelt niet meer mee en Natasia is boos daarom
Ja, dat is het bart niveau als NL er niet is om alles voor te kauwen...quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:53 schreef Lieve het volgende:
BART BESTELD EEN SCREAMPAK OM HUUB DE STUIPEN MEE OP HET LIJF TE JAGEN!
Ik ga n u ook alles verklappen hoor!
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij doet het nu!
Ik zet 'm ook even in het update-topic,. HidiHo.)
Maar IS hij dat ook? .... wat heeft hij nou eigenlijk tegen Huub ??quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:56 schreef partyyboyy het volgende:
Bart moet gewoon naar de andere groep gaan!
Hij praat gewoon slim
gert ben je opeens moderator of was ik gewoon blind?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Bart heeft wel in de gaten dat hij bij het verkeerde clubje zit, bij de uiteindelijke losers.
En hij heeft ook wel in de gaten dat het aan de overkant veel gezelliger is. En niet alleen vanavond.
Dat houd ze nooit lang vol.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:56 schreef Mereltje het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang Natasja de 4 kan blijven negeren.. zoals ze net heeft gezegd..
Ik vind hem ook een rotjong.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:57 schreef noekje het volgende:
Dat team valt uit elkaar. Dat komt omdat het backstabbing bitches zijn. Die planten ook bij elkaar een mes in de rug.
Maar..ik blijf Bart een rotjong vinden al zou ik het ontzettend gaaf vinden als het groepje gaat knallen.
Bart begint zich gewoon te beseffen dat hij op het verkeerde team gewed heeft.... Nathanael kwam met een hoop bombarie binnen maar ze leken alleen maar sterker, door het voortdurende gedram van Brian en Natasia beseft hij dat hij de verkeerde teamgenoten heeft.........quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:55 schreef snkr-xxx het volgende:
ik denk dat bart ergens ook wel bewondering heeft voor de manier waarop huub dit spel speelt? ik weet niet hoor, dat gevoel krijg ik een beetje.
Nou kom op. Dit zijn betere acties dan van NL. Dit kan mss wel gewoon lachen worden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja, dat is het bart niveau als NL er niet is om alles voor te kauwen...
Ik snap je redenatie, maar Huub haat NL daarvoor echt te erg (en vice versa denk ik).quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:54 schreef Sonique het volgende:
De backup van NL zal wel eens uit Huub z'n hoek kunnen komen als het er op aan komt, omdat huub ook donders goed weet dat NL een spel speelt...
ik wordtquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:57 schreef partyyboyy het volgende:
HAHAHAHA NAtatsia zegt : iK WORDT ER MOE VAN >..HOE SCHRIJF IK PETERSELIE!!
OMMGGGGGGGG!!!1!
Leuk, hè?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:56 schreef itsme het volgende:
[..]
gert ben je opeens moderator of was ik gewoon blind?
Sinds afgelopen weekend, Day gaat zich op de PR storten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:56 schreef itsme het volgende:
[..]
gert ben je opeens moderator of was ik gewoon blind?
Volgens mij heeft Bart het respect van alle 4quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap je redenatie, maar Huub haat NL daarvoor echt te erg (en vice versa denk ik).
Ik luister nu sinds de stemming al naar Huub en zijn clubje, en hoewel ze vooral lol aan het maken zijn, gaat het soms over 'the others'. En Huub heeft echt enorm de schurft aan NL. "Ik gun hem nog geen hap lucht", zei hij vanavond.
Ook Brian heeft trouwens enorm afgedaan, met z'n misselijke leugens vanavond. "Wat een gore leugenaar, wat een smerige vieze lul", aldus Huub.
Voor Bart heeft Huub wél respect. Die vatte het vanavond ook veel sportiever op dan de rest.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bart begint zich gewoon te beseffen dat hij op het verkeerde team gewed heeft.... Nathanael kwam met een hoop bombarie binnen maar ze leken alleen maar sterker, door het voortdurende gedram van Brian en Natasia beseft hij dat hij de verkeerde teamgenoten heeft.........
Huub heeft gewoon het sterkste team.
Gefeliciteerd. Goede kus!!!! eh keus maar kus ook.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Sinds afgelopen weekend, Day gaat zich op de PR storten.
Ik twijfel of het te laat is. Wat ik net schreef, Bart wordt gerespecteerd door het andere groepjequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:01 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
precies.
het is nu ook te laat voor bart. al zou hij dit team verlaten, dan nog gaat hij geen aansluiting meer vinden bij het 'leuke team'.
kunnen ze hem er niet uitstemmen? ben hem ook wel een beetje zat met dat gezeik en gezanik.
Zo'n Huub / Sylvia-kus?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:01 schreef itsme het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Goede kus!!!! eh keus maar kus ook.![]()
![]()
Dat is precies wat ik zei:) Ik wordt erkendquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:01 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
precies.
het is nu ook te laat voor bart. al zou hij dit team verlaten, dan nog gaat hij geen aansluiting meer vinden bij het 'leuke team'.
Stille/rustige mensen zijn over het algemeen de beste strategen. Die kunnen over het algemeen alles goed doorzien want daar nemen ze de tijd voor.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:58 schreef bunnyma het volgende:
Wat waren dit geweldige streams vanavond.Ik heb ademloos zitten kijken en luisteren.
Had wel medelijden met Nena maar later bleek dat dat helemaal niet nodig was geweest.
Sylvia is echt de beste strateeg in het huis, zij heeft nog veel open gelaten naar de andere groep en zij geeft ook duidelijke adviezen aan Huub.
ook door nena?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik twijfel of het te laat is. Wat ik net schreef, Bart wordt gerespecteerd door het andere groepje
voor bart is het nog niet te laat, denk ik, en hij gaat NL offeren.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik twijfel of het te laat is. Wat ik net schreef, Bart wordt gerespecteerd door het andere groepje
Da's waar ook.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nena schatert het uit .... ze gaat nog met Bra naar de Zebralounge ...
Die heeft zich vast op z'n 'poëzie' gestort. Over een tijdje is er niets van Brian over, hij gaat niks bereiken met z'n rijmelarijtjes, en het zingen al helemaaaal niet. Nu die jaloezie en een steeds sterker wordende seksuele frustratie er nog bij.... dag Braajen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:00 schreef Brici het volgende:
waar is brian issie aan het huilen omdat nena niets zij?
Als Bart wil oversteken dan zal hij daar vrij rap mee moeten beginnen.... eerst zal er de argwaan zijn bij groep HINS en voordat ze hem een beetje vertrouwen komt de volgende ontslagronde er alweer aan.....quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:01 schreef snkr-xxx het volgende:
precies.
kunnen ze hem er niet uitstemmen? ben hem ook wel een beetje zat met dat gezeik en gezanik.
hij zat wel alleen op zen kamertje _0-quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die heeft zich vast op z'n 'poëzie' gestort. Over een tijdje is er niets van Brian over, hij gaat niks bereiken met z'n rijmelarijtjes, en het zingen al helemaaaal niet. Nu die jaloezie en een steeds sterker wordende seksuele frustratie er nog bij.... dag Braajen.![]()
Ja, zodra de 10K-clausule verlopen is, is het plan nu.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
HUH gaat Natasia pas over 8 maanden weg, zei ze dat echt???![]()
zijn er dat veel dan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:05 schreef Gigageil het volgende:
Als NastyAss 8 maande in DGK zou zitten, weet ik wel dat dat de kijkcijfers van DGK kost......John de Mol trek je conclusie toch wil je een sucses van DGK maken......al mijn kennissen en vrienden, en ook mijn familie zijn al gestopt met kijken vanwege Natasia......
![]()
Het lijkt mij voor de hand liggender dat juist Bárt zo redeneert. Er is een groter draagvlak om NL eruit te werken dan Bart.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:04 schreef Sonique het volgende:
Nathanael ziet ook dat Huub hem nodig heeft om BBN eruit te krijgen...
Als je niet aan Nathanael wilt, dan zorg je gewoon dat je een omgekeerde backup maakt...
'wil jij de andere eruit, dan moet je via mij'
Van de actie om Huub fysiek aanpakken zekerquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:06 schreef noekje het volgende:
Brain is meer van de actie dan erover praten.
Wat een zelfkennis...
Als er toch één maar blijft lullen en lullen...
Nee NL als hij Bart zo blijft afvallenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:07 schreef itsme het volgende:
Volgende keer Bart er uit?
Ik begin alvast te bidden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:07 schreef Borga het volgende:
SATANAHELL GAAT ER UIT DE VOLGENDE MAAND
Waarom denk je dat Huub zo'n grote hekel aan Huub heeft. Omdat NL de grootste speler is in het huis...quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lijkt mij voor de hand liggender dat juist Bárt zo redeneert. Er is een groter draagvlak om NL eruit te werken dan Bart.
Pfffff schrik me rot!!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:08 schreef Lieve het volgende:
[afbeelding]
NATASIA: ik schreeuw ze er wel uit!
Ze stinken er alle vier nog steeds in....quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:07 schreef noekje het volgende:
Sylvia kan Nena niet uitstaan zegt Brain.
hahaha
Toch twijfel ik daar nog steeds aan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's waar ook.![]()
Hopelijk staat ze nu eindelijk boven de domme praatjes van die smeerlap, en gaat ze een goede tijd met anderen hebben daar. [afbeelding]
het is nog steeds niet door gedrongen dat er 3 dagen lang leugens verteld zijnquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze stinken er alle vier nog steeds in....![]()
Trustequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef partyyboyy het volgende:
Ik ga naar bed...bedankt nog HiDiHo voor het opnemen
Truste mensen!![]()
innerlijke groei.....quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
wat heeft Brian dan al bereikt ???? ... waar heeft ie het over? ... heeft ie een gedicht gemaakt over de stemronde ofzo ?
Alleen Nathanael kan de combinatie "goed" en "Huub" niet in 1 zin uit zijn strot krijgen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wel stom dat Nathanael aan tafel zei dat hij Huub een slechte acteur vond...moest juist goede zijn toch![]()
Doei!! Niet over enge donkere vrouwen dromen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef partyyboyy het volgende:
Truste mensen!![]()
Nena, tegenover mij zitten 3 mensen die zich jouw vrienden noemden (noemt ze bij naam en hoe die vriendschap was). Nu stemmen ze je weg. Besef goed wie je echte vrienden zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef spookvrouw het volgende:
ik ben als een gek aan het bijlezen, maar kan niet vinden wat Huub heeft gezegd. Hoe heeft hij het gebracht?
Heerlijk.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze stinken er alle vier nog steeds in....![]()
Ik hoorde NL vanavond zeggen dat hij niet meer zou drinken, toen ze het over het clashen met Huub hadden. Kijken hoelang 'ie dat volhoudt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:09 schreef noekje het volgende:
NL gaat even chillen. Zal wel even langs de slijterij gaan.
Genoeg om aan af te leiden dat mensen dat irritante mokkel niet al te lang kunnen hebben op hun netvlies......quote:
Graag gedaan!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef partyyboyy het volgende:
Truste mensen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |