Daar ging het gesprek dus over; over dgk en wat daar over geschreven werd. Toen zei Huub, op internet stond ook dat mijn vader pianoleraar was. Zegt Nena; dat was toch ook. Ja, zegt Huub, 30 jaar geleden of zo . Nu is hij dir-gen. vd provincie limburg.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:23 schreef Curious-PB het volgende:
ik meen ook ooit te hebben gehoord dat zijn vader directeur van de muziekschool was![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:28 schreef 2live het volgende:
[..]
Daar ging het gesprek dus over; over dgk en wat daar over geschreven werd. Toen zei Huub, op internet stond ook dat mijn vader pianoleraar was. Zegt Nena; dat was toch ook. Ja, zegt Huub, 30 jaar geleden of zo . Nu is hij dir-gen. vd provincie limburg.
En jouw vader? Financieel directeur. En hij vindt het niet leuk op zijn werk, aldus Nena
Tsja heb google even op gestart, maar echt financieel directeur is hij niet. Is niets te vinden wat zijn naam in relatie met tnt brengt. Maargoed het gaat natuurlijk om nena zelf......quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:28 schreef 2live het volgende:
[..]
Daar ging het gesprek dus over; over dgk en wat daar over geschreven werd. Toen zei Huub, op internet stond ook dat mijn vader pianoleraar was. Zegt Nena; dat was toch ook. Ja, zegt Huub, 30 jaar geleden of zo . Nu is hij dir-gen. vd provincie limburg.
En jouw vader? Financieel directeur. En hij vindt het niet leuk op zijn werk, aldus Nena
Nee ik dacht dat ik het hoorde tijdens zijn eerste pianoles, maar ik kan het ook helemaal mis hebben hoorquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:28 schreef 2live het volgende:
[..]
ja, staat me ook iets van bij. Ik denk dat Huub zelf niet meer weet wat voor een klets hij allemaal zit te vertellen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:31 schreef Curious-PB het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat ik het hoorde tijdens zijn eerste pianoles, maar ik kan het ook helemaal mis hebben hoor![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:31 schreef Curious-PB het volgende:
Sylvia lacht in haar vuistje
Nena zei ook dat ie het niet naar zijn zin had en een andere baan wilde hebben.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:30 schreef bosb het volgende:
[..]
Tsja heb google even op gestart, maar echt financieel directeur is hij niet. Is niets te vinden wat zijn naam in relatie met tnt brengt. Maargoed het gaat natuurlijk om nena zelf......
quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Het is ook zo doorzichtig. Nena geilt Brainless helemaal op. Maakt hem gek en als hij wil toehappen heeft ze geen zin meer...en toen wilde Brainless Nena eruit. Je bent geplayed jongen...en iedereen weet het.
Om 16.30 uur!!! En het gaat niet door!quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Morgen gaat Brianless 1 van zijn kindergedichten voorlezen op het Leidseplein om 13.30 toch?
Is afgeblazen voor zover ik weetquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Morgen gaat Brianless 1 van zijn kindergedichten voorlezen op het Leidseplein om 13.30 toch?
zitten die niet mac te eten?? Ze zullen de verpakkingen wel niet in beeld mogen brengen..quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:49 schreef Wireless het volgende:
Eeeeeeeeeeeej DOE IS DE ZUIPENDE HUUB EB NENA STREAM!!!!!!
Hahaha, bij Brian staat er bij beroep naast it-consultant ook dichter, wat een giller.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:50 schreef partyyboyy het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Gouden_Kooi
Wie is die Noussayr bij die namen? Heb hem nog nooooit gezien!
Volgens mij was hij 2 dagen in het huis. Kwam tegerlijk met Sylvia volgens mij.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:50 schreef partyyboyy het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Gouden_Kooi
Wie is die Noussayr bij die namen? Heb hem nog nooooit gezien!
Ja en werd er gelijk weer uitgestemd door de familie Knotsquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:54 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Volgens mij was hij 2 dagen in het huis. Kwam tegerlijk met Sylvia volgens mij.
yep en met huubquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:54 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Volgens mij was hij 2 dagen in het huis. Kwam tegerlijk met Sylvia volgens mij.
Talpa heeft dat niet direct overgemaakt, maar zou het in termijnen overmaken, doelstelling: Nicolaas zo lang mogelijk in het huis houden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:00 schreef partyyboyy het volgende:
"Nicolaas zorgde voor commotie, omdat hij zich van meet af aan conflictmatig opstelde en in de problemen kwam met de programmamakers toen Talpa zijn verdiende ¤ 47.000 niet overmaakte op zijn rekening. "
Hebben ze dat niet overgemaakt?
Een Nicolaas zou wel een beetje 2Mutch zijn geweest.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Talpa heeft dat niet direct overgemaakt, maar zou het in termijnen overmaken, doelstelling: Nicolaas zo lang mogelijk in het huis houden.
Nicolaas kon rellen, zeuren, zuigen en zeiken op een leuke manier...... die wil je binnenhouden dus.
Dat er een Nathanael voor in de plaats kwam toen Nicolaas uiteindelijk een handdoek over een camera had gehangen is gewoon een stomme zet geweest van Talpa.
Ik vermoed overigens dat Talpa het bedrag inmiddels wel overgemaakt heeft, want Nicolaas was er gewoon met de oud en nieuw borrel.
Een andere Nicolaas zou geweldig geweest zijn, Huub heeft het charisma van Nicolaas niet, maar qua leuk zeiken, zuigen en zeuren komt hij een heel eind hoor.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:11 schreef partyyboyy het volgende:
Een Nicolaas zou wel een beetje 2Much zijn geweest.
een belediging voor nicolaas, huub komt niet in de buurtquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een andere Nicolaas zou geweldig geweest zijn, Huub heeft het charisma van Nicolaas niet, maar qua leuk zeiken, zuigen en zeuren komt hij een heel eind hoor.
hoorde hij in de wandelgangenquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe weet Huub dat Bart via zijn bezoek is ingelicht over de nep Sylvia tattoo?
dat heeft Bart toch verteld, o.a. tegen NL waarschijnlijk ook tegen de rest.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:24 schreef LoveProfusion het volgende:
huub, ilona en syl willen het niet. Maar doen net of ze wel willen en morgen gaan ze tegenstemmen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:37 schreef BVO het volgende:
Als ik het dus goed begrijp zijn ze in de overtuiging dat Nena moren weggestemd gaat worden, maar gaan Huub en Sylvia dat morgen toch tegenhouden?
Ja, ik heb de laatste dagen niks mee kunnen krijgen.
Nou, Illona doet het anders zo NU niet tegen Bart!quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:38 schreef 2live het volgende:
[..]
huub, ilona en syl willen het niet. Maar doen net of ze wel willen en morgen gaan ze tegenstemmen.
ilona is de zwakke schakel in huub zijn spel...dat moet ze ook doen. Maar ze wil niet liegen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:39 schreef partyyboyy het volgende:
Waarom zegt Ilona gewoon niet dat ze het wel doet en morgen niet doen?
Verschrikkelijkquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:39 schreef 2live het volgende:
[..]
ilona is de zwakke schakel in huub zijn spel...dat moet ze ook doen. Maar ze wil niet liegen.
het is inderdaad wel erg doorzichtig.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:50 schreef snetje het volgende:
kloppen de streams welik zie inene bart met sylvia in de gameroom
goh !! waarom zou hij daar nu inene zitten
![]()
![]()
Klopt, S1/2 lopen iets achter t.o.v. S3 (en 4)quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:51 schreef F04 het volgende:
Joep TVP
Streams hebben trouwens vertraging van de één 1 en de andere 10 seconden ongeveer.
Maar dat is normaal.
Idd, zo gaat het programma zeker járen duren (maar tegen die tijd zal de redactie heus wel dingen of manieren gaan bedenken om mensen weg te krijgen uit de villa)quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:54 schreef 2live het volgende:
[..]
het is inderdaad wel erg doorzichtig.
Nu de groep morgen zo duidelijk in twee kampen uiteenvalt, konmt de zaak wel in een patstelling.
Er kan nooit iemand unaniem uit worden gestemd, tenzij die zelf wil, maar dan mag het niet van de redactie.![]()
Het wordt tijd om de spelregels aan te passen.![]()
![]()
ik zou zeggen begin met ; geen alcohol en geen hoeren!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, zo gaat het programma zeker járen duren (maar tegen die tijd zal de redactie heus wel dingen of manieren gaan bedenken om mensen weg te krijgen uit de villa)
Doe ik er nog een schepje bovenop met algeheel rookverbod en net als in BB ook rantsoen weken en bijv. een paar weken niet naar buiten (de tuin) etc.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:57 schreef 2live het volgende:
[..]
ik zou zeggen begin met ; geen alcohol en geen hoeren!!![]()
2 of 3 cos-sen terug.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:58 schreef IkWeetNiets het volgende:
Kan iemand hier even een link zetten naar het verhaal over de 3 meiden van Huub.
Heb ik totaal gemist.
Direct ontslag voor Lesley dan.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:57 schreef farceman het volgende:
Hoop wel dat de Redactie ervoor zorgt dat Lesley niet het hele plannetje van Huub doorvertelt aan Bart (dat zou nl. niet voor de eerste ker zijn)
Nou bedankt!quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:00 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Direct ontslag voor Lesley dan.
Dan vertrekt Bart.
Dan is NL weg te stemmen
Natasia vertrekt wel
Brian eruit gestemd
Nena word verliefd op een rijke vent
Ilona kan de druk niet aan en vertrekt
Sylvia en Huub trouwen en delen de villa.
Einde oefening.
Het moet ook nog wel een beetje leuk blijven om naar te kijken hè.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:57 schreef 2live het volgende:
[..]
ik zou zeggen begin met ; geen alcohol en geen hoeren!!![]()
Lesley komt vandaag niet die komt volgens mij morgenavond pas. Maar ja evengoed kan ze dan alles doorlullen en ik mag hopen dat er voor haar dan ook een sanctie volgtquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:01 schreef demins het volgende:
[..]
Nou bedankt!![]()
Hoef ik helemaal niet meer te kijken!
nou, het programma kan onmiddellijk gestopt worden, de afloop is al bekend!quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:00 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Direct ontslag voor Lesley dan.
Dan vertrekt Bart.
Dan is NL weg te stemmen
Natasia vertrekt wel
Brian eruit gestemd
Nena word verliefd op een rijke vent
Ilona kan de druk niet aan en vertrekt
Sylvia en Huub trouwen en delen de villa.
Einde oefening.
Ik denk dat dat inderdaad de meeste kans heeft NL wegstemmen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Het moet ook nog wel een beetje leuk blijven om naar te kijken hè.
Als je ze in een lege kale ruimte opsluit, zullen er al heel snel mensen vertrekken, maar dat levert waardeloze uitzendingen op.
Trouwens, ik denk dat juist dóór die alcohol er nog wel mensen gaan vertrekken. Hetzij omdat ze de regels grof schenden onder invloed (bijv. fysiek geweld), hetzij omdat iemand zich zo misdraagt dat hij door zijn eigen groepje wordt uitgekakt.
En ik geloof ook niet in de theorie dat er na morgenavond een patstelling zal ontstaan.
Bart is opportunist; hij zal hierna gaan proberen om NL of Nataasia eruit te werken. Zeker bij NL heeft hij een hele goede kans van slagen, m.i.
Ik neem aan dat de redactie een beetje meewerkt en haar erop wijst dat ze het dus niet moet doorvertellen want dat zou het effect teniet doen van de stemming en dus ook voor het materiaal in de uitzendingenquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Lesley komt vandaag niet die komt volgens mij morgenavond pas. Maar ja evengoed kan ze dan alles doorlullen en ik mag hopen dat er voor haar dan ook een sanctie volgt
was gisteren al afgesprokenquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:07 schreef petraa het volgende:
Die 2 hebben echt lol vandaag samen.
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:11 schreef snetje het volgende:
bart tegen sylvia": "ik probeer je niet om te praten ofzo hoor "
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee bartje ...tuurlijk niet ................tsk![]()
tilly weet er ook van en zei vanmiddag dat ze daar dus niet over mag praten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:10 schreef itsme het volgende:
Ik ben bang dat hun plannetje toch in duiken gaat vallen.![]()
Ze ontvangen morgen weer post en ik zie die ouders van Bart er voor aan om het snel aan hem over te brieven. Net als met de tatoeage grap.![]()
1 persoon van dat groepje hoeft maar te bellen en ze weten er alles van.
En dan hebben we ook nog het personeel wat zich overal mee bemoeit.![]()
Goed zo.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:13 schreef 2live het volgende:
[..]
tilly weet er ook van en zei vanmiddag dat ze daar dus niet over mag praten.
Vertelde die broer Joris dat niet tegen huub?quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk als zn ouders daarover willen schrijven die brief gewoon ff achtergehouden wordt of het stukje in de brief over de stemming eruit gehaald wordtquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Goed zo.
Nu die ouders van Bart nog opvoeden.
Ja maar dat deden ze ook niet w.b de tatoeage, of had hij ze toen aan de telefoon?quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk als zn ouders daarover willen schrijven die brief gewoon ff achtergehouden wordt of het stukje in de brief over de stemming eruit gehaald wordt
Toen waren ze op bezoek inhet huis.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja maar dat deden ze ook niet w.b de tatoeage, of had hij ze toen aan de telefoon?
ow jee, het is besmettelijkquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:21 schreef Suikeroom het volgende:
ik hoop dat het plannetje doorgaat van Huub want dan wordt het echt oorlog morgen.. dan komen er dus geen uitjes meer alles gaat down the drain en dan wordt het eindelijk hard tegen hard.. Huub zorgt zo indirect voor het vertrek van Ilona die te zwak is voor het echte harde spel
big ups naar Huub![]()
Okay thanks Marrijequote:Op woensdag 24 januari 2007 15:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toen waren ze op bezoek inhet huis.
Die familie zijn dus net zulke humorvolle feestbeesten als boer bartje zelf.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:32 schreef Leandra het volgende:
....... ze dachten dat de tattoo fake zou zijn in de zin dat het er op geverfd zou worden, terwijl Huub van plan was een echte "Sylvia-tattoo" te zetten om daar later een andere tattoo overheen te laten zetten.
Ik hoop dat Huub zich realiseert dat als hij nu 1 van zijn groepje wegstemt dat hij dan de volgende is voor ontslag....quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:33 schreef Miraaa het volgende:
Ik zit dit nena wegstem verhaal al een tijdje te volgen........ik hoop dat er nu niet een paar zijn met een dubbel (poker)gezicht.![]()
Doelende op uitspraken van Huub :
- Ik vind 8 te druk hier in huis, 5 is beter.
- tegen syl , nena en ilona vorige week, "vergeet niet dat dit een spel is en krijg ik de kans om een dolk in je rug te steken , dan doe ik het"
Oke, dit werd gezegt in het kader van als wij met zijn 4-tjes overblijven
Maar toch,... als ik nena was ?.........spooky hoor, als de laatste ja of nee moet stemmen.
Je weet nooit of iemand nu het spel speelt of niet.
Eruit is toch eruit.![]()
Ik vrees alleen dat als "ze" ( welke persoon dan ook, maak niet uit ) anders stemmen dan beloofd, dat die persoon het volgende maand kan schudden.
Dus als Ilona slim is.........![]()
Gelukkig ook net zo intelligentquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:38 schreef Miraaa het volgende:
Die familie zijn dus net zulke humorvolle feestbeesten als boer bartje zelf.![]()
Ja ik heb dit idee ook.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop dat Huub zich realiseert dat als hij nu 1 van zijn groepje wegstemt dat hij dan de volgende is voor ontslag....
Als Nena nu weggestemd wordt gaan BBNN echt gebruik maken van het feit dat Sylvia en Ilona daar woedend over zullen zijn (immers: woord niet gehouden, dus onbetrouwbaar)
Het is gewoon nog te vroeg om iemand in zijn groepje te offeren, volgende maand is vroeg genoeg, en Ilona is toch de lichtste speler, dus die moet het eerst geofferd worden.
Zo dat zal die wezen zeg.....quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:49 schreef itsme het volgende:
Ik las ergens op het talpa forum dat iemand hoopte dat morgenavond, als de 4 op Nena gestemd hebben ze dan te horen krijgen, dit keer telt meerderheid van stemmen, dag nena.![]()
Mag volgende keer als een van de 4 aan de beurt zijn.![]()
Wat doenz e allemaal aardig tegen Nena. No Brian is helemaal een schijnheil. mooi
nou, dan kun je mij opvegen.....quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:49 schreef itsme het volgende:
Ik las ergens op het talpa forum dat iemand hoopte dat morgenavond, als de 4 op Nena gestemd hebben ze dan te horen krijgen, dit keer telt meerderheid van stemmen, dag nena.![]()
Wat doenz e allemaal aardig tegen Nena. No Brian is helemaal een schijnheil. mooi
Ach, er werd zoveel gehoopt..... de regel is Unaniem.... als Talpa de regels nu al gaat omgooien is het programma zo voorbij. Er is voor ieder ontslag dan een meerderheid te krijgen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:49 schreef itsme het volgende:
Als hij dat spel zou spelen, had hij dat waarschijnlijk wel aan Bart en NL verteld.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:49 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja ik heb dit idee ook.
Aan de ene kant denk ik, dat zal hij nooit doen, zo dom is hij niet, maar aan de andere kant, weet je nooit wat er in iemands bovenkamer omgaat.
sterker nog.... ze doen allemaal net alsof ze niet thuis zijn.....quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:00 schreef Utrecht het volgende:
Er is toch niemand die de stemronde verklapt aan Brian????
Ik zit hier ook met gekruiste vingers.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:00 schreef Utrecht het volgende:
Er is toch niemand die de stemronde verklapt aan Brian????
Het gevaar is dat brainless aan het bellen is nu. Pleaseeeeeee laat niemand ze mond open doen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:01 schreef 2live het volgende:
[..]
sterker nog.... ze doen allemaal net alsof ze niet thuis zijn.....![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Het gevaar is dat brainless aan het bellen is nu. Pleaseeeeeee laat niemand ze mond open doen.
Nou nou...het is nog geen donderdagavond hoor, er kan nog veel gebeurenquote:
ik bedoel syl...quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou nou...het is nog geen donderdagavond hoor, er kan nog veel gebeuren![]()
Iemand van de redactie? Net ging die stream namelijk dichtquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:08 schreef bunnyma het volgende:
Wie is Sander die nu voor Brian belde?
Dat het precies zo gaat verlopen als Huub heeft geplanned natuurlijkquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:10 schreef 2live het volgende:
Wat hoop jij BONG4002 hoe het morgen afloopt?
ik ook, wat dat ook mag zijn. Zelfs als hij alsnog Nena eruit stemt, dan heb je de winnaars- mentaliteit.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat het precies zo gaat verlopen als Huub heeft geplanned natuurlijk
[DGK] Updates.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
Heb het al twee weken niet gezien, snap er geen hol meer van, iemand zin om het uit te leggen?
Ilona stemt Nena ook niet weg, dus het komt niet op Huub aan. Volgens Sylvia zullen Bart en Nathanael Huub zwak vinden omdat het hem niet gelukt is de dames over te halen Nena eruit te stemmen. En dat is dan weer gunstig volgens Sylvia, want dan gaan ze hem onderschatten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:16 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ook, wat dat ook mag zijn. Zelfs als hij alsnog Nena eruit stemt, dan heb je de winnaars- mentaliteit.![]()
maar Huub wil tegen stemmen voordat ilona en syl moeten stemmen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ilona stemt Nena ook niet weg, dus het komt niet op Huub aan. Volgens Sylvia zullen Bart en Nathanael Huub zwak vinden omdat het hem niet gelukt is de dames over te halen Nena eruit te stemmen. En dat is dan weer gunstig volgens Sylvia, want dan gaan ze hem onderschatten.
Gisteren wilde hij als laatste stemmen, maar dan moest de rest vóór een exit stemmen. Ilona wilde dat niet. Dus nu gaat hij eerder stemmen? Ik vraag me af of het wel het juiste effect gaat hebben.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:32 schreef 2live het volgende:
[..]
maar Huub wil tegen stemmen voordat ilona en syl moeten stemmen.
Ilona wilde perse niet tegen stemmen, lijkt erop dat ze huub niet helemaal vertrouwt[ huub heeft gister tegen nena gezegd dat als iedereen haar eruit stemt hij meegaat]quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gisteren wilde hij als laatste stemmen, maar dan moest de rest vóór een exit stemmen. Ilona wilde dat niet. Dus nu gaat hij eerder stemmen? Ik vraag me af of het wel het juiste effect gaat hebben.
denk dat de redactie nog wel gaat vertellen wie er wanneer moet stemmenquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gisteren wilde hij als laatste stemmen, maar dan moest de rest vóór een exit stemmen. Ilona wilde dat niet. Dus nu gaat hij eerder stemmen? Ik vraag me af of het wel het juiste effect gaat hebben.
Ik heb hem gisteren iets heel anders horen zeggen. Hij vertelde Nena dat hij zijn eigen positie wat zou verzwakken als hij jaar eruit zou stemmen en dat hij haar ook te leuk vindt om eruit te stemmen. Nena loopt volgens mij bij Huub dus geen enkel risico.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:37 schreef 2live het volgende:
[..]
Ilona wilde perse niet tegen stemmen, lijkt erop dat ze huub niet helemaal vertrouwt[ huub heeft gister tegen nena gezegd dat als iedereen haar eruit stemt hij meegaat]
Daarom zijn de plannen gewijzigd, wat hij daarmee wil bereiken is mij onduidelijk.
Klopt, Stijn doet dat meestal en die bepaald wie er aan zet is (en dus moet stemmen)quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:45 schreef Fikkert het volgende:
[..]
denk dat de redactie nog wel gaat vertellen wie er wanneer moet stemmen
Ze gaan het zo spannend mogelijk maken. Ze beginnen bv echt niet met Ilonaquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, Stijn doet dat meestal en die bepaald wie er aan zet is (en dus moet stemmen)
Tegen sil zei hij vanmiddag, over NL valt volgende maand te praten. Ik word zo misselijk van dat mannetjequote:Op woensdag 24 januari 2007 16:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze gaan het zo spannend mogelijk maken. Ze beginnen bv echt niet met Ilona
Bart zegt nu dat eerst Nena eruit moet.... daarna Ilona.
Ik denk dat Tien Bart er nog niet uit wil hebben. Hij zorgt nog steeds voor veel sms-inkomsten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Kok Martijn had gelijk toen hij zei "Zo daar is het directeurtje" toen Bart kwam aanlopen.
Bart gedraagt zich namelijk als een directeurtje, die alles maar te min vind en te ordinair vind.
Terwijl Bart eigenlijk helemaal niet zo sterk in het spel staat. Zeker als je de factor, snol of niet, Lesley meerekent. Als zij eenmaal is opgerot, wat hopelijk snel gebeurt omdat ze zich met het spel bemoeit en een affaire heeft met haar werkgever (feitelijk is Bart haar werkgever)..dan zou hij wel erg veel gezichtverlies lijden als hij niet zou vertrekken.
Mjah Natasia willen ze er ook niet uit en zij zorgt voor heel weinig sms inkomsten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:03 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik denk dat Tien Bart er nog niet uit wil hebben. Hij zorgt nog steeds voor veel sms-inkomsten.
Maar dat was omdat ze zelf had aangegeven eruit te willen. Als ze dat goedkeuren, dan lopen er veel meer zonder problemen uit het programma en dat willen ze voorkomen. Niet omdat ze zoveel waarde hechten aan Ilona, maar meer om 'een voorbeeld te stellen'.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:06 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Mjah Natasia willen ze er ook niet uit en zij zorgt voor heel weinig sms inkomsten.
Sterker nog Ilona die totaal onopvallend en vrijwel onderaan staat in de polls mocht er van Talpa niet uit.
Je had alleen een [ img ] en [ /img ] te veel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:01 schreef Lieve het volgende:
![]()
![]()
WAT LEUK!!!!!! Ik kan ook een plaatje maken en uploaden
Maar dan kan die Leslie toch wel weg? Ze voegt niet alleen niets toe aan de verhaallijn, ze verzwakt het programma. Ze is als partij te matig om er iets van te maken. het is de vluchtheuvel voor Bart en ze bemoeit zich inderdaad teveel met het spel. Bart is teveel bevoordeeld en heeft geen enkele prikkel om iets met zijn situatie aan te vangen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:03 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik denk dat Tien Bart er nog niet uit wil hebben. Hij zorgt nog steeds voor veel sms-inkomsten.
Ja geweldig hè.... en ook echt helemaal die ambtenarenmentaliteit "we zitten op kantoor dus we doen wat"quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:41 schreef CartWOman het volgende:
Goed zo Nena, wat hebben NL en Bart eigenlijk bereikt? En waar zijn ze mee bezig?![]()
Iedere dag met koffertje onder de arm naar het Ministerie van Gebakken Lucht.![]()
Huub works his magic on his angelsquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:50 schreef Peter6000 het volgende:
Zelfs Ilona gaat morgen, als haar gevraagd wordt wat ze gaat doen, iets antwoorden als "Ja, ik denk wel dat ik het doe".
Al iets minder principieel dan gisterenavond dus.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:27 schreef Lieve het volgende:
[..]
Maar dan kan die Leslie toch wel weg? Ze voegt niet alleen niets toe aan de verhaallijn, ze verzwakt het programma. Ze is als partij te matig om er iets van te maken. het is de vluchtheuvel voor Bart en ze bemoeit zich inderdaad teveel met het spel. Bart is teveel bevoordeeld en heeft geen enkele prikkel om iets met zijn situatie aan te vangen.
Leslie WEG! Laat een andere ( man? )paardenverzorging komen. Dat gebeurt in werkelijkheid ook. Daar zou ze vervangen worden.
De regels zijn weer eens aangepast???quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:53 schreef farceman het volgende:
Als er nu dus iemand uit wordt gestemd, gaat deze wel vervangen worden, dat zei ilona net.
Mooi zo dat zal Bart lekker demotiveren en blijft het boeien
Ik denk dat dit ook de enige geloofwaardige manier is... Iedereen weet dat Ilona zowat idolaat is van Nena, het zou erg raar overkomen als Ilona in 1 keer zegt "Oh ja ik stem Nena er ook wel uit hoor, heb ik geen problemen mee".quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:50 schreef Peter6000 het volgende:
Zelfs Ilona gaat morgen, als haar gevraagd wordt wat ze gaat doen, iets antwoorden als "Ja, ik denk wel dat ik het doe".
Al iets minder principieel dan gisterenavond dus.
het enige wat Nena kan is winkelen van het geld van een profvoetballer.. joints smoken en slapen.. en oh ja ik weet het niet kan ze ook zeggen.. ze moet gewoon dr ass aan de playboy verkopenquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:56 schreef Peter6000 het volgende:
Zo smerig, dat Nena klein willen houden door te zeggen/ suggereren dat ze toch niets kan.
Haar zelfvertrouwen en doorzettingsvermogen is toch al niet geweldig.
Zo iemand moet je juist stimuleren, en het zou leuk zijn als Nena een verbetenheid gaat ontwikkelen het wedding-plannen goed af te ronden.
Al zag ik gisteren op internet wel een opleiding, waarbij HAVO/VWO als vooropleiding geëist werd.
Nuance:quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:58 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
het enige wat Nena kan is winkelen van het geld van een profvoetballer.. joints smoken en slapen.. en oh ja ik weet het niet kan ze ook zeggen.. ze moet gewoon dr ass aan de playboy verkopen
Brian zei dat geenstijl een leuke website was en toen zei Huub dat Fok dat ook wel isquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:46 schreef pluisje78 het volgende:
fok werd net bedankt voor iets hahahah
ja erg leuk! Wat ik alleen niet snap...klaarblijkelijk kunnen ze op deze site. Dan kunnen ze toch ook zo alles lezen wat over het plan van Huub etc is gepost?quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:46 schreef pluisje78 het volgende:
fok werd net bedankt voor iets hahahah
Vond ik ook, voornamelijk de tocht naar de testi, door de hegquote:
Eerst inloggen, (rechtsbovenaan, in de grijze balk) en daarna op het filmpje klikken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:56 schreef farceman het volgende:
Is het hier iemand weleens gelukt, en zo ja hoe?!, om op de tien site de volledige video's te bekijken?
Ja hoor, gewoon als je aangemeld bent.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:56 schreef farceman het volgende:
Is het hier iemand weleens gelukt, en zo ja hoe?!, om op de tien site de volledige video's te bekijken?
Jawel, die zit helemaal aan t eind van de bank (waar Nathanael normaal ook zit)quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:00 schreef F04 het volgende:
Bart is er niet bij.
Ik heb Mediaplayer vorige week opnieuw geïnstalleerd, en sinds die tijd kan ik ze zienquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:56 schreef farceman het volgende:
werkt lang niet bij iedereen, ik kan alleen de volledige filmpjes bekijken die op de homepage van DGK staan (dus de 3 laatste), zodra ik oudere fimpjes ga bekijken lukt het niet, kan pagina niet vinden blablaquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:58 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Eerst inloggen, (rechtsbovenaan, in de grijze balk) en daarna op het filmpje klikken.
Overigens kun je de backstage ook downloaden naar je itunes.![]()
Hmmm.....quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:02 schreef Fikkert het volgende:
[..]
werkt lang niet bij iedereen, ik kan alleen de volledige filmpjes bekijken die op de homepage van DGK staan (dus de 3 laatste), zodra ik oudere fimpjes ga bekijken lukt het niet, kan pagina niet vinden blabla
Ja dat heb ik dus ook. Als ik inlog helemaal bovenaan (naast zoeken) wordt ik naar inlogpagina gestuurd, dan inloggen ,dan kies ik links de goden kooi dan ga ik naar meer video's en wacht tot korte filmpje is afgelopen en klik dan op volledige video maar dan gebeurt er niks... (weet niet of dit er mee temaken heeft maar helemaal rechtsboven blijft ten alle tijden inlog staan) Uitzendinggemist enz. lukt wel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:02 schreef Fikkert het volgende:
[..]
werkt lang niet bij iedereen, ik kan alleen de volledige filmpjes bekijken die op de homepage van DGK staan (dus de 3 laatste), zodra ik oudere fimpjes ga bekijken lukt het niet, kan pagina niet vinden blabla
is dat zo???quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:17 schreef tipsch het volgende:
en stiekem is er een ontlagronde voor Huub aangevraagd door Satanael - wie verrast wie morgen?
Leuk filmpje ! Top! DGK_REDACTIE !quote:
niet dus. ..NL en Bart hebben de side game van Huub al ingecalculeerd.. jij ziet duidelijk de bigger picture nietquote:
so what?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:17 schreef tipsch het volgende:
en stiekem is er een ontlagronde voor Huub aangevraagd door Satanael - wie verrast wie morgen?
Ik vind het nogal achterlijk dat er niet eens een vermoeden wordt uitgesproken, er zou weleens iets heel anders kunnen spelen.quote:
Nee, die hoop hebben ze al lang laten varen. Huub is er niet meer uit te krijgen.quote:
ze willen het zo wanhopig hopen ja .. zo erg zelfs dat ze allen met beide ogen intuinenquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:19 schreef avonne het volgende:
[..]
simpel van geest? Of willen ze zo wanhopig graag geloven?
Als ie niet voortijdig wordt afgeblazen (omdat NL en Bart Huub's plannetje door zouden kunnen hebben) dan is het om 20:00uur exactquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:23 schreef doesss het volgende:
Is het al bekend hoe laat de stemming morgen is?
Hoe kan de stemming afgeblazen worden dan?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als ie niet voortijdig wordt afgeblazen (omdat NL en Bart Huub's plannetje door zouden kunnen hebben) dan is het om 20:00uur exact
Met de side game hadden ze het over Huubs 'Nooit meer naar huis' en omgang met vrouwen wat de mannen zwak zou moeten maken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
niet dus. ..NL en Bart hebben de side game van Huub al ingecalculeerd.. jij ziet duidelijk de bigger picture niet
Dan zou Nathanael 2x een ontslagronde hebben aangevraagd. De keer die ik op de streams heb gezien betrof het Nena!quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:25 schreef tipsch het volgende:
Ik blijf even op m'n hoede voor een schokkender scenario waarin Satanael een ontslagronde voor Huub heeft aangevraagdKan het alleen maar meevallen
Thanksquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als ie niet voortijdig wordt afgeblazen (omdat NL en Bart Huub's plannetje door zouden kunnen hebben) dan is het om 20:00uur exact
Read the book!quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:29 schreef IkWeetNiets het volgende:
Maar wat is de lol hiervan?
Klopt, je snapt het prima.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:29 schreef Curious-PB het volgende:
ook al is er een ontslagronde voor Huub, dan heeft dat toch nog steeds geen zin. Of snap ik iets niet?
Ik hoop met jullie mee hoor - hou alleen even met het ergste rekening - no surprises.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Klopt, je snapt het prima.
De lol hiervan is dat BBNN denken dat ze het voor elkaar hebben, ze denken dat Huub dom is en het niet snapt, maar ze snappen het zelf niet en morgen blijft Nena gewoon en Huub, Ilona, Sylvia en Nena lachen zich rot.
Bart, Brian, Nathanael en Natasia willen Nena eruit,quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie gaat eigenlijk tegen stemmen dat Nena eruit moet?
Kan afgesproken werk zijn toch. DGK_REDACTIE doet wel vaker lelijke dingenquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:28 schreef demins het volgende:
[..]
Dan zou Nathanael 2x een ontslagronde hebben aangevraagd. De keer die ik op de streams heb gezien betrof het Nena!
Paranoia?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kan afgesproken werk zijn toch. DGK_REDACTIE doet wel vaker lelijke dingen
Mooie woorden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kan afgesproken werk zijn toch. DGK_REDACTIE doet wel vaker lelijke dingen
Een te beladen woord. Waarom zou Nena bovendien nu zo gemakklijk Huub, Sylvia en Ilona vertrouwen. Geen lijmpogingen meer bij de anderen? Nou ja, we'lll see.quote:
Zijn er nog andere ontslagaanvragen (niet gedaan door .NL) voor morgen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Mooie woorden.
On topic: één persoon kan niet meer dan één ontslag aanvragen per maand.
Die anderen hebben het idee dat Nena het niet uitmaakt dat ze weg moet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Een te beladen woord. Waarom zou Nena bovendien nu zo gemakklijk Huub, Sylvia en Ilona vertrouwen. Geen lijmpogingen meer bij de anderen? Nou ja, we'lll see.
Jullie doen het prima, echt, maar misschien zijn jullie toch gezwicht voor Satanael's gejank - ik hou er alleen maar rekening mee!quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Mooie woorden.
On topic: één persoon kan niet meer dan één ontslag aanvragen per maand.
Is er eigenlijk een regel die gebiedt om een ontslagronde "online" aan te vragen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:47 schreef demins het volgende:
[..]
Zijn er nog andere ontslagaanvragen (niet gedaan door .NL) voor morgen?
Ik heb meer het idee dat jij een nogal pessimistische visie op onze integriteit hebtquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jullie doen het prima, echt, maar misschien zijn jullie toch gezwicht voor Satanael's gejank - ik hou er alleen maar rekening mee!
Online??? Ze bellen gewoon naar de redactie, geven door voor wie ontslaf wordt aangevraagd and that's it! Nog geen 30 seconden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een regel die gebiedt om een ontslagronde "online" aan te vragen?
Dat is ook zo, maar 'enlighten us', er valt nog wat vertrouwen te winnenquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:52 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat jij een nogal pessimistische blik vizie op onze integriteit![]()
Vieze visie??quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:52 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ik heb meer het idee dat jij een nogal pessimistische blik vizie op onze integriteit![]()
Kansloos natuurlijk, Sylvia stemt Huub er uiteraard niet uit.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:41 schreef tipsch het volgende:
Zo raar is de gedachte echt niet - Nena die ooit heel close was met dat groepje (met ruimte om zo'n plan door te nemen) - Bert, SL, Briaan en Blablasia die nu denk ik net even te weinig achterdocht tonen richting Huub, Syl en Ilona. Satanael, Bert en Briaan met een ongezond grote afkeer van Huub. Ook Nena zag Huub een tijd terug niet echt zitten. Als er geregeld is dat Sylvia morgen als laatste haar stem moet uitbrengen, heeft zo'n plan nog kans van slagen ook! anyway, just my 2 cents.
Ik hoop dat alles gaat zoals het nu lijkt
Zijn er nog andere ontslagaanvragen (niet gedaan door .NL) voor morgen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:52 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat jij een nogal pessimistische visie op onze integriteit hebt![]()
edit: vol typo's![]()
heb meer nachtrust nodigquote:
niet dat ik weet, anders had het wel op de site gestaanquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:55 schreef demins het volgende:
[..]
Zijn er nog andere ontslagaanvragen (niet gedaan door .NL) voor morgen?
Onder hoge druk kunnen mensen zich heel raar en naar gedragen. Misschien krijgen we morgen wel meerderheid van stemmenquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Kansloos natuurlijk, Sylvia stemt Huub er uiteraard niet uit.
Te ver gezocht.
Het lijkt er gewoon op dat BBNN er intuinen.
Misschien omdat ze ergens stiekum hoopt dat ze eruit gestemt zal worden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Een te beladen woord. Waarom zou Nena bovendien nu zo gemakklijk Huub, Sylvia en Ilona vertrouwen. Geen lijmpogingen meer bij de anderen? Nou ja, we'lll see.
Niet deze, anders was dit wel bekend gemaakt lijkt mequote:Op woensdag 24 januari 2007 19:57 schreef F04 het volgende:
Tussen toen en nu zijn er veel regels veranderd.
Dan is er geen meerderheid, dus opnieuw stemmen, lijkt me. Of géén vervolgstemming...quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:56 schreef happyme28 het volgende:
Het is al eerder gebeurd dat er 2 stemmingsrondes waren aangevraagd (tegen Stephan en tegen Nicolaas). Er moest toen eerst met meerderheid van stemmen gestemd worden op wie gestemd zou worden (dat werd destijds Nicolaas).
Vervolgens moet er unaniem gestemd worden op de bewoner (dat mislukte toen).
Ben wel benieuwd hoe dat gaat gaan met een stand van 4 tegen 4 voor beide stemmingen.
Ja en de bedoeling is juist dat het tot in den treuren gaat duren.........pas na 2 jaar kan de villa gewonnen worden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:58 schreef F04 het volgende:
Hoe sneller mensen worden weggestemd hoe sneller het programma stopt toch?
klopt, maar die stemmingen werden door verschillende mensen aangevraagd!!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:56 schreef happyme28 het volgende:
Het is al eerder gebeurd dat er 2 stemmingsrondes waren aangevraagd (tegen Stephan en tegen Nicolaas). Er moest toen eerst met meerderheid van stemmen gestemd worden op wie gestemd zou worden (dat werd destijds Nicolaas).
Vervolgens moet er unaniem gestemd worden op de bewoner (dat mislukte toen).
Ben wel benieuwd hoe dat gaat gaan met een stand van 4 tegen 4 voor beide stemmingen.
Heeft Brian misschien achter de schermen een onstlagronde aangevraagd voor Huub? Is dit het snode plan dat Satanael en Brian tijdens hun uitstapje hebben beraamd?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
klopt, maar die stemmingen werden door verschillende mensen aangevraagd!!!
Is er vanuit de groep SINH ook nog een stemming aangevraagd tegen 1 uit de groep BBNN dan??quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ja maar ik beweer ook niet anders. Wilde alleen even laten zien wat er kon gebeuren mochten er toch 2 stemmingen zijn aangevraagd. Kreeg de indruk dat er mensen dachten dat er gewoon eerst voor de eerste wordt gestemd en als dat mislukt we een tweede gaan proberen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Vraag is al beantwoord!quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heeft Brian misschien achter de schermen een onstlagronde aangevraagd voor Huub? Is dit het snode plan dat Satanael en Brian tijdens hun uitstapje hebben beraamd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |