ik moet er toch niet aan denken dat ze zo dag in dag uit met elkaar omgaan...over saai gesproken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:48 schreef Gert het volgende:
Pff... ik zat éven bij de klootzakken te luisteren, waar ze het uiteraard (nog) hadden over Huub en wat hij over de kinderen zou hebben gezegd, maar bah wat wordt je daar chagrijnig van. Snel terug naar het gezellige clubje.
Hij doet het nu!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:39 schreef HiDiHo het volgende:
Stemmingsronde tegen Nena deel 1
(maar ik krijg hier de melding:
De toegang tot het bestand is tijdelijk onmogelijk. )
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:50 schreef Brici het volgende:
bart besteld een screampak om team huub de stuipen op het lijf te jagen
ik vraag het me af of het lukt, ze zijn Natasia immers gewend nu...quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:50 schreef Brici het volgende:
bart besteld een screampak om team huub de stuipen op het lijf te jagen
Die denkt: 'nou moet ik toch ook iets echt leuks gaan doen voor de kijkers!'quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:51 schreef Sug4r het volgende:
Bart wilt een scream-pak bestellen om iedereen 's nachts bang te maken
Ja, dan doen we een luxe kant en een pauper kant.... daar mogen de Tokkies dan...quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
Het maakt de boel wel zo overzichtelijk die twee kampen, toch?
Misschien komt er een streep door het huis ofzo ...
Kan alleen maar B-choice als naam krijgenquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:03 schreef noekje het volgende:
Brain vraagt of Nena daar geen riem bij heeft. Nog even en hij gaat ook werken aan een eigen kledinglijn. B-style of zoiets.
precies. en bart die loopt zo over om een Nl weg te stemmen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:52 schreef marky het volgende:
De reaktie van NL en Natasia dat ze niets meer voor de andere willen doen geeft alleen maar meer tweedeling en houdt de groepen in stand en gaat uiteindelijk de groep Bart en NL dit verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |