Wat materialistisch, alsof Knut dat allemaal heeft.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:50 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Uiteraard, zodra ik gescheiden ben van Knut. Mijn eisen zijn echter wel wat aangepast. Een audi A8 is niet meer genoeg, en als je minder dan een ton per jaar verdiend gaat het moeilijk worden om mij te onderhouden. Dus je weet wat je moet doen.
Je moest eens weten wat Knut allemaal heeft.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat materialistisch, alsof Knut dat allemaal heeft.![]()
Je begrijpt wel dat je ban nu nog een jaartje blijft staan he.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:51 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik wil best een avondje hééél lief voor jou zijn hoor. Schikt volgende week zaterdag?
Engelengeduld?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:52 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat Knut allemaal heeft.![]()
Dat heb ik er graag voor over. Volgende week zaterdag dan maar?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je begrijpt wel dat je ban nu nog een jaartje blijft staan he.
Zeg doe jij eens lief.quote:
Prima, maaaaaar. Ik wil wel opgehaald worden in een dure, doch auto met stijl. Dus geen BMW, Mercedes of andere pauper bak. Volvo, Audi, Jaguar, et cetera is goed mits boven de 50.000. Een gedegen auto dus.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:55 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat heb ik er graag voor over. Volgende week zaterdag dan maar?
Nee, dan organiseer ik hem wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:56 schreef Reya het volgende:
Het duurt na deze meet ws wel weer anderhalf jaar tot de volgende meet![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:54 schreef Silmarwen het volgende:
[..]Engelen zijn saai, ik ben veel meer voor
![]()
Dit wordt de 5de POL-meet in 3 jaar.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:56 schreef Reya het volgende:
Het duurt na deze meet ws wel weer anderhalf jaar tot de volgende meet![]()
Oe een poesjequote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met dank aan Floripas.
Ik zie dat de eerste foto van de Fokmeet al binnen is.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met dank aan Floripas.
Your loss.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:01 schreef Silmarwen het volgende:
Alleen wil ik eigenlijk niets weten over Floripas haar poesje.
O. Laat dan maar, dat duurt me te lang.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:59 schreef Silmarwen het volgende:
O, wacht. Ik mag helemaal nog niet in een auto zitten. Kun je nog een weekje of 6 wachten?
Dat wordt dan maar met Knut zelf datenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:03 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
O. Laat dan maar, dat duurt me te lang.
Nee, misschien moet je nog een beetje oefenen met je Engels. LOI is wel goedkoop. Ik bedoelde daadwerkelijk loss of eyesight.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Loss of self esteem, zul je bedoelen.
Kijk, daar zou ik nu absoluut foto's van willen hebben.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat wordt dan maar met Knut zelf daten![]()
Goedkoop.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:05 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee, misschien moet je nog een beetje oefenen met je Engels. LOI is wel goedkoop. Ik bedoelde daadwerkelijk loss of eyesight.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |