het is nog steeds niet door gedrongen dat er 3 dagen lang leugens verteld zijnquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze stinken er alle vier nog steeds in....![]()
Trustequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef partyyboyy het volgende:
Ik ga naar bed...bedankt nog HiDiHo voor het opnemen
Truste mensen!![]()
innerlijke groei.....quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
wat heeft Brian dan al bereikt ???? ... waar heeft ie het over? ... heeft ie een gedicht gemaakt over de stemronde ofzo ?
Alleen Nathanael kan de combinatie "goed" en "Huub" niet in 1 zin uit zijn strot krijgen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wel stom dat Nathanael aan tafel zei dat hij Huub een slechte acteur vond...moest juist goede zijn toch![]()
Doei!! Niet over enge donkere vrouwen dromen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef partyyboyy het volgende:
Ik ga naar bed...bedankt nog HiDiHo voor het opnemen
Truste mensen!![]()
Nena, tegenover mij zitten 3 mensen die zich jouw vrienden noemden (noemt ze bij naam en hoe die vriendschap was). Nu stemmen ze je weg. Besef goed wie je echte vrienden zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef spookvrouw het volgende:
ik ben als een gek aan het bijlezen, maar kan niet vinden wat Huub heeft gezegd. Hoe heeft hij het gebracht?
Heerlijk.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze stinken er alle vier nog steeds in....![]()
Ik hoorde NL vanavond zeggen dat hij niet meer zou drinken, toen ze het over het clashen met Huub hadden. Kijken hoelang 'ie dat volhoudt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:09 schreef noekje het volgende:
NL gaat even chillen. Zal wel even langs de slijterij gaan.
Genoeg om aan af te leiden dat mensen dat irritante mokkel niet al te lang kunnen hebben op hun netvlies......quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |