Ik snap je redenatie, maar Huub haat NL daarvoor echt te erg (en vice versa denk ik).quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:54 schreef Sonique het volgende:
De backup van NL zal wel eens uit Huub z'n hoek kunnen komen als het er op aan komt, omdat huub ook donders goed weet dat NL een spel speelt...
ik wordtquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:57 schreef partyyboyy het volgende:
HAHAHAHA NAtatsia zegt : iK WORDT ER MOE VAN >..HOE SCHRIJF IK PETERSELIE!!
OMMGGGGGGGG!!!1!
Leuk, hè?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:56 schreef itsme het volgende:
[..]
gert ben je opeens moderator of was ik gewoon blind?
Sinds afgelopen weekend, Day gaat zich op de PR storten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:56 schreef itsme het volgende:
[..]
gert ben je opeens moderator of was ik gewoon blind?
Volgens mij heeft Bart het respect van alle 4quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap je redenatie, maar Huub haat NL daarvoor echt te erg (en vice versa denk ik).
Ik luister nu sinds de stemming al naar Huub en zijn clubje, en hoewel ze vooral lol aan het maken zijn, gaat het soms over 'the others'. En Huub heeft echt enorm de schurft aan NL. "Ik gun hem nog geen hap lucht", zei hij vanavond.
Ook Brian heeft trouwens enorm afgedaan, met z'n misselijke leugens vanavond. "Wat een gore leugenaar, wat een smerige vieze lul", aldus Huub.
Voor Bart heeft Huub wél respect. Die vatte het vanavond ook veel sportiever op dan de rest.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bart begint zich gewoon te beseffen dat hij op het verkeerde team gewed heeft.... Nathanael kwam met een hoop bombarie binnen maar ze leken alleen maar sterker, door het voortdurende gedram van Brian en Natasia beseft hij dat hij de verkeerde teamgenoten heeft.........
Huub heeft gewoon het sterkste team.
Gefeliciteerd. Goede kus!!!! eh keus maar kus ook.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Sinds afgelopen weekend, Day gaat zich op de PR storten.
Ik twijfel of het te laat is. Wat ik net schreef, Bart wordt gerespecteerd door het andere groepjequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:01 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
precies.
het is nu ook te laat voor bart. al zou hij dit team verlaten, dan nog gaat hij geen aansluiting meer vinden bij het 'leuke team'.
kunnen ze hem er niet uitstemmen? ben hem ook wel een beetje zat met dat gezeik en gezanik.
Zo'n Huub / Sylvia-kus?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:01 schreef itsme het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Goede kus!!!! eh keus maar kus ook.![]()
![]()
Dat is precies wat ik zei:) Ik wordt erkendquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:01 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
precies.
het is nu ook te laat voor bart. al zou hij dit team verlaten, dan nog gaat hij geen aansluiting meer vinden bij het 'leuke team'.
Stille/rustige mensen zijn over het algemeen de beste strategen. Die kunnen over het algemeen alles goed doorzien want daar nemen ze de tijd voor.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:58 schreef bunnyma het volgende:
Wat waren dit geweldige streams vanavond.Ik heb ademloos zitten kijken en luisteren.
Had wel medelijden met Nena maar later bleek dat dat helemaal niet nodig was geweest.
Sylvia is echt de beste strateeg in het huis, zij heeft nog veel open gelaten naar de andere groep en zij geeft ook duidelijke adviezen aan Huub.
ook door nena?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik twijfel of het te laat is. Wat ik net schreef, Bart wordt gerespecteerd door het andere groepje
voor bart is het nog niet te laat, denk ik, en hij gaat NL offeren.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik twijfel of het te laat is. Wat ik net schreef, Bart wordt gerespecteerd door het andere groepje
Da's waar ook.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nena schatert het uit .... ze gaat nog met Bra naar de Zebralounge ...
Die heeft zich vast op z'n 'poëzie' gestort. Over een tijdje is er niets van Brian over, hij gaat niks bereiken met z'n rijmelarijtjes, en het zingen al helemaaaal niet. Nu die jaloezie en een steeds sterker wordende seksuele frustratie er nog bij.... dag Braajen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:00 schreef Brici het volgende:
waar is brian issie aan het huilen omdat nena niets zij?
Als Bart wil oversteken dan zal hij daar vrij rap mee moeten beginnen.... eerst zal er de argwaan zijn bij groep HINS en voordat ze hem een beetje vertrouwen komt de volgende ontslagronde er alweer aan.....quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:01 schreef snkr-xxx het volgende:
precies.
kunnen ze hem er niet uitstemmen? ben hem ook wel een beetje zat met dat gezeik en gezanik.
hij zat wel alleen op zen kamertje _0-quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die heeft zich vast op z'n 'poëzie' gestort. Over een tijdje is er niets van Brian over, hij gaat niks bereiken met z'n rijmelarijtjes, en het zingen al helemaaaal niet. Nu die jaloezie en een steeds sterker wordende seksuele frustratie er nog bij.... dag Braajen.![]()
Ja, zodra de 10K-clausule verlopen is, is het plan nu.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
HUH gaat Natasia pas over 8 maanden weg, zei ze dat echt???![]()
zijn er dat veel dan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:05 schreef Gigageil het volgende:
Als NastyAss 8 maande in DGK zou zitten, weet ik wel dat dat de kijkcijfers van DGK kost......John de Mol trek je conclusie toch wil je een sucses van DGK maken......al mijn kennissen en vrienden, en ook mijn familie zijn al gestopt met kijken vanwege Natasia......
![]()
Het lijkt mij voor de hand liggender dat juist Bárt zo redeneert. Er is een groter draagvlak om NL eruit te werken dan Bart.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:04 schreef Sonique het volgende:
Nathanael ziet ook dat Huub hem nodig heeft om BBN eruit te krijgen...
Als je niet aan Nathanael wilt, dan zorg je gewoon dat je een omgekeerde backup maakt...
'wil jij de andere eruit, dan moet je via mij'
Van de actie om Huub fysiek aanpakken zekerquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:06 schreef noekje het volgende:
Brain is meer van de actie dan erover praten.
Wat een zelfkennis...
Als er toch één maar blijft lullen en lullen...
Nee NL als hij Bart zo blijft afvallenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:07 schreef itsme het volgende:
Volgende keer Bart er uit?
Ik begin alvast te bidden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:07 schreef Borga het volgende:
SATANAHELL GAAT ER UIT DE VOLGENDE MAAND
Waarom denk je dat Huub zo'n grote hekel aan Huub heeft. Omdat NL de grootste speler is in het huis...quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lijkt mij voor de hand liggender dat juist Bárt zo redeneert. Er is een groter draagvlak om NL eruit te werken dan Bart.
Pfffff schrik me rot!!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:08 schreef Lieve het volgende:
[afbeelding]
NATASIA: ik schreeuw ze er wel uit!
Ze stinken er alle vier nog steeds in....quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:07 schreef noekje het volgende:
Sylvia kan Nena niet uitstaan zegt Brain.
hahaha
Toch twijfel ik daar nog steeds aan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's waar ook.![]()
Hopelijk staat ze nu eindelijk boven de domme praatjes van die smeerlap, en gaat ze een goede tijd met anderen hebben daar. [afbeelding]
het is nog steeds niet door gedrongen dat er 3 dagen lang leugens verteld zijnquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze stinken er alle vier nog steeds in....![]()
Trustequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef partyyboyy het volgende:
Ik ga naar bed...bedankt nog HiDiHo voor het opnemen
Truste mensen!![]()
innerlijke groei.....quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
wat heeft Brian dan al bereikt ???? ... waar heeft ie het over? ... heeft ie een gedicht gemaakt over de stemronde ofzo ?
Alleen Nathanael kan de combinatie "goed" en "Huub" niet in 1 zin uit zijn strot krijgen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wel stom dat Nathanael aan tafel zei dat hij Huub een slechte acteur vond...moest juist goede zijn toch![]()
Doei!! Niet over enge donkere vrouwen dromen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef partyyboyy het volgende:
Ik ga naar bed...bedankt nog HiDiHo voor het opnemen
Truste mensen!![]()
Nena, tegenover mij zitten 3 mensen die zich jouw vrienden noemden (noemt ze bij naam en hoe die vriendschap was). Nu stemmen ze je weg. Besef goed wie je echte vrienden zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef spookvrouw het volgende:
ik ben als een gek aan het bijlezen, maar kan niet vinden wat Huub heeft gezegd. Hoe heeft hij het gebracht?
Heerlijk.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze stinken er alle vier nog steeds in....![]()
Ik hoorde NL vanavond zeggen dat hij niet meer zou drinken, toen ze het over het clashen met Huub hadden. Kijken hoelang 'ie dat volhoudt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:09 schreef noekje het volgende:
NL gaat even chillen. Zal wel even langs de slijterij gaan.
Genoeg om aan af te leiden dat mensen dat irritante mokkel niet al te lang kunnen hebben op hun netvlies......quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |