LOL ... ik heb hier tot morgenavond eten en drinken naast me staan. Heb me vol zitten proppen van de zenuwen!!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:23 schreef Lieve het volgende:
OH wat een leuke avond alweer! Hahaha, ik kom niet meer van de streams weg! Ik ben bang dat ik hier straks uitgedroogd weggeveegd moet worden. Kan niet weg hier.
ik vergat gewoon te typen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:23 schreef Lieve het volgende:
OH wat een leuke avond alweer! Hahaha, ik kom niet meer van de streams weg! Ik ben bang dat ik hier straks uitgedroogd weggeveegd moet worden. Kan niet weg hier.
Dat is een behoorlijke gedragsverandering.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:25 schreef scanman01 het volgende:
Huub kan zich soms gewoon echt niet meer inhouden, wat ik me heel groep kan voorstellen. Sylvia kan zich tegen Natasia altijd zo goed inhouden... het is gewoon ongelooflijk. Huub gaat zijn best doen dat ook te doen, maar of hij dat weet vol te houden....
Ja, soms is kijken met je mond open het enige dat je kunt doen he ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ik vergat gewoon te typen.
Prachtig was het![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:26 schreef kijhart het volgende:
Nou jongens ik dacht echt wat is die bart een lul, maar hijs echt de enige die het een beetje toegeeft. En netjes zen mond dicht houden en zelfs Brian corrigeren.
nee natasia komt binnen...quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:28 schreef Peter6000 het volgende:
Het gesprek tussen de 4 winnaars zakt wat in, in herhalingen.
Ik schakel over naar Brian, Bart en Nathanael.
Wel jammer als z'n gitaarleraar dan niet meer komt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:28 schreef partyyboyy het volgende:
Volgende keer Brian eruit denk ik
Geweldigquote:
Hij heeft het wel gezegd, ik heb het op tv gezien.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:30 schreef Brici het volgende:
ze denkt dat huub gezegd heeft dat natasie uit de ouderlijke macht moest maar hij zegt dat hij dat niet gezegd heeft en hij verteld wat die wel heeft gezegd
ik twijfel hoor....vlgs mij welquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:31 schreef Leandra het volgende:
Natasia komt verhaal halen bij Huub over de opmerking van Nathanael dat Huub gezegd zou hebben dat ze uit de ouderlijke macht gezet zou moeten worden.
Zo moet Huub ook blijven. Dat is nu net wat Sylvia bedoelde en dat moet hij vasthouden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:31 schreef scanman01 het volgende:
En weer lult Huub zich er perfect uit. Natasia was van plan kwaad te gaan worden, maar dat is dus mislukt.
Bewijst weer eens dat ze echt een meters dikke plaat voor haar kop heeft. Dat ze zelfs daar schijt aan heeft.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:31 schreef Gert het volgende:
Toch wel stoer , dat Natasia verhaal komt halen in het hol van de leeuw.
geen chips ?quote:
Nou, als je een telefoontje krijgt vanavond of vannacht en iemand zegt 10x, Ja Hallo!! Ja Hallo!!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:32 schreef Lieve het volgende:
HAAR SCHAAPJES???? Haar kids zijn allang niet meer HAAR schaapjes. Want schaapjes hebben verzorging nodig en ze zijn nog lang niet zover. Ze maakt zich eerder belangrijk om haar eigen schaapjes op het droge te krijgen in finaciele en eigen lichamelijke zin.
NATASIA ZOU UIT DE OUDELIJKE MACHT ONTHEVEN MOETEN WORDEN!
DAT ZEG I K !!!!!!
Ik weet zeker dat hij dat zei.quote:
Ook al heeft hij het wel gezegd (waar wij het met z'n allen toch wel mee eens zijn), hij lult zich er prima uit.quote:
Dat gaat wel om nuances hè........ Natasia blijft zelf ook volhouden dat ze nooit "god straf onmiddelijk" heeft gezegd.... dat heeft ze ook niet gezegd, maar ze heeft wel iets gezegd wat op hetzelfde neerkomt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
Hij heeft het wel gezegd, ik heb het op tv gezien.
Klopt. Maar ze heeft wel ballen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bewijst weer eens dat ze echt een meters dikke plaat voor haar kop heeft. Dat ze zelfs daar schijt aan heeft.
Idd, (ook) murmelde hij het in zichzelf toen niemand het hoorde.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:32 schreef Flyduck het volgende:
maar huub heeft het wel degelijk gezegt...
klopt, zonder dat hij in beeld was...meer soort cliffhanger.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij dat zei.
Aan het einde van een uitzending, waarop je zijn stem (beeld weet ik niet meer zeker) het hoorde zeggen.
Dat is wel waar. Zij is wel de enige die verhaal komt halen. De rest slikt het in en komt daar later op een moment die strategisch beter is op terug.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt. Maar ze heeft wel ballen.
Laat mij nou eens wat positiefs zeggen over die lelijke heks.
Dat betekent dat Natasia het Nederlands niet beheerst want ze bedoelt "opstoken"quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:35 schreef Sug4r het volgende:
wat betekent dat eigenlijk; Ik laat me niet opsteken???![]()
![]()
niet opstoken ,mss?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:35 schreef Sug4r het volgende:
wat betekent dat eigenlijk; Ik laat me niet opsteken???![]()
![]()
Nu alleen nog de hormoon kuurquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt. Maar ze heeft wel ballen.
Laat mij nou eens wat positiefs zeggen over die lelijke heks.
Precies, na de 12 uur-kwestie.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:34 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Idd, (ook) murmelde hij het in zichzelf toen niemand het hoorde.
Dat heeft ze wel degelijk gezegd Leandra .... ik zat streams te kijken toen ze destijds los ging in de sportzaalquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gaat wel om nuances hè........ Natasia blijft zelf ook volhouden dat ze nooit "god straf onmiddelijk" heeft gezegd.... dat heeft ze ook niet gezegd,
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:34 schreef 2live het volgende:
huub zijn zwakke plek; vrouwen....
Nee, Natasia heeft inderdaad niet letterlijk "god straf onmiddelijk" gezegd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:35 schreef Peter6000 het volgende:
Dat heeft wel ze wel letterlijk gezegd.
Maar idd, je kan elke uitspraak van iedereen onder de loep houden, het zijn oude koeien.
ik ook, maar ze zei toch echt; en wat doet god, bam opa dood.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Dat heeft ze wel degelijk gezegd Leandra .... ik zat streams te kijken toen ze destijds los ging in de sportzaal
Hee man, ik had meteen op jouw Black Witch-pagina moeten kijken: streams zonder gebuffer.quote:
Tot het einde want ze heeft het veel te veel naar haar zin, al die aandachtquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Huub en Sylvia gaan echt niet winnen van mij. En Nena ook niet"
Hoe lang is dat mens nog van plan te blijven dan?
September.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Huub en Sylvia gaan echt niet winnen van mij. En Nena ook niet"
Hoe lang is dat mens nog van plan te blijven dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |