Hij heeft het wel gezegd, ik heb het op tv gezien.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:30 schreef Brici het volgende:
ze denkt dat huub gezegd heeft dat natasie uit de ouderlijke macht moest maar hij zegt dat hij dat niet gezegd heeft en hij verteld wat die wel heeft gezegd
ik twijfel hoor....vlgs mij welquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:31 schreef Leandra het volgende:
Natasia komt verhaal halen bij Huub over de opmerking van Nathanael dat Huub gezegd zou hebben dat ze uit de ouderlijke macht gezet zou moeten worden.
Zo moet Huub ook blijven. Dat is nu net wat Sylvia bedoelde en dat moet hij vasthouden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:31 schreef scanman01 het volgende:
En weer lult Huub zich er perfect uit. Natasia was van plan kwaad te gaan worden, maar dat is dus mislukt.
Bewijst weer eens dat ze echt een meters dikke plaat voor haar kop heeft. Dat ze zelfs daar schijt aan heeft.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:31 schreef Gert het volgende:
Toch wel stoer , dat Natasia verhaal komt halen in het hol van de leeuw.
geen chips ?quote:
Nou, als je een telefoontje krijgt vanavond of vannacht en iemand zegt 10x, Ja Hallo!! Ja Hallo!!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:32 schreef Lieve het volgende:
HAAR SCHAAPJES???? Haar kids zijn allang niet meer HAAR schaapjes. Want schaapjes hebben verzorging nodig en ze zijn nog lang niet zover. Ze maakt zich eerder belangrijk om haar eigen schaapjes op het droge te krijgen in finaciele en eigen lichamelijke zin.
NATASIA ZOU UIT DE OUDELIJKE MACHT ONTHEVEN MOETEN WORDEN!
DAT ZEG I K !!!!!!
Ik weet zeker dat hij dat zei.quote:
Ook al heeft hij het wel gezegd (waar wij het met z'n allen toch wel mee eens zijn), hij lult zich er prima uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |