Hoe kom ik op de ONZ meet vrijdag 9 feb 2007quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:49 schreef moemoe het volgende:
Door de reservering voor een bepaalde tafel die ''vol'' is kan het overkomen alsof mensen niet welkom zijn. ONZ/bagger meets verlopen altijd een beetje rommelig, uiteindelijk eet iedereen ergens anders en zit zeer zeker niemand alleen aan een tafel.
De 1 gaat liever bij de Mc Donald's eten, de ander in een restaurant, sommige gaan naar een shoarma tent... Dit alles is een beetje afhankelijk van je budget, we kunnen niet in ieders portemonnee kijken. De reservering vooraf in Stairway is omdat de ervaring leert dat het daar vrij snel vol zit, zeker op een vrijdag avond. MAAR je hoeft hier dus niet heen, er zijn nog vele andere plaatsen. Bij de Stairway gaan nu zo'n 10 mensen eten waarvoor ook een tafel is gereserveerd, er komen als het goed is zo'n 50 mensen. Dus nog 40 andere mensen over waarmee ergens anders gegeten kan worden.
De meet is voor iedereen, dus voel je niet bijgesloten, het is altijd wel een beetje een chaos. Over het algemeen komt iedereen na het eten terug in de Stairway en dus weer nader tot elkaar.
.
Hij wou mij z'n drank laten betalen... Ik denk dat ie nu wel door heeft dat dat niet gaat gebeurenquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:51 schreef TheSorrow het volgende:
Waar slaat "WanEnOonlie (op eigen kosten)" op? Ik kom ook op mn eigen kosten
Die sneeuwwolf had dat ook moeten doen, maar hij deed 't niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:54 schreef SiemeN het volgende:
Eindelijk. Ik ging 'm echt niet openen hor..
Aah okquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij wou mij z'n drank laten betalen... Ik denk dat ie nu wel door heeft dat dat niet gaat gebeuren
Aldi bier meenemen en uitdelelquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:56 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Aah okMja ik krijg een biertje van Bi0 als ik ga...
En ik had SiemeN er ook 1 beloofd volgens mij... wordt nog wat, als ik nu nog 2,34¤ voor de rest van de maand heb
de meet is pas volgende maandquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:56 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Aah okMja ik krijg een biertje van Bi0 als ik ga...
En ik had SiemeN er ook 1 beloofd volgens mij... wordt nog wat, als ik nu nog 2,34¤ voor de rest van de maand heb
Plastic tas buiten ergens verstoppen en af en toe gezellig aan de zwerverbiertjes. Niet eens zo'n gek idee...quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:59 schreef TheSorrow het volgende:
wtf @ die vis?
En bier uitdelen..dat moet ik dan toch buiten doen neem ik aan? Ik denk niet dat STH blij wordt als ik daarbinnen bier uit ga delen
Tof! Neem ik ook wel meequote:Op donderdag 25 januari 2007 17:02 schreef TheSorrow het volgende:
Ik denk dat ik dat doe idd... Ik zit toch op het bankje te stoneren, ik heb ook een tas met bierblikken bij dan mensen! Come and get it
die post van me is echt een collector's item! gebeurt me bijna nooit dat ik m'n pi vergeetquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:59 schreef SiemeN het volgende:
remlof heeft niet eens geld meer voor een PI, en komt toch bier drinken.
Ik heb t soms wel es als ik te snel op alt+s druk...daarna gelijk edittenquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:05 schreef remlof het volgende:
[..]
die post van me is echt een collector's item! gebeurt me bijna nooit dat ik m'n pi vergeet
Het is een vrouw, dropkut dusquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:05 schreef SiemeN het volgende:
Topics openen moet je wel over nadenken, droplul.
Heb jij ook zo'n schöne zonsondergang in het paradijselijke Klarendal?quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:05 schreef remlof het volgende:
[..]
die post van me is echt een collector's item! gebeurt me bijna nooit dat ik m'n pi vergeet
ik zou het niet weten, ik ben niet voor 8 uur vanavond terug in my hoodquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n schöne zonsondergang in het paradijselijke Klarendal?
ow sowwyquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:24 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Volgende x wel een nieuwe maken he biatch!
quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:03 schreef TheSorrow het volgende:
Maarja kga gewoon met Dingie mee naar huis
Als het zo lekker is/ruikt als wat ik hier ruik (gebakken aardappeltjesquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:28 schreef SnowDoggg het volgende:
Was met eten bezig .. moest plotseling weg!![]()
Ik heb er meerdere zelfs!quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:20 schreef moemoe het volgende:
Dingie heeft weer een nieuw sletje? Ik mis echt alles.
Die quote ik even voor de wiki.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:08 schreef pussydeluxe het volgende:
Degene die Lap0-ed zonder een nieuwe te openen gaat de gracht in op 9 februari.
TeeVeePee.
Hoera, 19 lentesquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:31 schreef pussydeluxe het volgende:
En we hebben weer een jarige Yvonne? pc-fr34k is vandaag 19 geworden
Ik was de nieuwe paris hilton sex tape aan het kijkenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:06 schreef pussydeluxe het volgende:
Hallo? Iedereen ineens een leven?
Gesundheitquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:47 schreef purplerose het volgende:
HATSJOEWIEEEEEEEEE!!!!!
Woei, thxquote:
Touwtje gesprongen? Buiten in de kou ofzo?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:52 schreef purplerose het volgende:
[..]
Woei, thx
Net ook 100x touwtje gesprongen
ik spring ook vaak touwtjequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:52 schreef purplerose het volgende:
[..]
Woei, thx
Net ook 100x touwtje gesprongen
Nee hoezoquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:54 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Touwtje gesprongen? Buiten in de kou ofzo?![]()
Ik ben nog maar net begonnen hoor dus ik ben al heul blij dat ik er zoveel heb gedaanquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedenavond
[..]
ik spring ook vaak touwtjeis goed voor de conditie
Hehehe ... nee dat bedoelde ik nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee hoezomijn huiskamer is gewoon groot genoeg
Dan moet je je vraag beter stellen want dat haal ik nie uit dat zinnetje, alleen dat je het over het touwtjespringen hadquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:57 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Hehehe ... nee dat bedoelde ik niet![]()
![]()
Omdat je moest "niezen"![]()
*bagger opent.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Slapen de ONZ-modjes al ?ik wil een bagger topic
![]()
Heulemaal nietquote:
Openen gaatquote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:29 schreef -skippybal- het volgende:
Hoi, zijn er nog leuke mensje on lijn?
1 topic per dagquote:
welnee, deze reeks ben je zelf gestart op 18 decemberquote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
1 topic per dag![]()
Schiet lekker op![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:18 schreef remlof het volgende:
[..]
welnee, deze reeks ben je zelf gestart op 18 december
jah eigenlijk welquote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Met dit tempo 1 topic per dag![]()
Had ik er natuurlijk even bij moeten zetten![]()
Dat weet ze nu al?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 03:50 schreef remlof het volgende:
ik heb trouwens vernomen dat janetje een roze truitje zal dragen!
hoe un-gothic!
Gemiddeld 1 per dagquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:21 schreef SiemeN het volgende:
Ik neem overigens waarschijnlijk een introducee mee, met het schrikbarende postaantal van 473 (gemiddeld 1 per dag)!
TheTh1ng
Ik ben wel jaloers op zijn userid.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gemiddeld 1 per dag. Ga je schamen voor je introducee SiemeN.
Hij heet Dannyquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:21 schreef SiemeN het volgende:
Ik neem overigens waarschijnlijk een introducee mee, met het schrikbarende postaantal van 473 (gemiddeld 1 per dag)!
TheTh1ng
Handig hequote:
wat moet die vis in de OP?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:58 schreef -skippybal- het volgende:
Shifto toegevoegd bij de komers
Sfeerquote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je had 'm op z'n minst kunnen frituren. Lekker met een biertje erbij.
Zouden ze ook hersens hebben ?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat een saai topicdeel is dit.
Ik vrolijk het wel een beetje op
[afbeelding]
Wat boeit dat nou?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zouden ze ook hersens hebben ?![]()
Niets... daar voel je toch niets van maar ik vroeg het me gewoon even afquote:
Je mot mindah nadenken en gwoon doen!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Niets... daar voel je toch niets van maar ik vroeg het me gewoon even af![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:09 schreef -skippybal- het volgende:
*zucht* Ik zal de boel dan maar weer eens opvrolijken
[afbeelding]
Er is al een begin gemaakt Nu de rest nog. Bij voorkeur met hars .quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:09 schreef -skippybal- het volgende:
*zucht* Ik zal de boel dan maar weer eens opvrolijken
[afbeelding]
quote:
Het enige wat 'ie moet doen is dat z'n baard bijscheren. Ziet er zo onverzorgt uitquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Er is al een begin gemaakt Nu de rest nog. Bij voorkeur met hars ..
BOEMquote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[afbeelding]
zuuucht, allemaal laachen!
doe haar de groetenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:25 schreef TheSorrow het volgende:
Vanavond ipv de standaard shit, ga ik met Maastrix naar Dordt, naar een dame die mij leuk vind en ik haar
Was t maar zo'n feest, morgen 5.15 opquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:07 schreef -skippybal- het volgende:
Geile neucksnacks vanavaond?
quote:
OMG BBQquote:
Serieus! Ik wou een anvondje rustig aan doen en even een filmpje huren. Kom ik bij het winkelcentrum aan waar ik normaal nooit heen ga, heeft die kut coop de videotheek opgegetenquote:
Downloadenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Serieus! Ik wou een anvondje rustig aan doen en even een filmpje huren. Kom ik bij het winkelcentrum aan waar ik normaal nooit heen ga, heeft die kut coop de videotheek opgegeten![]()
Toen heb ik maar Grolsch gehaald en een zak Chupa Chups![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:41 schreef paultjuhhh het volgende:
skippybal baggeraar wij gaan elkaar meeten
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:41 schreef -skippybal- het volgende:
Wat is dat?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:42 schreef boem-dikkie het volgende:zie het maar als pizza met een soort gehakt
wel lekkerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
[afbeelding] Oh [afbeelding]
Uut Drentah?quote:
Truequote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:42 schreef -skippybal- het volgende:
Mijne is toch groter!!
Ik.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:10 schreef pussydeluxe het volgende:
Goedemorgen. Vroeg opstan is niet gelukt vandaag. Maar hey, who cares.
.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:57 schreef Stofje het volgende:
Ik vind borsten vaak best mooie dingen.
Ik wou je alleen maar een plezier doenquote:
Oh, dat waardeer ik ook zeker, de intentie was er ook wel, maar je hebt me helaas geen plezier gedaan.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik wou je alleen maar een plezier doen
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:01 schreef -skippybal- het volgende:
Yvonne drinkt toch ook Corona?
"...."
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:01 schreef -skippybal- het volgende:
Yvonne drinkt toch ook Corona?
"...."
tieten?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:25 schreef -skippybal- het volgende:
Done. En nu als dank tieten posten!!
Nee, wel hetero. Jaloers?quote:
Heb je je bus gemist?quote:
quote:
Had je maar eerder mee moeten lezen Paul. Dit is nu een qlique.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:45 schreef paultjuhhh het volgende:
ik snap niets van deze topics het gaat over de meet maar iedereen praat over boodschapjes doen enzo
niet boodschapjes .. bierschapjes doenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:45 schreef paultjuhhh het volgende:
ik snap niets van deze topics het gaat over de meet maar iedereen praat over boodschapjes doen enzo
Yeahh1!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Had je maar eerder mee moeten lezen Paul. Dit is nu een qlique..
Een nachtconcert, zorg je wel dat je de volgende dag geen kater hebt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:27 schreef remlof het volgende:
Voor de Amy Winehouse fans onder de ONZinners, de nacht voor de meet geeft ze een concert in Paradiso
ik doe niet aan katersquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een nachtconcert, zorg je wel dat je de volgende dag geen kater hebt.
En wij jou.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mooi, dan giet ik je de 9e wel vol met Tequila.
Hey dan ben ik daar ook. Maar dan voor Clap Your Hands Say Yeahquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:27 schreef remlof het volgende:
Voor de Amy Winehouse fans onder de ONZinners, de nacht voor de meet geeft ze een concert in Paradiso
Amy is tofquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:27 schreef remlof het volgende:
Ik wil ook! Als in: hil erg!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hey dan ben ik daar ook. Maar dan voor Clap Your Hands Say Yeah
Decemberists zijn wel "aardig" naar mijn mening. Niet echt mijn smaak.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik wil ook! Als in: hil erg!
Maar Decemberists later deze maand, en ik ben bang dat álles grauw afsteekt tegenover de toffe muziek die zij maken, daarna.
Dat album, hoe is het?quote:Op zondag 28 januari 2007 02:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Decemberists zijn wel "aardig" naar mijn mening. Niet echt mijn smaak.
Maarrrrr, gelukkig is de nieuwe Arcade fire uit. Dat is pas briljant![]()
Oh en uitgaan was kut, daarom ben ik nu thuis![]()
Ik vind 'm na 3 keer luisteren meesterlijk. Kippenvel enzo bes vaakquote:
Ik vind het ietsjes té rustig. Huiswerk muziek perfectquote:En mjoah, Decemberists zijn meesters in verhalende liedjes. En die zanger en de muziek, en alles. Ja.
6 euro uitgegeven en toen merkte ik dat het niet beter zou worden en ik beter kon gaan fokkenquote:Op zondag 28 januari 2007 02:58 schreef Nosh het volgende:
En kuttige uitgaan-avonden zijn altijd minder. Vooral als je 2 uur geld blijft uitgeven om het nog draagbaar te maken.
Gaaf. Dat eerste album had ook échte kippenvel-momenten.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik vind 'm na 3 keer luisteren meesterlijk. Kippenvel enzo bes vaak![]()
Maar hij is gelekt dus wat laat je ?! Niet al te denderende kwali, maar ach...
Of 'wegdroom-in-de-klas' muziek.quote:Ik vind het ietsjes té rustig. Huiswerk muziek perfect![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 03:02 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb beeeeertjesVloeibare shit in een plastic ding in de vorm van een beertje met een cirkelding met een X erop... X marks the spot
(SAW
) Als je die knikt, komt er shizzle uit, en wordt t tot wel 55°C
Best chill, heb er 1 in mn nek liggen... En ik ga SAW3 maar ff kijken denk
Ken ik. Klasgenoten die zeggen "die en die is echt meesterlijk toch?" "Wie:?'quote:Op zondag 28 januari 2007 03:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Gaaf. Dat eerste album had ook échte kippenvel-momenten.
En het probleem is dat ik altijd hopeloos laat achter zulke dingen kom. Ik zit muzikaal nog steeds alles uit 2005 te ontdekken, terwijl de jaarlijstjes van 2006 al achterhaald zijn.
Post-rock voor mijquote:[..]
Of 'wegdroom-in-de-klas' muziek.
Uitstekende zondagochtend film.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Saw3, dat kan k nu wel even doen.
Maar we kunnen alvast voorbereidingen treffenquote:Op zondag 28 januari 2007 12:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten.
*ziet druilerige motregen![]()
Neuh,is nog niet echt nodig ,denk ik.
Uiteraard. Wie wil je daarvoor hebben?quote:Op zondag 28 januari 2007 12:45 schreef SiemeN het volgende:
Regelen we nog een pinata?
Dat is toch zo'n schattig beessie van papier?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:13 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Uiteraard. Wie wil je daarvoor hebben?.
[afbeelding]
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:16 schreef Stofje het volgende:
Ik ben m'n ochtenderectie nu onderhand wel beu.
Help die jongen eens, K1P.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:16 schreef Stofje het volgende:
Ik ben m'n ochtenderectie nu onderhand wel beu.
Klopt. Alleen is dit een andere vorm gegoten. Iets met newbies.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n schattig beessie van papier?![]()
Maar die zijn niet van papier...quote:Op zondag 28 januari 2007 13:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Klopt. Alleen is dit een andere vorm gegoten. Iets met newbies..
Maakt dat iets uit? Het principe blijft hetzelfde.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar die zijn niet van papier...
Ik ben net weer wat lichter geworden geloof ikquote:Op zondag 28 januari 2007 13:22 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben twee kilo zwaarder geworden in één week![]()
Vroeger was alles beter, toen ik iedereen op de fiets nog pwnde wie unne noobquote:Op zondag 28 januari 2007 13:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben net weer wat lichter geworden geloof ik![]()
.
Vroeger was het nog gezond dat ik 12-jarige meisjes kusjes gaf en ze per ongeluk aanraakte, nu is het ineens vies. Nee, ouder worden zuigtquote:Op zondag 28 januari 2007 13:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter, toen ik iedereen op de fiets nog pwnde wie unne noob![]()
Nu heb ik harige benen en stink ik naar rook en alcohol![]()
quote:
pussyquote:Op zondag 28 januari 2007 14:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
, net bij de Mac nam ik alleen een fruitbag
De duisternis gaat bijna vallen en wie komt er uit z'n kist? S-Fquote:
Van vrijdag op zaterdag de hele nacht geskyped en spelletjes gedaanquote:Op zondag 28 januari 2007 15:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
De duisternis gaat bijna vallen en wie komt er uit z'n kist? S-F.
Je dag- en nachtritme, wat doe je?
Skypen. Daar ben ik maar mee gekapt door al die rare gezichten die door de deur kwamen turen als ik weer eens met een headset op in bed zat te ouwehoeren om 0400quote:Op zondag 28 januari 2007 16:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Van vrijdag op zaterdag de hele nacht geskyped en spelletjes gedaanGing om half 8 naar bed
![]()
Vannacht om half 5 naar bedPrima ritme
![]()
Kom je dan ?quote:
neequote:
Wil je aandacht ?quote:
ja ik wil aandachtquote:
Je staat er bij atentionwhorequote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je staat er bij atentionwhore![]()
yvonne ?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:50 schreef paultjuhhh het volgende:
Komen er nog admins/modjes waar ik voor moet oppassen?
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:50 schreef paultjuhhh het volgende:
Komen er nog admins/modjes waar ik voor moet oppassen?
Daarom vroeg ik ookal of ik wat gemist had.quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:50 schreef fraubitch het volgende:
ow ja.
ik kom niet,
en dribbel ook niet
quote:Op zondag 28 januari 2007 19:50 schreef fraubitch het volgende:
ow ja.
ik kom niet,
en dribbel ook niet
ik mag niet van mijn moederquote:
Huh? En dribbel_? Mag die ook niet van jouw moeder?quote:
That would be you.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:56 schreef opa het volgende:
Who the Fok! is Opa?
als dribbel wilt komen dan moet ie vooral komenquote:Op zondag 28 januari 2007 19:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Huh? En dribbel_? Mag die ook niet van jouw moeder?
* opa is casesensitivequote:Op zondag 28 januari 2007 21:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Door hoofdletter O en kleine letter o?![]()
ga je ook naar paradiso?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Amy is tofKijken of ik de nieuwe cd kan krijgen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |