Had je maar eerder mee moeten lezen Paul. Dit is nu een qlique.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:45 schreef paultjuhhh het volgende:
ik snap niets van deze topics het gaat over de meet maar iedereen praat over boodschapjes doen enzo
niet boodschapjes .. bierschapjes doenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:45 schreef paultjuhhh het volgende:
ik snap niets van deze topics het gaat over de meet maar iedereen praat over boodschapjes doen enzo
Yeahh1!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Had je maar eerder mee moeten lezen Paul. Dit is nu een qlique..
Een nachtconcert, zorg je wel dat je de volgende dag geen kater hebt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:27 schreef remlof het volgende:
Voor de Amy Winehouse fans onder de ONZinners, de nacht voor de meet geeft ze een concert in Paradiso
ik doe niet aan katersquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een nachtconcert, zorg je wel dat je de volgende dag geen kater hebt.
En wij jou.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mooi, dan giet ik je de 9e wel vol met Tequila.
Hey dan ben ik daar ook. Maar dan voor Clap Your Hands Say Yeahquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:27 schreef remlof het volgende:
Voor de Amy Winehouse fans onder de ONZinners, de nacht voor de meet geeft ze een concert in Paradiso
Amy is tofquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:27 schreef remlof het volgende:
Ik wil ook! Als in: hil erg!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hey dan ben ik daar ook. Maar dan voor Clap Your Hands Say Yeah
Decemberists zijn wel "aardig" naar mijn mening. Niet echt mijn smaak.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik wil ook! Als in: hil erg!
Maar Decemberists later deze maand, en ik ben bang dat álles grauw afsteekt tegenover de toffe muziek die zij maken, daarna.
Dat album, hoe is het?quote:Op zondag 28 januari 2007 02:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Decemberists zijn wel "aardig" naar mijn mening. Niet echt mijn smaak.
Maarrrrr, gelukkig is de nieuwe Arcade fire uit. Dat is pas briljant![]()
Oh en uitgaan was kut, daarom ben ik nu thuis![]()
Ik vind 'm na 3 keer luisteren meesterlijk. Kippenvel enzo bes vaakquote:
Ik vind het ietsjes té rustig. Huiswerk muziek perfectquote:En mjoah, Decemberists zijn meesters in verhalende liedjes. En die zanger en de muziek, en alles. Ja.
6 euro uitgegeven en toen merkte ik dat het niet beter zou worden en ik beter kon gaan fokkenquote:Op zondag 28 januari 2007 02:58 schreef Nosh het volgende:
En kuttige uitgaan-avonden zijn altijd minder. Vooral als je 2 uur geld blijft uitgeven om het nog draagbaar te maken.
Gaaf. Dat eerste album had ook échte kippenvel-momenten.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik vind 'm na 3 keer luisteren meesterlijk. Kippenvel enzo bes vaak![]()
Maar hij is gelekt dus wat laat je ?! Niet al te denderende kwali, maar ach...
Of 'wegdroom-in-de-klas' muziek.quote:Ik vind het ietsjes té rustig. Huiswerk muziek perfect![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 03:02 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb beeeeertjesVloeibare shit in een plastic ding in de vorm van een beertje met een cirkelding met een X erop... X marks the spot
(SAW
) Als je die knikt, komt er shizzle uit, en wordt t tot wel 55°C
Best chill, heb er 1 in mn nek liggen... En ik ga SAW3 maar ff kijken denk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |