Hoe kom ik op de ONZ meet vrijdag 9 feb 2007quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:49 schreef moemoe het volgende:
Door de reservering voor een bepaalde tafel die ''vol'' is kan het overkomen alsof mensen niet welkom zijn. ONZ/bagger meets verlopen altijd een beetje rommelig, uiteindelijk eet iedereen ergens anders en zit zeer zeker niemand alleen aan een tafel.
De 1 gaat liever bij de Mc Donald's eten, de ander in een restaurant, sommige gaan naar een shoarma tent... Dit alles is een beetje afhankelijk van je budget, we kunnen niet in ieders portemonnee kijken. De reservering vooraf in Stairway is omdat de ervaring leert dat het daar vrij snel vol zit, zeker op een vrijdag avond. MAAR je hoeft hier dus niet heen, er zijn nog vele andere plaatsen. Bij de Stairway gaan nu zo'n 10 mensen eten waarvoor ook een tafel is gereserveerd, er komen als het goed is zo'n 50 mensen. Dus nog 40 andere mensen over waarmee ergens anders gegeten kan worden.
De meet is voor iedereen, dus voel je niet bijgesloten, het is altijd wel een beetje een chaos. Over het algemeen komt iedereen na het eten terug in de Stairway en dus weer nader tot elkaar.
.
Hij wou mij z'n drank laten betalen... Ik denk dat ie nu wel door heeft dat dat niet gaat gebeurenquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:51 schreef TheSorrow het volgende:
Waar slaat "WanEnOonlie (op eigen kosten)" op? Ik kom ook op mn eigen kosten
Die sneeuwwolf had dat ook moeten doen, maar hij deed 't niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:54 schreef SiemeN het volgende:
Eindelijk. Ik ging 'm echt niet openen hor..
Aah okquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij wou mij z'n drank laten betalen... Ik denk dat ie nu wel door heeft dat dat niet gaat gebeuren
Aldi bier meenemen en uitdelelquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:56 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Aah okMja ik krijg een biertje van Bi0 als ik ga...
En ik had SiemeN er ook 1 beloofd volgens mij... wordt nog wat, als ik nu nog 2,34¤ voor de rest van de maand heb
de meet is pas volgende maandquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:56 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Aah okMja ik krijg een biertje van Bi0 als ik ga...
En ik had SiemeN er ook 1 beloofd volgens mij... wordt nog wat, als ik nu nog 2,34¤ voor de rest van de maand heb
Plastic tas buiten ergens verstoppen en af en toe gezellig aan de zwerverbiertjes. Niet eens zo'n gek idee...quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:59 schreef TheSorrow het volgende:
wtf @ die vis?
En bier uitdelen..dat moet ik dan toch buiten doen neem ik aan? Ik denk niet dat STH blij wordt als ik daarbinnen bier uit ga delen
Tof! Neem ik ook wel meequote:Op donderdag 25 januari 2007 17:02 schreef TheSorrow het volgende:
Ik denk dat ik dat doe idd... Ik zit toch op het bankje te stoneren, ik heb ook een tas met bierblikken bij dan mensen! Come and get it
die post van me is echt een collector's item! gebeurt me bijna nooit dat ik m'n pi vergeetquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:59 schreef SiemeN het volgende:
remlof heeft niet eens geld meer voor een PI, en komt toch bier drinken.
Ik heb t soms wel es als ik te snel op alt+s druk...daarna gelijk edittenquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:05 schreef remlof het volgende:
[..]
die post van me is echt een collector's item! gebeurt me bijna nooit dat ik m'n pi vergeet
Het is een vrouw, dropkut dusquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:05 schreef SiemeN het volgende:
Topics openen moet je wel over nadenken, droplul.
Heb jij ook zo'n schöne zonsondergang in het paradijselijke Klarendal?quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:05 schreef remlof het volgende:
[..]
die post van me is echt een collector's item! gebeurt me bijna nooit dat ik m'n pi vergeet
ik zou het niet weten, ik ben niet voor 8 uur vanavond terug in my hoodquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n schöne zonsondergang in het paradijselijke Klarendal?
ow sowwyquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:24 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Volgende x wel een nieuwe maken he biatch!
quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:03 schreef TheSorrow het volgende:
Maarja kga gewoon met Dingie mee naar huis
Als het zo lekker is/ruikt als wat ik hier ruik (gebakken aardappeltjesquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:28 schreef SnowDoggg het volgende:
Was met eten bezig .. moest plotseling weg!![]()
Ik heb er meerdere zelfs!quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:20 schreef moemoe het volgende:
Dingie heeft weer een nieuw sletje? Ik mis echt alles.
Die quote ik even voor de wiki.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:08 schreef pussydeluxe het volgende:
Degene die Lap0-ed zonder een nieuwe te openen gaat de gracht in op 9 februari.
TeeVeePee.
Hoera, 19 lentesquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:31 schreef pussydeluxe het volgende:
En we hebben weer een jarige Yvonne? pc-fr34k is vandaag 19 geworden
Ik was de nieuwe paris hilton sex tape aan het kijkenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:06 schreef pussydeluxe het volgende:
Hallo? Iedereen ineens een leven?
Gesundheitquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:47 schreef purplerose het volgende:
HATSJOEWIEEEEEEEEE!!!!!
Woei, thxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |