Doan.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:22 schreef sigme het volgende:
Reya, wil je LodewijkNapoleon opnemen bij de mensen die er zullen zijn?
En Chewie ook?
'We' houdt in dat jij ook denkt te komen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:40 schreef sizzler het volgende:
Zullen we niet doen alsof we van een PJO zijn en een interview met Marianne Thieme regelen?
Als Marianne Thieme komt wel ja.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:44 schreef Reya het volgende:
[..]
'We' houdt in dat jij ook denkt te komen?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk dat een Zevendedagsadventiste niet snel op zaterdag naar een debat toegaat.
Ok.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Kan "drw" vervangen worden naar mijn huidige naam?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:49 schreef du_ke het volgende:
Ik ben er niet maar toch even een tvp.
Dr. W vind ik wel een toffere naam.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Kan "drw" vervangen worden naar mijn huidige naam?
dacht dat jij de mascotte wasquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:19 schreef Floripas het volgende:
Waarom zet niemand mij ooit in dat moederverlaten rijtje?
simpel. iedereen is erg bang voor jou, ..Anders komt er dus niemandquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:19 schreef Floripas het volgende:
Waarom zet niemand mij ooit in dat moederverlaten rijtje?
vermaledijde, vermalende dijen zul je bedoelenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
simpel. iedereen is erg bang voor jou, ..Anders komt er dus niemand![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
vermaledijde, vermalende dijen zul je bedoelen
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
vermaledijde, vermalende dijen zul je bedoelen
ik ben ook bang.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoals in James Bond?
Jouw evenbeeldquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoals in James Bond?
Liever deze.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoals in James Bond?
Waarom heb jij geen fotoboek?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik lijk absoluut niet op één van beiden.
Daar was ik al bang voor.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik lijk absoluut niet op één van beiden.
da's vast voor bevoorrechte fokkersquote:
Net als een blonde bondgirl?quote:
Alleen op maandag.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Net als een blonde bondgirl?
Of de AIVD.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Omdat ik er geen trek in heb dat mensen van mijn werk me herkennen.
Bahquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Van boven. Van onder ben ik niks.
Hoe kom je daar eigenlijk achter? AIVD bellen?, op dezelfde manier als hier naar je aantal notes informerenquote:
Ik zie het op de usb-stick ja.quote:
Ja, je kunt je dossier opvragen. Ik weet het omdat ik er elke keer word uitgelicht als ik naar de VS ga. Elke. Moederneukende. Keer. Full cavity searchquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoe kom je daar eigenlijk achter? AIVD bellen?, op dezelfde manier als hier naar je aantal notes informeren![]()
Ow, das balen ja......quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, je kunt je dossier opvragen. Ik weet het omdat ik er elke keer word uitgelicht als ik naar de VS ga. Elke. Moederneukende. Keer. Full cavity search![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:40 schreef Floripas het volgende:
Nee, niet vanwege FOK. Het heeft te maken met ondergronds verzet tegen bevriende naties...maar daar hebben we het nog wel over.
Oja, dat is vast genoeg dat de AIVD je in het vizier heeft...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:26 schreef pingu_ het volgende:
Gewoon lid van de SP dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |