quote:
uuhhhm, nog niets zeker dus... Zal voor jullie duimen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ben al een paar maanden aan het duimen........
Oohh, ja dat doe je goed.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:11 schreef D.Rose het volgende:
Ja, die ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar ik bedoel dat ik zorg dat ik altijd goed zicht heb (dus bij het podium staan ofzo)
Neequote:Op woensdag 24 januari 2007 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"3FM never ends"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kippenvelquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:22 schreef ChatGirl het volgende:
D.Rose, wát voor requests?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, ik google-de het net. Moeilijk doen terwijl het makkelijk kanquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
kippenvelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:23 schreef borisz het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Makkelijk doen is zo 2006quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, ik google-de het net. Moeilijk doen terwijl het makkelijk kanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze zijn er nog steeds hoorquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:26 schreef -Hans- het volgende:
Prodigy !!!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(jeugdsentiment)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yepquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oohh, ja dat doe je goed.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
'94 was de release date en toen was ik uuuhhhm *denk* *denk* zo'n 12 jaar oud.. Was jij toen veel ouder dan?)quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ze zijn er nog steeds hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik noem het sentiment, was nét geen jeugd meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
geweldig nummer hequote:Op woensdag 24 januari 2007 21:33 schreef ChatGirl het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Fall Out BoyJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
uuhhm jammer ja! Heb je Live ook live gezien? moet zeggen dat ik die altijd erg goed vond klinken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:29 schreef D.Rose het volgende:
late reactie
[..]
Yepom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Alleen jammer dat het bedrijf waar ik voor werkte er niet meer isJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb dankzij hen honderden artiesten live gezienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
'94 was ik 20quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
'94 was de release date en toen was ik uuuhhhm *denk* *denk* zo'n 12 jaar oud.. Was jij toen veel ouder dan?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop