Maar ik weet nog steeds niet in welke contekst Natasia "Zo gaat dat, ze gunt mij dr kinderen niet, en wat doet god? Bam, opa overleden" dan wel wilt plaatsen. Want volgnes mij komt het nog steeds op "god straft onmiddelijk'quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, Natasia heeft inderdaad niet letterlijk "god straf onmiddelijk" gezegd.
het ging zo:
"Zo gaat dat, ze gunt mij dr kinderen niet, en wat doet god? Bam, opa overleden"
Ze heeft dus echt niet letterlijk gezegd "god straft onmiddelijk" en dit verhaal met Huub is op hetzelfde terug te halen..... het mooie is dat zij begon met de letterlijke uitspraken en niet met de betekenis van die uitspraken.
Hier krijg ik die melding ook. maargoed, overigs ben ik niet van plan om de opgenomen streams online te zetten omdat het uploaden naar megaupload zo lang duurt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:39 schreef HiDiHo het volgende:
Stemmingsronde tegen Nena deel 1
(maar ik krijg hier de melding:
De toegang tot het bestand is tijdelijk onmogelijk. )
Alleen jammer dat ik niet beide kampen tegelijkertijd kan volgen nu.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:41 schreef BONG4002 het volgende:
Spannend avondje zo, heb iig genoten
Het komt op hetzelfde neer...... maar ze zal tot aan de dag van haar dood blijven volhouden dat ze niet heeft gezegd "god straft onmiddelijk" en dat heeft ze dus ook niet letterlijk gezegd, dus in dit geval, waar ze verhaal komt halen bij Huub, kun je dus een zelfde situatie krijgen........ zolang hij in dat gesprek met kerst niet letterlijk tegen Nathanael heeft gezegd dat ze uit de ouderlijke macht ontzet zou moeten worden liegt hij niet........ en dat zijn toch Natasia haar criteria?? de letterlijke woorden?!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:39 schreef 2live het volgende:
ik ook, maar ze zei toch echt; en wat doet god, bam opa dood.
komt op hetzelfde neer, maar toch.
Lelijke heks??? Ze zei zelf dat ze een mooi gezicht heeft, met haar gezicht is helemaal niets mis...quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt. Maar ze heeft wel ballen.
Laat mij nou eens wat positiefs zeggen over die lelijke heks.
Ik ben em gewoon aant downloaden hoor.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:42 schreef F04 het volgende:
[..]
Hier krijg ik die melding ook. maargoed, overigs ben ik niet van plan om de opgenomen streams online te zetten omdat het uploaden naar megaupload zo lang duurt.
Ik houd het kwade kamp (BBNN) continu in de gaten iigquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik niet beide kampen tegelijkertijd kan volgen nu.![]()
de slimste van de 4 veruit.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:42 schreef rooie3 het volgende:
ik wil Bart horen.
Die slabek en die looser weten we nou wel.
Ik het goede. Elkaar bijpraten en we weten allesquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik houd het kwade kamp (BBNN) continu in de gaten iig
das waar. wow wat goed van Je gertjequote:Op donderdag 25 januari 2007 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt. Maar ze heeft wel ballen.
Laat mij nou eens wat positiefs zeggen over die lelijke heks.
Inderdaad pijngrens alweer overschreden met zijn gejankquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:44 schreef partyyboyy het volgende:
Haal die stream van Brian af!!! Ik ga anders zo slapen, want ik wordt echt moe van dat gezeur!
Precies.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef kijhart het volgende:
[..]
Ik het goede. Elkaar bijpraten en we weten alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |