Is Knut een beetje een lekkere geile beer?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat wordt dan maar met Knut zelf daten![]()
Je vergeet Maerycke helemaal.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik ben gek op catfights! Als Flori, sigme en sillie in 1 keer komen, dan kom ik ook.
Ik kom je wel toestoppen, ik hoor net de laatste zin van Dikkie Dik. Nachtlampje aan?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:08 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wie jij? Dat dacht ik al ja.
Slaap lekker.
Ja, die ook, maar die is niet zo kittig als jullie.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:09 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je vergeet Maerycke helemaal.
Zo en nu ga ik echt slapen.![]()
Dat we eerst zoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik ben gek op catfights! Als Flori, sigme en sillie in 1 keer komen, dan kom ik ook.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat we eerst zonaar elkaar staren en dan in zo'n pluizige bol over de vloer rollen?
Zie ook hier.
Wow! Weet je zeker dat je geen weerhaakjes hebt?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat we eerst zonaar elkaar staren en dan in zo'n pluizige bol over de vloer rollen?
Zie ook hier.
Zei de Schotquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:05 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee, misschien moet je nog een beetje oefenen met je Engels.
Voor mij een weet, voor jou een vraag.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wow! Weet je zeker dat je geen weerhaakjes hebt?
Ja?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Rise and shine people.
Schotten spreken geen Engels.quote:
Je denkt dat je wel wat te bespreken hebt met die lui?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:28 schreef Hexagon het volgende:
Hey ik ben toevallig in Utrecht vanmiddag. Ik denk dat ik ook wel even langs kom wippen.
Van hoe laat tot hoe laat is het ongeveer?
We beginnen om een uur of drie in cafe België.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:28 schreef Hexagon het volgende:
Hey ik ben toevallig in Utrecht vanmiddag. Ik denk dat ik ook wel even langs kom wippen.
Van hoe laat tot hoe laat is het ongeveer?
Kom dan later...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:30 schreef Monidique het volgende:
Nee. Kater. Te laat. Kom niet. Have fun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |