Doet me denken uit een scetch van Koot en de Bie....quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:17 schreef Sarah-Louise het volgende:
Iedereen moet op de bank ....
Zijn moeder heeft hem waarschijnlijk nog klokkijken kunnen bijbrengen, dus hij zit natuurlijk ook af te tellen tot 20:00 uur.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:20 schreef Gigageil het volgende:
Wat een sukkel die Brian, staat ie als een sloeber ff snel wat eten naar binnen te proppen.......![]()
Doet ie elke keer als ze op de bank moeten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
Die koleregitaar !!!!
Leslie heeft gelekt! Info lekken. Best vies eigenlijk!quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:22 schreef Marije het volgende:
ah ok het is een opdracht, gelukkigDacht dat Lesley iets had achtergelaten
Ik ga er maar vanuit dat jij het goed hebt, ik luisterde met half oorquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:23 schreef Kinga het volgende:
755 Huub en NL
326 Ilona, Nena en Bart
65 Sylvia, Natasia en Brian
Ze hebben toch de luxe van een Magnetron ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:22 schreef Lieve het volgende:
Dit geloof je toch niet? Zit je als ' miljonair' met je eigengemaakte warme eten NET aan tafel en dan..... kun je je eten koud laten worden! TSSSSSSS Hoezo leven in LUXE??? ( koude zelfgemaakte prak)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |