Doan.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:22 schreef sigme het volgende:
Reya, wil je LodewijkNapoleon opnemen bij de mensen die er zullen zijn?
En Chewie ook?
'We' houdt in dat jij ook denkt te komen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:40 schreef sizzler het volgende:
Zullen we niet doen alsof we van een PJO zijn en een interview met Marianne Thieme regelen?
Als Marianne Thieme komt wel ja.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:44 schreef Reya het volgende:
[..]
'We' houdt in dat jij ook denkt te komen?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk dat een Zevendedagsadventiste niet snel op zaterdag naar een debat toegaat.
Ok.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Kan "drw" vervangen worden naar mijn huidige naam?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:49 schreef du_ke het volgende:
Ik ben er niet maar toch even een tvp.
Dr. W vind ik wel een toffere naam.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Kan "drw" vervangen worden naar mijn huidige naam?
dacht dat jij de mascotte wasquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:19 schreef Floripas het volgende:
Waarom zet niemand mij ooit in dat moederverlaten rijtje?
simpel. iedereen is erg bang voor jou, ..Anders komt er dus niemandquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:19 schreef Floripas het volgende:
Waarom zet niemand mij ooit in dat moederverlaten rijtje?
vermaledijde, vermalende dijen zul je bedoelenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
simpel. iedereen is erg bang voor jou, ..Anders komt er dus niemand![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
vermaledijde, vermalende dijen zul je bedoelen
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
vermaledijde, vermalende dijen zul je bedoelen
ik ben ook bang.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoals in James Bond?
Jouw evenbeeldquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoals in James Bond?
Liever deze.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoals in James Bond?
Waarom heb jij geen fotoboek?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik lijk absoluut niet op één van beiden.
Daar was ik al bang voor.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik lijk absoluut niet op één van beiden.
da's vast voor bevoorrechte fokkersquote:
Net als een blonde bondgirl?quote:
Alleen op maandag.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Net als een blonde bondgirl?
Of de AIVD.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Omdat ik er geen trek in heb dat mensen van mijn werk me herkennen.
Bahquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Van boven. Van onder ben ik niks.
Hoe kom je daar eigenlijk achter? AIVD bellen?, op dezelfde manier als hier naar je aantal notes informerenquote:
Ik zie het op de usb-stick ja.quote:
Ja, je kunt je dossier opvragen. Ik weet het omdat ik er elke keer word uitgelicht als ik naar de VS ga. Elke. Moederneukende. Keer. Full cavity searchquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoe kom je daar eigenlijk achter? AIVD bellen?, op dezelfde manier als hier naar je aantal notes informeren![]()
Ow, das balen ja......quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, je kunt je dossier opvragen. Ik weet het omdat ik er elke keer word uitgelicht als ik naar de VS ga. Elke. Moederneukende. Keer. Full cavity search![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:40 schreef Floripas het volgende:
Nee, niet vanwege FOK. Het heeft te maken met ondergronds verzet tegen bevriende naties...maar daar hebben we het nog wel over.
Oja, dat is vast genoeg dat de AIVD je in het vizier heeft...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:26 schreef pingu_ het volgende:
Gewoon lid van de SP dus.
Op CS is er een.quote:Op zondag 28 januari 2007 09:13 schreef sigme het volgende:
Traditioneel wordt er verzameld bij een BurgerKing, weet iemand of er een in Utrecht is op een beetje centrale plaats? Centraal Station?
Nee, dat is in. Wij niet.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:19 schreef Autodidact het volgende:
Is de meetingpoint niet handiger?
Tót hoelaat?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:48 schreef Monidique het volgende:
Hé, als ik kom, tot hoe laat is het plan...?
Helaas kan ik de OP niet meer wijzigen, wellicht komt er nog een mod langs die dat even wil doenquote:Op zondag 28 januari 2007 21:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Vorige topic had ik gezegd dat ik ook bij het lijstje bijgeschreven kon worden.![]()
Haha, dat krijg je ervan als je bij de SP gaatquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, je kunt je dossier opvragen. Ik weet het omdat ik er elke keer word uitgelicht als ik naar de VS ga. Elke. Moederneukende. Keer. Full cavity search![]()
Lijkt me wel, dat is op Utrecht het beste te vindenquote:Op zondag 28 januari 2007 12:19 schreef Autodidact het volgende:
Is de meetingpoint niet handiger?
Dat komt omdat ik betrokken ben geweest bij verzet tegen communisten in Wit-Rusland, Tsjechoslowakije en Serviequote:Op zondag 28 januari 2007 23:40 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Haha, dat krijg je ervan als je bij de SP gaat![]()
En dan wordt je al gekenmerkt als potentieel staatsgevaarlijk...quote:Op maandag 29 januari 2007 09:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik betrokken ben geweest bij verzet tegen communisten in Wit-Rusland, Tsjechoslowakije en Servie![]()
Weinig denk ik. Volgens mij komen de meesten echt niet verder dan hard roepen op een forumquote:Op maandag 29 januari 2007 11:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En dan wordt je al gekenmerkt als potentieel staatsgevaarlijk...![]()
Nou dan vraag ik mij af wie er dan hier nog meer een dossier hebben..![]()
22:40 en 23:40, dat zijn mijn laatste treinen.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Tót hoelaat?
Ik ga uiterlijk met de laatste trein terug, of met Chewie als die ongeveer rond dezelfde tijd vertrekt. Laatste trein vertrekt iets voor twaalven.
He, en je komt hoor.
Ik heb ook een dossier vanwege mijn activiteiten voor de PVV.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En dan wordt je al gekenmerkt als potentieel staatsgevaarlijk...![]()
HenriO wellicht, vanwege staatsondermijnende activiteiten.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:14 schreef EchtGaaf het volgende:
gefeliciteerd.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik heb ook een dossier vanwege mijn activiteiten voor de PVV.
JA, die zeer zeker......Reken maar dat jullie onverwacht bezoek krijgen tijdens deze meet........Jullie zullen door de aivd daar worden gevolgd, geobserveerd, geschaduwd en al wat meer zij...quote:Op maandag 29 januari 2007 17:42 schreef Reya het volgende:
[..]
HenriO wellicht, vanwege staatsondermijnende activiteiten.
Ja, das waar ook, hoe grotere bek hier des te kleiner hartje zit er vaak achter.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Weinig denk ik. Volgens mij komen de meesten echt niet verder dan hard roepen op een forum.
Dat congres is verplaatst naar de week daarop, dus je kan komen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:36 schreef gday het volgende:
Spannend.. ik zal een intern debat voeren over mijn eventuele komst.
edit: Kut, vergeten.. op die dag is het congres van de PvdA in Zwolle
done en tvp, even kijken of ik niet moet werken dan.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Helaas kan ik de OP niet meer wijzigen, wellicht komt er nog een mod langs die dat even wil doen![]()
Wtf, dat heb ik niet meegekregen?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat congres is verplaatst naar de week daarop, dus je kan komen.
Ik ben van het WKBF, ik smokkel je wel naar Belgiëquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:30 schreef Reya het volgende:
Ik moet opgehokt worden, dus ik weet niet of ik er wel bij kan zijn.
Ik ben wat?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:37 schreef Floripas het volgende:
Ik kom na het eten, mits HenriO mij belt, want sigme is weer weigerachtig.
Als we eerst naar de kroeg gaan lijkt me dat niet perse nodig; het ligt er namelijk ook aan met hoeveel mensen we zijn en waar die mensen zin in hebben.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:33 schreef sigme het volgende:
Gaan we ook ergens een hapje eten / is het handig daarover iets af te spreken?
Ok, ik lees nu pas het emailtje namens Michiel van Hulten dat ik gisteren heb ontvangen over het verplaatsen van het congres inderdaad. Toch maar eens vaker Outlook aanslingeren.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat congres is verplaatst naar de week daarop, dus je kan komen.
Ja, de verjaardag van de POL-meet.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:51 schreef Monidique het volgende:
Ah, zaterdag heb ik een verjaardag.
Ben je soms een kloon van een gebande user? Je zit hier net een dag, maar je komt absoluut niet over als een newbie, post als een bezetene (59 posts in iets meer dan 24 uur), en je geeft je ook nog eens direct op voor een meeting.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:43 schreef GertvanderVolk het volgende:
GertvanderVolk heeft er ook wel zin 'an!
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:43 schreef GertvanderVolk het volgende:
GertvanderVolk heeft er ook wel zin 'an!
Ja, hij staat al op de lijst.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:20 schreef gday het volgende:
[..]
Ben je soms een kloon van een gebande user? Je zit hier net een dag, maar je komt absoluut niet over als een newbie, post als een bezetene (59 posts in iets meer dan 24 uur), en je geeft je ook nog eens direct op voor een meeting.
Dan ben ik erg benieuwd wie het is.quote:
Nou, het is wel waarschijnlijk dat ik niet kan komen, maar ik hou de deur op een klein kiertje.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:51 schreef Pracissor het volgende:
Nog maar 5 dagen vrinden, ben benieuwd hoeveel mensen zich alsnog afmelden.
quote:
Nou ja zeg! Dan regelen we dat het PvdA-congres een weekje wordt opgeschoven, zeg je alsnog min of meer af.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:00 schreef gday het volgende:
[..]
Nou, het is wel waarschijnlijk dat ik niet kan komen, maar ik hou de deur op een klein kiertje.
Haha, nee het punt is dat mijn weekend eigenlijk altijd geboekt is namens mijn vriendin, aangezien we elkaar doordeweeks niet kunnen zien. En dan zul je denken: "Dan neem je haar toch mee?" Maar ik zal haar echt niet mee kunnen krijgen naar een POL-meeting.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:50 schreef freako het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Dan regelen we dat het PvdA-congres een weekje wordt opgeschoven, zeg je alsnog min of meer af..
Verkering is altijd een prima uitvlucht.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:53 schreef gday het volgende:
[..]
Haha, nee het punt is dat mijn weekend eigenlijk altijd geboekt is namens mijn vriendin, aangezien we elkaar doordeweeks niet kunnen zien.
Hé, ik had me ook helemaal niet op kunnen geven natuurlijk! Waarom zou ik dan een 'uitvlucht' moeten hebben?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:54 schreef freako het volgende:
[..]
Verkering is altijd een prima uitvlucht..
Wie weet. Al vind ik gluur-acties een beetje raar, opa.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:38 schreef opa het volgende:
[..]
terug!
Lieve schapenhoedster.
Ik hoop dat je nu al bezig bent met het afbiezen.![]()
Aaah!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Om gezeik achteraf te voorkomen: ik meld mij af, omdat ik een weekendje Barcelona toch aantrekkelijker vind.
Laat de Arctodus Simus met rust.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:20 schreef gday het volgende:
[..]
Ben je soms een kloon van een gebande user? Je zit hier net een dag, maar je komt absoluut niet over als een newbie, post als een bezetene (59 posts in iets meer dan 24 uur), en je geeft je ook nog eens direct op voor een meeting.
Kom je op naaldhakjes.quote:
Jij werkt niet op naaldhakjes en in een mantelpakje?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee man, ik kom dan direct uit mijn werk.
Sillie!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:52 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Aaah!!!
Eigenlijk vind ik het weekendje Barcelona ook wel belangrijker
Alsof je dat zelf niet in de hand hebt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:59 schreef Mutant01 het volgende:
Helaas pindakaas is de kans klein dat ik aanwezig ben. Ik moet zaterdag werken
Nee. (en ik dacht in eerste instantie ook dat het op een vrijdag zou vallenquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:00 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Alsof je dat zelf niet in de hand hebt.![]()
Waar is het ongeveer? Ik ben redelijk bekend in Utrecht. Ik verwacht er rond een uur of 4 te zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:26 schreef sigme het volgende:
Voor wie te laat komt, het meetingpoint niet kan vinden, niet via CS reist:
Ik ben (ijs en weder dienende) om 3 uur in België.
quote:
Volgens de reisplanner ben ik iets na half drie op Utrecht CS.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:18 schreef freako het volgende:
OK. Als ik het goed begrijp wordt er zaterdag dus verzameld op Utrecht CS, bij het meetingpoint, voor drieen (half drie? kwart voor drie?).
Ah.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zo laat kom ik aan. Als ik kom.
Ach kom..quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:55 schreef Monidique het volgende:
Ik was een beetje onduidelijk, ik weet het...
Ik heb sowieso een telefoonnummer van je, mijn mobiele nummer kun je zo opzoeken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:58 schreef Sidekick het volgende:
Ik kom wrs iets later (17.00), is het nog handig om telefoonnumers uit te wisselen mocht er iets veranderen aan het plan?
"Maar ook de rol van buitenstaander werd hem niet gegund. Hoewel hij aanvankelijk aangaf niet met Wilders in een regering te willen, zei Rutte dat er van 'Vlaamse toestanden' of een cordon sanitaire geen sprake is. 'U wilt de rol spelen van buitenstaander, maar die ga ik u niet geven, ik zal niet uitsluiten dat ik met u ga regeren.'"quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:14 schreef Tikorev het volgende:
Oh leuk, een meet. Mag ik ook komen of draait iedereen mij dan demonstratief de rug toe elke keer als ik wat zeg?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:14 schreef Tikorev het volgende:
Oh leuk, een meet. Mag ik ook komen of draait iedereen mij dan demonstratief de rug toe elke keer als ik wat zeg?
Ik heb het even opgezocht, en je lijkt inderdaad gelijk te hebben; vreemd, want ik kan me volgensmij herinneren dat het ook 's middags open was. Anyway, iemand een alternatieve meetlocatie in gedachten?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:42 schreef Sidekick het volgende:
Ik las trouwens dat Cafe Belgie pas om 18.00 opengaat, klopt dat?
http://www.xs4all.nl/~patto1ro/utrepubs.htm#belgie geeft 11 uur 's ochtends als openingstijd, volgens http://www.iens.nl/english/restaurantsIn/Utrecht/restaurant.htms?a=*Utrecht+Centrum&k=7&r=16364&PHPSESSID=55938db10aed34d576ee09dfcb13b8cf gaat de keuken om 11 uur 's ochtends open. Zullen we de gok maar wagen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, en je lijkt inderdaad gelijk te hebben; vreemd, want ik kan me volgensmij herinneren dat het ook 's middags open was. Anyway, iemand een alternatieve meetlocatie in gedachten?
Is goed.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:00 schreef sigme het volgende:
Ik zal het terrein verkennen, als de NS zich gewoon aan dienstregeling houdt en er zich geen verdere noodgevallen met schapen voordoen.
Mocht ik België gesloten vinden zal ik Reya even daarvan op de hoogte stellen. Dan kunnen we wat overleggen enzo. Reya is het bruggehoofd, toch?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:52 schreef Reya het volgende:
Overigens kunnen mensen die niet zeker weten of ze het wel kunnen vinden mij wel mailen of PM-en voor mijn telefoonnummer![]()
quote:
Ja volgens mij wel, bij die bankjes.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:59 schreef freako het volgende:
Ik was gisteren toevallig op Utrecht CS, maar is het meetingpoint voor dat grote bord met vertrektijden in de stationshal? Ik kon namelijk niets vinden wat er dichter bij in de buurt kwam.
OK. Als je daar om een uur of half 3 - 3 uur een lange jongen met een bril en een donkere winterjas zoekend om zich heen ziet kijken, dan ben ik dat.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:14 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, bij die bankjes.
quote:Op maandag 5 februari 2007 12:51 schreef Pracissor het volgende:
Nog maar 5 dagen vrinden, ben benieuwd hoeveel mensen zich alsnog afmelden.
Heb je telefoonnummers om de kudde te vinden?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik denk dat ik wat later in de avond wel aansluit.
Heb Reya gePM'ed, dus dat zal wel loslopen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb je telefoonnummers om de kudde te vinden?
quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:40 schreef Monidique het volgende:
Inderdaad, het is een zwakte.
Wou je nog meerijden? L_N rijd meequote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb je telefoonnummers om de kudde te vinden?
Ik had wat met L_N overlegd. Ik ga maar met de trein heen, ik wil graag wat extra vroeg in Utrecht zijn en ik kan een en ander lastig afspreken ivm schaap. Afhankelijk van hoe laat jij terug gaat / hoe gezellig het dan nog is vraag ik je misschien om een lift naar Groningen. Maar dat zien we dan wel, de trein rijdt sowieso.quote:
Aproposquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:36 schreef Monidique het volgende:
Dus wie komen er (waarschijnlijk)?
HenriO heeft aan mij bevestigd,quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:53 schreef Reya het volgende:
Van de dikgedrukten heb ik de afgelopen dagen bevestigd gekregen dat ze (waarschijnlijk) komen; de rest betwijfelt het nog of heb ik al even niets van gehoord
Vertel eens wat nieuws.quote:
Dan ga je morgen niet werkenquote:
Nee, ik kom wel. Een neusverkoudheid houdt mij niet uit de kroeg.quote:
Mens insana in corpore insano, vandaag.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vertel eens wat nieuws.![]()
Beterschap!
Complimenten!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, ik kom wel. Een neusverkoudheid houdt mij niet uit de kroeg.
Waarschijnlijk ben ik wel zo zielig dat ik een blauwe Chimay verdien.
Als ik op dat tijdstip nog een tafeltje in Belgie voor je bezet heb weten te houden krijg je er eentje van mequote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, ik kom wel. Een neusverkoudheid houdt mij niet uit de kroeg.
Waarschijnlijk ben ik wel zo zielig dat ik een blauwe Chimay verdien.
Ik zal Iblardi maar thuislaten, of niet?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik op dat tijdstip nog een tafeltje in Belgie voor je bezet heb weten te houden krijg je er eentje van me.
Ik mail je even mijn nummer. Ik verwacht Floripas ook pas rond een uur of 8.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:20 schreef Lemmeb het volgende:
Ja, ik ben nog steeds van plan om te komen. Maar lees net dat we om drie uur al verzamelen en ik denk niet dat ik dan m'n bed al uit ben. Ik zat eerder aan acht uur 's avonds te denken ofzo. Tot hoelaat duurt het hele gebeuren ongeveer?
Goed plan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik mail je even mijn nummer. Ik verwacht Floripas ook pas rond een uur of 8.
Juist links tuig.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ook links krijstuig kan biersmaak hebben.
Wie of wat is dat? Je Staffordshire bullterrier?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zal Iblardi maar thuislaten, of niet?
Ach wat is echt links?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Echt links tuig heeft geen geld, dus ook geen geld voor echt bier.
Links tuig neemt de trein, en zal dus nooit aankomen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
heb nog nooit een treinreis gehad waarbij ik nooit ben aangekomenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Links tuig neemt de trein, en zal dus nooit aankomen.
Dat zal dus wel buiten NL zijn geweest.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:32 schreef du_ke het volgende:
heb nog nooit een treinreis gehad waarbij ik nooit ben aangekomen.
M'n langste reis (33 uur achter elkaar ofzo) was zelfs stipt op tijd!
Klopt, ondanks een voorkeur voor spekjes en roomboter kom ik nooit aanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Links tuig neemt de trein, en zal dus nooit aankomen.
En als je rond die tijd een lelijke, bepuiste (?) hippie met een kater ziet, dan, nou ja, ben ik het.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:30 schreef freako het volgende:
[..]
OK. Als je daar om een uur of half 3 - 3 uur een lange jongen met een bril en een donkere winterjas zoekend om zich heen ziet kijken, dan ben ik dat..
Echt links tuig knippert even met de wimpers en laat rechts vóór zich betalen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
tussen half 3 en drie was de bedoeling toch?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:35 schreef Reya het volgende:
Hoe laat denk je er ongeveer te zijn, Chewie?
Je verwacht dat Floripas van formaatje olifant is zodat ze geen stoel maar een tafel nodig heeft?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik op dat tijdstip nog een tafeltje in Belgie voor je bezet heb weten te houden krijg je er eentje van me.
Eh...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je verwacht dat Floripas van formaatje olifant is zodat ze geen stoel maar een tafel nodig heeft?![]()
Nope, hoewel ik waarschijnlijk wel kom.quote:
Jij in driedelig pak?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:19 schreef Lemmeb het volgende:
Ik hoor net uit welingelichte bron dat café België een enorm hoog links bomenknuffelgehalte kent, dus ik verwacht natuurlijk wel dat iedereen op z'n alternatiefst gekleed gaat!
Tenzij er een weeralarm van kracht is natuurlijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:19 schreef sigme het volgende:
Ik blijf hooguit tot de laatste trein, die vertrekt iets voor twaalven.
Ik ben eigenlijk bang dat ik niets om aan te trekken heb, en dus thuis moet blijven.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:19 schreef Lemmeb het volgende:
Ik hoor net uit welingelichte bron dat café België een enorm hoog links bomenknuffelgehalte kent, dus ik verwacht natuurlijk wel dat iedereen op z'n alternatiefst gekleed gaat!
Je kunt mee terug rijden, was alleen niet van plan om het echt laat te maken. Kan namelijk nog naar een feestje in Groningen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:19 schreef sigme het volgende:
Ik blijf hooguit tot de laatste trein, die vertrekt iets voor twaalven.
Bomenknuffelaars en krakerstuig inderdaad. Maar dat wordt wel weer gecompenseerd door de grote keuze aan bier.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:19 schreef Lemmeb het volgende:
Dan zal ik pogen met Chewie en LN de storm te trotserenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:20 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Tenzij er een weeralarm van kracht is natuurlijk
Bedankt voor de tip! Als ik kom, trek ik voor de gelegenheid mijn streepjespak aan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:19 schreef Lemmeb het volgende:
Welke route neem je dan? Die langs het klaverblad bij Apeldoorn? Dan kan ik ook wel met je mee terug. Mocht ik aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:22 schreef Chewie het volgende:
[..]
Je kunt mee terug rijden, was alleen niet van plan om het echt laat te maken. Kan namelijk nog naar een feestje in Groningen.
De trein rijdt sowieso, misschien schikt een lift en is dat reuze gezellig, mischien ga jij op een ander tijdstip weg dan ik en had het gezellig kunnen zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:22 schreef Chewie het volgende:
[..]
Je kunt mee terug rijden, was alleen niet van plan om het echt laat te maken. Kan namelijk nog naar een feestje in Groningen.
Normaal gesproken via de A28, omdat ik ook via Assen ga (normaal is de A27/A6 het snelste) maar via Apeldoorn is niet zo gek ver om.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:25 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Welke route neem je dan? Die langs het klaverblad bij Apeldoorn? Dan kan ik ook wel met je mee terug. Mocht ik aanwezig zijn.
Deal.quote:
Als het nog laat gezellig in Utrecht is maakt het mij niet zoveel uit hoe laat ik wegga, maar de POL meets waar ik bij ben geweest waren altijd redelijk op tijd afgelopenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:26 schreef sigme het volgende:
[..]
De trein rijdt sowieso, misschien schikt een lift en is dat reuze gezellig, mischien ga jij op een ander tijdstip weg dan ik en had het gezellig kunnen zijn.
Redelijk op tijd als in?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:29 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als het nog laat gezellig in Utrecht is maakt het mij niet zoveel uit hoe laat ik wegga, maar de POL meets waar ik bij ben geweest waren altijd redelijk op tijd afgelopen
Ik wil het sowieso niet later maken dan zo ongeveer die laatste trein, zondag moet ik werken. Maar vermoedelijk wil ik ook niet veel eerder weg, gezien het tijdstip dat Lemmeb en Floripas pas komen opdagen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:29 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als het nog laat gezellig in Utrecht is maakt het mij niet zoveel uit hoe laat ik wegga, maar de POL meets waar ik bij ben geweest waren altijd redelijk op tijd afgelopen
Zag je ook al staan bij de ONZ meet voor vanavond. Dat wordt nog aanpoten als je hem vannacht doortrekt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:31 schreef Pracissor het volgende:
Ik zal er idd rond drie uur bij het CS al bij zijn maar het niet te laat maken wegens een pokeravondje.
vorige keer in Groningen was het volgens mij rond 10/11 uur afgelopen en in Amsterdam (op een doordeweekse dag) ook zo iets.quote:
Ja maar dit is zaterdagavond čn Utrecht, uitgaanshoofdstad van Nederland.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:42 schreef Chewie het volgende:
[..]
vorige keer in Groningen was het volgens mij rond 10/11 uur afgelopen en in Amsterdam (op een doordeweekse dag) ook zo iets.
Verwarrende boel wordt dat...quote:
Vergeet je gasflessen niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:46 schreef GertvanderVolk het volgende:
Uiteraard kom ik in m'n Lonsdaleoutfit inclusief legerbroek, kisten en een kale knar.
Check.quote:
Hilarische scene!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:50 schreef GertvanderVolk het volgende:
[..]
Check.Staan de hele week al klaar.
"Eine Sachertorte bitte, und schnell! Sonst muss ich euch alle vergassen!"
Die hele sketch is briljant. En het naeffect was nog briljanter: heel de politiek correcte gemeente over de rooie!quote:
Iemand had me opgegeven voor de ONZ-meet, maar daar ben ik zeker niet aanwezig.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Zag je ook al staan bij de ONZ meet voor vanavond. Dat wordt nog aanpoten als je hem vannacht doortrekt.
Zal nu niet meer gebeuren hoor. Joden zijn uit.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:57 schreef GertvanderVolk het volgende:
Die hele sketch is briljant. En het naeffect was nog briljanter: heel de politiek correcte gemeente over de rooie!
Ja, er is een ONZ-meet vanavond in Utrecht, dus wanneer we morgen nog wat lui in de goot aantreffen weten we waar ze vandaan komen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:24 schreef Floripas het volgende:
Zijn er ook ONZ-meets?
Blij da'k niet hoef.
Jazeker. In de Stairway.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:24 schreef Floripas het volgende:
Zijn er ook ONZ-meets?
Blij da'k niet hoef.
Delfts 3d heh, da's gemáákt voor zulke gelegenheden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Driedelig in Belgie, da's echt zonde van je pak.
Oh mijn god, waar is het? Misschien wip ik er even heen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, er is een ONZ-meet vanavond in Utrecht, dus wanneer we morgen nog wat lui in de goot aantreffen weten we waar ze vandaan komen.
Vergeet je je triangel niet?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh mijn god, waar is het? Misschien wip ik er even heen.
Stairway dus.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh mijn god, waar is het? Misschien wip ik er even heen.
De Stairwayquote:
Ja, vond het ook nogal een duffe keuze.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
De Stairway
Nou ja, er valt toch niks te zien. Ze staan er toch niet hendig sjiek beeldjes te verstampen of zo.
Dan ben je bij de verkeerde en eerlijk gezegd weet ik ook niet bij wie je wel moet zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:37 schreef Lemmeb het volgende:
Zeg EWK, kun jij voor mij regelen dat ik het fotoboek weer in kan? Of is dat echt een no-go?
Er zijn ooit eens meetfoto's opgeduikeld waar ik slapend opsta. Dus liever nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:37 schreef Silmarwen het volgende:
Veel plezier morgen en wel foto's posten he.
Mailen naar Knutquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:37 schreef Lemmeb het volgende:
Zeg EWK, kun jij voor mij regelen dat ik het fotoboek weer in kan? Of is dat echt een no-go?
Oh, ik denk jij regelt wel ff wat.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dan ben je bij de verkeerde en eerlijk gezegd weet ik ook niet bij wie je wel moet zijn.
quote:Fotoboek down
Tenminste voor de gebruiker Lemmeb, voor details kan er gemailed worden.
--------------------------------------------------------------------------------
FOK!core at fotoboek.fok.nl
Zit niet gek veel spannends bij.quote:De komkommers: (Ik kom ook al wordt het nog 3 keer verzet)
-skippybal-
admiraal_anaal
Biogarde
Bizznitch
Boem-Dikkie
Casino.Bob
Dark_Angelus
dominique.90
DubbelDrank
Godshand
Guitarist.nl
Ikwilookwatzeggen
Janetje
Juiced
Lisszle
Longinus
Lyr
McDavid
Mei_Stiertje
MissBliss
MissHobje
MoChe
Moemoe
NanKinky
Nosh
Oshiro
Paljas
Paultjuhhh
Pc-fr34k
Peleetje
Petre
Pracissor
Purplerose
Pussydeluxe
RatelSlangetje
Re
RealZeus
Remlof
Renz0r
Roellio
Roooosje
Saaw
Sala-adin
Sebasser
SeekfaM
Shifto
SiemeN
Skull-splitter
Snakey
SnowDoggg
Stekelbees
Stofje
Surveillance-Fiets
TheSorrow
The_Witch
TheYoung1
TrenTs
WanEnOonlie
Wimbo
Wizarddragon
Yvonne
Dan maak je de meeste kans bij Rickmans, Knut of mijzelf, maar de laatste optie duurt lang, want dan moet ik jou eerst lief vinden om Knut over te willen halenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:37 schreef Lemmeb het volgende:
Ja zulke foto's wil ik dus zien.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Er zijn ooit eens meetfoto's opgeduikeld waar ik slapend opsta. Dus liever niet![]()
Whehehe, als jij het nou zou zijn....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kom, Sillie, doe dat ff voor mijn vriend lemmeb.![]()
![]()
Gaan we ooit nog trouwen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:48 schreef Silmarwen het volgende:
Whehehe, als jij het nou zou zijn....
Uiteraard, zodra ik gescheiden ben van Knut. Mijn eisen zijn echter wel wat aangepast. Een audi A8 is niet meer genoeg, en als je minder dan een ton per jaar verdiend gaat het moeilijk worden om mij te onderhouden. Dus je weet wat je moet doen.quote:
Ik wil best een avondje hééél lief voor jou zijn hoor. Schikt volgende week zaterdag?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:45 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dan maak je de meeste kans bij Rickmans, Knut of mijzelf, maar de laatste optie duurt lang, want dan moet ik jou eerst lief vinden om Knut over te willen halen. Ik zou voorstellen heeeeeeeeel lief te zijn tegen Knut, dan maak je het meeste kans. Via een mod gaat het iig niet lukken.
Wat materialistisch, alsof Knut dat allemaal heeft.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:50 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Uiteraard, zodra ik gescheiden ben van Knut. Mijn eisen zijn echter wel wat aangepast. Een audi A8 is niet meer genoeg, en als je minder dan een ton per jaar verdiend gaat het moeilijk worden om mij te onderhouden. Dus je weet wat je moet doen.
Je moest eens weten wat Knut allemaal heeft.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat materialistisch, alsof Knut dat allemaal heeft.![]()
Je begrijpt wel dat je ban nu nog een jaartje blijft staan he.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:51 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik wil best een avondje hééél lief voor jou zijn hoor. Schikt volgende week zaterdag?
Engelengeduld?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:52 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat Knut allemaal heeft.![]()
Dat heb ik er graag voor over. Volgende week zaterdag dan maar?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je begrijpt wel dat je ban nu nog een jaartje blijft staan he.
Zeg doe jij eens lief.quote:
Prima, maaaaaar. Ik wil wel opgehaald worden in een dure, doch auto met stijl. Dus geen BMW, Mercedes of andere pauper bak. Volvo, Audi, Jaguar, et cetera is goed mits boven de 50.000. Een gedegen auto dus.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:55 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat heb ik er graag voor over. Volgende week zaterdag dan maar?
Nee, dan organiseer ik hem wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:56 schreef Reya het volgende:
Het duurt na deze meet ws wel weer anderhalf jaar tot de volgende meet![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:54 schreef Silmarwen het volgende:
[..]Engelen zijn saai, ik ben veel meer voor
![]()
Dit wordt de 5de POL-meet in 3 jaar.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:56 schreef Reya het volgende:
Het duurt na deze meet ws wel weer anderhalf jaar tot de volgende meet![]()
Oe een poesjequote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met dank aan Floripas.
Ik zie dat de eerste foto van de Fokmeet al binnen is.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met dank aan Floripas.
Your loss.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:01 schreef Silmarwen het volgende:
Alleen wil ik eigenlijk niets weten over Floripas haar poesje.
O. Laat dan maar, dat duurt me te lang.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:59 schreef Silmarwen het volgende:
O, wacht. Ik mag helemaal nog niet in een auto zitten. Kun je nog een weekje of 6 wachten?
Dat wordt dan maar met Knut zelf datenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:03 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
O. Laat dan maar, dat duurt me te lang.
Nee, misschien moet je nog een beetje oefenen met je Engels. LOI is wel goedkoop. Ik bedoelde daadwerkelijk loss of eyesight.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Loss of self esteem, zul je bedoelen.
Kijk, daar zou ik nu absoluut foto's van willen hebben.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat wordt dan maar met Knut zelf daten![]()
Goedkoop.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:05 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee, misschien moet je nog een beetje oefenen met je Engels. LOI is wel goedkoop. Ik bedoelde daadwerkelijk loss of eyesight.
Is Knut een beetje een lekkere geile beer?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat wordt dan maar met Knut zelf daten![]()
Je vergeet Maerycke helemaal.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik ben gek op catfights! Als Flori, sigme en sillie in 1 keer komen, dan kom ik ook.
Ik kom je wel toestoppen, ik hoor net de laatste zin van Dikkie Dik. Nachtlampje aan?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:08 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wie jij? Dat dacht ik al ja.
Slaap lekker.
Ja, die ook, maar die is niet zo kittig als jullie.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:09 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je vergeet Maerycke helemaal.
Zo en nu ga ik echt slapen.![]()
Dat we eerst zoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik ben gek op catfights! Als Flori, sigme en sillie in 1 keer komen, dan kom ik ook.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat we eerst zonaar elkaar staren en dan in zo'n pluizige bol over de vloer rollen?
Zie ook hier.
Wow! Weet je zeker dat je geen weerhaakjes hebt?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat we eerst zonaar elkaar staren en dan in zo'n pluizige bol over de vloer rollen?
Zie ook hier.
Zei de Schotquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:05 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee, misschien moet je nog een beetje oefenen met je Engels.
Voor mij een weet, voor jou een vraag.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wow! Weet je zeker dat je geen weerhaakjes hebt?
Ja?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Rise and shine people.
Schotten spreken geen Engels.quote:
Je denkt dat je wel wat te bespreken hebt met die lui?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:28 schreef Hexagon het volgende:
Hey ik ben toevallig in Utrecht vanmiddag. Ik denk dat ik ook wel even langs kom wippen.
Van hoe laat tot hoe laat is het ongeveer?
We beginnen om een uur of drie in cafe België.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:28 schreef Hexagon het volgende:
Hey ik ben toevallig in Utrecht vanmiddag. Ik denk dat ik ook wel even langs kom wippen.
Van hoe laat tot hoe laat is het ongeveer?
Kom dan later...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:30 schreef Monidique het volgende:
Nee. Kater. Te laat. Kom niet. Have fun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |