Doan.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:22 schreef sigme het volgende:
Reya, wil je LodewijkNapoleon opnemen bij de mensen die er zullen zijn?
En Chewie ook?
'We' houdt in dat jij ook denkt te komen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:40 schreef sizzler het volgende:
Zullen we niet doen alsof we van een PJO zijn en een interview met Marianne Thieme regelen?
Als Marianne Thieme komt wel ja.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:44 schreef Reya het volgende:
[..]
'We' houdt in dat jij ook denkt te komen?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk dat een Zevendedagsadventiste niet snel op zaterdag naar een debat toegaat.
Ok.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Kan "drw" vervangen worden naar mijn huidige naam?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:49 schreef du_ke het volgende:
Ik ben er niet maar toch even een tvp.
Dr. W vind ik wel een toffere naam.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Kan "drw" vervangen worden naar mijn huidige naam?
dacht dat jij de mascotte wasquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:19 schreef Floripas het volgende:
Waarom zet niemand mij ooit in dat moederverlaten rijtje?
simpel. iedereen is erg bang voor jou, ..Anders komt er dus niemandquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:19 schreef Floripas het volgende:
Waarom zet niemand mij ooit in dat moederverlaten rijtje?
vermaledijde, vermalende dijen zul je bedoelenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
simpel. iedereen is erg bang voor jou, ..Anders komt er dus niemand![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
vermaledijde, vermalende dijen zul je bedoelen
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
vermaledijde, vermalende dijen zul je bedoelen
ik ben ook bang.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoals in James Bond?
Jouw evenbeeldquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoals in James Bond?
Liever deze.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoals in James Bond?
Waarom heb jij geen fotoboek?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik lijk absoluut niet op één van beiden.
Daar was ik al bang voor.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik lijk absoluut niet op één van beiden.
da's vast voor bevoorrechte fokkersquote:
Net als een blonde bondgirl?quote:
Alleen op maandag.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Net als een blonde bondgirl?
Of de AIVD.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Omdat ik er geen trek in heb dat mensen van mijn werk me herkennen.
Bahquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Van boven. Van onder ben ik niks.
Hoe kom je daar eigenlijk achter? AIVD bellen?, op dezelfde manier als hier naar je aantal notes informerenquote:
Ik zie het op de usb-stick ja.quote:
Ja, je kunt je dossier opvragen. Ik weet het omdat ik er elke keer word uitgelicht als ik naar de VS ga. Elke. Moederneukende. Keer. Full cavity searchquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoe kom je daar eigenlijk achter? AIVD bellen?, op dezelfde manier als hier naar je aantal notes informeren![]()
Ow, das balen ja......quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, je kunt je dossier opvragen. Ik weet het omdat ik er elke keer word uitgelicht als ik naar de VS ga. Elke. Moederneukende. Keer. Full cavity search![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:40 schreef Floripas het volgende:
Nee, niet vanwege FOK. Het heeft te maken met ondergronds verzet tegen bevriende naties...maar daar hebben we het nog wel over.
Oja, dat is vast genoeg dat de AIVD je in het vizier heeft...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:26 schreef pingu_ het volgende:
Gewoon lid van de SP dus.
Op CS is er een.quote:Op zondag 28 januari 2007 09:13 schreef sigme het volgende:
Traditioneel wordt er verzameld bij een BurgerKing, weet iemand of er een in Utrecht is op een beetje centrale plaats? Centraal Station?
Nee, dat is in. Wij niet.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:19 schreef Autodidact het volgende:
Is de meetingpoint niet handiger?
Tót hoelaat?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:48 schreef Monidique het volgende:
Hé, als ik kom, tot hoe laat is het plan...?
Helaas kan ik de OP niet meer wijzigen, wellicht komt er nog een mod langs die dat even wil doenquote:Op zondag 28 januari 2007 21:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Vorige topic had ik gezegd dat ik ook bij het lijstje bijgeschreven kon worden.![]()
Haha, dat krijg je ervan als je bij de SP gaatquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, je kunt je dossier opvragen. Ik weet het omdat ik er elke keer word uitgelicht als ik naar de VS ga. Elke. Moederneukende. Keer. Full cavity search![]()
Lijkt me wel, dat is op Utrecht het beste te vindenquote:Op zondag 28 januari 2007 12:19 schreef Autodidact het volgende:
Is de meetingpoint niet handiger?
Dat komt omdat ik betrokken ben geweest bij verzet tegen communisten in Wit-Rusland, Tsjechoslowakije en Serviequote:Op zondag 28 januari 2007 23:40 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Haha, dat krijg je ervan als je bij de SP gaat![]()
En dan wordt je al gekenmerkt als potentieel staatsgevaarlijk...quote:Op maandag 29 januari 2007 09:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik betrokken ben geweest bij verzet tegen communisten in Wit-Rusland, Tsjechoslowakije en Servie![]()
Weinig denk ik. Volgens mij komen de meesten echt niet verder dan hard roepen op een forumquote:Op maandag 29 januari 2007 11:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En dan wordt je al gekenmerkt als potentieel staatsgevaarlijk...![]()
Nou dan vraag ik mij af wie er dan hier nog meer een dossier hebben..![]()
22:40 en 23:40, dat zijn mijn laatste treinen.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Tót hoelaat?
Ik ga uiterlijk met de laatste trein terug, of met Chewie als die ongeveer rond dezelfde tijd vertrekt. Laatste trein vertrekt iets voor twaalven.
He, en je komt hoor.
Ik heb ook een dossier vanwege mijn activiteiten voor de PVV.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En dan wordt je al gekenmerkt als potentieel staatsgevaarlijk...![]()
HenriO wellicht, vanwege staatsondermijnende activiteiten.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:14 schreef EchtGaaf het volgende:
gefeliciteerd.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik heb ook een dossier vanwege mijn activiteiten voor de PVV.
JA, die zeer zeker......Reken maar dat jullie onverwacht bezoek krijgen tijdens deze meet........Jullie zullen door de aivd daar worden gevolgd, geobserveerd, geschaduwd en al wat meer zij...quote:Op maandag 29 januari 2007 17:42 schreef Reya het volgende:
[..]
HenriO wellicht, vanwege staatsondermijnende activiteiten.
Ja, das waar ook, hoe grotere bek hier des te kleiner hartje zit er vaak achter.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Weinig denk ik. Volgens mij komen de meesten echt niet verder dan hard roepen op een forum.
Dat congres is verplaatst naar de week daarop, dus je kan komen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:36 schreef gday het volgende:
Spannend.. ik zal een intern debat voeren over mijn eventuele komst.
edit: Kut, vergeten.. op die dag is het congres van de PvdA in Zwolle
done en tvp, even kijken of ik niet moet werken dan.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Helaas kan ik de OP niet meer wijzigen, wellicht komt er nog een mod langs die dat even wil doen![]()
Wtf, dat heb ik niet meegekregen?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat congres is verplaatst naar de week daarop, dus je kan komen.
Ik ben van het WKBF, ik smokkel je wel naar Belgiëquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:30 schreef Reya het volgende:
Ik moet opgehokt worden, dus ik weet niet of ik er wel bij kan zijn.
Ik ben wat?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:37 schreef Floripas het volgende:
Ik kom na het eten, mits HenriO mij belt, want sigme is weer weigerachtig.
Als we eerst naar de kroeg gaan lijkt me dat niet perse nodig; het ligt er namelijk ook aan met hoeveel mensen we zijn en waar die mensen zin in hebben.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:33 schreef sigme het volgende:
Gaan we ook ergens een hapje eten / is het handig daarover iets af te spreken?
Ok, ik lees nu pas het emailtje namens Michiel van Hulten dat ik gisteren heb ontvangen over het verplaatsen van het congres inderdaad. Toch maar eens vaker Outlook aanslingeren.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat congres is verplaatst naar de week daarop, dus je kan komen.
Ja, de verjaardag van de POL-meet.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:51 schreef Monidique het volgende:
Ah, zaterdag heb ik een verjaardag.
Ben je soms een kloon van een gebande user? Je zit hier net een dag, maar je komt absoluut niet over als een newbie, post als een bezetene (59 posts in iets meer dan 24 uur), en je geeft je ook nog eens direct op voor een meeting.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:43 schreef GertvanderVolk het volgende:
GertvanderVolk heeft er ook wel zin 'an!
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:43 schreef GertvanderVolk het volgende:
GertvanderVolk heeft er ook wel zin 'an!
Ja, hij staat al op de lijst.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:20 schreef gday het volgende:
[..]
Ben je soms een kloon van een gebande user? Je zit hier net een dag, maar je komt absoluut niet over als een newbie, post als een bezetene (59 posts in iets meer dan 24 uur), en je geeft je ook nog eens direct op voor een meeting.
Dan ben ik erg benieuwd wie het is.quote:
Nou, het is wel waarschijnlijk dat ik niet kan komen, maar ik hou de deur op een klein kiertje.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:51 schreef Pracissor het volgende:
Nog maar 5 dagen vrinden, ben benieuwd hoeveel mensen zich alsnog afmelden.
quote:
Nou ja zeg! Dan regelen we dat het PvdA-congres een weekje wordt opgeschoven, zeg je alsnog min of meer af.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:00 schreef gday het volgende:
[..]
Nou, het is wel waarschijnlijk dat ik niet kan komen, maar ik hou de deur op een klein kiertje.
Haha, nee het punt is dat mijn weekend eigenlijk altijd geboekt is namens mijn vriendin, aangezien we elkaar doordeweeks niet kunnen zien. En dan zul je denken: "Dan neem je haar toch mee?" Maar ik zal haar echt niet mee kunnen krijgen naar een POL-meeting.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:50 schreef freako het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Dan regelen we dat het PvdA-congres een weekje wordt opgeschoven, zeg je alsnog min of meer af..
Verkering is altijd een prima uitvlucht.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:53 schreef gday het volgende:
[..]
Haha, nee het punt is dat mijn weekend eigenlijk altijd geboekt is namens mijn vriendin, aangezien we elkaar doordeweeks niet kunnen zien.
Hé, ik had me ook helemaal niet op kunnen geven natuurlijk! Waarom zou ik dan een 'uitvlucht' moeten hebben?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:54 schreef freako het volgende:
[..]
Verkering is altijd een prima uitvlucht..
Wie weet. Al vind ik gluur-acties een beetje raar, opa.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:38 schreef opa het volgende:
[..]
terug!
Lieve schapenhoedster.
Ik hoop dat je nu al bezig bent met het afbiezen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |