Had je maar eerder mee moeten lezen Paul. Dit is nu een qlique.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:45 schreef paultjuhhh het volgende:
ik snap niets van deze topics het gaat over de meet maar iedereen praat over boodschapjes doen enzo
niet boodschapjes .. bierschapjes doenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:45 schreef paultjuhhh het volgende:
ik snap niets van deze topics het gaat over de meet maar iedereen praat over boodschapjes doen enzo
Yeahh1!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Had je maar eerder mee moeten lezen Paul. Dit is nu een qlique..
Een nachtconcert, zorg je wel dat je de volgende dag geen kater hebt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:27 schreef remlof het volgende:
Voor de Amy Winehouse fans onder de ONZinners, de nacht voor de meet geeft ze een concert in Paradiso
ik doe niet aan katersquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een nachtconcert, zorg je wel dat je de volgende dag geen kater hebt.
En wij jou.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mooi, dan giet ik je de 9e wel vol met Tequila.
Hey dan ben ik daar ook. Maar dan voor Clap Your Hands Say Yeahquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:27 schreef remlof het volgende:
Voor de Amy Winehouse fans onder de ONZinners, de nacht voor de meet geeft ze een concert in Paradiso
Amy is tofquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:27 schreef remlof het volgende:
Ik wil ook! Als in: hil erg!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hey dan ben ik daar ook. Maar dan voor Clap Your Hands Say Yeah
Decemberists zijn wel "aardig" naar mijn mening. Niet echt mijn smaak.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik wil ook! Als in: hil erg!
Maar Decemberists later deze maand, en ik ben bang dat álles grauw afsteekt tegenover de toffe muziek die zij maken, daarna.
Dat album, hoe is het?quote:Op zondag 28 januari 2007 02:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Decemberists zijn wel "aardig" naar mijn mening. Niet echt mijn smaak.
Maarrrrr, gelukkig is de nieuwe Arcade fire uit. Dat is pas briljant![]()
Oh en uitgaan was kut, daarom ben ik nu thuis![]()
Ik vind 'm na 3 keer luisteren meesterlijk. Kippenvel enzo bes vaakquote:
Ik vind het ietsjes té rustig. Huiswerk muziek perfectquote:En mjoah, Decemberists zijn meesters in verhalende liedjes. En die zanger en de muziek, en alles. Ja.
6 euro uitgegeven en toen merkte ik dat het niet beter zou worden en ik beter kon gaan fokkenquote:Op zondag 28 januari 2007 02:58 schreef Nosh het volgende:
En kuttige uitgaan-avonden zijn altijd minder. Vooral als je 2 uur geld blijft uitgeven om het nog draagbaar te maken.
Gaaf. Dat eerste album had ook échte kippenvel-momenten.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik vind 'm na 3 keer luisteren meesterlijk. Kippenvel enzo bes vaak![]()
Maar hij is gelekt dus wat laat je ?! Niet al te denderende kwali, maar ach...
Of 'wegdroom-in-de-klas' muziek.quote:Ik vind het ietsjes té rustig. Huiswerk muziek perfect![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 03:02 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb beeeeertjesVloeibare shit in een plastic ding in de vorm van een beertje met een cirkelding met een X erop... X marks the spot
(SAW
) Als je die knikt, komt er shizzle uit, en wordt t tot wel 55°C
Best chill, heb er 1 in mn nek liggen... En ik ga SAW3 maar ff kijken denk
Ken ik. Klasgenoten die zeggen "die en die is echt meesterlijk toch?" "Wie:?'quote:Op zondag 28 januari 2007 03:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Gaaf. Dat eerste album had ook échte kippenvel-momenten.
En het probleem is dat ik altijd hopeloos laat achter zulke dingen kom. Ik zit muzikaal nog steeds alles uit 2005 te ontdekken, terwijl de jaarlijstjes van 2006 al achterhaald zijn.
Post-rock voor mijquote:[..]
Of 'wegdroom-in-de-klas' muziek.
Uitstekende zondagochtend film.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Saw3, dat kan k nu wel even doen.
Maar we kunnen alvast voorbereidingen treffenquote:Op zondag 28 januari 2007 12:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten.
*ziet druilerige motregen![]()
Neuh,is nog niet echt nodig ,denk ik.
Uiteraard. Wie wil je daarvoor hebben?quote:Op zondag 28 januari 2007 12:45 schreef SiemeN het volgende:
Regelen we nog een pinata?
Dat is toch zo'n schattig beessie van papier?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:13 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Uiteraard. Wie wil je daarvoor hebben?.
[afbeelding]
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:16 schreef Stofje het volgende:
Ik ben m'n ochtenderectie nu onderhand wel beu.
Help die jongen eens, K1P.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:16 schreef Stofje het volgende:
Ik ben m'n ochtenderectie nu onderhand wel beu.
Klopt. Alleen is dit een andere vorm gegoten. Iets met newbies.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n schattig beessie van papier?![]()
Maar die zijn niet van papier...quote:Op zondag 28 januari 2007 13:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Klopt. Alleen is dit een andere vorm gegoten. Iets met newbies..
Maakt dat iets uit? Het principe blijft hetzelfde.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar die zijn niet van papier...
Ik ben net weer wat lichter geworden geloof ikquote:Op zondag 28 januari 2007 13:22 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben twee kilo zwaarder geworden in één week![]()
Vroeger was alles beter, toen ik iedereen op de fiets nog pwnde wie unne noobquote:Op zondag 28 januari 2007 13:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben net weer wat lichter geworden geloof ik![]()
.
Vroeger was het nog gezond dat ik 12-jarige meisjes kusjes gaf en ze per ongeluk aanraakte, nu is het ineens vies. Nee, ouder worden zuigtquote:Op zondag 28 januari 2007 13:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter, toen ik iedereen op de fiets nog pwnde wie unne noob![]()
Nu heb ik harige benen en stink ik naar rook en alcohol![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |