Liever deze.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoals in James Bond?
Waarom heb jij geen fotoboek?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik lijk absoluut niet op één van beiden.
Daar was ik al bang voor.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik lijk absoluut niet op één van beiden.
da's vast voor bevoorrechte fokkersquote:
Net als een blonde bondgirl?quote:
Alleen op maandag.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Net als een blonde bondgirl?
Of de AIVD.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Omdat ik er geen trek in heb dat mensen van mijn werk me herkennen.
Bahquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Van boven. Van onder ben ik niks.
Hoe kom je daar eigenlijk achter? AIVD bellen?, op dezelfde manier als hier naar je aantal notes informerenquote:
Ik zie het op de usb-stick ja.quote:
Ja, je kunt je dossier opvragen. Ik weet het omdat ik er elke keer word uitgelicht als ik naar de VS ga. Elke. Moederneukende. Keer. Full cavity searchquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoe kom je daar eigenlijk achter? AIVD bellen?, op dezelfde manier als hier naar je aantal notes informeren![]()
Ow, das balen ja......quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, je kunt je dossier opvragen. Ik weet het omdat ik er elke keer word uitgelicht als ik naar de VS ga. Elke. Moederneukende. Keer. Full cavity search![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:40 schreef Floripas het volgende:
Nee, niet vanwege FOK. Het heeft te maken met ondergronds verzet tegen bevriende naties...maar daar hebben we het nog wel over.
Oja, dat is vast genoeg dat de AIVD je in het vizier heeft...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:26 schreef pingu_ het volgende:
Gewoon lid van de SP dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |