Ken ik. Klasgenoten die zeggen "die en die is echt meesterlijk toch?" "Wie:?'quote:Op zondag 28 januari 2007 03:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Gaaf. Dat eerste album had ook échte kippenvel-momenten.
En het probleem is dat ik altijd hopeloos laat achter zulke dingen kom. Ik zit muzikaal nog steeds alles uit 2005 te ontdekken, terwijl de jaarlijstjes van 2006 al achterhaald zijn.
Post-rock voor mijquote:[..]
Of 'wegdroom-in-de-klas' muziek.
Uitstekende zondagochtend film.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Saw3, dat kan k nu wel even doen.
Maar we kunnen alvast voorbereidingen treffenquote:Op zondag 28 januari 2007 12:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten.
*ziet druilerige motregen![]()
Neuh,is nog niet echt nodig ,denk ik.
Uiteraard. Wie wil je daarvoor hebben?quote:Op zondag 28 januari 2007 12:45 schreef SiemeN het volgende:
Regelen we nog een pinata?
Dat is toch zo'n schattig beessie van papier?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:13 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Uiteraard. Wie wil je daarvoor hebben?.
[afbeelding]
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:16 schreef Stofje het volgende:
Ik ben m'n ochtenderectie nu onderhand wel beu.
Help die jongen eens, K1P.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:16 schreef Stofje het volgende:
Ik ben m'n ochtenderectie nu onderhand wel beu.
Klopt. Alleen is dit een andere vorm gegoten. Iets met newbies.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n schattig beessie van papier?![]()
Maar die zijn niet van papier...quote:Op zondag 28 januari 2007 13:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Klopt. Alleen is dit een andere vorm gegoten. Iets met newbies..
Maakt dat iets uit? Het principe blijft hetzelfde.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar die zijn niet van papier...
Ik ben net weer wat lichter geworden geloof ikquote:Op zondag 28 januari 2007 13:22 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben twee kilo zwaarder geworden in één week![]()
Vroeger was alles beter, toen ik iedereen op de fiets nog pwnde wie unne noobquote:Op zondag 28 januari 2007 13:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben net weer wat lichter geworden geloof ik![]()
.
Vroeger was het nog gezond dat ik 12-jarige meisjes kusjes gaf en ze per ongeluk aanraakte, nu is het ineens vies. Nee, ouder worden zuigtquote:Op zondag 28 januari 2007 13:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter, toen ik iedereen op de fiets nog pwnde wie unne noob![]()
Nu heb ik harige benen en stink ik naar rook en alcohol![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |