quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je had 'm op z'n minst kunnen frituren. Lekker met een biertje erbij.
Zouden ze ook hersens hebben ?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat een saai topicdeel is dit.
Ik vrolijk het wel een beetje op
[afbeelding]
Wat boeit dat nou?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zouden ze ook hersens hebben ?![]()
Niets... daar voel je toch niets van maar ik vroeg het me gewoon even afquote:
Je mot mindah nadenken en gwoon doen!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Niets... daar voel je toch niets van maar ik vroeg het me gewoon even af![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:09 schreef -skippybal- het volgende:
*zucht* Ik zal de boel dan maar weer eens opvrolijken
[afbeelding]
Er is al een begin gemaakt Nu de rest nog. Bij voorkeur met hars .quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:09 schreef -skippybal- het volgende:
*zucht* Ik zal de boel dan maar weer eens opvrolijken
[afbeelding]
quote:
Het enige wat 'ie moet doen is dat z'n baard bijscheren. Ziet er zo onverzorgt uitquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Er is al een begin gemaakt Nu de rest nog. Bij voorkeur met hars ..
BOEMquote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[afbeelding]
zuuucht, allemaal laachen!
doe haar de groetenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:25 schreef TheSorrow het volgende:
Vanavond ipv de standaard shit, ga ik met Maastrix naar Dordt, naar een dame die mij leuk vind en ik haar
Was t maar zo'n feest, morgen 5.15 opquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:07 schreef -skippybal- het volgende:
Geile neucksnacks vanavaond?
quote:
OMG BBQquote:
Serieus! Ik wou een anvondje rustig aan doen en even een filmpje huren. Kom ik bij het winkelcentrum aan waar ik normaal nooit heen ga, heeft die kut coop de videotheek opgegetenquote:
Downloadenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Serieus! Ik wou een anvondje rustig aan doen en even een filmpje huren. Kom ik bij het winkelcentrum aan waar ik normaal nooit heen ga, heeft die kut coop de videotheek opgegeten![]()
Toen heb ik maar Grolsch gehaald en een zak Chupa Chups![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |