Ach wat is echt links?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Echt links tuig heeft geen geld, dus ook geen geld voor echt bier.
Links tuig neemt de trein, en zal dus nooit aankomen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
heb nog nooit een treinreis gehad waarbij ik nooit ben aangekomenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Links tuig neemt de trein, en zal dus nooit aankomen.
Dat zal dus wel buiten NL zijn geweest.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:32 schreef du_ke het volgende:
heb nog nooit een treinreis gehad waarbij ik nooit ben aangekomen.
M'n langste reis (33 uur achter elkaar ofzo) was zelfs stipt op tijd!
Klopt, ondanks een voorkeur voor spekjes en roomboter kom ik nooit aanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Links tuig neemt de trein, en zal dus nooit aankomen.
En als je rond die tijd een lelijke, bepuiste (?) hippie met een kater ziet, dan, nou ja, ben ik het.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:30 schreef freako het volgende:
[..]
OK. Als je daar om een uur of half 3 - 3 uur een lange jongen met een bril en een donkere winterjas zoekend om zich heen ziet kijken, dan ben ik dat..
Echt links tuig knippert even met de wimpers en laat rechts vóór zich betalen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
tussen half 3 en drie was de bedoeling toch?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:35 schreef Reya het volgende:
Hoe laat denk je er ongeveer te zijn, Chewie?
Je verwacht dat Floripas van formaatje olifant is zodat ze geen stoel maar een tafel nodig heeft?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik op dat tijdstip nog een tafeltje in Belgie voor je bezet heb weten te houden krijg je er eentje van me.
Eh...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je verwacht dat Floripas van formaatje olifant is zodat ze geen stoel maar een tafel nodig heeft?![]()
Nope, hoewel ik waarschijnlijk wel kom.quote:
Jij in driedelig pak?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:19 schreef Lemmeb het volgende:
Ik hoor net uit welingelichte bron dat café België een enorm hoog links bomenknuffelgehalte kent, dus ik verwacht natuurlijk wel dat iedereen op z'n alternatiefst gekleed gaat!
Tenzij er een weeralarm van kracht is natuurlijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:19 schreef sigme het volgende:
Ik blijf hooguit tot de laatste trein, die vertrekt iets voor twaalven.
Ik ben eigenlijk bang dat ik niets om aan te trekken heb, en dus thuis moet blijven.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:19 schreef Lemmeb het volgende:
Ik hoor net uit welingelichte bron dat café België een enorm hoog links bomenknuffelgehalte kent, dus ik verwacht natuurlijk wel dat iedereen op z'n alternatiefst gekleed gaat!
Je kunt mee terug rijden, was alleen niet van plan om het echt laat te maken. Kan namelijk nog naar een feestje in Groningen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:19 schreef sigme het volgende:
Ik blijf hooguit tot de laatste trein, die vertrekt iets voor twaalven.
Bomenknuffelaars en krakerstuig inderdaad. Maar dat wordt wel weer gecompenseerd door de grote keuze aan bier.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:19 schreef Lemmeb het volgende:
Dan zal ik pogen met Chewie en LN de storm te trotserenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:20 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Tenzij er een weeralarm van kracht is natuurlijk
Bedankt voor de tip! Als ik kom, trek ik voor de gelegenheid mijn streepjespak aan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:19 schreef Lemmeb het volgende:
Welke route neem je dan? Die langs het klaverblad bij Apeldoorn? Dan kan ik ook wel met je mee terug. Mocht ik aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:22 schreef Chewie het volgende:
[..]
Je kunt mee terug rijden, was alleen niet van plan om het echt laat te maken. Kan namelijk nog naar een feestje in Groningen.
De trein rijdt sowieso, misschien schikt een lift en is dat reuze gezellig, mischien ga jij op een ander tijdstip weg dan ik en had het gezellig kunnen zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:22 schreef Chewie het volgende:
[..]
Je kunt mee terug rijden, was alleen niet van plan om het echt laat te maken. Kan namelijk nog naar een feestje in Groningen.
Normaal gesproken via de A28, omdat ik ook via Assen ga (normaal is de A27/A6 het snelste) maar via Apeldoorn is niet zo gek ver om.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:25 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Welke route neem je dan? Die langs het klaverblad bij Apeldoorn? Dan kan ik ook wel met je mee terug. Mocht ik aanwezig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |